INNOSHIP rozpoczyna współpracę z DEICHMANN, by optymalizować proces wysyłki
24/7 Communication
Świętojerska 5/7
00-236 Warszawa
aleksandra.jasinska|247.com.pl| |aleksandra.jasinska|247.com.pl
500002427
https://247.com.pl/
Innoship, firma należąca do Grupy Alsendo, będąca liderem w dziedzinie rozwiązań do zarządzania dostawami w modelu SaaS, nawiązała współpracę z międzynarodowym gigantem sprzedaży detalicznej obuwia, firmą DEICHMANN na kilku rynkach europejskich. To strategiczne partnerstwo stanowi ważny krok w rozwoju handlu regionalnego oraz technologii do zarządzania procesami wysyłkowymi.
Współpraca między firmami to wynik prowadzonego na szeroką skalę procesu przetargowego, w którym firma Innoship zademonstrowała swoje kompetencje, doświadczenie i najnowocześniejszą technologię. Podjęte działania ze strony DEICHMANN w zakresie transformacji biznesu online oraz omnichannel wynikały z potrzeby usprawnienia procesów wysyłkowych, poprawy doświadczeń użytkowników oraz wdrożenia funkcji szybszej integracji nowych przewoźników.
“Rozległe kompetencje techniczne i doskonałe zrozumienie naszych potrzeb, zadecydowały o rozpoczęciu współpracy z firmą Innoship” - stwierdza Sven Senkbeil Product Owner Fulfillment Solution w firmie DEICHMANN. “Szukaliśmy strategicznego partnera zdolnego do dostarczania najnowocześniejszych technologii do zarządzania dostawami, płynnej integracji oraz podejścia zorientowanego na użytkowniku. Duch współpracy, zaangażowanie i innowacyjność firmy Innoship idealnie pasowały do naszej wizji.”
Współpraca obejmuje kilka kluczowych obszarów, w tym:
Szybsze wejście na rynek - wraz z rozwojem branży logistycznej i rosnącą potrzebą elastyczności DEICHMANN dąży do szybkiego wdrażania nowych rozwiązań kurierskich.
Innoship zapewnia szybki i stabilny proces integracji, umożliwiając firmie DEICHMANN sprawne i elastyczne działania we współczesnym konkurencyjnym środowisku.
Lepsze doświadczenie użytkownika - nowa platforma umożliwia klientom wybór preferowanych opcji dostawy, spośród szerokiej gamy przewoźników, punktów odbioru i automatów paczkowych. Precyzyjne śledzenie paczek zapewnia klientom możliwość weryfikacji w czasie rzeczywistym drogi doręczenia przesyłki, co przekłada się na pozytywne doświadczenie zakupowe oraz pozakupowe.
Wydajność i stabilność - jedno rozwiązanie integrujące API wielu przewoźników, które dodatkowo usprawnia drukowanie etykiet i generowanie dokumentów wysyłkowych. Skutkuje to bardziej wydajnym procesem wysyłki oraz stabilnym trybem działania.
Redukcja kosztów - platforma Innoship umożliwia obniżenie kosztów wysyłki.
„Z radością dzielę się wiadomością, że firma DEICHMANN dołączyła do naszej rodziny klientów. Jesteśmy dumni, że możemy być częścią ich transformacyjnej podróży" - mówi Dan Ungureanu, współzałożyciel i kierownik ds. rozwoju biznesu w Innoship. "Wraz z firmą DEICHMANN kształtujemy cyfrową przyszłość, aby usprawnić procesy wysyłkowe na wielu rynkach".

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.