JYSK w Galerii Północnej przyciąga tłumy. Mocny debiut marki w północnej części

Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations
ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl
Klienci Galerii Północnej bardzo pozytywnie przyjęli JYSK. Trzechsetny sklep należący do jednego z liderów na rynku z sukcesem zadebiutował w obiekcie. Tylko w ciągu tygodnia od otwarcia sklep mający 1,5 tys. m kw. odwiedziło ponad 4,5 tys. klientów.
W tym czasie był to jeden z najchętniej wybieranych lokali w galerii. Otwarcie miało także znaczący wpływ na footfall warszawskiej galerii. W tygodniu debiutu JYSK, Północną odwiedziło blisko o 20 proc. więcej klientów niż w tygodniu poprzedzającym.
– JYSK zaliczył u nas udane otwarcie i już w pierwszym tygodniu przyciągnął tłumy. Zgodnie z oczekiwaniami marka trafiła na chłonny rynek, na którym tysiące osób urządzają lub remontują swoje mieszkania, a co za tym idzie poszukuje w sąsiedztwie popularnych marek „dla domu”. Ponadto nie bez znaczenia jest lokalizacja Północnej. Białołęka to trzecia pod względem liczby ludności dzielnica Warszawy – mówi Marek Ciszewski, dyrektor Galerii Północnej.
– Tę część stolicy charakteryzuje bardzo dynamiczny rozwój rynku mieszkaniowego. Tylko w 2023 roku oddano tu aż 2690 lokali do użytku, najwięcej w mieście. To rodzi potrzeby zakupowe w takich sklepach jak JYSK. Marka dostrzegła potencjał Północnej i obecnie – za sprawą swojego trzechsetnego sklepu – w pełni go wykorzystuje, rozwijając się w tej części Warszawy – dodaje.
Marki zauważają Północną
Dla galerii obecność brandu to ważny krok w budowaniu przewagi konkurencyjnej. – JYSK to dziś największy najemca galerii w segmencie wyposażenia wnętrz, a także jeden z kluczowych partnerów biznesowych. To również kolejna, doskonale znana, międzynarodowa marka, która doceniła potencjał sprzedażowy Północnej – mówi Jarosław Tutaj, Head of Retail Leasing w GTC S.A.
– To sprawiło, że wraz z tym debiutem, otwieramy kolejny rozdział realizowanej przez nas strategii leasingowej, jeszcze mocniej koncentrując się na rozpoznawalnych markach i liderach rynkowych, a co najważniejsze na sklepach pożądanych przez klientów. Naszym celem jest, aby Północna odpowiadała możliwie najlepiej na lokalne potrzeby – dodaje.
Debiut pokazuje jeszcze jedno. Północna jest obszarem zainteresowania dużych krajowych i międzynarodowych firm. – Najemcy dostrzegają silną markę Północnej, a przede wszystkim otoczenie o dużym potencjale na rozwój – mówi Marek Ciszewski.
Północna urządza warszawiaków
Zyskuje obiekt, zyskują też klienci. Ostatnie otwarcie poszerza ofertę Północnej, która ma szansę stać się najchętniej odwiedzaną lokalnie galerią przez osoby, które poszukują wyposażenia wnętrz. W obiekcie już dziś można znaleźć aż 17. najemców z odpowiedniej kategorii. Oferta obejmuje takie marki jak: DUKA, home&you, Tescoma czy Homla. Dodatki do domu znaleźć można także w sklepach sieci TK Maxx, Half Price czy Sinsay.
JYSK przyciąga nie tylko ofertą, ale także nowoczesnym wnętrzem. Sklep powstał w najnowszym koncepcie handlowym sieci 3.0., który ma inspirować i zapewniać lepsze doznania zakupowe. Klienci znajdują tutaj m.in. pokoje inspiracyjne – sypialnię, jadalnię i salon z jadalnią, które pokazują możliwości aranżacji, a także Studio Materacy, w którym można zasięgnąć fachowej porady.
Przestrzeń sklepu w Galerii Północnej została tak zaaranżowana, aby nawiązywać do skandynawskich korzeni marki i wyznawanych przez sieć wartości. Stąd m.in. wysokiej jakości oświetlenie oraz drewniane, jasne podłogi, charakterystyczne dla stylu skandynawskiego, tak popularnego obecnie w Polsce.
– Lokal, który powstał w Północnej jest nie tylko nowoczesny, ale też inspirujący dla osób poszukujących pomysłów na wystrój wnętrza czy ogrodu. To szczególnie istotne dla klientów naszej galerii, których liczną grupę stanowią osoby niejednokrotnie urządzające swoje pierwsze mieszkanie – mówi Marek Ciszewski.
Otwarcie JYSK to pierwsza z nowości w tym roku w ofercie obiektu. Jak zapewnia Galeria Północna, nie ostatnia. – Prowadzimy zaawansowane negocjacje ze znanymi markami, które mamy nadzieję wkrótce zadebiutują w obiekcie, poszerzając jego ofertę. W tym rozwoju skupiamy się na kluczowych dla naszej pozycji segmentach, w tym szczególnie mody – podsumowuje Jarosław Tutaj.

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b

Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Kolejne 9 mld zł trafi na budowę i modernizację sieci energetycznych. Inwestycje pomogą wyeliminować ryzyko blackoutu
Modernizacja i cyfryzacja sieci to dziś jeden z priorytetów spółek energetycznych w Polsce. Inwestycje te wzmacniają odporność systemu elektroenergetycznego i ograniczają ryzyko blackoutu, analogicznego do tego, który niedawno miał miejsce w Hiszpanii, ale też umożliwiają przyłączenie większej ilości zielonych źródeł energii. Enea pozyskała właśnie niskooprocentowaną pożyczkę w ramach KPO w wysokości 9 mld zł, które przeznaczy na budowę i modernizację sieci w północnej i zachodniej Polsce.
Rolnictwo
Gminne komisje szacują już straty w uprawach spowodowane przez majowe przymrozki. Najbardziej poszkodowani są sadownicy

W maju przygruntowe przymrozki pojawiły się na terenie niemal całego kraju. W niektórych miejscach temperatura obniżała się nawet do kilku stopni na minusie. Straty w rolnictwie i sadownictwie są bardzo duże, w niektórych regionach kraju sięgają nawet 90 proc. Ucierpiały nie tylko owoce i zboża, ale też część warzyw. Trwają już przygotowania naborów dla rolników, którzy ponieśli straty w wyniku przymrozków.
Polityka
Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.