Komunikaty PR

Jasne z modrym! Żabka Jush rozszerza obszar dostawy w Poznaniu

2023-08-28  |  12:10
Biuro prasowe
Kontakt
Rafał Blank
Publicis Consultants

Domaniewska 42
02-672 Warszawa
rafal.blank|publicis-consultants.com| |rafal.blank|publicis-consultants.com
608 636 815
consultants.publicis.pl/
Do pobrania docx ( 0.05 MB )

Rok po debiucie w Poznaniu Żabka Jush rozszerza obszar dostawy w mieście koziołków. Aplikacja dotychczas była dostępna dla mieszkańców centrum, a od teraz jej kurierzy pojawią się w kolejnych częściach miastach. Tym samym coraz więcej mieszkańców stolicy Wielkopolski kupi obkład bez wychodzenia z domu. Szczególnie gdy za oknem będzie gisówa lub garówa.

Żabka Jush wykonała kolejny krok w stronę ekspansji w Poznaniu i rozszerzyła obszar dostawy o część dzielnicy Poznań Północ, a także Jeżyc, Grunwaldu, Nowego i Starego Miasta oraz Wildy. Rozwój usługi w stolicy województwa wielkopolskiego nastąpił równo rok po jej debiucie w tej lokalizacji.

Poznań, ze względu na naszą przynależność do Grupy Żabka i jej korzenie, jest dla nas symbolicznym miastem. Od początku byliśmy przekonani, że drzemie w nim bardzo duży potencjał do rozwoju naszej usługi. Rok po debiucie przyszedł czas na wykonanie kolejnego kroku i zaprezentowanie naszej usługi kolejnym poznaniakom – mówi Kamil Bąkowski, Marketing & eCommerce Director w Lite e-Commerce, start-upu odpowiedzialnego za Żabkę Jush.

Poznań to jedno z sześciu miast, gdzie działa Żabka Jush. Aplikacja rozwija swoją ofertę również w Warszawie, Krakowie, Katowicach, Gdańsku i Sopocie. Popularyzując w Polsce tym samym model szybkich zakupów online. Wśród zalet takiej usługi klienci wskazują między innymi szybki termin realizacji zamówień, możliwość zrobienia zakupów w każdej sytuacji oraz szeroki asortyment, co przekłada się na oszczędność czasu i wygodę.

Wszystkie zakupy na Jush!

Klienci w Żabce Jush mogą wybierać z szerokiej gamy produktów – od artykułów spożywczych, w tym świeżych owoców i warzyw oraz pieczywa, poprzez chemię gospodarczą i kosmetyki, do artykułów dla zwierząt. Asortyment aplikacji jest o wiele większy niż w tradycyjnym sklepie osiedlowym, gdzie Polacy najczęściej wpadają po małe zakupy.

W Poznaniu aplikacja działa od 7:00 do 23:00. Przyda się nie tylko zabieganym osobom, które na pewno docenią szeroki wybór dań gotowych, w tym również wegetariańskich, ale także wszystkim innym konsumentom szukającym wygodnych rozwiązań, dzięki którym można zaoszczędzić czas. Niewątpliwym plusem zakupów poprzez aplikację jest możliwość ich zrobienia w niedzielę, kiedy to zwykłe sklepy są zamknięte oraz atrakcyjny próg darmowej dostawy, który wynosi 35 zł. Dodatkowo dla nowych klientów Żabka Jush przygotowała specjalną zniżkę 50% na pierwsze zakupy o wartości od 40 zł.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Publicis Consultants
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online Biuro prasowe
2024-12-31 | 10:00

E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online

Rok 2025 zapowiada się jako przełomowy w branży e-commerce. Dynamiczny rozwój technologii i rosnące oczekiwania klientów wyznaczają nowe standardy w tym sektorze. Nowoczesne
Handel Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
2024-12-27 | 12:00

Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO

Zakupowy maraton Polaków wchodzi właśnie na ostatnią prostą. Po Black Week i zakupach przedświątecznych teraz przyszły zimowe wyprzedaże, które tradycyjnie rozpoczynają się
Handel Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
2024-12-20 | 14:00

Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!

Warszawska Reduta jest pierwszym i jedynym obiektem w stolicy, w którym klienci znajdą zarówno supermarket Biedronka, jak i hipermarket Carrefour. Dzięki połączeniu dwóch

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.