Jedenasty N-Park polskiej firmy Napollo otwiera się w Olkuszu
PR Expert
Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl
22 listopada firma Napollo otworzy kolejny N-Park. To jeden z największych parków handlowych w portfolio tej firmy.
Nowy N-Park w Olkuszu ma powierzchnię aż 16 tys. mkw. Wśród blisko 30 najemców znajdują takie popularne marki jak Biedronka, Sinsay, Woolworth, Media Expert, Dealz, Apart, Rossmann, Stokrotka, C&A, 4F, Martes Sport, Pepco czy Empik. W grudniu otworzy się również market budowlany Castorama.
– Wygodne zakupy blisko domu – ta idea od lat przyświeca naszym parkom handlowym i taki też będzie nowy N-Park w Olkuszu. W skład tenant-mix wchodzą najpopularniejsze marki odzieżowe, spożywcze, z branży elektronicznej, a także beauty. Dodatkowo, dzięki dogodnej lokalizacji i położeniu w pobliżu drogi krajowej nr 94 łączącej Kraków z Katowicami, zakupy w N-Parku stają się jeszcze bardziej dostępne nie tylko dla mieszkańców Olkusza, ale i okolicznych miejscowości – mówi Krzysztof Elsner, członek zarządu ds. inwestycji komercyjnych w Grupie NAPOLLO. Dodaje także, że strefa oddziaływania N-Parku obejmuje od 15 do 30 tys. osób korzystających z oferty codziennych zakupów po drodze do domu lub pracy, a same parki handlowe Napollo są alternatywą dla rozbudowanych galerii handlowych w centrach miast.
Przy pasażu handlowym znajduje się parking z 325 miejscami parkingowymi, a także z ładowarkami do pojazdów elektrycznych i wiatami dla rowerów. N-Park w Olkuszu jest wyposażony w pompy ciepła, a na dachu znajdują się panele fotowoltaiczne.
Uroczystość otwarcia
Oficjalne otwarcie nowego N-Parku odbędzie się 22 listopada. Uroczystości rozpoczną się o godz. 11.00 od przecięcia wstęgi. W programie przewidziano występy lokalnych artystów, atrakcje dla dzieci, a także koncert wokalisty Stachursky’ego. Mieszkańcy Olkusza będą mogli również skorzystać z atrakcyjnych rabatów przygotowanych przez najemców.
Nowoczesne parki handlowe
N-Park w Olkuszu jest drugim parkiem handlowym Napollo otwartym w tym roku na terenie Polski. Jesienią rozpoczęła się budowa obiektu w Tarnobrzegu, a do końca roku inwestor chce ruszyć jeszcze z realizacją N-Parku w Gostyniu. Równolegle planowana jest rozbudowa już funkcjonujących parków handlowych – otwartego w tym roku w Piotrkowie Trybunalskim oraz działającego przy ulicy Maślickiej we Wrocławiu. Do końca roku Napollo spodziewa się otrzymać również pozwolenia na budowę dwóch obiektów w aglomeracji warszawskiej – w Magdalence i Gołkowie.
– Obecnie skupiamy się przede wszystkim na rozbudowaniu powierzchni GLA, a niekoniecznie na zwiększaniu liczby obiektów. Można powiedzieć, że przewyższamy średnią branżową pod względem metrów kwadratowych GLA, choć liczba N-parków może być mniejsza – mówi Krzysztof Elsner.
Inwestorem N-Parków jest polska firma Napollo, która od wielu lat realizuje projekty komercyjne i mieszkaniowe. Napollo jest również właścicielem trzech galerii handlowych: Galerii Renova w Warszawie, Galerii Grodova w Grodzisku Mazowieckim oraz Galerii Piastova w Gnieźnie. Napollo należy do Polskiej Rady Centrów Handlowych oraz Polskiego Związku Firm Deweloperskich.
Kontakt dla mediów:
Natalia Jaros
PR EXPERT
+48 535 551 626
njaros@prexpert.com.pl
E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online
Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.