Komunikaty PR

Jedenasty N-Park polskiej firmy Napollo otwiera się w Olkuszu

2023-11-20  |  15:35
Biuro prasowe
Kontakt
Adriana Kondratowicz
PR Expert

Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl

22 listopada firma Napollo otworzy kolejny N-Park. To jeden z największych parków handlowych w portfolio tej firmy.

Nowy N-Park w Olkuszu ma powierzchnię aż 16 tys. mkw. Wśród blisko 30 najemców znajdują takie popularne marki jak Biedronka, Sinsay, Woolworth, Media Expert, Dealz, Apart, Rossmann, Stokrotka, C&A, 4F, Martes Sport, Pepco czy Empik. W grudniu otworzy się również market budowlany Castorama.

Wygodne zakupy blisko domu – ta idea od lat przyświeca naszym parkom handlowym i taki też będzie nowy N-Park w Olkuszu. W skład tenant-mix wchodzą najpopularniejsze marki odzieżowe, spożywcze, z branży elektronicznej, a także beauty. Dodatkowo, dzięki dogodnej lokalizacji i położeniu w pobliżu drogi krajowej nr 94 łączącej Kraków z Katowicami, zakupy w N-Parku stają się jeszcze bardziej dostępne nie tylko dla mieszkańców Olkusza, ale i okolicznych miejscowości – mówi Krzysztof Elsner, członek zarządu ds. inwestycji komercyjnych w Grupie NAPOLLO. Dodaje także, że strefa oddziaływania N-Parku obejmuje od 15 do 30 tys. osób korzystających z oferty codziennych zakupów po drodze do domu lub pracy, a same parki handlowe Napollo są alternatywą dla rozbudowanych galerii handlowych w centrach miast.

Przy pasażu handlowym znajduje się parking z 325 miejscami parkingowymi, a także z ładowarkami do pojazdów elektrycznych i wiatami dla rowerów. N-Park w Olkuszu jest wyposażony w pompy ciepła, a na dachu znajdują się panele fotowoltaiczne.

Uroczystość otwarcia

Oficjalne otwarcie nowego N-Parku odbędzie się 22 listopada. Uroczystości rozpoczną się o godz. 11.00 od przecięcia wstęgi. W programie przewidziano występy lokalnych artystów, atrakcje dla dzieci, a także koncert wokalisty Stachursky’ego. Mieszkańcy Olkusza będą mogli również skorzystać z atrakcyjnych rabatów przygotowanych przez najemców.

Nowoczesne parki handlowe

N-Park w Olkuszu jest drugim parkiem handlowym Napollo otwartym w tym roku na terenie Polski. Jesienią rozpoczęła się budowa obiektu w Tarnobrzegu, a do końca roku inwestor chce ruszyć jeszcze z realizacją N-Parku w Gostyniu. Równolegle planowana jest rozbudowa już funkcjonujących parków handlowych – otwartego w tym roku w Piotrkowie Trybunalskim oraz działającego przy ulicy Maślickiej we Wrocławiu. Do końca roku Napollo spodziewa się otrzymać również pozwolenia na budowę dwóch obiektów w aglomeracji warszawskiej – w Magdalence i Gołkowie.

Obecnie skupiamy się przede wszystkim na rozbudowaniu powierzchni GLA, a niekoniecznie na zwiększaniu liczby obiektów. Można powiedzieć, że przewyższamy średnią branżową pod względem metrów kwadratowych GLA, choć liczba N-parków może być mniejsza – mówi Krzysztof Elsner.

Inwestorem N-Parków jest polska firma Napollo, która od wielu lat realizuje projekty komercyjne i mieszkaniowe. Napollo jest również właścicielem trzech galerii handlowych: Galerii Renova w Warszawie, Galerii Grodova w Grodzisku Mazowieckim oraz Galerii Piastova w Gnieźnie. Napollo należy do Polskiej Rady Centrów Handlowych oraz Polskiego Związku Firm Deweloperskich.

 

Kontakt dla mediów:

Natalia Jaros
PR EXPERT
+48 535 551 626
njaros@prexpert.com.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PR Expert
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU Biuro prasowe
2025-03-04 | 08:00

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Wiodący dostawca płatności dla e-commerce - PayU - przygotował dwie oficjalne wtyczki (aplikacje) do platformy Shopify służącej do tworzenia i zarządzania sklepami internetowymi.
Handel Marcowe promocje na smartfony Motorola
2025-03-03 | 10:15

Marcowe promocje na smartfony Motorola

Marcowe promocje na smartfony Motorola wjeżdżają na bogato. Co tydzień, wybrane modele dostępne będą w prawdziwie kocich cenach - tak dobrych, że aż żal ich
Handel Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!
2025-03-03 | 09:40

Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!

Firma Heat Decor, lider w dziedzinie nowoczesnych systemów grzewczych, wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO. To przełomowe rozwiązanie w zakresie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Transport

Transport

Europejska motoryzacja gotowa do pełnej elektryfikacji. Możliwe zmiany w unijnym prawie dotyczące zeroemisyjności

Mimo coraz częściej pojawiających się prognoz dotyczących częściowego odejścia Europy od elektromobilności Bruksela nadal pozostaje przy stanowisku, że po 2035 roku motoryzacyjny rynek pierwotny będą stanowiły wyłącznie samochody zeroemisyjne. – Nie będzie całkowitego odwrotu od elektromobilności w Unii Europejskiej. W grę wchodzi jedynie pewne poluzowanie norm i przepisów – uważa Adam Holewa, członek zarządu oraz dyrektor ds. motoryzacji w spółce Boryszew SA. Jego zdaniem przemysł motoryzacyjny na Starym Kontynencie jest gotowy do pełnej elektryfikacji.

Problemy społeczne

Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.