Już 80% modernizowanej części Atrium Promenada wynajęte!
Trwa przebudowa Atrium Promenada w Warszawie. Ponad 80% modernizowanej części obiektu jest już wynajęte. Po zakończeniu prac odnowiony flagowy obiekt z portfolio Atrium European Real Estate będzie najbardziej nowoczesnym centrum w Warszawie, w którym znajdzie się ponad 150 lokali handlowych i usługowych w najnowszych konceptach. Zakończenie renowacji planowane jest na wiosnę 2023 roku.
Remont, który rozpoczął się w lutym tego roku, obejmuje kompleksową przebudowę wnętrza Atrium Promenada od strony ulicy Jana Nowaka Jeziorańskiego oraz wejścia do centrum handlowego od tej ulicy. Docelowo galeria będzie oferować ponad 90 tys. mkw. powierzchni handlowej, co stanowi ponad 150 lokali handlowo-usługowych dostępnych dla klientów już wiosną 2023 roku.
- Nie mam wątpliwości, że będzie to jeden z najbardziej udanych, jeśli nie najlepszy, projekt handlowy w Warszawie – ze sklepami w najnowszych konceptach, nowoczesnym designem, atmosferą i intensywnym programem zaangażowania społeczności. Catchment centrum handlowego stale się powiększa, zagęszczając o nowe osiedla mieszkaniowe dla młodych rodzin o dużej sile nabywczej i dużym zapotrzebowaniu na rozrywkę i czas wolny. Warszawa to miasto, w którym chcemy rozwijać naszą działalność. Mamy tu silną pozycję z pięcioma centrami handlowymi i wiemy, co sprawdza się w każdej lokalizacji. Modernizacja Atrium Promenada cieszy się dużym zainteresowaniem najemców, a 80% powierzchni najmu brutto przebudowanej galerii jest już wstępnie wynajęte. Prace budowlane przebiegają zgodnie z harmonogramem. Do tego czasu w przyszłym roku klienci Promenady będą mieli znacznie odświeżoną, bogatszą ofertę – zarówno pod względem innowacyjnych konceptów handlowych, jak i starannie wyselekcjonowanych marek. W sumie po zakończeniu modernizacji w portfolio Promenady znajdzie się ponad 150 sklepów – mówi Scott Dwyer,Group Managing Director – Retail, Atrium European Real Estate.
Na parterze zmodernizowanej części Atrium Promenada dominować będą marki modowe z segmentu premium i medium. Ich ofertę uzupełni sektor health & beauty oraz popularne wśród warszawiaków kawiarnie. Klienci będą mieli do dyspozycji również strefę punktów usługowych zlokalizowanych w pobliżu hipermarketu Carrefour PRO. Na pierwszym piętrze znajdą się sklepy z ofertą mody casual oraz odzieżą dla młodzieży. Dla rodzin z dziećmi przygotowana zostanie także angażująca strefa zabaw Euro lider.
Zmodernizowany obiekt zaoferuje swoim klientom również największy salon odzieżowy przyszłego Atrium Promenada – dwupoziomowy sklep Peek & Cloppenburg o powierzchni 3450 mkw. z ofertą modową wielu znanych marek. Będziemy świadkami powrotów niektórych lubianych brandów, a także zupełnych nowości dla tego obszaru.
W wyniku zachodzących zmian Atrium Promenada stanie się najciekawszym i najnowocześniejszym centrum handlowym po prawej stronie Wisły, a może nawet w Warszawie, oferując swoim klientom jeszcze bogatsze portfolio marek w najnowszych konceptach.
W trakcie trwających prac modernizacyjnych Atrium Promenada funkcjonuje normalnie. Do dyspozycji klientów jest główna część centrum handlowego (odnowiona w 2018 roku) z ofertą ponad 100 marek. Kino Cinema City, Carrefour, strefa restauracyjna Republika Smaku oraz przestrzeń zabaw i warsztatów Piąty Wymiar będą działać nieprzerwanie.
Więcej informacji na temat przebudowy: https://przebudowa.warszawa.promenada.com
E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online
Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Bankowość
Wsparcie dla oszczędzających na wkład własny zamiast dla kredytobiorców. Eksperci proponują inne podejście do rządowych programów mieszkaniowych
Gigantyczne zainteresowanie Bezpiecznym Kredytem 2 proc., wprowadzonym przez poprzedni rząd w 2023 roku, wywindowało ceny mieszkań. Po roku obietnic związanych z wprowadzeniem zapowiadanego w kampanii wyborczej Kredytu na Start 0 proc. obecny rząd wycofał się z planów uruchomienia projektu, zapowiada jednak przedstawienie nowych rozwiązań. Zdaniem dr. Jacka Furgi z Centrum Procesów Bankowych i Informacji powinny one wspierać budowanie potencjału finansowego przyszłych kredytobiorców, zamiast zachęcać do sięgania po kredyt.
Transport
Obawy o serwis mogą zniechęcać do zakupu samochodów elektrycznych. W Polsce brakuje wyspecjalizowanych w tym warsztatów
Obawy o serwis i jego koszty sprawiają, że część osób odkłada zakup bezemisyjnego pojazdu na później. Wskazuje na to co 11. Polak – wynika z Barometru Nowej Mobilności. – Serwis samochodów elektrycznych w kontekście cen nie różni się aż tak bardzo od samochodu spalinowego, a jest nawet tańszy – ocenia Bartosz Jeziorański, założyciel i dyrektor generalny EV Repair.
Handel
Sztuczna inteligencja zmienia e-handel. Będzie wygodniej dla konsumentów, ale też sporo zagrożeń
W ciągu siedmiu lat wartość rynku związanego z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w handlu elektronicznym wzrośnie ponad dwuipółkrotnie – do ponad 22 mld dol. Przedsiębiorcy widzą w niej duży potencjał marketingowy. Z punktu widzenia konsumentów obecność AI na platformach sprzedażowych to szansa na oszczędzenie czasu przy wyszukiwaniu produktów i możliwość otrzymywania spersonalizowanych ofert. To jednak również duże ryzyka – zwiększone ryzyko narażenia na manipulację i deepfake, a także obawa o bezpieczeństwo danych osobowych.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.