Komunikaty PR

Jeszcze szybsze i wygodniejsze zwroty teraz na ERLI

2024-05-08  |  11:00
Biuro prasowe

Konsumenci w Polsce wybierając formę dostawy zakupów online najczęściej decydują się na automaty paczkowe, z czego aż 93% korzysta z urządzeń Paczkomat® InPost. Co więcej - ta forma dostawy jest czynnikiem motywującym dla ponad 4 na 5 klientów robiących zakupy w sieci[1]. Nie dziwi zatem fakt, że dostawa przez Paczkomat® jest także najpopularniejszą metodą dostawy dostępną na ERLI, najszybciej rozwijającego się marketplace w Polsce. Jednak jak pokazują liczne badania, kupujący oczekują nie tylko wygodnej dostawy, ale także łatwego sposobu na zwrot zamówień. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, ERLI wprowadziło pierwszą własną usługę zwracania produktów, a tym samym rozszerzyła współpracę z InPost udostępniając ERLI Zwrot Paczkomat 24/7 – szybki i wygodny sposób nadania zwrotu paczki, bez konieczności drukowania etykiety, właśnie poprzez urządzenia paczkowe InPost.

Cały czas pracujemy nad podnoszeniem jakości doświadczenia zakupowego naszych klientów. W ERLI wiemy, jak ważne jest wygodne przeprowadzenia procesu zakupowego, ale jednocześnie chcemy zadbać również o ten sam poziom wygody i prostoty procesu w przypadku obsługi posprzedażowej. To ważny element budowania lojalności klientów - jak wynika bowiem z badań, aż 92% ankietowanych twierdzi, że skorzysta ponownie z usług sprzedawcy, jeśli proces zwrotu produktu będzie łatwy[2]. Z kolei dla niemal ¾ kupujących możliwość zwrotu ma bezpośredni wpływ na ich decyzje o zakupie[3] – mówi Katarzyna Kierach, dyrektor marketingu ERLI – Zdajemy sobie sprawę, że nie wszystkie zakupione produkty są w pełni trafione. To się zdarza – właśnie dla takich sytuacji, we współpracy z liderem rozwiązań logistycznych, firmą InPost, uruchomiliśmy naszą usługę, która w pierwszej kolejności będzie dostępna dla użytkowników zamawiających produkty przez Paczkomat® – dodaje.

Użytkownicy, którzy w trakcie robienia zakupów poprzez stronę internetową czy też aplikację mobilną ERLI, wybiorą opcję dostawy przez Paczkomat®, w przypadku, gdy zmienią zdanie lub produkt nie spełni ich oczekiwań, będą mogli skorzystać z opcji ERLI Zwrot Paczkomat 24/7 i w prosty sposób zwrócić towar bez konieczności samodzielnego szukania kuriera lub wyprawy na pocztę. Do ich dyspozycji będzie 22 tys. urządzeń Paczkomat® InPost dostępnych w całej Polsce. Z kolei drogę paczki do sprzedawcy można śledzić na bieżąco w aplikacjach ERLI oraz InPost.

- Innowacyjne rozwiązania InPost mają ułatwiać życie klientom w codziennych sytuacjach. Cieszymy się, że również użytkownicy platformy ERLI będą mogli skorzystać z usługi zwrotów poprzez maszyny Paczkomat®. Naszym celem jest zapewnienie klientom najwyższej jakości usług, a opcja „ERLI Zwrot Paczkomat 24/7” to kolejny krok w ułatwianiu klientom procesu zwrotu oraz podnoszeniu ich satysfakcji z zakupów online – mówi Andrzej Dalkowski, Dyrektor Marketingu w InPost

Proste kroki do szybkiego zwrotu

Nowa usługa jest dostępna dla każdego użytkownika ERLI, wybierającego dostawę przez Paczkomat®, niezależnie od urządzenia, z którego robi zakupy – formularz do zwrotu można wypełnić poprzez aplikację ERLI, ale też z poziomu komputera. Standardowy czas na zgłoszenie chęci zwrotu zamówienia wynosi 14 dni od momentu otrzymania przesyłki, lecz może zostać wydłużony przez samego sprzedawcę. Co ważne, koszt usługi jest stały, a to oznacza, że cena jest taka sama dla małej, średniej, ale też dużej przesyłki i wynosi 12,90 zł. Największa możliwa przesyłka może mieć nawet wymiary 41 cm × 38 cm × 64 cm i ważyć do 25 kg.

