Jan Błachowicz ambasadorem produktów linii Tarczyński Protein
Biuro prasowe Tarczyński
Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
tarczynski|alertmedia.pl| |tarczynski|alertmedia.pl
506051987
https://tarczynski.pl/
Jan Błachowicz, jeden z najwybitniejszych zawodników w historii polskich sportów walki, został ambasadorem marki Tarczyński. Będzie promował produkty z linii Tarczyński Protein, przeznaczone dla osób dbających o formę i poszukujących smacznych, wysokobiałkowych przekąsek.
Marka Tarczyński i Jan Błachowicz dzięki współpracy chcą wspólnie inspirować konsumentów do łączenia zdrowej diety z aktywnością fizyczną jako kluczowego elementu sukcesu zarówno w sporcie i ważnej części naszego codziennego życia. Jan Błachowicz weźmie aktywny udział w działaniach reklamowych producenta w digitalu i social mediach. Spot z jego udziałem można zobaczyć pod linkiem https://youtu.be/lJscxNjwo2o.
- Sportowiec nie odpoczywa – sportowiec się regeneruje. Dlatego nawet sięgając po przekąski myślę o ich wpływie na moje ciało. Bo każda podjęta decyzja na temat treningu, regeneracji czy odżywienia ma znaczenie. Lubię sięgnąć po Tarczyński Protein, które są nie tylko smaczne, ale – jak sama nazwa wskazuje, zawierają w składzie dużo białka. Aż 32 gramy białka na 80 gramów produktu to naprawdę sporo, co pozwala dobrze zaspokoić głód. – powiedział Jan Błachowicz.
Jan Błachowicz to nie tylko utytułowany zawodnik MMA – jego charyzma i wszechstronność sprawiają, że jest również wyjątkową osobowością poza areną sportową. Obecnie widzowie mogą śledzić jego przygody w programie "Azja Express" emitowanym na antenie TVN, którego jednym ze sponsorów jest marka Tarczyński.
- Jan jest uosobieniem siły, determinacji i pasji – wartości, które łączą się z produktami z linii Tarczyński Protein. Wierzymy, że ta współpraca pozwoli nam wspólnie zachęcać konsumentów do świadomego wybierania zdrowych rozwiązań i dążenia do najwyższych standardów, zarówno w sporcie, jak i w codziennych wyzwaniach – powiedział Dawid Tarczyński, członek zarządu Tarczyński S.A.
Idealne przekąski dla aktywnych
Marka Tarczyński jako lider nadaje ton kategorii i kierunek dalszego rozwoju, dlatego dynamicznie buduje linię Tarczyński Protein. Obecnie konsumenci mogą spróbować Kabanosów z Kurczaka, przekąsek Beef Jerky oraz Pork Jerky, które dostarczają naturalnych protein, ale także charakteryzują się obniżoną zawartością tłuszczu. Białko wspiera nie tylko wzrost masy mięśniowej, ale także pomaga w utrzymaniu zdrowych kości, co jest kluczowe zarówno dla profesjonalnych sportowców, jak i amatorów aktywnego trybu życia.
W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie konsumentów produktami bogatymi w białko, marka Tarczyński rozbudowuje linię Protein o nowy produkt. Już na początku października w linii Tarczyński Protein pojawią się Parówki z Kurczaka.

Studniówki z małpkami w parze? Młodzi Polacy mówią o alkoholu na studniówkach

E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online

Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Handel

Polsko-brytyjska współpraca gospodarcza nabiera rozpędu. Dobre perspektywy dla wspólnych projektów energetycznych i obronnych
Pomimo brexitu relacje handlowe między Polską a Wielką Brytanią nie tylko się utrzymały, ale też nabrały nowej dynamiki. W 2023 roku wartość wymiany towarów i usług osiągnęła rekordowe 36,4 mld euro – wynika z raportu Brytyjsko-Polskiej Izby Handlowej. Rosną także obustronne inwestycje. W Polsce działa już ponad 1,4 tys. firm z kapitałem brytyjskim zatrudniających 113 tys. osób. Również polskie firmy coraz częściej eksplorują rynek brytyjski. Szczególnie dynamicznie rozwija się współpraca w sektorach strategicznych energetycznym, obronnym, technologicznym i finansowym.
Transport
Dziennie policjanci zatrzymują średnio 69 osób z zakazem prowadzenia pojazdów. Trwają prace nad zaostrzeniem przepisów dla kierowców

W 2024 roku policjanci przeprowadzili ponad 16 mln badań na zawartość alkoholu w organizmie i zatrzymali 91,3 tys. nietrzeźwych kierujących. W 2022 roku, przy mniejszej liczbie kontroli, było ich niemal 104,5 tys. Spadek jest zauważalny, ale problem wciąż jest poważny. Dodatkowo 16,5 tys. osób naruszyło sądowy zakaz prowadzenia pojazdów, a 8,2 tys. nie zastosowało się do decyzji o cofnięciu uprawnień do kierowania. Trwają prace nad przepisami, które zaostrzą kary w tym obszarze.
Handel
Branża AGD podnosi się po trudnym okresie. Liczy na wsparcie w walce z silną konkurencją z Chin

Polska jest nadal największym producentem sprzętu AGD w UE, ale traci na znaczeniu pod wpływem silnej konkurencji z krajów trzecich, przede wszystkim Chin. Ostatnie dwa lata były trudne dla branży, wciąż pojawiają się nowe zagrożenia, ale – jak podkreślają jej przedstawiciele – widać światełko w tunelu. Producenci AGD liczą na pozytywny wpływ deregulacji, również w obszarze środowiskowym.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.