JYSK zasila ofertę Galerii Północnej

Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations
ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl
Galeria Północna w Warszawie znacząco rozszerza swoją ofertę handlową w segmencie wyposażenia wnętrz. W obiekcie zadebiutował właśnie mający aż 1500 m kw. sklep międzynarodowej marki JYSK. To już sklep nr 300 w Polsce!
– Otwarcie trzechsetnego sklepu JYSK w Galerii Północnej to ważne wydarzenie dla tej marki, która już od dwóch dekad obecna jest naszym w kraju. Doceniamy fakt, że możemy być częścią tego sukcesu i dynamicznego rozwoju na rodzimym rynku. Także dla naszej Galerii pojawienie się JYSK to istotny krok w umacnianiu pozycji rynkowej w północnej części Warszawy – mówi Marek Ciszewski, dyrektor Galerii Północnej.
– Za sprawą tego debiutu nie tylko zyskujemy kolejnego, dużego i doskonale znanego najemcę, który wzbogaca dostępny u nas zestaw marek, ale przede wszystkim znacząco rozszerzamy naszą ofertę w popularnym segmencie wyposażenia wnętrz. Tworzymy także razem z nowym partnerem biznesowym niezwykle atrakcyjną konsumencko, dopasowaną do lokalnych potrzeb przestrzeń zakupową z szerokim asortymentem dla osób, które urządzają swoje mieszkania – dodaje.
JYSK trafia na chłonny rynek. Nowy lokal powstał bowiem nie tylko w rozwijającej się i nowoczesnej galerii o mocnej pozycji, którą chętnie wybierają całe rodziny, ale także na rynku, który nieustannie rośnie „od środka”. Białołęka, na której położona jest Galeria Północna, od kilku lat przeżywa rozkwit mieszkaniówki. Tylko w 2023 roku oddano tu aż 2690 nowych mieszkań, najwięcej w Warszawie – podaje Rocznik Statystyczny Warszawy. Dzielnica zyskała też kolejne 3 tys. nowych mieszkańców i dziś liczy sobie ich 156 tys. To daje jej już 3. miejsce w Warszawie, tuż za Pragą Południe i Mokotowem.
– Sieć JYSK rozwija się dynamicznie na terenie Polski od ponad dwudziestu lat. Warszawa jest bardzo interesującym rynkiem i staramy się być na nim obecni w możliwie najszerszym zakresie i jak najbliżej naszych klientów. Lokalizacja w Galerii Północnej jest dla nas bardzo dobrym wyborem ze względu na otoczenie rynkowe. To część Warszawy, która dynamicznie rozbudowuje się i rozwija, także zapotrzebowanie na asortyment wyposażenia wnętrz stale tu wzrasta – komentuje Piotr Padalak, dyrektor generalny JYSK Polska.
– Cieszy nas, że JYSK dostrzegł ogromny potencjał Północnej oraz unikalność naszego rynku, który idealnie odpowiada potrzebom sieci meblowych i nie tylko. Białołęka to dzielnica, która od kilku lat nieustannie urządza się, a to tworzy potrzeby zakupowe, które dzięki nowemu otwarciu będą teraz jeszcze lepiej zaspokojone. Fakt, że w najbliższym sąsiedztwie rosnących osiedli otwarty został tak duży i nowoczesny sklep z meblami oraz dodatkami dla wielu osób jest dużym udogodnieniem – mówi Marek Ciszewski.
Sam nowo powstały lokal przyciąga szeroką ofertą, ale także ciekawie zaaranżowaną przestrzenią. – Sklep, który właśnie został otwarty prezentuje najnowszy koncept JYSK 3.0. Co oznacza, że prezentacja asortymentu oraz świetnych ofert jest zgodna z wartościami marki, jak i z naszymi skandynawskimi korzeniami. Dlatego podłogi oraz detale z jasnego drewna, stonowane kolory to ważne elementy wystroju nowego sklepu. Chcemy zaoferować klientom wyjątkowe wrażenia zakupowe i zainspirować ich poprzez nowe, lepsze ekspozycje produktów. Każdy szczegół w sklepie jest zaprojektowany i zbudowany tak, aby jak najlepiej zaprezentować asortyment – mówi Piotr Padalak.
W ofercie nowego sklepu klienci znajdą meble i elementy wyposażania do m.in. sypialni, salonu, łazienki, jadalni, biura czy ogrodu. JYSK to już 17. marka z segmentu wyposażenia wnętrz dostępna w Galerii Północnej. Klienci mogą tu znaleźć także sklepy m.in. Duka, home&you, Tescoma, czy Homla. Oferta dodatków do domu dostępna jest również w sklepach chociażby: Sinsay, Half Price czy TK Maxx.
JYSK to międzynarodowa sieć handlowa o skandynawskich korzeniach. Obecnie marka posiada ponad 3,3 tys. sklepów w 48 krajach. Na polskim rynku Jysk jest od 2000 r. i dziś obejmuje równo 300 sklepów. Sieć zatrudnia około 2500 osób.

DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.