Sam proces przygotowania i nadania zwrotu jest bardzo prosty i szybki – to ogromna oszczędność czasu, ponieważ wszystkie dane wypełniają się automatycznie. Co równie ważne, pozwala on ograniczyć zużycie papieru – nie ma bowiem potrzeby drukowania etykiety czy też formularza. Zwrot pieniędzy nastąpi w ciągu maksymalnie 14 dni od momentu odbioru paczki przez sprzedawcę – tłumaczy Katarzyna Kierach z ERLIUsługa ERLI Zwrot Paczkomat 24/7 to pierwsze tego typu rozwiązanie wspomagające proces zwrotu na ERLI. Rozpoczęliśmy już prace nad rozszerzeniem oferty o inne metody, aby każdy mógł szybko i wygodnie zwracać nietrafione zakupy.

 


[1] https://www.gemius.pl/wszystkie-artykuly-aktualnosci/id-79-internautow-kupuje-online-raport-e-commerce-w-polsce-2023-juz-dostepny.html

[2] https://autopay.pl/baza-wiedzy/blog/ecommerce/dylemat-darmowych-zwrotow

[3] https://pitd.org.pl/logistyka-e-commerce-pobierz-darmowy-raport/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Niepowtarzalne smaki lodów dostępne tylko w „Lodziarni znanych marek” Żabki Biuro prasowe
2024-05-29 | 11:15

Niepowtarzalne smaki lodów dostępne tylko w „Lodziarni znanych marek” Żabki

Żabka nieustannie poszerza swoją ofertę lodów, udostępniając klientom coraz bogatszy asortyment kształtów, rozmiarów, kolorów i smaków. W zeszłym roku
Handel Czy akcesoria do druku oznaczeń mogą wpłynąć na usprawnienie pracy
2024-05-29 | 01:00

Czy akcesoria do druku oznaczeń mogą wpłynąć na usprawnienie pracy

Polacy coraz częściej decydują się na kupno produktów przez internet. Robienie zakupów online stało się metodą na szukanie oszczędności w domowych budżetach rodaków
Handel Żabka i Prosto podbijają polskie ulice w kampanii „Weź to na gorąco!”
2024-05-28 | 16:00

Żabka i Prosto podbijają polskie ulice w kampanii „Weź to na gorąco!”

Światy street foodu i streetwearu niespodziewanie zderzyły się w kampanii „Weź to na gorąco!”, promującej ofertę PROSTO z PIECA. Niecodzienna kooperacja marek Żabka i Prosto

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Forum Sektora Kosmicznego 4 czerwca 2024

European Financial Congress 2024

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Prezes PGE: Energetyka węglowa nie jest w stanie funkcjonować zgodnie z zasadami rynkowymi. Konieczne jest wydzielenie tego segmentu ze spółki

Grupa PGE opublikowała zgodne z wcześniejszymi szacunkami wyniki finansowe za I kwartał 2024 roku. Znacząco wzrosły w tym czasie nakłady inwestycyjne, których wysokość przekroczyła 2 mld zł. Dalszy rozwój i możliwości finansowania kolejnych projektów OZE mocno ogranicza jednak segment energetyki konwencjonalnej, który stanowi dla grupy coraz większe obciążenie. – To potwierdza konieczność wydzielania tego segmentu i zmiany jego struktury właścicielskiej – podkreśla prezes Grupy PGE Dariusz Marzec.

Transport

Rosną koszty transportu morskiego. Wszystko przez ataki bojowników Huti na statki handlowe

Nie ustają ataki jemeńskich bojowników Huti na statki handlowe płynące przez Morze Czerwone. Coraz częściej statki płynące między portami w Europie i Azji wybierają trasy wokół kontynentu afrykańskiego z pominięciem Kanału Sueskiego. Ma to niebagatelny wpływ na wzrost stawek frachtu morskiego, w tym stawek kontenerowych. Morze Czerwone to najkrótsza droga morska transportu towarów z Azji do Europy, którą realizowane jest 25–30 proc. morskiego transportu kontenerowego.

Infrastruktura

Infrastruktura krytyczna w polskich miastach jest dobrze chroniona. Nadal są jednak słabe punkty

Po wybuchu wojny w Ukrainie polskie miasta są bardziej świadome konieczności ochrony infrastruktury krytycznej. W ocenie ekspertów jest ona chroniona na wysokim poziomie. Nie można jednak zapominać o miejscach, które mogą się okazać słabymi punktami. To między innymi te dostępne publicznie, w których gromadzi się wiele osób.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.