Komunikaty PR

Intersport w Galerii Jurajskiej przeszedł spektakularną metamorfozę

2024-10-28  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt

Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations

ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl

Klienci odwiedzający Galerię Jurajską mogą zrobić już zakupy w odświeżonym salonie Intersport. Marka zdecydowała się m.in. na zmianę aranżacji sklepu, wprowadziła nowe rozwiązania cyfrowe oraz poszerzyła ofertę. To już kolejny najemca Jurajskiej, który w ostatnim czasie zdecydował się na remodeling swojego lokalu.

– W Galerii Jurajskiej rośnie liczba najemców, którzy decydują się na remont, remodeling lub wprowadzenie do działającego lokalu najnowszego konceptu handlowego. Tylko w ciągu ostatnich dwóch lat takie inwestycje zrealizowało aż 16 naszych wieloletnich partnerów. W efekcie przestrzeń zakupowa w Jurajskiej nieustannie się zmienia i unowocześnia – mówi Anna Borecka, dyrektor Galerii Jurajskiej.

– Zyskują na tym przede wszystkim nasi klienci. Marki bowiem nie tylko odświeżają design swoich sklepów, ale przy okazji wprowadzają wiele nowości, w tym związanych z ofertą handlową, komfortem robienia zakupów, rozwiązaniami omnichannelowymi i cyfrowymi oraz rozwojem doświadczeń zakupowych. Zmiany wprowadzone przez Intersport są tego najlepszym przykładem – dodaje.

Sportowy multibrand, obecny w Jurajskiej od 2009 roku, poddał swój sklep całkowitemu remodelingowi. Celem prac było stworzenie funkcjonalnej i estetycznej przestrzeni, która łączy design z wygodą zakupów, a także odpowiada na potrzeby różnorodnych klientów. Dlatego lokal podzielono na kilka tematycznych stref: Sportowy Styl, Trening i Bieg, Team Sport, Young Athletes, Pool, Outdoor i Active.

– Każda ze stref została zaprojektowana z myślą o ergonomii i wygodzie, z wyraźnym podziałem na odzież, obuwie i akcesoria. Taki układ ma ułatwić zakupy oraz nawigację po mającym 801 m kw. sklepie. Centralnym punktem nowej aranżacji stała się natomiast strefa Performance, umiejscowiona w sercu sklepu, zgodnie z hasłem „THE HEART OF SPORT”. Przestrzeń ta łączy innowacyjne technologie i wsparcie dla sportowców, oferując specjalne strefy takie jak Legs Bar i Bra Bar, które zapewniają dodatkowy komfort i funkcjonalność – mówi Tomasz Dąbrowski, dyrektor sieci sprzedaży Intersport.

Zyskała także oferta. Odświeżony Intersport oferuje szeroki wybór odzieży, obuwia i akcesoriów dostosowanych do różnych dyscyplin sportowych i aktywności – od codziennych treningów po specjalistyczne wymagania. Nie brakuje tu popularnych, renomowanych marek, które gwarantują najwyższą jakość.

– Nowa aranżacja sklepu łączy nowoczesny design z funkcjonalnością i cyfrowymi innowacjami, tworząc przestrzeń, która nie tylko przyciąga wzrok, ale także spełnia najwyższe standardy komfortu i efektywności. Dzięki starannie zaplanowanym strefom, szerokiemu asortymentowi i zaawansowanym technologiom zakupy w Intersport stają się teraz bardziej przyjemne, intuicyjne i nowoczesne – wyjaśnia Tomasz Dąbrowski.

Remodeling Intersport to kolejna duża zmiana w ofercie Jurajskiej w ostatnich tygodniach. Ostatnio zmiany zaszły także w salonach Sephora i New Yorker. Oferta zyskała także The North Face i Rituals Cosmetics.

– Marki dostrzegają potencjał biznesowy i leasingowy Jurajskiej. Obiekt stale zyskuje nowych najemców, w tym z kluczowych dla nas branż lifestylowych. Jednocześnie nasi wieloletni partnerzy, podążając za trendami na rynku, przechodzą metamorfozy. To sprawia, że oferta galerii stale ewoluuje, dopasowuje się do aktualnych potrzeb zakupowych, różnych pokoleń konsumentów i zjawisk panujących na rynku handlowym – mówi Anna Borecka.

