Komunikaty PR

Intersport w Galerii Jurajskiej przeszedł spektakularną metamorfozę

2024-10-28  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt

Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations

ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl

Klienci odwiedzający Galerię Jurajską mogą zrobić już zakupy w odświeżonym salonie Intersport. Marka zdecydowała się m.in. na zmianę aranżacji sklepu, wprowadziła nowe rozwiązania cyfrowe oraz poszerzyła ofertę. To już kolejny najemca Jurajskiej, który w ostatnim czasie zdecydował się na remodeling swojego lokalu.

– W Galerii Jurajskiej rośnie liczba najemców, którzy decydują się na remont, remodeling lub wprowadzenie do działającego lokalu najnowszego konceptu handlowego. Tylko w ciągu ostatnich dwóch lat takie inwestycje zrealizowało aż 16 naszych wieloletnich partnerów. W efekcie przestrzeń zakupowa w Jurajskiej nieustannie się zmienia i unowocześnia – mówi Anna Borecka, dyrektor Galerii Jurajskiej.

– Zyskują na tym przede wszystkim nasi klienci. Marki bowiem nie tylko odświeżają design swoich sklepów, ale przy okazji wprowadzają wiele nowości, w tym związanych z ofertą handlową, komfortem robienia zakupów, rozwiązaniami omnichannelowymi i cyfrowymi oraz rozwojem doświadczeń zakupowych. Zmiany wprowadzone przez Intersport są tego najlepszym przykładem – dodaje.

Sportowy multibrand, obecny w Jurajskiej od 2009 roku, poddał swój sklep całkowitemu remodelingowi. Celem prac było stworzenie funkcjonalnej i estetycznej przestrzeni, która łączy design z wygodą zakupów, a także odpowiada na potrzeby różnorodnych klientów. Dlatego lokal podzielono na kilka tematycznych stref: Sportowy Styl, Trening i Bieg, Team Sport, Young Athletes, Pool, Outdoor i Active.

– Każda ze stref została zaprojektowana z myślą o ergonomii i wygodzie, z wyraźnym podziałem na odzież, obuwie i akcesoria. Taki układ ma ułatwić zakupy oraz nawigację po mającym 801 m kw. sklepie. Centralnym punktem nowej aranżacji stała się natomiast strefa Performance, umiejscowiona w sercu sklepu, zgodnie z hasłem „THE HEART OF SPORT”. Przestrzeń ta łączy innowacyjne technologie i wsparcie dla sportowców, oferując specjalne strefy takie jak Legs Bar i Bra Bar, które zapewniają dodatkowy komfort i funkcjonalność – mówi Tomasz Dąbrowski, dyrektor sieci sprzedaży Intersport.

Zyskała także oferta. Odświeżony Intersport oferuje szeroki wybór odzieży, obuwia i akcesoriów dostosowanych do różnych dyscyplin sportowych i aktywności – od codziennych treningów po specjalistyczne wymagania. Nie brakuje tu popularnych, renomowanych marek, które gwarantują najwyższą jakość.

– Nowa aranżacja sklepu łączy nowoczesny design z funkcjonalnością i cyfrowymi innowacjami, tworząc przestrzeń, która nie tylko przyciąga wzrok, ale także spełnia najwyższe standardy komfortu i efektywności. Dzięki starannie zaplanowanym strefom, szerokiemu asortymentowi i zaawansowanym technologiom zakupy w Intersport stają się teraz bardziej przyjemne, intuicyjne i nowoczesne – wyjaśnia Tomasz Dąbrowski.

Remodeling Intersport to kolejna duża zmiana w ofercie Jurajskiej w ostatnich tygodniach. Ostatnio zmiany zaszły także w salonach Sephora i New Yorker. Oferta zyskała także The North Face i Rituals Cosmetics.

– Marki dostrzegają potencjał biznesowy i leasingowy Jurajskiej. Obiekt stale zyskuje nowych najemców, w tym z kluczowych dla nas branż lifestylowych. Jednocześnie nasi wieloletni partnerzy, podążając za trendami na rynku, przechodzą metamorfozy. To sprawia, że oferta galerii stale ewoluuje, dopasowuje się do aktualnych potrzeb zakupowych, różnych pokoleń konsumentów i zjawisk panujących na rynku handlowym – mówi Anna Borecka.

– Marki do obecności w Jurajskiej oraz inwestycji zachęca rozwój obiektu w ostatnich latach, jego silna regionalna pozycja, mocna oferta oparta na markach fashion czy szeroki rynek konsumencki, jaki zapewniamy. Ponadto jako lider na lokalnym rynku, stale inwestujemy w rozwój, aby zapewnić najemcom i klientom jak najwyższy poziom komfortu oraz nowoczesne rozwiązania, odpowiadające na zmieniające się potrzeby rynku. To sprawia, że dziś jesteśmy pierwszym wyborem dla wielu marek, które chcą związać swoją przyszłość z dynamicznie rozwijającym się miejscem – dodaje.

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Guarana Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę Biuro prasowe
2025-07-14 | 00:15

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Czy Europa konsekwentnie broni zdrowia swoich obywateli i wspiera zrównoważone rolnictwo? A może stosuje podwójne standardy, dopuszczając import żywności produkowanej przy
Handel Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Handel Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
2025-06-30 | 15:00

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

Polskie nastolatki piją zdecydowanie mniej alkoholu niż w latach ubiegłych. Sprzyja temu zmniejszona dostępność napojów alkoholowych dla osób niepełnoletnich, co

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Duże możliwości korzystania z funduszy europejskich przez polskie firmy. Szczególnie w obszarze obronności

W ramach polityki spójności i Krajowego Planu Odbudowy Polska ma do dyspozycji 190 mld zł na wsparcie polskich firm. Środków dla przedsiębiorców nie zabraknie również w nowej perspektywie finansowej po 2027 roku. Dedykowane im programy KPO obejmują nie tylko wsparcie finansowe, ale również inwestycje i reformy deregulujące polską gospodarkę. Ich celem jest zwiększenie jej konkurencyjności, jak również bezpieczeństwa w kontekście położenia geopolitycznego Polski. Na szczególnie szeroką ofertę programów mogą liczyć sektory obronności i transportowy.

Farmacja

Zniesienie zakazu reklamy aptek może zwiększyć świadomość pacjentów o usługach farmaceutycznych. Taki może być skutek wyroku TSUE

W czerwcu Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej uznał, że obowiązujący w Polsce całkowity zakaz reklamy aptek narusza prawo UE. To oznacza, że Polska będzie musiała dostosować regulacje. Dla pacjentów wyrok oznacza szerszy dostęp do informacji o usługach farmaceutycznych, a dla właścicieli aptek – możliwość legalnej komunikacji z rynkiem. Naczelna Rada Aptekarska obawia się chaosu prawnego i wezwała resort zdrowia do uregulowania sytuacji prawnej.

Prawo

Przemysł chemiczny czeka na szczegóły unijnego wsparcia dla sektora. Najważniejsza jest obniżka cen energii

Komisja Europejska przedstawiła plan działania dla modernizacji i wzmocnienia konkurencyjności unijnego przemysłu chemicznego. Plan ma być rozwiązaniem najważniejszych wyzwań stojących przed sektorem chemicznym w Europie, w tym m.in. wysokich cen energii i nieuczciwej konkurencji na rynkach zagranicznych. KE chce również promować inwestycje w innowacje, ESG, a także uprościć unijne przepisy dotyczące chemikaliów.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.