Komunikaty PR

Jak domowe a gotowe – pełnowartościowe obiady w 3 minuty od Pudliszek

2024-10-02  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt
Rafał Blank
Publicis Consultants

Domaniewska 42
02-672 Warszawa
rafal.blank|publicis-consultants.com| |rafal.blank|publicis-consultants.com
608 636 815
consultants.publicis.pl/
Do pobrania docx ( 0.13 MB )

Kraft Heinz, właściciel m.in. marki Pudliszki, reaguje na rosnącą popularność dań gotowych i rozszerza swoją ofertę o nowe produkty z tej kategorii. Wprowadzona właśnie linia to cztery różne zbilansowane i sycące posiłki w specjalnych tackach, które zostały przygotowane bez konserwantów, sztucznych barwników czy wzmacniaczy smaku. Nowość jest już dostępna w sklepach i reklamowana hasłem – „Jak domowe a gotowe”.

Jesteśmy coraz bardziej zapracowani, co przekłada się na ilość czasu wolnego, jaką dysponujemy. Jest to jeden z ważniejszych wniosków z badania „Dobowy budżet czasu ludności w 2023 r.”, które zostało opublikowane przez Główny Urząd Statystyczny. Według niego potrzeby fizjologiczne, obowiązki domowe i praca zawodowa wypełniają nam niemal 80% doby. Dlatego nic dziwnego, że dania gotowe zdobywają coraz większą liczbę zwolenników. Dzięki nim możemy zaoszczędzić czas, który później przeznaczymy na własne przyjemności.

Dania gotowe pokochali w szczególności młodzi ludzie, którzy w tygodniu nie mają czasu na gotowanie i szukają domowych smaków. Właśnie w odpowiedzi na ich oczekiwania dotyczące jakości, szybkości i wygody, wprowadziliśmy nową linię produktów do naszego portfolio. To pełnowartościowe posiłki przygotowane z naturalnych składników, bez konserwantów, które smakują jak domowe obiady, są gotowe w trzy minuty i można je przechowywać długo w domowej spiżarce – mówi Anna Bielecka-Bochenko, dyrektor marketingu w Kraft Heinz Polska, właściciela marki Pudliszki.

Domowe smaki w najwyższej jakości

Nowe dania gotowe od Pudliszek charakteryzuje połączenie tradycyjnych smaków ze współczesnym kulinarnym twistem. To nowoczesne spojrzenie na obecne od dawna w naszej kuchni różne rodzaje mięs. Dania wyróżnia odpowiednie połączenie składników o wyraźnych i naturalnych smakach, dzięki czemu smakują jak domowe posiłki. Są one dostępne w czterech wersjach:

  • Kurczak w sosie miodowo-musztardowym – soczyste mięso z udka kurczaka z ryżem w sosie, którego smak podkreśla połączenie miodu, musztardy i aromatycznego rozmarynu.
  • Kurczak w sosie pomidorowo-paprykowym – mięso z kurczaka z ryżem dopełnione sosem z wyraźnymi cząstkami papryki czerwonej i zielonej, a także pomidorów.
  • Wołowina w sosie grzybowym – rozpływająca się w ustach wołowina w gęstym sosie z pachnącymi grzybami i paloną kaszą gryczaną, gdzie smak całego dania jest dopełniony tymiankiem.
  • Wieprzowina w sosie śmietanowym – kruche mięso z kuskusem perłowym w kremowym sosie śmietanowym z dodatkiem wyrazistego i lekko ostrego chrzanu.

Jak domowe weki – zdrowa żywność bez konserwantów

Dania gotowe z Pudliszek są utrwalane w wysokich temperaturach, dlatego mogą być przechowywane przez długi czas, niczym weki, i to bez zastosowania konserwantów czy sztucznych dodatków. Podobnie jak domowe przetwory, nie wymagają one trzymania w lodówce, co jest niezwykle wygodne dla konsumentów. Dla przykładu przechowywanie ich w kuchennej szafce, spiżarni lub biurku w pracy pozwala na bycie zawsze przygotowanym na nagłą zmianę planu dnia. To idealne rozwiązanie dla osób pracujących, które cenią sobie szybkie oraz zdrowe posiłki bez konieczności codziennego gotowania. Dodatkowo propozycje od Pudliszek są pakowane w termostabilne tacki, dzięki którym możemy przygotować posiłek w mikrofali bez wyjmowania go z opakowania, co jest dużym ułatwieniem np. w biurowej kuchni.

Wszystkie cztery warianty dań gotowych to starannie skomponowana porcja na raz, zawierająca niezbędne składniki odżywcze, dzięki czemu stanowią one pełnowartościowe posiłki. Wystarczą trzy minuty w kuchence mikrofalowej, aby cieszyć się ciepłym i pożywnym daniem. Można je także przygotować w garnku, a po wyjęciu z opakowania również na patelni. Nowe produkty są już dostępne w większości popularnych sklepów, a ich rekomendowana przez producenta cena wynosi 14,99 zł. Wprowadzeniu produktu na rynek towarzyszy kampania digitalowa.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Publicis Consultants
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią Biuro prasowe
2025-04-14 | 06:00

DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią

Nowa, piąta już w Polsce sortownia DPD Polska to strategiczna inwestycja firmy, której celem jest dalsza optymalizacja procesów logistycznych oraz zwiększenie
Handel Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Handel Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
2025-03-25 | 06:00

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

Wystartowały Dni Wiosennych Okazji w sklepie Amazon.pl, które potrwają do 31 marca 2025 r., oferując siedem dni wyjątkowych promocji na dziesiątki tysięcy produktów we

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.