– Marki do obecności w Jurajskiej oraz inwestycji zachęca rozwój obiektu w ostatnich latach, jego silna regionalna pozycja, mocna oferta oparta na markach fashion czy szeroki rynek konsumencki, jaki zapewniamy. Ponadto jako lider na lokalnym rynku, stale inwestujemy w rozwój, aby zapewnić najemcom i klientom jak najwyższy poziom komfortu oraz nowoczesne rozwiązania, odpowiadające na zmieniające się potrzeby rynku. To sprawia, że dziś jesteśmy pierwszym wyborem dla wielu marek, które chcą związać swoją przyszłość z dynamicznie rozwijającym się miejscem – dodaje.

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Guarana Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel 11 tysięcy automatów paczkowych w sieci DPD Pickup Biuro prasowe
2025-08-13 | 11:50

11 tysięcy automatów paczkowych w sieci DPD Pickup

DPD Polska utrzymuje dynamikę rozbudowy infrastruktury logistycznej OOH – sieć DPD Pickup liczy 33 tys. automatów i punktów, z czego już 11 tys. stanowią
Handel E-commerce w 2025. Jak budować przewagę dzięki elastycznym strategiom cenowym?
2025-08-08 | 10:50

E-commerce w 2025. Jak budować przewagę dzięki elastycznym strategiom cenowym?

Rok 2025 niesie za sobą dynamiczne zmiany w świecie e-commerce. Znaczącą rolę odgrywają technologie predykcyjne, automatyzacja pricingu oraz coraz większe znaczenie danych
Handel Kamil R. Gancarz: Unia została rozegrana – nowa umowa handlowa z USA - „to się nie spina”
2025-08-05 | 06:00

Kamil R. Gancarz: Unia została rozegrana – nowa umowa handlowa z USA - „to się nie spina”

W niedzielę na szkockim polu golfowym Donalda Trumpa podpisano nową umowę handlową między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi. Porozumienie, które miało złagodzić groźbę

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Polacy nie korzystają z hossy trwającej na warszawskiej giełdzie. Na wzrostach zarabiają głównie inwestorzy zagraniczni

Od października 2022 roku na rynkach akcji trwa hossa, nie omija ona także warszawskiej giełdy. Mimo to inwestorzy indywidualni odpowiadają zaledwie za kilkanaście procent inwestycji, a o wzrostach decyduje i na nich zarabia głównie kapitał z zagranicy. Widać to również po napływach i odpływach do i z funduszy inwestycyjnych. Zdaniem Tomasza Koraba, prezesa EQUES Investment TFI, do przekonania Polaków do inwestowania na rodzimej giełdzie potrzeba zysków z akcji, informacji o tych zyskach docierającej do konsumentów oraz czasu.

Polityka

Obowiązek zapełniania magazynów gazu w UE przed sezonem zimowym ma zapewnić bezpieczeństwo dostaw. Wpłynie też na stabilizację cen

Unia Europejska przedłuży przepisy z 2022 roku dotyczące magazynowania gazu. Będą one obowiązywać do końca 2027 roku. Zobowiązują one państwa członkowskie do osiągnięcia określonego poziomu zapełnienia magazynów gazu przed sezonem zimowym. Magazyny gazu pokrywają 30 proc. zapotrzebowania Unii Europejskiej na niego w miesiącach zimowych. Nowe unijne przepisy mają zapewnić stabilne i przystępne cenowo dostawy.

Infrastruktura

Gminy zwlekają z uchwaleniem planów ogólnych zagospodarowania przestrzennego. Może to spowodować przesunięcie terminu ich wejścia w życie

Reforma systemu planowania i zagospodarowania przestrzennego rozpoczęła się we wrześniu 2023 roku wraz z wejściem w życie większości przepisów nowelizacji ustawy z 27 marca 2003 roku. Uwzględniono w niej plany ogólne gminy (POG) – nowe dokumenty planistyczne, za których przygotowanie mają odpowiadać samorządy. Rada Ministrów w kwietniu br. uchwaliła jednak ustawę o zmianie ustawy z 7 lipca 2023 roku, a jej celem jest zmiana terminu obowiązywania studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gmin na 30 czerwca 2026 roku. Wskazana data może nie być ostateczna z uwagi na to, że żadna z gmin nie uchwaliła jeszcze POG.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.