Komunikaty PR

Jan Błachowicz ambasadorem produktów linii Tarczyński Protein

2024-09-30  |  12:45
Biuro prasowe
Kontakt
Marlena Garucka-Kubajek
Biuro prasowe Tarczyński

Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
tarczynski|alertmedia.pl| |tarczynski|alertmedia.pl
506051987
https://tarczynski.pl/

Jan Błachowicz, jeden z najwybitniejszych zawodników w historii polskich sportów walki, został ambasadorem marki Tarczyński. Będzie promował produkty z linii Tarczyński Protein, przeznaczone dla osób dbających o formę i poszukujących smacznych, wysokobiałkowych przekąsek.

Marka Tarczyński i Jan Błachowicz dzięki współpracy chcą wspólnie inspirować konsumentów do łączenia zdrowej diety z aktywnością fizyczną jako kluczowego elementu sukcesu zarówno w sporcie i ważnej części naszego codziennego życia. Jan Błachowicz weźmie aktywny udział w działaniach reklamowych producenta w digitalu i social mediach. Spot z jego udziałem można zobaczyć pod linkiem https://youtu.be/lJscxNjwo2o.

- Sportowiec nie odpoczywa – sportowiec się regeneruje. Dlatego nawet sięgając po przekąski myślę o ich wpływie na moje ciało. Bo każda podjęta decyzja na temat treningu, regeneracji czy odżywienia ma znaczenie. Lubię sięgnąć po Tarczyński Protein, które są nie tylko smaczne, ale – jak sama nazwa wskazuje, zawierają w składzie dużo białka. Aż 32 gramy białka na 80 gramów produktu to naprawdę sporo, co pozwala dobrze zaspokoić głód. – powiedział Jan Błachowicz.

Jan Błachowicz to nie tylko utytułowany zawodnik MMA – jego charyzma i wszechstronność sprawiają, że jest również wyjątkową osobowością poza areną sportową. Obecnie widzowie mogą śledzić jego przygody w programie "Azja Express" emitowanym na antenie TVN, którego jednym ze sponsorów jest marka Tarczyński.

- Jan jest uosobieniem siły, determinacji i pasji – wartości, które łączą się z produktami z linii Tarczyński Protein. Wierzymy, że ta współpraca pozwoli nam wspólnie zachęcać konsumentów do świadomego wybierania zdrowych rozwiązań i dążenia do najwyższych standardów, zarówno w sporcie, jak i w codziennych wyzwaniach – powiedział Dawid Tarczyński, członek zarządu Tarczyński S.A.

Idealne przekąski dla aktywnych

Marka Tarczyński jako lider nadaje ton kategorii i kierunek dalszego rozwoju, dlatego dynamicznie buduje linię Tarczyński Protein. Obecnie konsumenci mogą spróbować Kabanosów z Kurczaka, przekąsek Beef Jerky oraz Pork Jerky, które dostarczają naturalnych protein, ale także charakteryzują się obniżoną zawartością tłuszczu. Białko wspiera nie tylko wzrost masy mięśniowej, ale także pomaga w utrzymaniu zdrowych kości, co jest kluczowe zarówno dla profesjonalnych sportowców, jak i amatorów aktywnego trybu życia.

W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie konsumentów produktami bogatymi w białko, marka Tarczyński rozbudowuje linię Protein o nowy produkt. Już na początku października w linii Tarczyński Protein pojawią się Parówki z Kurczaka.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Biuro prasowe Tarczyński
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja Biuro prasowe
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
2025-05-29 | 16:25

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Usługi premium w cieniu presji cenowej Choć dostawy tego samego dnia były niegdyś zapowiadane jako jeden z najważniejszych kierunków rozwoju e-commerce i symbol
Handel Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
2025-05-23 | 06:00

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

MediaMarkt, lider rynku elektroniki konsumenckiej w Europie, wkracza w nową fazę rozwoju na polskim rynku. Właśnie uruchomiono nowoczesną platformę marketplace, która po

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej

Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.

Przemysł spożywczy

Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.

Transport

Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.