Komunikaty PR

JYSK w Galerii Północnej przyciąga tłumy. Mocny debiut marki w północnej części

2024-04-25  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt

Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations

ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl

 

Klienci Galerii Północnej bardzo pozytywnie przyjęli JYSK. Trzechsetny sklep należący do jednego z liderów na rynku z sukcesem zadebiutował w obiekcie. Tylko w ciągu tygodnia od otwarcia sklep mający 1,5 tys. m kw. odwiedziło ponad 4,5 tys. klientów.

W tym czasie był to jeden z najchętniej wybieranych lokali w galerii. Otwarcie miało także znaczący wpływ na footfall warszawskiej galerii. W tygodniu debiutu JYSK, Północną odwiedziło blisko o 20 proc. więcej klientów niż w tygodniu poprzedzającym.

– JYSK zaliczył u nas udane otwarcie i już w pierwszym tygodniu przyciągnął tłumy. Zgodnie z oczekiwaniami marka trafiła na chłonny rynek, na którym tysiące osób urządzają lub remontują swoje mieszkania, a co za tym idzie poszukuje w sąsiedztwie popularnych marek „dla domu”. Ponadto nie bez znaczenia jest lokalizacja Północnej. Białołęka to trzecia pod względem liczby ludności dzielnica Warszawy – mówi Marek Ciszewski, dyrektor Galerii Północnej.

– Tę część stolicy charakteryzuje bardzo dynamiczny rozwój rynku mieszkaniowego. Tylko w 2023 roku oddano tu aż 2690 lokali do użytku, najwięcej w mieście. To rodzi potrzeby zakupowe w takich sklepach jak JYSK. Marka dostrzegła potencjał Północnej i obecnie – za sprawą swojego trzechsetnego sklepu – w pełni go wykorzystuje, rozwijając się w tej części Warszawy – dodaje.

Marki zauważają Północną
Dla galerii obecność brandu to ważny krok w budowaniu przewagi konkurencyjnej. – JYSK to dziś największy najemca galerii w segmencie wyposażenia wnętrz, a także jeden z kluczowych partnerów biznesowych. To również kolejna, doskonale znana, międzynarodowa marka, która doceniła potencjał sprzedażowy Północnej – mówi Jarosław Tutaj, Head of Retail Leasing w GTC S.A.

– To sprawiło, że wraz z tym debiutem, otwieramy kolejny rozdział realizowanej przez nas strategii leasingowej, jeszcze mocniej koncentrując się na rozpoznawalnych markach i liderach rynkowych, a co najważniejsze na sklepach pożądanych przez klientów. Naszym celem jest, aby Północna odpowiadała możliwie najlepiej na lokalne potrzeby – dodaje.

Debiut pokazuje jeszcze jedno. Północna jest obszarem zainteresowania dużych krajowych i międzynarodowych firm. – Najemcy dostrzegają silną markę Północnej, a przede wszystkim otoczenie o dużym potencjale na rozwój – mówi Marek Ciszewski.

Północna urządza warszawiaków
Zyskuje obiekt, zyskują też klienci. Ostatnie otwarcie poszerza ofertę Północnej, która ma szansę stać się najchętniej odwiedzaną lokalnie galerią przez osoby, które poszukują wyposażenia wnętrz. W obiekcie już dziś można znaleźć aż 17. najemców z odpowiedniej kategorii. Oferta obejmuje takie marki jak: DUKA, home&you, Tescoma czy Homla. Dodatki do domu znaleźć można także w sklepach sieci TK Maxx, Half Price czy Sinsay.

JYSK przyciąga nie tylko ofertą, ale także nowoczesnym wnętrzem. Sklep powstał w najnowszym koncepcie handlowym sieci 3.0., który ma inspirować i zapewniać lepsze doznania zakupowe. Klienci znajdują tutaj m.in. pokoje inspiracyjne – sypialnię, jadalnię i salon z jadalnią, które pokazują możliwości aranżacji, a także Studio Materacy, w którym można zasięgnąć fachowej porady.

Przestrzeń sklepu w Galerii Północnej została tak zaaranżowana, aby nawiązywać do skandynawskich korzeni marki i wyznawanych przez sieć wartości. Stąd m.in. wysokiej jakości oświetlenie oraz drewniane, jasne podłogi, charakterystyczne dla stylu skandynawskiego, tak popularnego obecnie w Polsce.

– Lokal, który powstał w Północnej jest nie tylko nowoczesny, ale też inspirujący dla osób poszukujących pomysłów na wystrój wnętrza czy ogrodu. To szczególnie istotne dla klientów naszej galerii, których liczną grupę stanowią osoby niejednokrotnie urządzające swoje pierwsze mieszkanie – mówi Marek Ciszewski.

