JYSK zasila ofertę Galerii Północnej
Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations
ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl
Galeria Północna w Warszawie znacząco rozszerza swoją ofertę handlową w segmencie wyposażenia wnętrz. W obiekcie zadebiutował właśnie mający aż 1500 m kw. sklep międzynarodowej marki JYSK. To już sklep nr 300 w Polsce!
– Otwarcie trzechsetnego sklepu JYSK w Galerii Północnej to ważne wydarzenie dla tej marki, która już od dwóch dekad obecna jest naszym w kraju. Doceniamy fakt, że możemy być częścią tego sukcesu i dynamicznego rozwoju na rodzimym rynku. Także dla naszej Galerii pojawienie się JYSK to istotny krok w umacnianiu pozycji rynkowej w północnej części Warszawy – mówi Marek Ciszewski, dyrektor Galerii Północnej.
– Za sprawą tego debiutu nie tylko zyskujemy kolejnego, dużego i doskonale znanego najemcę, który wzbogaca dostępny u nas zestaw marek, ale przede wszystkim znacząco rozszerzamy naszą ofertę w popularnym segmencie wyposażenia wnętrz. Tworzymy także razem z nowym partnerem biznesowym niezwykle atrakcyjną konsumencko, dopasowaną do lokalnych potrzeb przestrzeń zakupową z szerokim asortymentem dla osób, które urządzają swoje mieszkania – dodaje.
JYSK trafia na chłonny rynek. Nowy lokal powstał bowiem nie tylko w rozwijającej się i nowoczesnej galerii o mocnej pozycji, którą chętnie wybierają całe rodziny, ale także na rynku, który nieustannie rośnie „od środka”. Białołęka, na której położona jest Galeria Północna, od kilku lat przeżywa rozkwit mieszkaniówki. Tylko w 2023 roku oddano tu aż 2690 nowych mieszkań, najwięcej w Warszawie – podaje Rocznik Statystyczny Warszawy. Dzielnica zyskała też kolejne 3 tys. nowych mieszkańców i dziś liczy sobie ich 156 tys. To daje jej już 3. miejsce w Warszawie, tuż za Pragą Południe i Mokotowem.
– Sieć JYSK rozwija się dynamicznie na terenie Polski od ponad dwudziestu lat. Warszawa jest bardzo interesującym rynkiem i staramy się być na nim obecni w możliwie najszerszym zakresie i jak najbliżej naszych klientów. Lokalizacja w Galerii Północnej jest dla nas bardzo dobrym wyborem ze względu na otoczenie rynkowe. To część Warszawy, która dynamicznie rozbudowuje się i rozwija, także zapotrzebowanie na asortyment wyposażenia wnętrz stale tu wzrasta – komentuje Piotr Padalak, dyrektor generalny JYSK Polska.
– Cieszy nas, że JYSK dostrzegł ogromny potencjał Północnej oraz unikalność naszego rynku, który idealnie odpowiada potrzebom sieci meblowych i nie tylko. Białołęka to dzielnica, która od kilku lat nieustannie urządza się, a to tworzy potrzeby zakupowe, które dzięki nowemu otwarciu będą teraz jeszcze lepiej zaspokojone. Fakt, że w najbliższym sąsiedztwie rosnących osiedli otwarty został tak duży i nowoczesny sklep z meblami oraz dodatkami dla wielu osób jest dużym udogodnieniem – mówi Marek Ciszewski.
Sam nowo powstały lokal przyciąga szeroką ofertą, ale także ciekawie zaaranżowaną przestrzenią. – Sklep, który właśnie został otwarty prezentuje najnowszy koncept JYSK 3.0. Co oznacza, że prezentacja asortymentu oraz świetnych ofert jest zgodna z wartościami marki, jak i z naszymi skandynawskimi korzeniami. Dlatego podłogi oraz detale z jasnego drewna, stonowane kolory to ważne elementy wystroju nowego sklepu. Chcemy zaoferować klientom wyjątkowe wrażenia zakupowe i zainspirować ich poprzez nowe, lepsze ekspozycje produktów. Każdy szczegół w sklepie jest zaprojektowany i zbudowany tak, aby jak najlepiej zaprezentować asortyment – mówi Piotr Padalak.
W ofercie nowego sklepu klienci znajdą meble i elementy wyposażania do m.in. sypialni, salonu, łazienki, jadalni, biura czy ogrodu. JYSK to już 17. marka z segmentu wyposażenia wnętrz dostępna w Galerii Północnej. Klienci mogą tu znaleźć także sklepy m.in. Duka, home&you, Tescoma, czy Homla. Oferta dodatków do domu dostępna jest również w sklepach chociażby: Sinsay, Half Price czy TK Maxx.
JYSK to międzynarodowa sieć handlowa o skandynawskich korzeniach. Obecnie marka posiada ponad 3,3 tys. sklepów w 48 krajach. Na polskim rynku Jysk jest od 2000 r. i dziś obejmuje równo 300 sklepów. Sieć zatrudnia około 2500 osób.
E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online
Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.