Komunikaty PR

JYSK zasila ofertę Galerii Północnej

2024-04-11  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt

Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations

ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl

Galeria Północna w Warszawie znacząco rozszerza swoją ofertę handlową w segmencie wyposażenia wnętrz. W obiekcie zadebiutował właśnie mający aż 1500 m kw. sklep międzynarodowej marki JYSK. To już sklep nr 300 w Polsce!


– Otwarcie trzechsetnego sklepu JYSK w Galerii Północnej to ważne wydarzenie dla tej marki, która już od dwóch dekad obecna jest naszym w kraju. Doceniamy fakt, że możemy być częścią tego sukcesu i dynamicznego rozwoju na rodzimym rynku. Także dla naszej Galerii pojawienie się JYSK to istotny krok w umacnianiu pozycji rynkowej w północnej części Warszawy – mówi Marek Ciszewski, dyrektor Galerii Północnej.

– Za sprawą tego debiutu nie tylko zyskujemy kolejnego, dużego i doskonale znanego najemcę, który wzbogaca dostępny u nas zestaw marek, ale przede wszystkim znacząco rozszerzamy naszą ofertę w popularnym segmencie wyposażenia wnętrz. Tworzymy także razem z nowym partnerem biznesowym niezwykle atrakcyjną konsumencko, dopasowaną do lokalnych potrzeb przestrzeń zakupową z szerokim asortymentem dla osób, które urządzają swoje mieszkania – dodaje.

JYSK trafia na chłonny rynek. Nowy lokal powstał bowiem nie tylko w rozwijającej się i nowoczesnej galerii o mocnej pozycji, którą chętnie wybierają całe rodziny, ale także na rynku, który nieustannie rośnie „od środka”. Białołęka, na której położona jest Galeria Północna, od kilku lat przeżywa rozkwit mieszkaniówki. Tylko w 2023 roku oddano tu aż 2690 nowych mieszkań, najwięcej w Warszawie – podaje Rocznik Statystyczny Warszawy. Dzielnica zyskała też kolejne 3 tys. nowych mieszkańców i dziś liczy sobie ich 156 tys. To daje jej już 3. miejsce w Warszawie, tuż za Pragą Południe i Mokotowem.

– Sieć JYSK rozwija się dynamicznie na terenie Polski od ponad dwudziestu lat. Warszawa jest bardzo interesującym rynkiem i staramy się być na nim obecni w możliwie najszerszym zakresie i jak najbliżej naszych klientów. Lokalizacja w Galerii Północnej jest dla nas bardzo dobrym wyborem ze względu na otoczenie rynkowe. To część Warszawy, która dynamicznie rozbudowuje się i rozwija, także zapotrzebowanie na asortyment wyposażenia wnętrz stale tu wzrasta – komentuje Piotr Padalak, dyrektor generalny JYSK Polska.

– Cieszy nas, że JYSK dostrzegł ogromny potencjał Północnej oraz unikalność naszego rynku, który idealnie odpowiada potrzebom sieci meblowych i nie tylko. Białołęka to dzielnica, która od kilku lat nieustannie urządza się, a to tworzy potrzeby zakupowe, które dzięki nowemu otwarciu będą teraz jeszcze lepiej zaspokojone. Fakt, że w najbliższym sąsiedztwie rosnących osiedli otwarty został tak duży i nowoczesny sklep z meblami oraz dodatkami dla wielu osób jest dużym udogodnieniem – mówi Marek Ciszewski.

Sam nowo powstały lokal przyciąga szeroką ofertą, ale także ciekawie zaaranżowaną przestrzenią. – Sklep, który właśnie został otwarty prezentuje najnowszy koncept JYSK 3.0. Co oznacza, że prezentacja asortymentu oraz świetnych ofert jest zgodna z wartościami marki, jak i z naszymi skandynawskimi korzeniami. Dlatego podłogi oraz detale z jasnego drewna, stonowane kolory to ważne elementy wystroju nowego sklepu. Chcemy zaoferować klientom wyjątkowe wrażenia zakupowe i zainspirować ich poprzez nowe, lepsze ekspozycje produktów. Każdy szczegół w sklepie jest zaprojektowany i zbudowany tak, aby jak najlepiej zaprezentować asortyment – mówi Piotr Padalak.

W ofercie nowego sklepu klienci znajdą meble i elementy wyposażania do m.in. sypialni, salonu, łazienki, jadalni, biura czy ogrodu. JYSK to już 17. marka z segmentu wyposażenia wnętrz dostępna w Galerii Północnej. Klienci mogą tu znaleźć także sklepy m.in. Duka, home&you, Tescoma, czy Homla. Oferta dodatków do domu dostępna jest również w sklepach chociażby: Sinsay, Half Price czy TK Maxx.

JYSK to międzynarodowa sieć handlowa o skandynawskich korzeniach. Obecnie marka posiada ponad 3,3 tys. sklepów w 48 krajach. Na polskim rynku Jysk jest od 2000 r. i dziś obejmuje równo 300 sklepów. Sieć zatrudnia około 2500 osób.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Guarana Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę Biuro prasowe
2025-07-14 | 00:15

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Czy Europa konsekwentnie broni zdrowia swoich obywateli i wspiera zrównoważone rolnictwo? A może stosuje podwójne standardy, dopuszczając import żywności produkowanej przy
Handel Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Handel Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
2025-06-30 | 15:00

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

Polskie nastolatki piją zdecydowanie mniej alkoholu niż w latach ubiegłych. Sprzyja temu zmniejszona dostępność napojów alkoholowych dla osób niepełnoletnich, co

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Firma

Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.

Infrastruktura

Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.