IdoSell Apps – aplikacje do rozwoju sklepu internetowego w jednym miejscu
Platforma IdoSell – należąca do lidera technologii e-commerce w Polsce grupy IAI – stworzyła dedykowane rozwiązanie, które wspiera rozwój sklepów internetowych poprzez ułatwienie developerom tworzenia aplikacji i dotarcia do klientów – IdoSell Apps. Głównym celem tej platformy z aplikacjami jest dostarczenie narzędzi, które pozwolą usprawnić zarządzanie sklepem, automatyzacje procesów oraz integrację z zewnętrznymi rozwiązaniami. IdoSell Apps zostało oparte na modelu Open SaaS, dzięki czemu implementacja konkretnych narzędzi i wdrażanie innowacji jest bezproblemowe oraz intuicyjne.
IdoSell Apps jest narzędziem dedykowanym developerom, za pomocą którego mogą oferować swoje gotowe rozwiązania dedykowane platformie IdoSell. Dzięki temu prowadzący sklep internetowy mogą skorzystać z personalizacji funkcji sklepu do własnych potrzeb, integracji z zewnętrznymi systemami logistycznymi, marketingowymi czy księgowymi oraz bezpłatnego testowania nowych rozwiązań i zmniejszyć prawdopodobieństwo nietrafionych inwestycji. Merchanci zyskują stały dostęp do rosnącej liczby aplikacji, które wspierają rozwój biznesu oraz regularną aktualizację aplikacji, co zapewnia pewność dopasowania do oczekiwań rynku i konsumentów.
„Konsekwentnie realizujemy politykę otwartości na współpracę z developerami, która jest częścią modelu Open SaaS. IdoSell Apps jest przełomowym narzędziem, dzięki któremu developerzy uzyskali możliwość dostarczenia swoich aplikacji klientom IdoSell, a klienci zyskali możliwość doboru najlepszych narzędzi, które pozwolą realizować dodatkowe funkcjonalności. Aby ułatwić wybór, IdoSell dba, aby każda aplikacja posiadała bezpłatny okres testowy, przez co nasi klienci zyskują pełną kontrolę nad rozwijaniem e-biznesu w zgodzie z rynkowymi trendami i potrzebami konsumentów” – komentuje Grzegorz Szukalski Chief Solution Architect w IdoSell. „Tym, co szczególnie wyróżnia IdoSell Apps na tle konkurencji, jest elastyczny model cennika. Dzięki temu korzystanie z aplikacji może być rozliczane w sposób tradycyjny – jako stała opłata miesięczna lub w opcji płatności uzależnionej od wykorzystywania zasobów aplikacji. Klienci otrzymują produkt w cenie adekwatnej do wielkości ich biznesu” – dodaje ekspert.
IdoSell Apps tworzy przyjazne środowisko dla developerów, którzy mogą projektować i sprzedawać swoje aplikacje bezpośrednio w panelu IdoSell. Rozwiązanie oprócz dostępu do otwartego API, które pozwala na tworzenie aplikacji i integracji z IdoSell, zapewnia programistom dostęp do wsparcia technicznego oraz porad ekspertów w budowaniu aplikacji. Platforma posiada również intuicyjny interfejs oraz gwarantuje automatyczne rozliczenia subskrypcji.
IdoSell Apps zapewnia sklepom internetowym dostęp do innowacyjnych narzędzi usprawniających sprzedaż i logistykę, a developerom oferuje platformę do tworzenia, sprzedaży aplikacji. Dzięki otwartemu API oraz wsparciu technicznemu każdy sprzedawca może dostosować i rozwijać swój sklep internetowy zgodnie z aktualnymi potrzebami rynku.

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.