INNOSHIP rozpoczyna współpracę z DEICHMANN, by optymalizować proces wysyłki
24/7 Communication
Świętojerska 5/7
00-236 Warszawa
aleksandra.jasinska|247.com.pl| |aleksandra.jasinska|247.com.pl
500002427
https://247.com.pl/
Innoship, firma należąca do Grupy Alsendo, będąca liderem w dziedzinie rozwiązań do zarządzania dostawami w modelu SaaS, nawiązała współpracę z międzynarodowym gigantem sprzedaży detalicznej obuwia, firmą DEICHMANN na kilku rynkach europejskich. To strategiczne partnerstwo stanowi ważny krok w rozwoju handlu regionalnego oraz technologii do zarządzania procesami wysyłkowymi.
Współpraca między firmami to wynik prowadzonego na szeroką skalę procesu przetargowego, w którym firma Innoship zademonstrowała swoje kompetencje, doświadczenie i najnowocześniejszą technologię. Podjęte działania ze strony DEICHMANN w zakresie transformacji biznesu online oraz omnichannel wynikały z potrzeby usprawnienia procesów wysyłkowych, poprawy doświadczeń użytkowników oraz wdrożenia funkcji szybszej integracji nowych przewoźników.
“Rozległe kompetencje techniczne i doskonałe zrozumienie naszych potrzeb, zadecydowały o rozpoczęciu współpracy z firmą Innoship” - stwierdza Sven Senkbeil Product Owner Fulfillment Solution w firmie DEICHMANN. “Szukaliśmy strategicznego partnera zdolnego do dostarczania najnowocześniejszych technologii do zarządzania dostawami, płynnej integracji oraz podejścia zorientowanego na użytkowniku. Duch współpracy, zaangażowanie i innowacyjność firmy Innoship idealnie pasowały do naszej wizji.”
Współpraca obejmuje kilka kluczowych obszarów, w tym:
Szybsze wejście na rynek - wraz z rozwojem branży logistycznej i rosnącą potrzebą elastyczności DEICHMANN dąży do szybkiego wdrażania nowych rozwiązań kurierskich.
Innoship zapewnia szybki i stabilny proces integracji, umożliwiając firmie DEICHMANN sprawne i elastyczne działania we współczesnym konkurencyjnym środowisku.
Lepsze doświadczenie użytkownika - nowa platforma umożliwia klientom wybór preferowanych opcji dostawy, spośród szerokiej gamy przewoźników, punktów odbioru i automatów paczkowych. Precyzyjne śledzenie paczek zapewnia klientom możliwość weryfikacji w czasie rzeczywistym drogi doręczenia przesyłki, co przekłada się na pozytywne doświadczenie zakupowe oraz pozakupowe.
Wydajność i stabilność - jedno rozwiązanie integrujące API wielu przewoźników, które dodatkowo usprawnia drukowanie etykiet i generowanie dokumentów wysyłkowych. Skutkuje to bardziej wydajnym procesem wysyłki oraz stabilnym trybem działania.
Redukcja kosztów - platforma Innoship umożliwia obniżenie kosztów wysyłki.
„Z radością dzielę się wiadomością, że firma DEICHMANN dołączyła do naszej rodziny klientów. Jesteśmy dumni, że możemy być częścią ich transformacyjnej podróży" - mówi Dan Ungureanu, współzałożyciel i kierownik ds. rozwoju biznesu w Innoship. "Wraz z firmą DEICHMANN kształtujemy cyfrową przyszłość, aby usprawnić procesy wysyłkowe na wielu rynkach".
E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online
Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.