Komunikaty PR

JYSK w Galerii Północnej przyciąga tłumy. Mocny debiut marki w północnej części

2024-04-25  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt

Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations

ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl

 

Klienci Galerii Północnej bardzo pozytywnie przyjęli JYSK. Trzechsetny sklep należący do jednego z liderów na rynku z sukcesem zadebiutował w obiekcie. Tylko w ciągu tygodnia od otwarcia sklep mający 1,5 tys. m kw. odwiedziło ponad 4,5 tys. klientów.

W tym czasie był to jeden z najchętniej wybieranych lokali w galerii. Otwarcie miało także znaczący wpływ na footfall warszawskiej galerii. W tygodniu debiutu JYSK, Północną odwiedziło blisko o 20 proc. więcej klientów niż w tygodniu poprzedzającym.

– JYSK zaliczył u nas udane otwarcie i już w pierwszym tygodniu przyciągnął tłumy. Zgodnie z oczekiwaniami marka trafiła na chłonny rynek, na którym tysiące osób urządzają lub remontują swoje mieszkania, a co za tym idzie poszukuje w sąsiedztwie popularnych marek „dla domu”. Ponadto nie bez znaczenia jest lokalizacja Północnej. Białołęka to trzecia pod względem liczby ludności dzielnica Warszawy – mówi Marek Ciszewski, dyrektor Galerii Północnej.

– Tę część stolicy charakteryzuje bardzo dynamiczny rozwój rynku mieszkaniowego. Tylko w 2023 roku oddano tu aż 2690 lokali do użytku, najwięcej w mieście. To rodzi potrzeby zakupowe w takich sklepach jak JYSK. Marka dostrzegła potencjał Północnej i obecnie – za sprawą swojego trzechsetnego sklepu – w pełni go wykorzystuje, rozwijając się w tej części Warszawy – dodaje.

Marki zauważają Północną
Dla galerii obecność brandu to ważny krok w budowaniu przewagi konkurencyjnej. – JYSK to dziś największy najemca galerii w segmencie wyposażenia wnętrz, a także jeden z kluczowych partnerów biznesowych. To również kolejna, doskonale znana, międzynarodowa marka, która doceniła potencjał sprzedażowy Północnej – mówi Jarosław Tutaj, Head of Retail Leasing w GTC S.A.

– To sprawiło, że wraz z tym debiutem, otwieramy kolejny rozdział realizowanej przez nas strategii leasingowej, jeszcze mocniej koncentrując się na rozpoznawalnych markach i liderach rynkowych, a co najważniejsze na sklepach pożądanych przez klientów. Naszym celem jest, aby Północna odpowiadała możliwie najlepiej na lokalne potrzeby – dodaje.

Debiut pokazuje jeszcze jedno. Północna jest obszarem zainteresowania dużych krajowych i międzynarodowych firm. – Najemcy dostrzegają silną markę Północnej, a przede wszystkim otoczenie o dużym potencjale na rozwój – mówi Marek Ciszewski.

Północna urządza warszawiaków
Zyskuje obiekt, zyskują też klienci. Ostatnie otwarcie poszerza ofertę Północnej, która ma szansę stać się najchętniej odwiedzaną lokalnie galerią przez osoby, które poszukują wyposażenia wnętrz. W obiekcie już dziś można znaleźć aż 17. najemców z odpowiedniej kategorii. Oferta obejmuje takie marki jak: DUKA, home&you, Tescoma czy Homla. Dodatki do domu znaleźć można także w sklepach sieci TK Maxx, Half Price czy Sinsay.

JYSK przyciąga nie tylko ofertą, ale także nowoczesnym wnętrzem. Sklep powstał w najnowszym koncepcie handlowym sieci 3.0., który ma inspirować i zapewniać lepsze doznania zakupowe. Klienci znajdują tutaj m.in. pokoje inspiracyjne – sypialnię, jadalnię i salon z jadalnią, które pokazują możliwości aranżacji, a także Studio Materacy, w którym można zasięgnąć fachowej porady.

Przestrzeń sklepu w Galerii Północnej została tak zaaranżowana, aby nawiązywać do skandynawskich korzeni marki i wyznawanych przez sieć wartości. Stąd m.in. wysokiej jakości oświetlenie oraz drewniane, jasne podłogi, charakterystyczne dla stylu skandynawskiego, tak popularnego obecnie w Polsce.

– Lokal, który powstał w Północnej jest nie tylko nowoczesny, ale też inspirujący dla osób poszukujących pomysłów na wystrój wnętrza czy ogrodu. To szczególnie istotne dla klientów naszej galerii, których liczną grupę stanowią osoby niejednokrotnie urządzające swoje pierwsze mieszkanie – mówi Marek Ciszewski.

Otwarcie JYSK to pierwsza z nowości w tym roku w ofercie obiektu. Jak zapewnia Galeria Północna, nie ostatnia. – Prowadzimy zaawansowane negocjacje ze znanymi markami, które mamy nadzieję wkrótce zadebiutują w obiekcie, poszerzając jego ofertę. W tym rozwoju skupiamy się na kluczowych dla naszej pozycji segmentach, w tym szczególnie mody – podsumowuje Jarosław Tutaj.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Guarana Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online Biuro prasowe
2024-12-31 | 10:00

E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online

Rok 2025 zapowiada się jako przełomowy w branży e-commerce. Dynamiczny rozwój technologii i rosnące oczekiwania klientów wyznaczają nowe standardy w tym sektorze. Nowoczesne
Handel Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
2024-12-27 | 12:00

Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO

Zakupowy maraton Polaków wchodzi właśnie na ostatnią prostą. Po Black Week i zakupach przedświątecznych teraz przyszły zimowe wyprzedaże, które tradycyjnie rozpoczynają się
Handel Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
2024-12-20 | 14:00

Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!

Warszawska Reduta jest pierwszym i jedynym obiektem w stolicy, w którym klienci znajdą zarówno supermarket Biedronka, jak i hipermarket Carrefour. Dzięki połączeniu dwóch

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.