Otwarcie JYSK to pierwsza z nowości w tym roku w ofercie obiektu. Jak zapewnia Galeria Północna, nie ostatnia. – Prowadzimy zaawansowane negocjacje ze znanymi markami, które mamy nadzieję wkrótce zadebiutują w obiekcie, poszerzając jego ofertę. W tym rozwoju skupiamy się na kluczowych dla naszej pozycji segmentach, w tym szczególnie mody – podsumowuje Jarosław Tutaj.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Guarana Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Konsument w świecie nowych cyfrowych możliwości często czuje się bezbronny Biuro prasowe
2024-12-03 | 15:30

Konsument w świecie nowych cyfrowych możliwości często czuje się bezbronny

Klient dokonując zakupów w internecie, często pozostaje bezbronny. Z badań wynika, że tylko 22% Polaków zna swoje prawa konsumenckie, a 65% nie jest w stanie
Handel Badania IBRIS dotyczące percepcji i spożycia produktów alkoholowych. Piwo z najgorszymi notowaniami i skutkami
2024-12-03 | 06:00

Badania IBRIS dotyczące percepcji i spożycia produktów alkoholowych. Piwo z najgorszymi notowaniami i skutkami

Właśnie ukazały się badania IBRIS dotyczące konsumpcji alkoholu i percepcji Polaków na temat produktów alkoholowych. Okazuje się, że „Piwo jest najczęściej
Handel Wyniki Black Friday - przeceny kosmetyków do 39%, ale najchętniej kupowaliśmy...
2024-12-02 | 13:38

Wyniki Black Friday - przeceny kosmetyków do 39%, ale najchętniej kupowaliśmy...

Salesforce podał najnowsze dane dotyczące zakupów podczas Black Friday, na podstawie analizy koszyków zakupowych ponad 1,5 miliarda konsumentów. Sprzedaż online wzrosła o

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Ulga na badania i rozwój może być lekiem na rosnące koszty zatrudnienia. Korzysta z niej tylko 1/4 uprawnionych firm

Wysokie koszty zatrudnienia to w tej chwili jedno z poważniejszych wyzwań utrudniających działalność i hamujących rozwój polskich przedsiębiorstw. – Skuteczną odpowiedzią może być ulga badawczo-rozwojowa – wskazuje Piotr Frankowski, dyrektor zarządzający Ayming Polska. Ten instrument umożliwia odliczenie nawet 200 proc. kosztów osobowych, czyli m.in. wynagrodzeń, od podstawy opodatkowania. Ulgę B-+R zna 90 proc. rodzimych przedsiębiorstw, ale korzysta z niej mniej niż 1/4 uprawnionych. Firma, wspólnie z Konfederacją Lewiatan, przedstawiła rządowi szereg rekomendacji działań, które mogłyby te statystyki poprawić.

Farmacja

Diagnostyka obrazowa w Polsce nie odbiega jakością od Europy Zachodniej. Rośnie dostępność badań i świadomość pacjentów

Na podstawie wyników diagnostyki obrazowej, czyli m.in. tomografii komputerowej, USG, RTG czy rezonansu magnetycznego, podejmowanych jest nawet 80 proc. decyzji klinicznych. – Diagnostyka obrazowa będzie miała coraz większe znaczenie w medycynie – mówi prof. nadzw. dr hab. n. med. Jakub Swadźba, założyciel i prezes zarządu Diagnostyka SA. Jak ocenia, ten segment w Polsce jest już na światowym poziomie, a ostatnie lata przyniosły znaczący postęp związany z upowszechnieniem nowych technologii i nowoczesnych rozwiązań.

Ochrona środowiska

Europa przegrywa globalny wyścig gospodarczy. Nowa KE będzie musiała podjąć szybkie i zdecydowane działania

Udział Europy w światowej gospodarce się kurczy. Podczas gdy jeszcze w 2010 roku gospodarki UE i USA były mniej więcej tej samej wielkości, tak dekadę później, w 2020 roku Wspólnota znalazła się już znacznie poniżej poziomu amerykańskiego. – Niedługo jedynym, co Europa będzie mogła zaoferować światu, będą konsumenci – mówi europosłanka Ewa Zajączkowska-Hernik. Jak wskazuje, przywrócenie gospodarczej atrakcyjności UE powinno być priorytetem nowej Komisji Europejskiej, ale nie da się tego pogodzić z zaostrzeniem polityki klimatycznej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.