Komunikaty PR

Jak domowe a gotowe – pełnowartościowe obiady w 3 minuty od Pudliszek

2024-10-02  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt
Rafał Blank
Publicis Consultants

Domaniewska 42
02-672 Warszawa
rafal.blank|publicis-consultants.com| |rafal.blank|publicis-consultants.com
608 636 815
consultants.publicis.pl/
Do pobrania docx ( 0.13 MB )

Kraft Heinz, właściciel m.in. marki Pudliszki, reaguje na rosnącą popularność dań gotowych i rozszerza swoją ofertę o nowe produkty z tej kategorii. Wprowadzona właśnie linia to cztery różne zbilansowane i sycące posiłki w specjalnych tackach, które zostały przygotowane bez konserwantów, sztucznych barwników czy wzmacniaczy smaku. Nowość jest już dostępna w sklepach i reklamowana hasłem – „Jak domowe a gotowe”.

Jesteśmy coraz bardziej zapracowani, co przekłada się na ilość czasu wolnego, jaką dysponujemy. Jest to jeden z ważniejszych wniosków z badania „Dobowy budżet czasu ludności w 2023 r.”, które zostało opublikowane przez Główny Urząd Statystyczny. Według niego potrzeby fizjologiczne, obowiązki domowe i praca zawodowa wypełniają nam niemal 80% doby. Dlatego nic dziwnego, że dania gotowe zdobywają coraz większą liczbę zwolenników. Dzięki nim możemy zaoszczędzić czas, który później przeznaczymy na własne przyjemności.

Dania gotowe pokochali w szczególności młodzi ludzie, którzy w tygodniu nie mają czasu na gotowanie i szukają domowych smaków. Właśnie w odpowiedzi na ich oczekiwania dotyczące jakości, szybkości i wygody, wprowadziliśmy nową linię produktów do naszego portfolio. To pełnowartościowe posiłki przygotowane z naturalnych składników, bez konserwantów, które smakują jak domowe obiady, są gotowe w trzy minuty i można je przechowywać długo w domowej spiżarce – mówi Anna Bielecka-Bochenko, dyrektor marketingu w Kraft Heinz Polska, właściciela marki Pudliszki.

Domowe smaki w najwyższej jakości

Nowe dania gotowe od Pudliszek charakteryzuje połączenie tradycyjnych smaków ze współczesnym kulinarnym twistem. To nowoczesne spojrzenie na obecne od dawna w naszej kuchni różne rodzaje mięs. Dania wyróżnia odpowiednie połączenie składników o wyraźnych i naturalnych smakach, dzięki czemu smakują jak domowe posiłki. Są one dostępne w czterech wersjach:

  • Kurczak w sosie miodowo-musztardowym – soczyste mięso z udka kurczaka z ryżem w sosie, którego smak podkreśla połączenie miodu, musztardy i aromatycznego rozmarynu.
  • Kurczak w sosie pomidorowo-paprykowym – mięso z kurczaka z ryżem dopełnione sosem z wyraźnymi cząstkami papryki czerwonej i zielonej, a także pomidorów.
  • Wołowina w sosie grzybowym – rozpływająca się w ustach wołowina w gęstym sosie z pachnącymi grzybami i paloną kaszą gryczaną, gdzie smak całego dania jest dopełniony tymiankiem.
  • Wieprzowina w sosie śmietanowym – kruche mięso z kuskusem perłowym w kremowym sosie śmietanowym z dodatkiem wyrazistego i lekko ostrego chrzanu.

