Komunikaty PR

Jeszcze więcej rozrywki w Europie Centralnej

2022-01-13  |  15:15
Biuro prasowe
Kontakt
Justyna Żelazińska
Valkea Media

Ficowskiego 15
01-747 Warszawa
jzelazinska|valkea.com| |jzelazinska|valkea.com
731 111 944
https://valkea.com/

Europa Centralna w Gliwicach – największe na Śląsku centrum handlowo-rozrywkowe – poszerza swoją ofertę o kolejne atrakcje. Jeszcze w styczniu działalność w obiekcie rozpocznie Akademia Driftingu Crazy Carts. Do oficjalnego otwarcia przygotowuje się też Funzeum – największa w Polsce ekspozycja multisensorycznych instalacji umożliwiających zrozumienie działania światła i kolorów.

Zarządzana przez Sierra Balmain Europa Centralna z ogromną konsekwencją wdraża do realizacji kolejne koncepty z segmentu rozrywka. Zgodnie ze strategią rozwoju obiektu – zarządca stawia przede wszystkim na oryginalne, niedostępne nigdzie indziej formy spędzania wolnego czasu, wpisujące się w trend atrakcji tzw. nowej generacji, czyli miejsc pobudzających wyobraźnię, kreatywnych i angażujących.

W Europie Centralnej znajdują się już największa w Polsce makieta kolejowa, jedyny w Gliwicach park trampolin, wystawy: akwarystyczno-terrarystyczna, klocków Lego czy egzotycznych pająków. Teraz powierzchnię 882 m² zajmie tor Crazy Carts przeznaczony do nowo rozwijającej się dyscypliny sportu – jazdy elektrycznymi gokartami imitującej driftowanie, czyli poruszanie się w poślizgu. Na finiszu jest też projekt Funzeum. Przy użyciu nowoczesnych technologii stworzono ponad 50 multimedialnych instalacji edukacyjno-rozrywkowych bazujących na grze światła, kolorów i optycznych złudzeń. To największa tego typu ekspozycja w Polsce – zlokalizowana na prawie 4000 m², inspirowana m.in. TeamLab Borderless w Tokio, czyli największym muzeum sztuki cyfrowej na świecie. W Europie Centralnej klienci będą mogli zagrać na mierzącym prawie 12 metrów pianinie podłogowym, odwiedzić fluorescencyjny las czy spacerować wśród gigantycznych kwiatów.

„Nasze aspiracje bycia jednym z najbardziej unikatowych kompleksów handlowo-rozrywkowych w Polsce nabrały realnych kształtów. Umacniamy się w tym segmencie działalności, ale w bardzo przemyślany sposób. Szukamy oryginalnych konceptów, ponieważ mamy świadomość tego, że wymagania klientów też się zmieniają i chcą być oni zaskakiwani niestandardowymi pomysłami. Tworzymy zatem ofertę, jakiej nigdzie indziej nie znajdą. Widzimy, że to procentuje i przekłada się na wskaźniki odwiedzalności” – mówi Katarzyna Lenartowicz, dyrektorka Centrum Handlowego Europa Centralna w Gliwicach.

W związku z coraz większym zainteresowaniem odwiedzających, Europa Centralna zdecydowała się na wprowadzenie internetowego systemu zakupu swojej oferty rozrywkowej i gastronomicznej, z której można skorzystać za pomocą bonu turystycznego. Centrum jest jedynym w Polsce obiektem tego typu, w którym taka forma finansowania rodzinnych atrakcji jest możliwa.

____

Europa Centralna w Gliwicach – jedno z największych centrów handlowych w Polsce będące połączeniem parku handlowego oraz galerii. Powierzchnia obiektu sięga 67 tys. metrów kwadratowych powierzchni handlowej; dodatkowo centrum dysponuje naziemnym parkingiem na 2,3 tys. miejsc postojowych. Wśród klientów dominują mieszkańcy Aglomeracji Śląskiej i Opolszczyzny, a także turyści odwiedzający obiekt z racji bliskości autostrad A1 i A4. Europa Centralna systematycznie poszerza swoją ofertę handlowo-usługową, ze szczególnym naciskiem na sektor home decor, oraz rozbudowuje bazę rozrywki i aktywnego spędzania wolnego czasu. Do głównych najemców Europy Centralnej należą m.in. Jula, Castorama, Jysk, H&M, Reserved, CCC. W centrum znajduje się także Punkt Odbioru zamówień IKEA.

