Komunikaty PR

Hot dogi, panini i chrupboxy topowymi produktami w Żabce Café w 2023 r.

2024-01-25  |  12:35
Biuro prasowe

Przekąski na ciepło, dostępne w Żabce w ramach Żabka Café, cieszą się ogromnym powodzeniem wśród klientów. To był kolejny rok pod znakiem hot dogów – w 2023 roku sprzedano ich ponad 80 mln, w tym ponad 1 mln w wariantach limitowanych, czyli kolorowych, pojawiających się z różnych okazji. Drugie miejsce na podium, z ponad 14 mln sprzedanych sztuk, zajęło panini, a trzecie – chrupiące przekąski z oferty #PROSTOzPIECA, których kupiono ponad 6 mln sztuk. Wśród nich największą popularnością cieszyły się chrupboxy, czyli produkty w zestawach.

Hot dog to z pewnością ulubiona ciepła przekąska klientów sieci Żabka, jesteśmy w tej kategorii niezaprzeczalnym liderem na rynku. Cieszy nas również rosnące zainteresowanie klientów innymi produktami z naszej sukcesywnie poszerzanej oferty gastronomicznej w ramach #PROSTOzPIECA. Mam tu na myśli m.in.: zapiekanki, frytki, churrosy czy nuggetsy. Tworząc „value innovation” w gastronomii, serwujemy posiłki sprawdzonej jakości za przystępną cenę. Naszą misją jest demokratyzowanie produktów gastronomicznych, czyli zapewnienie ich dostępności dosłownie każdemu – mówi Jerzy Roguski, dyrektor ds. komercyjnych i rozwoju handlu w Żabka Polska.

Hot dog z Żabki najlepszy w „ślepych” testach

Podczas „ślepych” testów hot dogów, przeprowadzonych we wrześniu 2023 roku w ramach badania preferencji konsumentów tych produktów, hot dog z Żabki został oceniony najlepiej pod względem większości atrybutów, m.in. smaku, zapachu i jakości[1]. Według ankietowanych, jego mocne strony to przede wszystkim: chrupkość bułki, stopień doprawienia parówki, jej konsystencja oraz mięsność. Sztandarowa ciepła przekąska z Żabki uzyskała także najwyższy wskaźnik intencji zakupu – aż 92 proc. biorących udział w testach wyraziło chęć jej kupienia.

Ulubiona przekąska w wersji standardowej, kolorowej i XXL

Hot dogi można kupić we wszystkich sklepach stacjonarnych Żabka, są one także w ofercie placówek sezonowych oraz w mobilnych Żabkach – podczas koncertów i wydarzeń kulturalnych. W dwóch sklepach (w Warszawie i Poznaniu) tę przekąskę przygotowuje też robot Robbie. Klienci Żabki mogą spróbować kilkunastu różnych kombinacji smakowych hot doga, wedle uznania dobierając rodzaj kiełbaski oraz sosu, a w przypadku większego głodu decydując się na hot doga w wersji XXL. Mogą wybrać również unikatowe, kolorowe hot dogi, które pojawiają się w sklepach sieci w ramach ofert czasowych. Znalazły się wśród nich już: Black Dog, czyli limitowana, czarna wersja tej ciepłej przekąski przygotowana z okazji Black Friday, różowy Love Dog na święto zakochanych, Summer Dog – „słoneczna” wersja na lato czy fioletowy hot dog Prymus, oferowany w pierwszych dniach września.

Chrupiące panini pełne dodatków

W Żabka Café dostępnych jest kilka wariantów pysznych panini, np. z pieczarkami, z kurczakiem, z serem cheddar czy z szynką i jalapeño. Podniebienia fanów tej chrupiącej przekąski w 2023 roku podbiły także nowości: panini Italiano, z suszonymi pomidorami, serem mozzarella i kurczakiem z sosem bazyliowym oraz panini Grzybiarza z aromatycznym sosem grzybowym, serem cheddar i pieczonym boczkiem.

Żabka liderem oferty gastronomicznej w Polsce

Żabka to największa sieć punktów gastronomicznych w Polsce. W jej ofercie znaleźć można nie tylko hot dogi i panini, ale także pizza wrapy oraz wiele słodkości – od croissantów, przez drożdżówki, donuty i pączki. W ponad 3000 wybranych sklepach Żabka dostępne są również chrupiące przekąski z oferty #PROSTOzPIECA: zapiekanki, frytki, churrosy, nuggetsy, chicken popsy oraz stripsy z kurczaka, a także produkty w zestawach: chrupbox nuggetsy z frytkami, chrupbox chicken popsy z frytkami oraz chrupbox stripsy z frytkami. Nie brakuje też gorącej kawy oraz innych ciepłych napojów.

Więcej informacji o ofercie można znaleźć na: https://www.zabka.pl/zabka-cafe


[1] Badanie „Ocena hot doga”, zrealizowane w dniach 25-30.09.2023 przez J. S. Hamilton Poland na łącznej próbie 300 osób – konsumentów hot dogów.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU Biuro prasowe
2025-03-04 | 08:00

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Wiodący dostawca płatności dla e-commerce - PayU - przygotował dwie oficjalne wtyczki (aplikacje) do platformy Shopify służącej do tworzenia i zarządzania sklepami internetowymi.
Handel Marcowe promocje na smartfony Motorola
2025-03-03 | 10:15

Marcowe promocje na smartfony Motorola

Marcowe promocje na smartfony Motorola wjeżdżają na bogato. Co tydzień, wybrane modele dostępne będą w prawdziwie kocich cenach - tak dobrych, że aż żal ich
Handel Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!
2025-03-03 | 09:40

Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!

Firma Heat Decor, lider w dziedzinie nowoczesnych systemów grzewczych, wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO. To przełomowe rozwiązanie w zakresie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Transport

Transport

Europejska motoryzacja gotowa do pełnej elektryfikacji. Możliwe zmiany w unijnym prawie dotyczące zeroemisyjności

Mimo coraz częściej pojawiających się prognoz dotyczących częściowego odejścia Europy od elektromobilności Bruksela nadal pozostaje przy stanowisku, że po 2035 roku motoryzacyjny rynek pierwotny będą stanowiły wyłącznie samochody zeroemisyjne. – Nie będzie całkowitego odwrotu od elektromobilności w Unii Europejskiej. W grę wchodzi jedynie pewne poluzowanie norm i przepisów – uważa Adam Holewa, członek zarządu oraz dyrektor ds. motoryzacji w spółce Boryszew SA. Jego zdaniem przemysł motoryzacyjny na Starym Kontynencie jest gotowy do pełnej elektryfikacji.

Problemy społeczne

Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.