in-Store Media Polska dla Flamin'Hot i Pepsi w Auchan
Firma in-Store Media Polska zrealizowała w czerwcu dwie równoległe kampanie shopper marketingowe FritoLay Flamin’ Hot oraz Pepsi w 70 hipermarketach sieci Auchan. W obu kampaniach zastosowano mix nowoczesnych nośników w różnych sklepach, które zachęcały konsumentów do zakupów produktów z kategorii przekąsek i napojów.
“To dla nas bardzo ciekawa realizacja - mówi Bartosz Domaradzki, Dyrektor Generalny in-Store Media Polska. Już sam brief, w którym mieliśmy wesprzeć w sklepie mariaż dwóch komplementarnych produktów: nowego smaku Flamin’ Hot dla Lays, Cheetos i Doritos oraz nowej odsłony Pepsi był dla nas ciekawym wyzwaniem. Dzięki temu, że te dwie kampanie toczyły się równolegle w dwóch alejach sklepowych Konsument mógł poczuć ten zasięg, a marki zyskały dużą widoczność. Nasza firma bada zarówno globalnie jak i lokalnie zachowania Konsumenta w sklepie na bieżąco, stąd jesteśmy w stanie dobrać najbardziej efektywne nośniki do danej kampanii, produktu oraz kategorii”- dodaje Domaradzki.
Kampanie FritoLay i Pepsi rozpoczęły się z końcem maja, i zakończyły się 26.06 br. Branding Flamin’ Hot oraz nowej szaty graficznej Pepsi był widoczny w Auchan na wielkoformatowych naklejkach podłogowych XL oraz XXL (czyli naklejkach podłogowych mierzących do 25 m długości i 2,5 m szerokości), na hangerach przy wejściu do alei oraz przy półce na stopperach oraz wobblerach.

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Marcowe promocje na smartfony Motorola

Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Pracodawcy chcą ułatwień w zatrudnianiu cudzoziemców. Strategia migracyjna ograniczy jednak napływ imigrantów
Zatrudnianie obcokrajowców, zwłaszcza w zawodach, w których brakuje rąk do pracy i wykwalifikowanej siły roboczej, może być sposobem na częściowe uzupełnienie niedoborów kadrowych, z którymi coraz częściej borykają się polscy pracodawcy. Choć firmy apelują o maksymalne ułatwienie tego procesu, to proponowana przez rząd strategia migracyjna podkreśla raczej potrzebę kontrolowania napływu migrantów.
Handel
Planowana podwyżka akcyzy na e-papierosy skłoni palaczy do wyboru bardziej szkodliwych używek. Wrócą też do tradycyjnych papierosów

Trwają prace nad projektem regulacji, która wprowadza wysoką akcyzę na e-papierosy jednorazowe, urządzenia do waporyzacji i podgrzewacze, co ma na celu ograniczenie spożycia wyrobów nikotynowych, szczególnie wśród młodzieży. Jednak eksperci podkreślają, że zmiany mogą przynieść więcej szkód niż korzyści, zmuszając konsumentów do sięgnięcia po tańsze, ale bardziej szkodliwe alternatywy i utrwalając nawyk palenia tradycyjnych papierosów. Wyższe ceny produktów alternatywnych mogą również prowadzić do wzrostu szarej strefy i trudności w realizacji założeń fiskalnych oraz uderzyć w tysiące polskich MŚP.
Infrastruktura
Priorytetem osób kupujących mieszkanie jest dostęp do zielonych terenów. To ma istotny wpływ na ich dobrostan

Badania pokazują, że Polacy cenią bliskość natury bardziej niż sąsiedztwo aptek czy żłobków. – Aby zapewnić kontakt z naturą, osiedla powinny być rozplanowane z dużym poszanowaniem środowiska – podkreślają eksperci z APA Wojciechowski Architekci, projektanci osiedla Onelife w warszawskim Powsinie.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.