Komunikaty PR

Jeszcze więcej rozrywki w Europie Centralnej

2022-01-13  |  15:15
Biuro prasowe
Kontakt
Justyna Żelazińska
Valkea Media

Ficowskiego 15
01-747 Warszawa
jzelazinska|valkea.com| |jzelazinska|valkea.com
731 111 944
https://valkea.com/

Europa Centralna w Gliwicach – największe na Śląsku centrum handlowo-rozrywkowe – poszerza swoją ofertę o kolejne atrakcje. Jeszcze w styczniu działalność w obiekcie rozpocznie Akademia Driftingu Crazy Carts. Do oficjalnego otwarcia przygotowuje się też Funzeum – największa w Polsce ekspozycja multisensorycznych instalacji umożliwiających zrozumienie działania światła i kolorów.

Zarządzana przez Sierra Balmain Europa Centralna z ogromną konsekwencją wdraża do realizacji kolejne koncepty z segmentu rozrywka. Zgodnie ze strategią rozwoju obiektu – zarządca stawia przede wszystkim na oryginalne, niedostępne nigdzie indziej formy spędzania wolnego czasu, wpisujące się w trend atrakcji tzw. nowej generacji, czyli miejsc pobudzających wyobraźnię, kreatywnych i angażujących.

W Europie Centralnej znajdują się już największa w Polsce makieta kolejowa, jedyny w Gliwicach park trampolin, wystawy: akwarystyczno-terrarystyczna, klocków Lego czy egzotycznych pająków. Teraz powierzchnię 882 m² zajmie tor Crazy Carts przeznaczony do nowo rozwijającej się dyscypliny sportu – jazdy elektrycznymi gokartami imitującej driftowanie, czyli poruszanie się w poślizgu. Na finiszu jest też projekt Funzeum. Przy użyciu nowoczesnych technologii stworzono ponad 50 multimedialnych instalacji edukacyjno-rozrywkowych bazujących na grze światła, kolorów i optycznych złudzeń. To największa tego typu ekspozycja w Polsce – zlokalizowana na prawie 4000 m², inspirowana m.in. TeamLab Borderless w Tokio, czyli największym muzeum sztuki cyfrowej na świecie. W Europie Centralnej klienci będą mogli zagrać na mierzącym prawie 12 metrów pianinie podłogowym, odwiedzić fluorescencyjny las czy spacerować wśród gigantycznych kwiatów.

„Nasze aspiracje bycia jednym z najbardziej unikatowych kompleksów handlowo-rozrywkowych w Polsce nabrały realnych kształtów. Umacniamy się w tym segmencie działalności, ale w bardzo przemyślany sposób. Szukamy oryginalnych konceptów, ponieważ mamy świadomość tego, że wymagania klientów też się zmieniają i chcą być oni zaskakiwani niestandardowymi pomysłami. Tworzymy zatem ofertę, jakiej nigdzie indziej nie znajdą. Widzimy, że to procentuje i przekłada się na wskaźniki odwiedzalności” – mówi Katarzyna Lenartowicz, dyrektorka Centrum Handlowego Europa Centralna w Gliwicach.

W związku z coraz większym zainteresowaniem odwiedzających, Europa Centralna zdecydowała się na wprowadzenie internetowego systemu zakupu swojej oferty rozrywkowej i gastronomicznej, z której można skorzystać za pomocą bonu turystycznego. Centrum jest jedynym w Polsce obiektem tego typu, w którym taka forma finansowania rodzinnych atrakcji jest możliwa.

____

Europa Centralna w Gliwicach – jedno z największych centrów handlowych w Polsce będące połączeniem parku handlowego oraz galerii. Powierzchnia obiektu sięga 67 tys. metrów kwadratowych powierzchni handlowej; dodatkowo centrum dysponuje naziemnym parkingiem na 2,3 tys. miejsc postojowych. Wśród klientów dominują mieszkańcy Aglomeracji Śląskiej i Opolszczyzny, a także turyści odwiedzający obiekt z racji bliskości autostrad A1 i A4. Europa Centralna systematycznie poszerza swoją ofertę handlowo-usługową, ze szczególnym naciskiem na sektor home decor, oraz rozbudowuje bazę rozrywki i aktywnego spędzania wolnego czasu. Do głównych najemców Europy Centralnej należą m.in. Jula, Castorama, Jysk, H&M, Reserved, CCC. W centrum znajduje się także Punkt Odbioru zamówień IKEA.

