Hrabia Dogula nawiedza w Halloween
Z okazji Halloween Żabka wprowadza do swojej oferty limitowaną wersję hot doga, czyli ulubionej przekąski klientów sieci. Hrabia Dogula składa się z czarnej bułki, czarnej kiełbaski i specjalnego sosu halloween dynia. We wtorek 31 października br. we wszystkich sklepach Żabka Halloween Dog dostępny będzie w promocyjnej cenie 3,99 zł, przy zakupie z aplikacją Żappka. To kolejny – po Black Dogu, Lovelasie, Davidzie Summerdogu i Prymusie – kolorowy hot dog w asortymencie sieci.
Hot dog znajduje się w czołówce przekąsek kupowanych w Żabce. W 2022 roku sprzedano ich prawie 74 mln, a w najlepszym sprzedażowo dniu – ok. 370 tysięcy. W tym roku, samego różowego Love Doga w walentynki sprzedano blisko 83 tysiące sztuk. Hot dogi cieszą się dużą popularnością wśród klientów sklepów Żabka zarówno w małych, jak i dużych miastach. Częściej na ich zakup decydują się mężczyźni niż kobiety.
Straszna promocja na Halloween
Hrabia Dogula to unikalne połączenie czarnej bułki, czarnej kiełbaski oraz specjalnego sosu halloween dynia. Klienci sieci mają także możliwość skomponowania własnej wersji halloweenowego hot doga. Może się on składać z czarnej bułki, dowolnie wybranej kiełbaski lub parówki oraz dowolnego sosu. Jednak my polecamy połączenie z wyjątkowym sosem halloween dynia.
Hrabia Dogula jest dostępny w ofercie Żabki od 25 października do 21 listopada br. lub do wyczerpania zapasów, w cenie 5,99 zł wraz z aplikacją Żappka. W Halloween, czyli we wtorek 31 października br., limitowaną przekąskę będzie można kupić w promocyjnej cenie 3,99 zł wraz z aplikacją Żappka.
Hrabia Dogula zawitał także do 10 000. sklepu
Limitowany hot dog Hrabia Dogula jest dostępny w sprzedaży także w 10 000. sklepie sieci w Starym Browarze w Poznaniu. Przygotuje go Robbie – robot, znany do tej pory z konceptu Żabka Nano.
Do wyboru, do koloru
W aktualnej, stałej ofercie strefy gastronomicznej, w całej sieci Żabka klienci znajdą osiem rodzajów hot doga, różniących się rozmiarem oraz rodzajem kiełbaski i bułki. Ponadto, klienci mogą wybierać spośród kilkunastu sosów.
Nawet najbardziej wymagających konsumentów potrafią zaskoczyć hot dogi przygotowane w ramach promocji czasowych. Do tej pory klienci Żabki mieli okazję spróbować unikatowych przekąsek, jak: Black Dog, Love Dog, Summer Dog, School Dog.
Żabka liderem oferty gastronomicznej
Żabka to największa sieć punktów gastronomicznych w Polsce. W jej ofercie znaleźć można hot dogi, kebaby rollo, panini czy pizza wrapy oraz wiele słodkości – od croissantów przez drożdżówki, donuty po pączki. W ponad 2400 wybranych sklepach Żabka dostępne są także chrupiące przekąski z oferty #PROSTOzPIECA: frytki, churrosy, nuggesty, chicken popsy oraz stripsy z kurczaka, a także produkty w zestawach, czyli tzw. chrupboxy. Od września br. klienci mogą spróbować też burgerów z serii „Dynastia Burgerów” oraz zapiekanek. W Żabka Café nie brakuje także gorącej kawy oraz innych ciepłych napojów. Więcej informacji o ofercie można znaleźć na https://www.zabka.pl/zabka-cafe
E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online
Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.