Komunikaty PR

JESZcze więcej nowości od Bakalland!

2023-08-17  |  11:32
Biuro prasowe
  • Bakalland stawia na przekąski i rozszerza gamę produktów o nową kategorię batonów – w naturalnym składzie znajdą się wyłącznie orzechy, ziarna i miód. 

  • Marka podaje klientom dobrze znane bakalie w zmienionej i wygodnej formie. Batony wpisują się także w trend multisensoryczności.

  • Orzechowe batony pojawią się w sprzedaży od sierpnia br. m.in w Carrefour, Leclerc, Eurocash, Allegro, bee.pl oraz Frisco.

  • Przypadającą na okres Back To School premierę wspiera prowadzona w sierpniu i wrześniu kampania promocyjna „odkryJESZ”

Bakalland poszerza portfolio zdrowych batonów, segmentując je wedle potrzeb i oczekiwań szerokiej grupy odbiorców. Stawia na kategorie, w których widzi duży potencjał rozwoju rynku, ma mocne kompetencje produkcyjne i możliwość wdrażania innowacji dzięki silnemu zespołowi R&D. Rozszerzona oferta to naturalny krok dla marki, która dzięki wieloletniej budowie pozycji w kategorii bakalii jest rynkowym liderem pod względem rozpoznawalności.

Nowości w linii batonów BA! to świetnie znane klientom orzechy firmy, ale podane w ciekawych połączeniach i atrakcyjnej postaci – zgodnie z trendem convienience. Produkty składają się wyłącznie z chrupiących orzechów, ziaren i łączącego je naturalnego miodu. Zdrowe, pozbawione oleju palmowego, syropu glukozowo-fruktozowego oraz szkodliwych barwników i konserwantów batony odpowiadają na potrzeby konsumenckie - codziennej przekąski do aktywnego trybu życia. 

Wprowadzone do sprzedaży w sierpniu br. smaki to:

  • baton z pistacjami i solą morską,

  • baton z żurawiną, orzechami laskowymi,

  • baton z arachidami i solą morską, podlany mleczną czekoladą z czekoladową dekoracją.

- Bazą dla naszych produktów jest zdrowie. Orzechowe batony BA! wpisują się w trend tzw. czystej etykiety i są nie tylko zbilansowaną, ale i pyszną przekąską. Zbliża się pierwszy dzwonek – chcemy, żeby nasze produkty trafiły do plecaków uczniów i studentów, bo podczas aktywnego dnia należy pamiętać o odpowiednim odżywianiu, które bezpośrednio przekłada się na kondycję umysłową, a przez to nasze wyniki i samopoczucie. To główne przesłanie kampanii „OdkryJESZ”, którą właśnie prowadzimy i którą wspieramy premierę nowych smaków. Przekaz kierujemy też do aktywnych dorosłych, którzy muszą sprostać najróżniejszym wyzwaniom i obowiązkom - mówi Artur Gajewski, Dyrektor ds. Marketingu, R&D i Jakości w FoodWell.

Kierunek rozwoju batonów BA! wpisuje się w strategię brandu, wykorzystuje w nowej formie bakalie, z których firma jest najlepiej znana, a także odpowiada na obecne trendy konsumenckie. Kluczowa jest w tym kontekście promocja zdrowego trybu życia i właściwej diety.  Klienci doceniają także produkty, które dostarczają im przyjemnych doznań smakowych i łączą różne tekstury.

W przekąskach lubimy połączenie smaków – słodkiego i słonego. Chętnie wybieramy te o chrupiącej teksturze. Orzechowe batony w punkt trafiają w trend multisensoryczności i poszukiwania nowych doznań w życiu. Młodzi ludzie nie chcą się nudzić i ograniczać, szukają nowości i nieoczywistych rozwiązań – podkreśla Justyna Osińska, Brand Manager w FoodWell.

***

Według danych rynkowych marka Bakalland utrzymuje pozycję polskiego brandowego lidera pod względem wartości sprzedaży w segmencie batonów zbożowych dla dorosłych (FoodWell za Nielsen IQ, Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska z Dyskontami (Food), Sprzedaż wartościowa w PLN w okresie MAT 06’23). Bakalland jest również drugą najchętniej rekomendowaną marką batonów zbożowych, polecaną średnio przez co trzecią osobę

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie Biuro prasowe
2025-06-10 | 06:00

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Jako przedsiębiorca zapewne zauważasz, że cyfrowa transformacja to już nie tylko trend, ale konieczność. W dobie mobilności i dynamicznych zmian rynkowych, obsługa sprzedaży
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
2025-05-29 | 16:25

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Usługi premium w cieniu presji cenowej Choć dostawy tego samego dnia były niegdyś zapowiadane jako jeden z najważniejszych kierunków rozwoju e-commerce i symbol

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.