Zarządcą Europy Centralnej jest Sierra Balmain dysponująca portfolio obejmującym ponad 1 170 umów najmu o wartości ponad 1 mld euro. Firma specjalizuje się w usługach w segmencie nieruchomości handlowych, projektach mixed-use oraz w obszarze zarządzania powierzchniami logistycznymi. Dzięki kompleksowej znajomości rynku lokalnego oraz międzynarodowemu doświadczeniu, Sierra Balmain posiada kwalifikacje, zasoby i możliwości obsługi wszystkich aspektów zarządzania nieruchomościami, prowadzenia najmu oraz realizacji inwestycji.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Grupa Żabka podsumowuje realizację Strategii Odpowiedzialności za 2023 rok Biuro prasowe
2024-05-17 | 10:25

Grupa Żabka podsumowuje realizację Strategii Odpowiedzialności za 2023 rok

Działania Grupy Żabka mają istotny wpływ na rozwój polskiej gospodarki. Z opublikowanego Raportu Odpowiedzialności „Wygodnie i odpowiedzialnie” wynika, że całkowita kwota
Handel Miraculum z niemal 30-procentowym wzrostem EBITDA w I kwartale 2024 r.
2024-05-17 | 01:00

Miraculum z niemal 30-procentowym wzrostem EBITDA w I kwartale 2024 r.

Notowana na Głównym Rynku GPW firma kosmetyczna Miraculum podsumowuje wyniki po I kwartale 2024 r. Po raz pierwszy od wielu lat kwartalny wskaźnik EBITDA przekroczył 1 mln zł –
Handel Sezonowe stoiska i wyspy handlowe? To się opłaca, ale są warunki
2024-05-15 | 08:49

Sezonowe stoiska i wyspy handlowe? To się opłaca, ale są warunki

Gdzie handel opłaca się najbardziej? Wszędzie tam, gdzie są klienci! Niby to znana od lat prawda, jednak tam, gdzie potencjalnych klientów jest najwięcej, najczęściej stawki za

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Regionalne

Start-upy mogą się starać o wsparcie. Trwa nabór do programu rozwoju innowacyjnych pomysłów na biznes

Trwa nabór do „Platform startowych dla nowych pomysłów” finansowany z Funduszy Europejskich dla Polski Wschodniej 2021–2027. Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości wybrała sześć partnerskich ośrodków innowacji, które będą oferować start-upom bezpłatne programy inkubacji. Platformy pomogą rozwinąć technologicznie produkt i zapewnić mu przewagę konkurencyjną, umożliwią dostęp do najlepszych menedżerów i rynkowych praktyków, ale też finansowanie innowacyjnych przedsięwzięć. Każdy z partnerów przyjmuje zgłoszenia ze wszystkich branż, ale także specjalizuje się w konkretnej dziedzinie. Jest więc oferta m.in. dla sektora motoryzacyjnego, rolno-spożywczego, metalowo-maszynowego czy sporttech.

Transport

Kolej pozostaje piętą achillesową polskich portów. Zarządy liczą na przyspieszenie inwestycji w tym obszarze

Nazywane polskim oknem na Skandynawię oraz będące ważnym węzłem logistycznym między południem i północą Europy Porty Szczecin–Świnoujście dynamicznie się rozwijają. W kwietniu 2024 roku wydano decyzję lokalizacyjną dotycząca terminalu kontenerowego w Świnoujściu, który ma szansę powstać do końca 2028 roku. Zdaniem ekspertów szczególnie ważnym elementem rozwoju portów, podobnie jak w przypadku innych portów w Polsce, jest transport kolejowy i w tym zakresie inwestycje są szczególnie potrzebne. – To nasza pięta achillesowa – przyznaje Rafał Zahorski, pełnomocnik zarządu Morskich Portów Szczecin i Świnoujście ds. rozwoju.

Polityka

Projekt UE zyskuje wymiar militarny. Wojna w Ukrainie na nowo rozbudziła dyskusję o wspólnej europejskiej armii

Wspólna europejska armia na razie nie istnieje, a w praktyce obronność to wyłączna odpowiedzialność państw członkowskich UE. Jednak wybuch wojny w Ukrainie, tuż za wschodnią granicą, na nowo rozbudził europejską dyskusję o potrzebie posiadania własnego potencjału militarnego. Jak niedawno wskazał wicepremier i minister obrony narodowej Władysław Kosiniak-Kamysz, Europa powinna mieć własne siły szybkiego reagowania i powołać komisarza ds. obronności, ponieważ stoi obecnie w obliczu największych wyzwań od czasu zakończenia II wojny światowej. – Musimy zdobyć własną siłę odstraszania i zwiększać wydatki na obronność – podkreśla europoseł Janusz Lewandowski.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.