JESZcze więcej nowości od Bakalland!
-
Bakalland stawia na przekąski i rozszerza gamę produktów o nową kategorię batonów – w naturalnym składzie znajdą się wyłącznie orzechy, ziarna i miód.
-
Marka podaje klientom dobrze znane bakalie w zmienionej i wygodnej formie. Batony wpisują się także w trend multisensoryczności.
-
Orzechowe batony pojawią się w sprzedaży od sierpnia br. m.in w Carrefour, Leclerc, Eurocash, Allegro, bee.pl oraz Frisco.
-
Przypadającą na okres Back To School premierę wspiera prowadzona w sierpniu i wrześniu kampania promocyjna „odkryJESZ”
Bakalland poszerza portfolio zdrowych batonów, segmentując je wedle potrzeb i oczekiwań szerokiej grupy odbiorców. Stawia na kategorie, w których widzi duży potencjał rozwoju rynku, ma mocne kompetencje produkcyjne i możliwość wdrażania innowacji dzięki silnemu zespołowi R&D. Rozszerzona oferta to naturalny krok dla marki, która dzięki wieloletniej budowie pozycji w kategorii bakalii jest rynkowym liderem pod względem rozpoznawalności.
Nowości w linii batonów BA! to świetnie znane klientom orzechy firmy, ale podane w ciekawych połączeniach i atrakcyjnej postaci – zgodnie z trendem convienience. Produkty składają się wyłącznie z chrupiących orzechów, ziaren i łączącego je naturalnego miodu. Zdrowe, pozbawione oleju palmowego, syropu glukozowo-fruktozowego oraz szkodliwych barwników i konserwantów batony odpowiadają na potrzeby konsumenckie - codziennej przekąski do aktywnego trybu życia.
Wprowadzone do sprzedaży w sierpniu br. smaki to:
-
baton z pistacjami i solą morską,
-
baton z żurawiną, orzechami laskowymi,
-
baton z arachidami i solą morską, podlany mleczną czekoladą z czekoladową dekoracją.
- Bazą dla naszych produktów jest zdrowie. Orzechowe batony BA! wpisują się w trend tzw. czystej etykiety i są nie tylko zbilansowaną, ale i pyszną przekąską. Zbliża się pierwszy dzwonek – chcemy, żeby nasze produkty trafiły do plecaków uczniów i studentów, bo podczas aktywnego dnia należy pamiętać o odpowiednim odżywianiu, które bezpośrednio przekłada się na kondycję umysłową, a przez to nasze wyniki i samopoczucie. To główne przesłanie kampanii „OdkryJESZ”, którą właśnie prowadzimy i którą wspieramy premierę nowych smaków. Przekaz kierujemy też do aktywnych dorosłych, którzy muszą sprostać najróżniejszym wyzwaniom i obowiązkom - mówi Artur Gajewski, Dyrektor ds. Marketingu, R&D i Jakości w FoodWell.
Kierunek rozwoju batonów BA! wpisuje się w strategię brandu, wykorzystuje w nowej formie bakalie, z których firma jest najlepiej znana, a także odpowiada na obecne trendy konsumenckie. Kluczowa jest w tym kontekście promocja zdrowego trybu życia i właściwej diety. Klienci doceniają także produkty, które dostarczają im przyjemnych doznań smakowych i łączą różne tekstury.
– W przekąskach lubimy połączenie smaków – słodkiego i słonego. Chętnie wybieramy te o chrupiącej teksturze. Orzechowe batony w punkt trafiają w trend multisensoryczności i poszukiwania nowych doznań w życiu. Młodzi ludzie nie chcą się nudzić i ograniczać, szukają nowości i nieoczywistych rozwiązań – podkreśla Justyna Osińska, Brand Manager w FoodWell.
***
Według danych rynkowych marka Bakalland utrzymuje pozycję polskiego brandowego lidera pod względem wartości sprzedaży w segmencie batonów zbożowych dla dorosłych (FoodWell za Nielsen IQ, Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska z Dyskontami (Food), Sprzedaż wartościowa w PLN w okresie MAT 06’23). Bakalland jest również drugą najchętniej rekomendowaną marką batonów zbożowych, polecaną średnio przez co trzecią osobę

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

KE proponuje nowy Fundusz Konkurencyjności. Ma pobudzić inwestycje w strategiczne dla Europy technologie
W środę 16 lipca Komisja Europejska przedstawiła projekt budżetu na lata 2028–2034. Jedna z propozycji zakłada utworzenie Europejskiego Funduszu Konkurencyjności o wartości ponad 400 mld euro, który ma pobudzić inwestycje w technologie strategiczne dla jednolitego rynku. Wśród wspieranych obszarów znalazła się obronność i przestrzeń kosmiczna. Na ten cel ma trafić ponad 130 mld euro, pięciokrotnie więcej niż do tej pory.
Firma
Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.
Infrastruktura
Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.