Komunikaty PR

Ingka Centres uruchomiło pierwszy w Polsce system online wynajmu powierzchni

2024-02-13  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Justyna Wrzosek
Questia

ul. Piękna 43/5
00-672 Warszawa
jwrzosek|questiapr.pl| |jwrzosek|questiapr.pl
+48 22 623 07 00
questiapr.pl

Ingka Centres, właściciel centrów handlowych, jako pierwsza firma z branży w Polsce, wdrożyła nową, unikalną platformę Book a Corner (BAC). Jest to innowacyjny system online wynajmu dostępnych powierzchni sprzedażowych, przestrzeni do organizacji wydarzeń oraz nośników reklamy. Firma stawia na rozwiązania omnichannel, by wyjść naprzeciw oczekiwaniom szerokiej grupy klientów. Powierzchnie przeznaczone do wynajęcia zlokalizowane są w trzech centrach handlowych Ingka Centres tj. w Wola Park w Warszawie, Alei Bielany we Wrocławiu oraz w Porcie Łódź. Łącznie w ciągu roku odwiedza je 28 milionów osób. Nowa platforma online jest łatwa w obsłudze, przez co znacznie przyspiesza i upraszcza procedurę wynajmu. Rozwiązanie dostępne jest na stronach internetowych centrów handlowych.

 

Nowa platforma to reakcja na aktualne potrzeby klientów biznesowych ‒ zarówno korporacji, małych i średnich przedsiębiorstw, jak i jednoosobowych działalności gospodarczych. Book a Corner daje możliwość prezentacji swoich produktów i usług przy mniejszym nakładzie finansowym, z wykorzystaniem wzmożonego ruchu konsumentów dużego centrum handlowego. Poprzez system można wynająć kiosk typu pop-up, wyspy handlowe, przestrzeń do ekspozycji produktu, salę do organizacji wydarzeń, tereny zewnętrzne oraz nośniki reklamy. Każdy znajdzie coś dla siebie.

Nowe rozwiązanie umożliwia dobór przestrzeni gwarantującej dopasowane do potrzeb klienta otoczenie handlowe i dobrą widoczność wśród konsumentów odwiedzających obiekty.

‒ Book a Corner to nowoczesne, a zarazem kompleksowe rozwiązanie dla przedsiębiorców i domów mediowych. Dzięki niemu, wynajem powierzchni handlowej, reklamowej czy eventowej dopasowanej do indywidualnych potrzeb jest wyjątkowo prosty – powiedziała Dagmara Pozowska, Centres Operations Manager w Ingka Centres.

Zaletą nowej formy wynajmu jest komfort użytkowania w dowolnym miejscu na świecie, którego jedynym warunkiem jest posiadanie dostępu do Internetu. Procedura sprzedaży i obsługi najemców przez internet znacznie upraszcza komunikację, przebieg procesu i zarządzanie nim. Raport CBRE „E-commerce in the post-pandemic era” na temat wpływu pandemii na sprzedaż online wskazuje na to, że sprzedaż e-commerce zagościła na stałe w życiu Polaków.

‒ Book a Corner jest odpowiedzią na rosnącą potrzebę samodzielności klientów biznesowych oraz oszczędności czasu. Wychodzimy naprzeciw zapracowanym przedsiębiorcom i marketerom. Platforma umożliwia klientom sprawne działanie. Dzięki temu znacznie szybszej osiągają swoje cele biznesowe. Wynajęcie przestrzeni w jednym z trzech obiektów, gdzie uruchomiliśmy system, możliwe jest w dosłownie kilku krokach. Pozwala to na uniknięcie zbędnej biurokracji ‒ dodała Dagmara Pozowska, Centres Operations Manager.

Wynajmując przestrzeń na krótki okres nowi najemcy mogą wypróbować sprzedaż w dużym obiekcie handlowym i po teście zdecydować się na długi wynajem. Skorzystać z nowego rozwiązania mogą także obecni najemcy, by w łatwy sposób poszerzyć swoją obecność w wybranej lokalizacji.