Zarządcą Europy Centralnej jest Sierra Balmain dysponująca portfolio obejmującym ponad 1 170 umów najmu o wartości ponad 1 mld euro. Firma specjalizuje się w usługach w segmencie nieruchomości handlowych, projektach mixed-use oraz w obszarze zarządzania powierzchniami logistycznymi. Dzięki kompleksowej znajomości rynku lokalnego oraz międzynarodowemu doświadczeniu, Sierra Balmain posiada kwalifikacje, zasoby i możliwości obsługi wszystkich aspektów zarządzania nieruchomościami, prowadzenia najmu oraz realizacji inwestycji.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Valkea Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Najświeższy koncept salonu KODANO Optyk w warszawskiej Promenadzie Biuro prasowe
2024-07-03 | 14:20

Najświeższy koncept salonu KODANO Optyk w warszawskiej Promenadzie

Warszawska Promenada, znana z dbałości o atrakcyjny tenant mix, nieustająco wzmacnia swoją ofertę w segmencie zdrowia i urody. Niedawno do grona najemców centrum dołączyła marka
Handel Wolimy małe sklepy, ale pieniądze wydajemy w dużych
2024-07-03 | 09:13

Wolimy małe sklepy, ale pieniądze wydajemy w dużych

Jeszcze w 2018 r. rynek sprzedaży FMCG w Polsce aż w 40% pochodził z małych i średnich sklepów, co było ewenementem w skali całej Europy[1].
Handel Stabilna sprzedaż Grupy Wittchen na wymagającym rynku
2024-07-02 | 18:00

Stabilna sprzedaż Grupy Wittchen na wymagającym rynku

Według wstępnych szacunków, w drugim kwartale 2024 roku Grupa Wittchen wypracowała 112,1 mln zł przychodów ze sprzedaży, co oznacza wzrost o 1,5% w porównaniu z

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Samorządy walczą o ustawę metropolitalną. Powstanie metropolii oznacza dodatkowe środki m.in. na walkę z wykluczeniem transportowym

O uzyskanie statusu metropolii od lat walczą m.in. Trójmiasto, Łódź czy Warszawa. Teraz miasta łączą siły i dyskutują o jednym wspólnym projekcie ustawy metropolitalnej. Choć każdy ośrodek ma inną specyfikę, wszystkie liczą, że odpowiednie przepisy na temat współpracy największych miast z okolicznymi gminami przyniosą wiele korzyści. Jednym z kluczowych obszarów, który może na tym zyskać, jest transport publiczny. Powstanie metropolii oznaczałoby dodatkowe środki na walkę z wykluczeniem komunikacyjnym w małych miejscowościach.

Handel

Europejskie sklepy internetowe skarżą się na nieuczciwą konkurencję z Chin. Apelują o lepszy nadzór nad rynkiem

Chińskie platformy marketplace podbijają europejski rynek e-commerce, a liczba ich klientów w Europie szybko rośnie – w 2023 roku w państwach UE oraz w Wielkiej Brytanii udział konsumentów, którzy dokonali zakupów w handlu elektronicznym od chińskich sprzedawców, wynosił 40 proc. lub więcej. Działalność chińskich sprzedawców wywołuje jednak szereg zarzutów, dotyczących m.in. sposobu i zakresu zbierania danych osobowych oraz ich późniejszego wykorzystywania, bezpieczeństwa produktów sprzedawanych europejskim konsumentom, sposobu ich reklamowania oraz nieuczciwych metod konkurencji, które szkodzą firmom działającym na terenie Unii. Te podkreślają, że nie boją się konkurencji z Azji, ale apelują do regulatorów o lepszą egzekucję przepisów, które powinny obowiązywać wszystkich graczy na rynku.

Problemy społeczne

Ukraińcy mają podobne problemy związane z ochroną zdrowia, co Polacy. Problemem jest długi czas oczekiwania na wizytę i wysokie koszty leków

Długi czas oczekiwania, wysokie koszty leczenia i zakupu leków – to największe bariery w dostępie do opieki zdrowotnej, z jakimi mierzą się uchodźcy z Ukrainy w Polsce – wynika z raportu GUS i WHO. – Problemy stają się coraz bardziej podobne do tych charakterystycznych dla całego systemu ochrony zdrowia. Mniej mają charakter nagły, który był charakterystyczny dla okresu tuż po wybuchu wojny – wskazuje dr Dominik Rozkrut, prezes Głównego Urzędu Statystycznego. Większość przypadków, z powodu których Ukraińcy potrzebują pomocy lekarza, to ostre schorzenia. Co czwarty leczy się z powodu choroby przewlekłej. Wyzwaniem pozostają szczepienia ukraińskich dzieci: wskaźnik wyszczepienia rośnie, ale jest poniżej poziomu wśród polskich dzieci.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.