Hot-dog wszędzie tam, gdzie ty – Żabka Jush rusza z dostawą popularnej przekąski
Publicis Consultants
Domaniewska 42
02-672 Warszawa
rafal.blank|publicis-consultants.com| |rafal.blank|publicis-consultants.com
608 636 815
consultants.publicis.pl/
Żabka Jush, jako pierwsza firma z rynku q-commerce w Polsce, wprowadza do swojego asortymentu ciepłe przekąski. Od 16 maja mieszkańcy Krakowa za pośrednictwem aplikacji mogą zamówić popularne w sklepach Grupy Żabka hot-dogi. Na razie nowa funkcjonalność jest dostępna w ramach pilotażu wyłącznie dla krakowskich użytkowników.
Chrupiąca bułka, ciepła parówka i ulubiony sos. Hot-dogi w ostatnich latach stały się jednym z najpopularniejszych dań błyskawicznych w naszym kraju. W samym 2022 roku sieć Żabka sprzedała prawie 74 mln hot-dogów. Tym samym ten sztandarowy produkt sprzedaje się w stacjonarnych sklepach co 2 sekundy. W nadchodzących miesiącach wynik ten może zostać pobity, a wszystko dzięki rozszerzeniu kanałów dystrybucji tej ciepłej przekąski o aplikację Żabka Jush. Ofertę dań na ciepło uzupełnia panini, które również zadebiutowało w asortymencie aplikacji. To pierwszy raz w Polsce, kiedy usługa q-commerce – oparta na ekspresowych zakupach online – wprowadza do swojej oferty ciepłe posiłki.
Hot-dogi to ulubiona ciepła przekąska Polaków, kiedy nie mają czasu na samodzielne przygotowanie posiłku. To także numer jeden wśród ciepłych produktów oferowanych w sklepach sieci Żabka, więc wprowadzenie go do naszej aplikacji było dla nas kwestią czasu. W ten sposób odpowiadamy na potrzeby naszych klientów, którzy często muszą przekąsić coś na szybko. Obojętnie czy są w pracy, domu, na imprezie czy spędzają czas na świeżym powietrzu. Cieszę się, że jako pierwsza firma na rynku q-commerce oferujemy ciepłe przekąski i wyznaczamy tym samym trendy dla całej branży. – mówi Kamil Bąkowski, Marketing & eCommerce Director w Lite e-Commerce.
Przekąska serwowana jest w standardowej, znanej klientom Żabki bułce i z dodatkiem wybranego sosu. Użytkownicy Żabki Jush będą mogli zamówić hot-doga z parówką w rozmiarze MAX, który będzie dostarczany z jednym z trzech sosów do wyboru: ketchup, tysiąca wysp i czosnkowy. Z kolei panini będzie dostępne w trzech wariantach: z kurczakiem, z serem cheddar oraz z szynką, serem i papryczkami jalapeno. Proces przygotowania hot-doga i panini odbywa się w tym samym miejscu, gdzie kompletowane są zamówienia. Przed transportem przekąski są odpowiednio zabezpieczane przeciwko wychłodzeniu i uszkodzeniom, dzięki czemu dojadą do klientów ciepłe i w takiej samej formie jakby były robione na miejscu w sklepie Żabka.
Hot-dog z Żabki Jush również w plenerze
Żabka Jush uruchomiła drugą edycję letnich dowozów w plener. Przy okazji rozszerzając funkcjonalność o kolejne miasta – Kraków, Gdańsk, Sopot, Poznań, Katowice i Piaseczno. Zakupy można zamówić do najpopularniejszych miejsc wypoczynkowych danych miast, takich jak parki i plaże. Do tej pory usługa była dostępna wyłącznie w Warszawie.
Tym samym mieszkańcy Krakowa zamówią hot-doga oraz panini również z dowozem w plener. Będzie to niewątpliwie ciekawe urozmaicenie każdego pikniku i wypadu ze znajomymi. Wystarczy kilka kliknięć w aplikacji, żeby cieszyć się posiłkiem na ciepło, a zaoszczędzony czas można przeznaczyć na odpoczynek w łonie natury. Żabka Jush w ramach aktywacji połączonej z krakowskimi juwenaliami planuje przeprowadzić także działania skierowane do studentów.

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Marcowe promocje na smartfony Motorola

Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Praca

Dostęp do wysoko wykwalifikowanej kadry przyciąga do Polski inwestorów. Kluczowymi partnerami stają się firmy z Wielkiej Brytanii
Polska zajmuje szóste miejsce w Europie pod względem atrakcyjności inwestycyjnej. Jako największa gospodarka w regionie, ze strategicznym położeniem, odgrywa istotną rolę w budowaniu odpornych, zrównoważonych i konkurencyjnych łańcuchów dostaw w szybko zmieniającym się globalnym środowisku. Tym samym jej potencjał inwestycyjny wciąż rośnie. Wielka Brytania już jest strategicznym partnerem dla Polski, potencjał jest jednak znacznie większy.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Polityka
Przyspiesza proces wstąpienia Mołdawii do UE. Unia przeznaczy dla tego kraju ponad 1,8 mld euro wsparcia

– Wspieranie procesu integracji europejskiej Republiki Mołdawii jest kluczowe dla Polski – przekonuje Michał Szczerba, europoseł z Platformy Obywatelskiej. Mołdawia uzyskała oficjalny status kandydata do UE w 2022 roku. W opinii Komisji Europejskiej robi systematyczne postępy pomimo bezprecedensowych wyzwań, wynikających z intensyfikacji przez Moskwę działań hybrydowych obliczonych na wewnętrzną destabilizację tego państwa. Przyznany pakiet pomocy ma wesprzeć Mołdawię w implementacji reform związanych z akcesją do UE.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.