Handel transgraniczny na wyciągnięcie ręki polskich e-sprzedawców
Platforma IdoSell – należąca do firmy IAI, która jest liderem w dostarczaniu technologii dla branży e-commerce – wprowadziła do swojej oferty narzędzie umożliwiające sprzedaż na najpopularniejszym marketplace w Rumunii, Bułgarii i na Węgrzech. Integracja IdoSell z eMAG może pomóc polskim sprzedawcom dotrzeć do ponad 9 mln aktywnych użytkowników z Europy Wschodniej.
Witryna eMAG odnotowuje ponad 120 mln odwiedzin miesięcznie oraz pozwala prowadzić aktywną sprzedaż ponad 56 tys. przedsiębiorcom. Obecnie już 2,6 tys. polskich biznesów zdecydowało się na prowadzenie działań na tym marketplace. W ramach integracji IdoSell z eMAG użytkownicy zyskują możliwość intuicyjnego tworzenia kart produktu w katalogu eMAG, dołączenia oferty do już istniejącego konkretnego towaru w katalogu platformy oraz optymalizacji pobierania zamówień. W ramach usprawnienia handlu transgranicznego klienci IdoSell mogą liczyć na automatyczną aktualizację stanów magazynowych i cen, mapowanie lokalnych kurierów eMAG, wysyłkę faktur oraz udostępnianie statusów wysyłki w lokalnym języku – co jest szczególnie pomocne przy sprzedaży zagranicznej.
„Cross-border, czyli sprzedaż online za granicę, to jeden z czołowych trendów w e-commerce. Należy jednak zauważyć, że mimo szeregu korzyści handel transgraniczny jest związany z kilkoma poważnymi wyzwaniami, takimi jak różnice związane z regulacjami prawnymi i podatkowymi, odmienne waluty, czy kwestie językowe, które mogą stanowić poważne wyzwanie z perspektywy przedsiębiorcy. Rozbudowując strategię biznesową o sprzedaż za granicę, warto znaleźć partnera technologicznego, który pozwoli znacznie usprawnić ten proces i zdejmie z ramion biznesu część zadań” – komentuje Michał Dmitrowicz Team Marketing Manager z firmy IdoSell.
Dzięki pełnej integracji IdoSell z platformą eMAG polskie e-sklepy mogą prowadzić sprzedaż w Rumunii, Bułgarii oraz na Węgrzech i wykorzystać gotową bazę klientów, którzy regularnie robią zakupy na tym marketplace. Dodatkowo w ramach integracji z eMAG e-sprzedawcy mogą skierować ruch internetowy do swojego sklepu za pomocą popularnej porównywarki cenowej Compari.ro oraz umożliwić dostawę produktów nawet następnego dnia na terenie całej Rumunii z usługą fulfillmentu Frisbo oraz lokalnymi dostawami od firmy Packeta.
Konsument w świecie nowych cyfrowych możliwości często czuje się bezbronny
Badania IBRIS dotyczące percepcji i spożycia produktów alkoholowych. Piwo z najgorszymi notowaniami i skutkami
Wyniki Black Friday - przeceny kosmetyków do 39%, ale najchętniej kupowaliśmy...
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Polityka
Konkurencyjność UE priorytetem nowej Komisji Europejskiej. Wśród barier do eliminacji nadmierna biurokracja
Komisja Europejska w nowym składzie, pod wodzą Ursuli von der Leyen, właśnie rozpoczyna swoją kadencję. Zgodnie z zapowiedziami ma się skupić na ożywieniu stojącej w miejscu gospodarki UE, zwiększeniu konkurencyjności, odblokowaniu inwestycji i zniwelowaniu luki innowacyjnej dzielącej ją od Stanów Zjednoczonych i Chin. Dużym wyzwaniem będzie także zmniejszenie uciążliwej biurokracji, również w dostępie do europejskich funduszy.
Infrastruktura
Stan budynków w Polsce poprawia się zbyt wolno. Ma to negatywny wpływ na klimat i zdrowie mieszkańców
W ciągu ostatnich ośmiu lat kluczowe statystyki dotyczące stanu budownictwa i zdrowia publicznego na poziomie UE się nie poprawiły. Budynki nadal zużywają zbyt dużo energii, emitują coraz więcej gazów cieplarnianych, a liczba inwestycji w poprawę efektywności energetycznej wręcz maleje, co skutkuje coraz niższym rocznym wskaźnikiem renowacji. Tym samym budynki w Europie nadal nie zapewniają ich użytkownikom zdrowych i komfortowych warunków, co przekłada się na gorsze samopoczucie i problemy zdrowotne – pokazuje najnowsza, ósma edycja raportu „Barometr zdrowych budynków”.
Problemy społeczne
40 proc. Polaków nie czuje się zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby. Obawiają się problemów z dostępem do leczenia i jego finansowaniem
Większość Polaków obawia się chorób cywilizacyjnych, takich jak nowotwory i choroby sercowo-naczyniowe. Niemal 40 proc. nie czuje się w pełni zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby – wynika z badania zleconego przez Nationale-Nederlanden. Badani obawiają się nie tylko braku zabezpieczenia finansowego, lecz także problemów z uzyskaniem pomocy lekarskiej i dostępem do badań. W odpowiedzi na te potrzeby Nationale-Nederlanden i Grupa LUX MED stworzyły we współpracy ofertę ubezpieczeniową łączącą pomoc finansową i usługi medyczne.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.