Komunikaty PR

IdoSell Apps – aplikacje do rozwoju sklepu internetowego w jednym miejscu

2024-11-20  |  10:05
Biuro prasowe

Platforma IdoSell – należąca do lidera technologii e-commerce w Polsce grupy IAI – stworzyła dedykowane rozwiązanie, które wspiera rozwój sklepów internetowych poprzez ułatwienie developerom tworzenia aplikacji i dotarcia do klientów – IdoSell Apps. Głównym celem tej platformy z aplikacjami jest dostarczenie narzędzi, które pozwolą usprawnić zarządzanie sklepem, automatyzacje procesów oraz integrację z zewnętrznymi rozwiązaniami. IdoSell Apps zostało oparte na modelu Open SaaS, dzięki czemu implementacja konkretnych narzędzi i wdrażanie innowacji jest bezproblemowe oraz intuicyjne.

IdoSell Apps jest narzędziem dedykowanym developerom, za pomocą którego mogą oferować swoje gotowe rozwiązania dedykowane platformie IdoSell. Dzięki temu prowadzący sklep internetowy mogą skorzystać z personalizacji funkcji sklepu do własnych potrzeb, integracji z zewnętrznymi systemami logistycznymi, marketingowymi czy księgowymi oraz bezpłatnego testowania nowych rozwiązań i zmniejszyć prawdopodobieństwo nietrafionych inwestycji. Merchanci zyskują stały dostęp do rosnącej liczby aplikacji, które wspierają rozwój biznesu oraz regularną aktualizację aplikacji, co zapewnia pewność dopasowania do oczekiwań rynku i konsumentów.

„Konsekwentnie realizujemy politykę otwartości na współpracę z developerami, która jest częścią modelu Open SaaS. IdoSell Apps jest przełomowym narzędziem, dzięki któremu developerzy uzyskali możliwość dostarczenia swoich aplikacji klientom IdoSell, a klienci zyskali możliwość doboru najlepszych narzędzi, które pozwolą realizować dodatkowe funkcjonalności. Aby ułatwić wybór, IdoSell dba, aby każda aplikacja posiadała bezpłatny okres testowy, przez co nasi klienci zyskują pełną kontrolę nad rozwijaniem e-biznesu w zgodzie z rynkowymi trendami i potrzebami konsumentów” – komentuje Grzegorz Szukalski Chief Solution Architect w IdoSell. „Tym, co szczególnie wyróżnia IdoSell Apps na tle konkurencji, jest elastyczny model cennika. Dzięki temu korzystanie z aplikacji może być rozliczane w sposób tradycyjny – jako stała opłata miesięczna lub w opcji płatności uzależnionej od wykorzystywania zasobów aplikacji. Klienci otrzymują produkt w cenie adekwatnej do wielkości ich biznesu” – dodaje ekspert.

IdoSell Apps tworzy przyjazne środowisko dla developerów, którzy mogą projektować i sprzedawać swoje aplikacje bezpośrednio w panelu IdoSell. Rozwiązanie oprócz dostępu do otwartego API, które pozwala na tworzenie aplikacji i integracji z IdoSell, zapewnia programistom dostęp do wsparcia technicznego oraz porad ekspertów w budowaniu aplikacji. Platforma posiada również intuicyjny interfejs oraz gwarantuje automatyczne rozliczenia subskrypcji.

IdoSell Apps zapewnia sklepom internetowym dostęp do innowacyjnych narzędzi usprawniających sprzedaż i logistykę, a developerom oferuje platformę do tworzenia, sprzedaży aplikacji. Dzięki otwartemu API oraz wsparciu technicznemu każdy sprzedawca może dostosować i rozwijać swój sklep internetowy zgodnie z aktualnymi potrzebami rynku.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl Biuro prasowe
2025-03-25 | 06:00

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

Wystartowały Dni Wiosennych Okazji w sklepie Amazon.pl, które potrwają do 31 marca 2025 r., oferując siedem dni wyjątkowych promocji na dziesiątki tysięcy produktów we
Handel Pracownicy MediaMarkt King Cross w Poznaniu wspominają 20-lecie sklepu
2025-03-18 | 15:00

Pracownicy MediaMarkt King Cross w Poznaniu wspominają 20-lecie sklepu

20 lat temu w poznańskiej galerii King Cross miało miejsce otwarcie drugiego w mieście sklepu MediaMarkt. Dlaczego to miejsce było i jest tak wyjątkowe? O pracy w salonie
Handel Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU
2025-03-04 | 08:00

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Wiodący dostawca płatności dla e-commerce - PayU - przygotował dwie oficjalne wtyczki (aplikacje) do platformy Shopify służącej do tworzenia i zarządzania sklepami internetowymi.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Projekt unijnego budżetu po 2027 roku będzie przedstawiony w lipcu. Polska może odegrać istotną rolę w pracach nad nim

Polska prezydencja zbiegła się z rozpoczęciem rozmów na temat wieloletnich unijnych ram finansowych (WRF), które określą cele i priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. Projekt budżetu ma być gotowy w lipcu, a potem rozpoczną się negocjacje między instytucjami unijnymi. Polska może odegrać istotną rolę w pracach nad WRF, dlatego to od naszego kraju swoje konsultacje rozpoczęli europarlamentarzyści, którzy są współsprawozdawcami PE ds. wieloletniego budżetu Unii Europejskiej.

Prawo

Przedsiębiorcy czują się pomijani w pracach nad przepisami. Narzekają na zawrotne tempo prac legislacyjnych

W ubiegłym roku uchwalono 14 tys. stron nowego prawa. To wynik o 59 proc. niższy niż rok wcześniej – wynika z „Barometru prawa” Grant Thornton. Eksperci wskazują, że nie przekłada się to jednak na jakość nowych przepisów. Tempo prac regulacyjnych przyspiesza, a konsultacje publiczne rzadko są transparentne. Przedsiębiorcy czują się pomijani w procesie konsultacji i zaskakiwani nagłymi zmianami w prawie.

Konsument

Alkohol najbardziej rozpowszechnioną substancją psychoaktywną u młodzieży. Coraz większa popularność e-papierosów

Niemal trzy czwarte uczniów w wieku 15–16 lat już sięgnęło po alkohol. Jak wynika z badania ESPAD 2024, to wciąż najbardziej wśród młodzieży rozpowszechniona substancja psychoaktywna. W ostatnich 20 latach o ponad 20 pp. spadł odsetek nastolatków palących papierosy, ale prawie 70 proc. 17–18-latków przyznaje, że sięgnęło w swoim życiu po e-papierosa. Eksperci wskazują na potrzebę nie tylko bardziej restrykcyjnego ograniczania dostępności tych produktów dla młodych ludzi, ale też o działania na rzecz edukacji zdrowotnej i kompleksowego podejścia do profilaktyki i leczenia uzależnień, bez podziału na poszczególne grupy substancji.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.