Jak domowe a gotowe – pełnowartościowe obiady w 3 minuty od Pudliszek
Publicis Consultants
Domaniewska 42
02-672 Warszawa
rafal.blank|publicis-consultants.com| |rafal.blank|publicis-consultants.com
608 636 815
consultants.publicis.pl/
Kraft Heinz, właściciel m.in. marki Pudliszki, reaguje na rosnącą popularność dań gotowych i rozszerza swoją ofertę o nowe produkty z tej kategorii. Wprowadzona właśnie linia to cztery różne zbilansowane i sycące posiłki w specjalnych tackach, które zostały przygotowane bez konserwantów, sztucznych barwników czy wzmacniaczy smaku. Nowość jest już dostępna w sklepach i reklamowana hasłem – „Jak domowe a gotowe”.
Jesteśmy coraz bardziej zapracowani, co przekłada się na ilość czasu wolnego, jaką dysponujemy. Jest to jeden z ważniejszych wniosków z badania „Dobowy budżet czasu ludności w 2023 r.”, które zostało opublikowane przez Główny Urząd Statystyczny. Według niego potrzeby fizjologiczne, obowiązki domowe i praca zawodowa wypełniają nam niemal 80% doby. Dlatego nic dziwnego, że dania gotowe zdobywają coraz większą liczbę zwolenników. Dzięki nim możemy zaoszczędzić czas, który później przeznaczymy na własne przyjemności.
Dania gotowe pokochali w szczególności młodzi ludzie, którzy w tygodniu nie mają czasu na gotowanie i szukają domowych smaków. Właśnie w odpowiedzi na ich oczekiwania dotyczące jakości, szybkości i wygody, wprowadziliśmy nową linię produktów do naszego portfolio. To pełnowartościowe posiłki przygotowane z naturalnych składników, bez konserwantów, które smakują jak domowe obiady, są gotowe w trzy minuty i można je przechowywać długo w domowej spiżarce – mówi Anna Bielecka-Bochenko, dyrektor marketingu w Kraft Heinz Polska, właściciela marki Pudliszki.
Domowe smaki w najwyższej jakości
Nowe dania gotowe od Pudliszek charakteryzuje połączenie tradycyjnych smaków ze współczesnym kulinarnym twistem. To nowoczesne spojrzenie na obecne od dawna w naszej kuchni różne rodzaje mięs. Dania wyróżnia odpowiednie połączenie składników o wyraźnych i naturalnych smakach, dzięki czemu smakują jak domowe posiłki. Są one dostępne w czterech wersjach:
- Kurczak w sosie miodowo-musztardowym – soczyste mięso z udka kurczaka z ryżem w sosie, którego smak podkreśla połączenie miodu, musztardy i aromatycznego rozmarynu.
- Kurczak w sosie pomidorowo-paprykowym – mięso z kurczaka z ryżem dopełnione sosem z wyraźnymi cząstkami papryki czerwonej i zielonej, a także pomidorów.
- Wołowina w sosie grzybowym – rozpływająca się w ustach wołowina w gęstym sosie z pachnącymi grzybami i paloną kaszą gryczaną, gdzie smak całego dania jest dopełniony tymiankiem.
- Wieprzowina w sosie śmietanowym – kruche mięso z kuskusem perłowym w kremowym sosie śmietanowym z dodatkiem wyrazistego i lekko ostrego chrzanu.
Jak domowe weki – zdrowa żywność bez konserwantów
Dania gotowe z Pudliszek są utrwalane w wysokich temperaturach, dlatego mogą być przechowywane przez długi czas, niczym weki, i to bez zastosowania konserwantów czy sztucznych dodatków. Podobnie jak domowe przetwory, nie wymagają one trzymania w lodówce, co jest niezwykle wygodne dla konsumentów. Dla przykładu przechowywanie ich w kuchennej szafce, spiżarni lub biurku w pracy pozwala na bycie zawsze przygotowanym na nagłą zmianę planu dnia. To idealne rozwiązanie dla osób pracujących, które cenią sobie szybkie oraz zdrowe posiłki bez konieczności codziennego gotowania. Dodatkowo propozycje od Pudliszek są pakowane w termostabilne tacki, dzięki którym możemy przygotować posiłek w mikrofali bez wyjmowania go z opakowania, co jest dużym ułatwieniem np. w biurowej kuchni.
Wszystkie cztery warianty dań gotowych to starannie skomponowana porcja na raz, zawierająca niezbędne składniki odżywcze, dzięki czemu stanowią one pełnowartościowe posiłki. Wystarczą trzy minuty w kuchence mikrofalowej, aby cieszyć się ciepłym i pożywnym daniem. Można je także przygotować w garnku, a po wyjęciu z opakowania również na patelni. Nowe produkty są już dostępne w większości popularnych sklepów, a ich rekomendowana przez producenta cena wynosi 14,99 zł. Wprowadzeniu produktu na rynek towarzyszy kampania digitalowa.

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b

Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Negocjacje między UE i USA w sprawie ceł trwają. Przełom możliwy podczas czerwcowej wizyty Trumpa w Europie
Czas, jaki Donald Trump zostawił krajom obłożonym cłami na negocjacje, zbliża się do półmetka. Umowę podpisała Wielka Brytania, ogłoszono również porozumienie z Chinami. Unia Europejska, która jest czwartym partnerem handlowym USA, do niedawna zdawała się nie czynić żadnych postępów w rozmowach. Jednak negocjacje trwają. Zdaniem europosła Michała Szczerby z PO stanowisko Unii powinno być twarde, a przede wszystkim jednomyślne. Okazją do rozmów może być wizyta Trumpa na czerwcowym szczycie NATO w Hadze.
Przemysł
Unijne programy szansą dla polskiego przemysłu zbrojeniowego. Wkrótce uruchomione będzie 150 mld euro na niskooprocentowane pożyczki

Prace nad uruchomieniem instrumentu pożyczkowego SAFE są na ostatniej prostej. Jak poinformował MON, po wielu tygodniach negocjacji został on przyjęty przez stałych przedstawicieli państw członkowskich przy UE. Wdrożenie SAFE oznacza uruchomienie 150 mld euro niskooprocentowanych pożyczek na finansowanie inwestycji państw członkowskich w obronność. Wysiłki krajowe i unijne koncentrują się teraz na zwiększaniu potencjału europejskiego przemysłu obronnego i budowaniu zdolności obrony i odstraszania.
Konsument
Roboty w służbie środowisku. Ograniczanie ilości odpadów możliwe dzięki automatyzacji

Sztuczna inteligencja i robotyka już dziś pomagają firmom ograniczać swój wpływ na środowisko. Korzyści z inwestycji w zaawansowaną automatyzację odczuwają także konsumenci. Przykładem może być automatyczny system pakowania wdrażany przez Amazon. Robot dostosowujący każdorazowo rozmiar papierowego opakowania do danego produktu pozwolił już zaoszczędzić 3 mln t materiału opakowaniowego, co oznacza dla kupujących mniej materiałów do utylizacji i prostszy recykling.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.