Komunikaty PR

Immersyjny pokaz sztuk wizualnych na suficie warszawskiej Promenady

2024-10-16  |  12:00
Biuro prasowe

Warszawskie centrum handlowe Promenada po raz kolejny wyznacza standardy w branży retail, tworząc specjalną przestrzeń dla pokazów sztuki cyfrowej Promenada Digital Art Space. Na głównej alei wewnątrz budynku zainstalowany został ekran LED o powierzchni 117 m², największy w Polsce do tego rodzaju pokazów. Ekran zlokalizowany na suficie i ścianie, tworzy jednolitą przestrzeń multimedialną, która zmienia funkcję tradycyjnej powierzchni handlowej w interaktywną platformę rozrywkową.

Kluczem do tworzenia nowoczesnego centrum handlowego jest nie tylko podążanie za trendami, ale wręcz ich kreowanie. To niewątpliwie charakteryzuje warszawską Promenadę, która sięga po innowacyjne pomysły i wychodzi poza sztampowe podejście do rozrywki w obiektach handlowych. Jednym z najbardziej imponujących przejawów tej strategii jest stworzenie Promenada Digital Art Space z jedyną w Polsce instalacją immersyjną wewnątrz centrum handlowego z ekranem LED, będącym nośnikiem dla wyjątkowych pokazów multimedialnych 3D.

Nowoczesny ekran znajduje się na parterze, na głównym pasażu Promenady i obejmuje zarówno sufit, jak i ścianę, tworząc jedną, dynamiczną powierzchnię przeznaczoną do wyświetlania treści multimedialnych. Ta niebagatelna platforma multimedialna ma wymiar ponad 16 metrów długości i ponad 7 szerokości o powierzchni 117m2 składa się z 2288 matryc P2,5, 306 zasilaczy i 240 kart odbiorczych! Dzięki tej instalacji centrum handlowe oferuje odwiedzającym zupełnie nowy sposób interakcji z przestrzenią handlową.

– Naszym celem jest tworzenie emocjonujących doświadczeń zakupowych, które pozytywnie wpływają na odwiedzających Promenadę. Wykorzystanie zaawansowanych technologii audiowizualnych otwiera przed nami nowe możliwości w zakresie interakcji z klientami. Promenada Digital Art Space to innowacyjna przestrzeń, która pozwala na realizację angażujących wydarzeń – od wyjątkowych prezentacji sztuki cyfrowej po niestandardowe kampanie marketingowe, co bezpośrednio przekłada się na wartość dodaną dla naszych partnerów biznesowych. Już teraz zapraszamy na premierowy pokaz w pełni stworzony w technologii 3D, przygotowany przez polskich twórców specjalnie pod przestrzeń Promenady. „Podróż przez naturę” to spektakularne dzieło cyfrowe, które przeniesie widzów w wirtualną podróż po kosmosie oraz tętniących życiem oceanach i lądach, oferując immersyjne wrażenia na poziomie światowej klasy produkcji. To pierwsze z wielu planowanych wydarzeń w naszej nowoczesnej przestrzeni – mówi Małgorzata Komarczuk, Group Head of Marketing, Promenada, G City.

Rozwiązania takie, jak instalacja ekranu LED w Promenadzie to wyraźny sygnał, że przyszłość retailu opiera się na integracji technologii z codziennym doświadczeniem konsumentów. Nowoczesne ekrany multimedialne, oparte na technologii LED, pozwalają centrom handlowym na tworzenie spersonalizowanych kampanii, które przyciągają klientów i zwiększają lojalność.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Handel Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie
2025-06-10 | 06:00

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Jako przedsiębiorca zapewne zauważasz, że cyfrowa transformacja to już nie tylko trend, ale konieczność. W dobie mobilności i dynamicznych zmian rynkowych, obsługa sprzedaży
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Komisja Europejska chce wprowadzić ujednolicone przepisy dotyczące wyrobów tytoniowych. Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji

Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma rozpocząć prace Komisja Europejska. Europosłowie mówią o ryzyku chaosu legislacyjnego, nadregulacji i wskazują na zagrożenia związane z proponowaną podwyżką akcyzy.

Konsument

Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.

Transport

Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.