Handel transgraniczny na wyciągnięcie ręki polskich e-sprzedawców
Platforma IdoSell – należąca do firmy IAI, która jest liderem w dostarczaniu technologii dla branży e-commerce – wprowadziła do swojej oferty narzędzie umożliwiające sprzedaż na najpopularniejszym marketplace w Rumunii, Bułgarii i na Węgrzech. Integracja IdoSell z eMAG może pomóc polskim sprzedawcom dotrzeć do ponad 9 mln aktywnych użytkowników z Europy Wschodniej.
Witryna eMAG odnotowuje ponad 120 mln odwiedzin miesięcznie oraz pozwala prowadzić aktywną sprzedaż ponad 56 tys. przedsiębiorcom. Obecnie już 2,6 tys. polskich biznesów zdecydowało się na prowadzenie działań na tym marketplace. W ramach integracji IdoSell z eMAG użytkownicy zyskują możliwość intuicyjnego tworzenia kart produktu w katalogu eMAG, dołączenia oferty do już istniejącego konkretnego towaru w katalogu platformy oraz optymalizacji pobierania zamówień. W ramach usprawnienia handlu transgranicznego klienci IdoSell mogą liczyć na automatyczną aktualizację stanów magazynowych i cen, mapowanie lokalnych kurierów eMAG, wysyłkę faktur oraz udostępnianie statusów wysyłki w lokalnym języku – co jest szczególnie pomocne przy sprzedaży zagranicznej.
„Cross-border, czyli sprzedaż online za granicę, to jeden z czołowych trendów w e-commerce. Należy jednak zauważyć, że mimo szeregu korzyści handel transgraniczny jest związany z kilkoma poważnymi wyzwaniami, takimi jak różnice związane z regulacjami prawnymi i podatkowymi, odmienne waluty, czy kwestie językowe, które mogą stanowić poważne wyzwanie z perspektywy przedsiębiorcy. Rozbudowując strategię biznesową o sprzedaż za granicę, warto znaleźć partnera technologicznego, który pozwoli znacznie usprawnić ten proces i zdejmie z ramion biznesu część zadań” – komentuje Michał Dmitrowicz Team Marketing Manager z firmy IdoSell.
Dzięki pełnej integracji IdoSell z platformą eMAG polskie e-sklepy mogą prowadzić sprzedaż w Rumunii, Bułgarii oraz na Węgrzech i wykorzystać gotową bazę klientów, którzy regularnie robią zakupy na tym marketplace. Dodatkowo w ramach integracji z eMAG e-sprzedawcy mogą skierować ruch internetowy do swojego sklepu za pomocą popularnej porównywarki cenowej Compari.ro oraz umożliwić dostawę produktów nawet następnego dnia na terenie całej Rumunii z usługą fulfillmentu Frisbo oraz lokalnymi dostawami od firmy Packeta.

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Jednorazowe opakowania z plastiku mają do 2030 roku zniknąć z lokali gastronomicznych. Przekonanie klientów do pojemników wielorazowych może być wyzwaniem
Unijne przepisy zobowiązują firmy z branży HoReCa do ograniczenia w perspektywie 2030 roku jednorazowych opakowań z tworzyw sztucznych i zastąpienia choć części z nich opakowaniami wielorazowymi. Choć wielu Europejczyków pozytywnie odnosi się do oferowania opakowań wielorazowych przez lokale gastronomiczne, zaangażowanie użytkowników w zwrot pojemników może się okazać wyzwaniem.
Handel
Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.
Polityka
Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.