Hot-dog wszędzie tam, gdzie ty – Żabka Jush rusza z dostawą popularnej przekąski
Publicis Consultants
Domaniewska 42
02-672 Warszawa
rafal.blank|publicis-consultants.com| |rafal.blank|publicis-consultants.com
608 636 815
consultants.publicis.pl/
Żabka Jush, jako pierwsza firma z rynku q-commerce w Polsce, wprowadza do swojego asortymentu ciepłe przekąski. Od 16 maja mieszkańcy Krakowa za pośrednictwem aplikacji mogą zamówić popularne w sklepach Grupy Żabka hot-dogi. Na razie nowa funkcjonalność jest dostępna w ramach pilotażu wyłącznie dla krakowskich użytkowników.
Chrupiąca bułka, ciepła parówka i ulubiony sos. Hot-dogi w ostatnich latach stały się jednym z najpopularniejszych dań błyskawicznych w naszym kraju. W samym 2022 roku sieć Żabka sprzedała prawie 74 mln hot-dogów. Tym samym ten sztandarowy produkt sprzedaje się w stacjonarnych sklepach co 2 sekundy. W nadchodzących miesiącach wynik ten może zostać pobity, a wszystko dzięki rozszerzeniu kanałów dystrybucji tej ciepłej przekąski o aplikację Żabka Jush. Ofertę dań na ciepło uzupełnia panini, które również zadebiutowało w asortymencie aplikacji. To pierwszy raz w Polsce, kiedy usługa q-commerce – oparta na ekspresowych zakupach online – wprowadza do swojej oferty ciepłe posiłki.
Hot-dogi to ulubiona ciepła przekąska Polaków, kiedy nie mają czasu na samodzielne przygotowanie posiłku. To także numer jeden wśród ciepłych produktów oferowanych w sklepach sieci Żabka, więc wprowadzenie go do naszej aplikacji było dla nas kwestią czasu. W ten sposób odpowiadamy na potrzeby naszych klientów, którzy często muszą przekąsić coś na szybko. Obojętnie czy są w pracy, domu, na imprezie czy spędzają czas na świeżym powietrzu. Cieszę się, że jako pierwsza firma na rynku q-commerce oferujemy ciepłe przekąski i wyznaczamy tym samym trendy dla całej branży. – mówi Kamil Bąkowski, Marketing & eCommerce Director w Lite e-Commerce.
Przekąska serwowana jest w standardowej, znanej klientom Żabki bułce i z dodatkiem wybranego sosu. Użytkownicy Żabki Jush będą mogli zamówić hot-doga z parówką w rozmiarze MAX, który będzie dostarczany z jednym z trzech sosów do wyboru: ketchup, tysiąca wysp i czosnkowy. Z kolei panini będzie dostępne w trzech wariantach: z kurczakiem, z serem cheddar oraz z szynką, serem i papryczkami jalapeno. Proces przygotowania hot-doga i panini odbywa się w tym samym miejscu, gdzie kompletowane są zamówienia. Przed transportem przekąski są odpowiednio zabezpieczane przeciwko wychłodzeniu i uszkodzeniom, dzięki czemu dojadą do klientów ciepłe i w takiej samej formie jakby były robione na miejscu w sklepie Żabka.
Hot-dog z Żabki Jush również w plenerze
Żabka Jush uruchomiła drugą edycję letnich dowozów w plener. Przy okazji rozszerzając funkcjonalność o kolejne miasta – Kraków, Gdańsk, Sopot, Poznań, Katowice i Piaseczno. Zakupy można zamówić do najpopularniejszych miejsc wypoczynkowych danych miast, takich jak parki i plaże. Do tej pory usługa była dostępna wyłącznie w Warszawie.
Tym samym mieszkańcy Krakowa zamówią hot-doga oraz panini również z dowozem w plener. Będzie to niewątpliwie ciekawe urozmaicenie każdego pikniku i wypadu ze znajomymi. Wystarczy kilka kliknięć w aplikacji, żeby cieszyć się posiłkiem na ciepło, a zaoszczędzony czas można przeznaczyć na odpoczynek w łonie natury. Żabka Jush w ramach aktywacji połączonej z krakowskimi juwenaliami planuje przeprowadzić także działania skierowane do studentów.
Przedsiębiorcy z sektora MŚP wybierają franczyzę
Lidl i WWF łączą siły w ramach międzynarodowego partnerstwa
Ryzyka w handlu detalicznym – jak nimi zarządzać, aby uodpornić biznes
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Bankowość
Samorządy mogą liczyć na rekordowe finansowanie w tej perspektywie finansowej UE. Pierwsze środki już do nich trafiają
– Poza środkami własnymi samorządy mają dostęp do środków unijnych i do kredytów. To są trzy nogi, na których stoi finansowanie jednostek samorządu terytorialnego – podkreśla Mateusz Walewski, główny ekonomista Banku Gospodarstwa Krajowego. Bank w kwietniu br. uruchomił pierwszy instrument finansowany z KPO, czyli pożyczki wspierające zieloną transformację miast, z budżetem wynoszącym prawie 9 mld euro. Samorządy będą mogły sfinansować z tych środków inwestycje, które powodują, że miasto jest bardziej zielone, nowoczesne i przyjazne dla mieszkańców. Samorządy z niecierpliwością wyczekują również reformy finansowania jednostek samorządu terytorialnego, która ma ustabilizować ich sytuację po zmianach wprowadzonych w tzw. Polskim Ładzie.
Regionalne –
Przyspiesza dekarbonizacja ciepłownictwa. Elektrociepłownia w Bydgoszczy od przyszłego roku zrezygnuje z kolejnych kotłów węglowych
Elektrociepłownia Bydgoszcz II, należąca do PGE Energia Ciepła, wchodzi w kluczowy etap inwestycji, która ma doprowadzić do wyłączenia dwóch z czterech kotłów węglowych i ograniczenia emisji dwutlenku węgla o 17 proc. To oznacza, że od II kwartału 2025 roku mieszkańcy Bydgoszczy będą korzystać z ciepła wytworzonego w nowych niskoemisyjnych źródłach. To jeden z kilku realizowanych projektów PGE Energia Ciepła, które zmierzają do dekarbonizacji w ciepłownictwie.
Nauka
Polski przemysł kosmiczny jest gotowy na zwiększanie udziału w programach Europejskiej Agencji Kosmicznej. Do tego będzie potrzebować coraz więcej wykwalifikowanych kadr
Pierwsza grupa młodych inżynierów z Polski rozpoczęła dwuletni staż w ośrodkach Europejskiej Agencji Kosmicznej w Niderlandach, Hiszpanii, Francji i Niemczech. W sumie do 2025 roku na staże do ESA zostanie skierowanych 30 kandydatów z Polski, którzy wezmą udział w kluczowych przedsięwzięciach naukowych i technologicznych agencji. To tylko jedna z inicjatyw nakierowanych na kształcenie kadr do pracy w sektorze kosmicznym. Sytuacja w tym zakresie poprawiła się na przestrzeni ostatnich lat, jednak w związku z szybkim rozwojem branży w nadchodzących latach zapotrzebowanie na wykwalifikowanych ekspertów będzie rosło.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.