Komunikaty PR

Ingka Centres uruchomiło pierwszy w Polsce system online wynajmu powierzchni

2024-02-13  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Justyna Wrzosek
Questia

ul. Piękna 43/5
00-672 Warszawa
jwrzosek|questiapr.pl| |jwrzosek|questiapr.pl
+48 22 623 07 00
questiapr.pl

Ingka Centres, właściciel centrów handlowych, jako pierwsza firma z branży w Polsce, wdrożyła nową, unikalną platformę Book a Corner (BAC). Jest to innowacyjny system online wynajmu dostępnych powierzchni sprzedażowych, przestrzeni do organizacji wydarzeń oraz nośników reklamy. Firma stawia na rozwiązania omnichannel, by wyjść naprzeciw oczekiwaniom szerokiej grupy klientów. Powierzchnie przeznaczone do wynajęcia zlokalizowane są w trzech centrach handlowych Ingka Centres tj. w Wola Park w Warszawie, Alei Bielany we Wrocławiu oraz w Porcie Łódź. Łącznie w ciągu roku odwiedza je 28 milionów osób. Nowa platforma online jest łatwa w obsłudze, przez co znacznie przyspiesza i upraszcza procedurę wynajmu. Rozwiązanie dostępne jest na stronach internetowych centrów handlowych.

 

Nowa platforma to reakcja na aktualne potrzeby klientów biznesowych ‒ zarówno korporacji, małych i średnich przedsiębiorstw, jak i jednoosobowych działalności gospodarczych. Book a Corner daje możliwość prezentacji swoich produktów i usług przy mniejszym nakładzie finansowym, z wykorzystaniem wzmożonego ruchu konsumentów dużego centrum handlowego. Poprzez system można wynająć kiosk typu pop-up, wyspy handlowe, przestrzeń do ekspozycji produktu, salę do organizacji wydarzeń, tereny zewnętrzne oraz nośniki reklamy. Każdy znajdzie coś dla siebie.

Nowe rozwiązanie umożliwia dobór przestrzeni gwarantującej dopasowane do potrzeb klienta otoczenie handlowe i dobrą widoczność wśród konsumentów odwiedzających obiekty.

‒ Book a Corner to nowoczesne, a zarazem kompleksowe rozwiązanie dla przedsiębiorców i domów mediowych. Dzięki niemu, wynajem powierzchni handlowej, reklamowej czy eventowej dopasowanej do indywidualnych potrzeb jest wyjątkowo prosty – powiedziała Dagmara Pozowska, Centres Operations Manager w Ingka Centres.

Zaletą nowej formy wynajmu jest komfort użytkowania w dowolnym miejscu na świecie, którego jedynym warunkiem jest posiadanie dostępu do Internetu. Procedura sprzedaży i obsługi najemców przez internet znacznie upraszcza komunikację, przebieg procesu i zarządzanie nim. Raport CBRE „E-commerce in the post-pandemic era” na temat wpływu pandemii na sprzedaż online wskazuje na to, że sprzedaż e-commerce zagościła na stałe w życiu Polaków.

‒ Book a Corner jest odpowiedzią na rosnącą potrzebę samodzielności klientów biznesowych oraz oszczędności czasu. Wychodzimy naprzeciw zapracowanym przedsiębiorcom i marketerom. Platforma umożliwia klientom sprawne działanie. Dzięki temu znacznie szybszej osiągają swoje cele biznesowe. Wynajęcie przestrzeni w jednym z trzech obiektów, gdzie uruchomiliśmy system, możliwe jest w dosłownie kilku krokach. Pozwala to na uniknięcie zbędnej biurokracji ‒ dodała Dagmara Pozowska, Centres Operations Manager.

Wynajmując przestrzeń na krótki okres nowi najemcy mogą wypróbować sprzedaż w dużym obiekcie handlowym i po teście zdecydować się na długi wynajem. Skorzystać z nowego rozwiązania mogą także obecni najemcy, by w łatwy sposób poszerzyć swoją obecność w wybranej lokalizacji.

Platforma BAC prezentuje najbardziej aktualną ofertę centrów handlowych Ingka Centres. Rezerwacji przestrzeni można dokonywać nawet z 1-dniowym wyprzedzeniem. Umowy podpisywane są na okres od 1 dnia do roku. Wybór przestrzeni wynajmowanej i samo podpisanie umowy odbywają się na platformie. W dalszych krokach system umożliwia elektroniczne fakturowanie, płatność oraz zarządzanie umową. Całość przebiega bez zbędnych formalności, wymiany dużej liczby maili, czy telefonów. Platforma jest intuicyjna i łatwa w obsłudze. Wszystkie operacje są w pełni bezpieczne.

Ingka Centres, rozumiejąc potrzeby współczesnego handlu, redefiniuje rolę swoich centrów, które oprócz prowadzenia działań komercyjnych, są również miejscami spotkań lokalnych społeczności, stając się w ten sposób ośrodkami nowego konceptu dotarcia do konsumenta. Platforma Book a Corner to doskonały sposób dostosowania oferty obiektu do oczekiwań odwiedzających, m.in. z pokolenia Z, żyjących w szybko zmieniającym się i zdigitalizowanym świecie.

Więcej informacji znajdą Państwo na stronie internetowej: https://pl.icentresbooking.com/home/

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Questia
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią Biuro prasowe
2025-04-14 | 06:00

DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią

Nowa, piąta już w Polsce sortownia DPD Polska to strategiczna inwestycja firmy, której celem jest dalsza optymalizacja procesów logistycznych oraz zwiększenie
Handel Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Handel Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
2025-03-25 | 06:00

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

Wystartowały Dni Wiosennych Okazji w sklepie Amazon.pl, które potrwają do 31 marca 2025 r., oferując siedem dni wyjątkowych promocji na dziesiątki tysięcy produktów we

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

Problemy społeczne

Duża zmiana w organizacji pracy w firmach. Elastyczność wśród najważniejszych oczekiwań pracowników

Dotychczasowe modele organizacji pracy w firmach nie zawsze odpowiadają na wyzwania przyszłości. Ostatnie lata zmieniły zasady gry na rynku pracy i teraz elastyczność liczy się na nim bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Elastyczny model pracy staje się jednym z bardziej oczekiwanych benefitów, a dla firm jest to sposób na przyciągnięcie talentów. Kolejnym jest wykorzystanie innowacyjnych narzędzi technologicznych. To jednak wymaga zarówno od pracowników, jak i od pracodawców zaangażowania w ciągłe podnoszenie kompetencji.

Motoryzacja

Pożary pojazdów elektrycznych są rzadsze niż spalinowych. W powszechnym przekonaniu jest odwrotnie, bo brakuje edukacji

Trzydzieści pożarów aut elektrycznych i niemal 9,5 tys. pożarów aut spalinowych – to statystyki za ubiegły rok. Jak podkreślają eksperci, statystycznie pojazdy elektryczne płoną rzadziej niż spalinowe. W przeliczeniu na tysiąc zarejestrowanych pojazdów wskaźnik pożarów w przypadku elektryków wynosi 0,372, a w przypadku aut spalinowych 0,424. Specjaliści są zgodni co do tego, że w powszechnym obiegu brakuje rzetelnej wiedzy na temat samochodów elektrycznych i ich bezpieczeństwa pożarowego.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.