Intersport w Galerii Jurajskiej przeszedł spektakularną metamorfozę
Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations
ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl
Klienci odwiedzający Galerię Jurajską mogą zrobić już zakupy w odświeżonym salonie Intersport. Marka zdecydowała się m.in. na zmianę aranżacji sklepu, wprowadziła nowe rozwiązania cyfrowe oraz poszerzyła ofertę. To już kolejny najemca Jurajskiej, który w ostatnim czasie zdecydował się na remodeling swojego lokalu.
– W Galerii Jurajskiej rośnie liczba najemców, którzy decydują się na remont, remodeling lub wprowadzenie do działającego lokalu najnowszego konceptu handlowego. Tylko w ciągu ostatnich dwóch lat takie inwestycje zrealizowało aż 16 naszych wieloletnich partnerów. W efekcie przestrzeń zakupowa w Jurajskiej nieustannie się zmienia i unowocześnia – mówi Anna Borecka, dyrektor Galerii Jurajskiej.
– Zyskują na tym przede wszystkim nasi klienci. Marki bowiem nie tylko odświeżają design swoich sklepów, ale przy okazji wprowadzają wiele nowości, w tym związanych z ofertą handlową, komfortem robienia zakupów, rozwiązaniami omnichannelowymi i cyfrowymi oraz rozwojem doświadczeń zakupowych. Zmiany wprowadzone przez Intersport są tego najlepszym przykładem – dodaje.
Sportowy multibrand, obecny w Jurajskiej od 2009 roku, poddał swój sklep całkowitemu remodelingowi. Celem prac było stworzenie funkcjonalnej i estetycznej przestrzeni, która łączy design z wygodą zakupów, a także odpowiada na potrzeby różnorodnych klientów. Dlatego lokal podzielono na kilka tematycznych stref: Sportowy Styl, Trening i Bieg, Team Sport, Young Athletes, Pool, Outdoor i Active.
– Każda ze stref została zaprojektowana z myślą o ergonomii i wygodzie, z wyraźnym podziałem na odzież, obuwie i akcesoria. Taki układ ma ułatwić zakupy oraz nawigację po mającym 801 m kw. sklepie. Centralnym punktem nowej aranżacji stała się natomiast strefa Performance, umiejscowiona w sercu sklepu, zgodnie z hasłem „THE HEART OF SPORT”. Przestrzeń ta łączy innowacyjne technologie i wsparcie dla sportowców, oferując specjalne strefy takie jak Legs Bar i Bra Bar, które zapewniają dodatkowy komfort i funkcjonalność – mówi Tomasz Dąbrowski, dyrektor sieci sprzedaży Intersport.
Zyskała także oferta. Odświeżony Intersport oferuje szeroki wybór odzieży, obuwia i akcesoriów dostosowanych do różnych dyscyplin sportowych i aktywności – od codziennych treningów po specjalistyczne wymagania. Nie brakuje tu popularnych, renomowanych marek, które gwarantują najwyższą jakość.
– Nowa aranżacja sklepu łączy nowoczesny design z funkcjonalnością i cyfrowymi innowacjami, tworząc przestrzeń, która nie tylko przyciąga wzrok, ale także spełnia najwyższe standardy komfortu i efektywności. Dzięki starannie zaplanowanym strefom, szerokiemu asortymentowi i zaawansowanym technologiom zakupy w Intersport stają się teraz bardziej przyjemne, intuicyjne i nowoczesne – wyjaśnia Tomasz Dąbrowski.
Remodeling Intersport to kolejna duża zmiana w ofercie Jurajskiej w ostatnich tygodniach. Ostatnio zmiany zaszły także w salonach Sephora i New Yorker. Oferta zyskała także The North Face i Rituals Cosmetics.
– Marki dostrzegają potencjał biznesowy i leasingowy Jurajskiej. Obiekt stale zyskuje nowych najemców, w tym z kluczowych dla nas branż lifestylowych. Jednocześnie nasi wieloletni partnerzy, podążając za trendami na rynku, przechodzą metamorfozy. To sprawia, że oferta galerii stale ewoluuje, dopasowuje się do aktualnych potrzeb zakupowych, różnych pokoleń konsumentów i zjawisk panujących na rynku handlowym – mówi Anna Borecka.
– Marki do obecności w Jurajskiej oraz inwestycji zachęca rozwój obiektu w ostatnich latach, jego silna regionalna pozycja, mocna oferta oparta na markach fashion czy szeroki rynek konsumencki, jaki zapewniamy. Ponadto jako lider na lokalnym rynku, stale inwestujemy w rozwój, aby zapewnić najemcom i klientom jak najwyższy poziom komfortu oraz nowoczesne rozwiązania, odpowiadające na zmieniające się potrzeby rynku. To sprawia, że dziś jesteśmy pierwszym wyborem dla wielu marek, które chcą związać swoją przyszłość z dynamicznie rozwijającym się miejscem – dodaje.
Wyniki Black Friday - przeceny kosmetyków do 39%, ale najchętniej kupowaliśmy...
Dr Oetker, DOZ i Befaszczot wdrożą kody 2D na polskim rynku
Czy prezenty dotrą na czas? Bożonarodzeniowe wyzwania przed kurierami
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Infrastruktura
Budowa sieci szybkiej łączności dla polskiej energetyki wchodzi w kolejny etap. Czas usuwania awarii będzie krótszy
Spółka PGE Dystrybucja podpisała z firmą Ericsson umowę na dostawę blisko 600 systemów zasilania dla radiowych stacji bazowych i transmisyjnych węzłów agregacyjnych w ramach Programu LTE450. Jest to już ostatni kontrakt na dostawę kluczowych składników sprzętu telekomunikacyjnego sieci LTE450. Jego realizacja ma umożliwić budowę sieci o kluczowym znaczeniu dla sektora energetycznego, co przyspieszy jego cyfryzację.
Ochrona środowiska
Wzmocniona ochrona ponad 1,2 mln ha lasów. Część zostanie wyłączona z pozyskiwania drewna
Lasy Państwowe przedstawiły plan zwiększenia ochrony dla 17 proc. terenów leśnych, którymi zarządzają. To w sumie ponad 1,2 mln hektarów, z których 0,5 mln ha ma być całkowicie wyłączone z pozyskania drewna. Dodatkowa ochrona obejmie najcenniejsze przyrodniczo lasy w Polsce, w tym m.in. nadleśnictwa Puszczy Białowieskiej i najstarsze lasy w Polsce. Przedstawiciele LP podkreślają, że propozycja jest bezpieczna gospodarczo, ponieważ uwzględnia potrzeby przemysłu drzewnego i lokalnych mieszkańców.
Telekomunikacja
M. Wąsik: Potrzeba twardej reakcji UE na uszkodzenie kabli na Bałtyku. To element wojny hybrydowej
– Nie pohukiwanie w Parlamencie Europejskim, ale twarde sankcje, które Komisja powinna jak najszybciej zaproponować – mówi Maciej Wąsik, europoseł z PiS, zapytany o potrzebną reakcję państw Unii Europejskiej na uszkodzenie kabli biegnących na dnie Morza Bałtyckiego. Jak podkreśla, nikt nie ma wątpliwości, że to element wojny hybrydowej prowadzonej przez Rosję. Dlatego potrzebna jest jednolita i silna odpowiedź UE oraz większe wsparcie dla Ukrainy.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.