Jak domowe weki – zdrowa żywność bez konserwantów

Dania gotowe z Pudliszek są utrwalane w wysokich temperaturach, dlatego mogą być przechowywane przez długi czas, niczym weki, i to bez zastosowania konserwantów czy sztucznych dodatków. Podobnie jak domowe przetwory, nie wymagają one trzymania w lodówce, co jest niezwykle wygodne dla konsumentów. Dla przykładu przechowywanie ich w kuchennej szafce, spiżarni lub biurku w pracy pozwala na bycie zawsze przygotowanym na nagłą zmianę planu dnia. To idealne rozwiązanie dla osób pracujących, które cenią sobie szybkie oraz zdrowe posiłki bez konieczności codziennego gotowania. Dodatkowo propozycje od Pudliszek są pakowane w termostabilne tacki, dzięki którym możemy przygotować posiłek w mikrofali bez wyjmowania go z opakowania, co jest dużym ułatwieniem np. w biurowej kuchni.

Wszystkie cztery warianty dań gotowych to starannie skomponowana porcja na raz, zawierająca niezbędne składniki odżywcze, dzięki czemu stanowią one pełnowartościowe posiłki. Wystarczą trzy minuty w kuchence mikrofalowej, aby cieszyć się ciepłym i pożywnym daniem. Można je także przygotować w garnku, a po wyjęciu z opakowania również na patelni. Nowe produkty są już dostępne w większości popularnych sklepów, a ich rekomendowana przez producenta cena wynosi 14,99 zł. Wprowadzeniu produktu na rynek towarzyszy kampania digitalowa.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Publicis Consultants
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Ponad połowa Polaków uważa, że powinno być więcej automatów paczkowych Biuro prasowe
2024-10-02 | 13:00

Ponad połowa Polaków uważa, że powinno być więcej automatów paczkowych

Badanie „Postawy Polaków wobec automatów paczkowych” – przygotowane przez Biostat na zlecenie agencji doradczej 2PR – wskazuje, że większość ankietowanych
Handel Jan Błachowicz ambasadorem produktów linii Tarczyński Protein
2024-09-30 | 12:45

Jan Błachowicz ambasadorem produktów linii Tarczyński Protein

Jan Błachowicz, jeden z najwybitniejszych zawodników w historii polskich sportów walki, został ambasadorem marki Tarczyński. Będzie promował produkty z linii Tarczyński
Handel Fortnite wchodzi do Żabki. W sklepach sieci kupimy kody na V-dolce
2024-09-30 | 12:05

Fortnite wchodzi do Żabki. W sklepach sieci kupimy kody na V-dolce

Żabka, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów, skierowała tym razem swoją najnowszą ofertę do miłośników gier komputerowych, a konkretnie Fortnite’a. Od teraz

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Green Industry Summit 2024

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Konsument

Z roku na rok rośnie odsetek Polaków segregujących odpady. Nie zawsze jednak robią to prawidłowo [DEPESZA]

Już 97 proc. Polaków deklaruje, że segreguje odpady – wynika z badania SW Research na zlecenie Fundacji ProKarton. To o 5 pkt proc. więcej niż w 2023 roku. Rośnie również świadomość dotycząca recyklingu kartonów do płynnej żywności, a 58 proc. osób deklaruje, że prawidłowo wyrzuca je do żółtego pojemnika. Wciąż jednak pojawiają się wątpliwości co do tego, jak segregować poszczególne odpady do konkretnych pojemników. – Frakcje z poszczególnych pojemników są niekiedy zanieczyszczone innymi odpadami, co utrudnia proces sortowania i obniża jakość surowca do recyklingu – ocenia Łukasz Sosnowski, prezes Fundacji ProKarton.

DlaWas.info

Konsument

Polacy na bakier z higieną cyfrową. To przekłada się na zdrowie fizyczne i psychiczne, szczególnie młodych

Smartfony, monitory komputera, telewizory podłączone do sieci lub konsoli do gier mogą negatywnie wpływać na zdrowie zarówno fizyczne, jak i psychiczne – twierdzą lekarze. Dodatkowo nadużywanie elektronicznych gadżetów może niekorzystnie wpływać na nawyki żywieniowe. Między innymi z tego powodu coraz więcej mówi się o potrzebie higieny cyfrowej. Jej brak może prowadzić do poważnych konsekwencji.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.