Platforma BAC prezentuje najbardziej aktualną ofertę centrów handlowych Ingka Centres. Rezerwacji przestrzeni można dokonywać nawet z 1-dniowym wyprzedzeniem. Umowy podpisywane są na okres od 1 dnia do roku. Wybór przestrzeni wynajmowanej i samo podpisanie umowy odbywają się na platformie. W dalszych krokach system umożliwia elektroniczne fakturowanie, płatność oraz zarządzanie umową. Całość przebiega bez zbędnych formalności, wymiany dużej liczby maili, czy telefonów. Platforma jest intuicyjna i łatwa w obsłudze. Wszystkie operacje są w pełni bezpieczne.

Ingka Centres, rozumiejąc potrzeby współczesnego handlu, redefiniuje rolę swoich centrów, które oprócz prowadzenia działań komercyjnych, są również miejscami spotkań lokalnych społeczności, stając się w ten sposób ośrodkami nowego konceptu dotarcia do konsumenta. Platforma Book a Corner to doskonały sposób dostosowania oferty obiektu do oczekiwań odwiedzających, m.in. z pokolenia Z, żyjących w szybko zmieniającym się i zdigitalizowanym świecie.

Więcej informacji znajdą Państwo na stronie internetowej: https://pl.icentresbooking.com/home/

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Questia
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b Biuro prasowe
2025-05-14 | 08:30

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b

W 2025 roku skuteczność tradycyjnych technik sprzedaży, takich jak cold calling, spadła nawet poniżej 5%. Tymczasem większość polskich firm B2B nadal nie wdraża automatyzacji,
Handel Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!
2025-05-12 | 08:00

Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!

Zakupy online to nie tylko wygoda, ale też najlepszy sposób na szukanie oszczędności – szczególnie na ERLI. Polska platforma oferuje szereg przystępnych metod
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry
2025-04-28 | 10:30

Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry

Fulfillment, czyli kompleksowa usługa magazynowa, to jeden z filarów rozwoju nowoczesnego e-commerce. W dobie rosnących oczekiwań konsumentów, konieczności szybkiej dostawy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają prace nad szczegółowymi wytycznymi dla schronów. Prowadzona jest też inwentaryzacja i ocena stanu istniejących obiektów

W MSWiA trwają prace nad rozporządzeniem, które określi m.in., jakie warunki powinny spełniać miejsca schronienia, oraz wprowadzi spójne standardy dotyczące ich organizacji i wyposażenia. Ich opracowanie wymagane jest przez ustawę o ochronie ludności i obronie cywilnej, która weszła w życie 1 stycznia br. Trwa także inwentaryzacja istniejących obiektów zbiorowej ochrony, w tym schronów. Jak podkreślają eksperci, mamy w tym obszarze wiele zaległości do nadrobienia. Problemem jest niedobór specjalistów od budowli schronowych, którzy mogliby ten proces wesprzeć i przyspieszyć.

Handel

Nowy rozdział we współpracy Wielka Brytania – Unia Europejska. Bezpieczeństwo jedną z kluczowych kwestii

19 maja odbędzie się w Londynie pierwszy od brexitu na tak wysokim szczeblu szczyt brytyjskich i unijnych przywódców. Zdaniem polskich europosłów obydwie strony dojrzały do ponownego zacieśnienia stosunków i są dla siebie kluczowymi partnerami. Rozmowy dotyczyć mają przede wszystkim zagadnień związanych z obronnością, ale także możliwości swobodnego przemieszczania się młodych ludzi. Wyzwaniem we wzajemnych relacjach wciąż są kwestie handlowe.

Transport

W Amazon pracuje ponad 750 tys. robotów. Najnowszy jest wyposażony w „zmysł” dotyku

Pierwsze roboty wyposażone w „zmysł” dotyku wykorzystywane są przez Amazon do obsługi produktów w centrach realizacji zamówień w USA i Niemczech. Roboty potrafią precyzyjnie przeszukiwać nawet ciasne przestrzenie półek w poszukiwaniu konkretnych produktów i z wyczuciem przenosić je na taśmę. Dzięki nim pracownicy nie muszą się schylać ani wspinać po drabinie w poszukiwaniu towaru. Automatyzacja wspiera też pracę kurierów. Paczki, które mają być dostarczone pod wskazany adres, podświetlane są w furgonetce na zielono, co ułatwia znalezienie właściwej przesyłki i skraca czas dostawy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.