Komunikaty PR

Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football

2024-04-19  |  10:55
Biuro prasowe
Kontakt
Marlena Garucka-Kubajek
Biuro prasowe Tarczyński

Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
tarczynski|alertmedia.pl| |tarczynski|alertmedia.pl
506051987
https://tarczynski.pl/
Do pobrania SNACK !T ( 0.04 MB )

Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji strategii rozwoju marki na rynku niemieckim.

Współpraca z European League of Football jest bardzo ważnym krokiem w umocnieniu pozycji marki SNACK !T na arenie międzynarodowej, a szczególnie na rynku niemieckim, który dla firmy Tarczyński S.A. jest rynkiem eksportowym numer 1. To co wyróżnia ten rynek to również stale rosnące zainteresowanie futbolem amerykańskim – dyscyplina ta znajduje się w czołówce najchętniej oglądanych rozgrywek sportowych w tym kraju.

Decyzja o partnerstwie z ELF to także istotny element realizacji ambitnej strategii sponsoringowej przedsiębiorstwa, które od lat jest zaangażowane w promowanie sportu i aktywności fizycznej w  połączeniu ze zdrowym odżywaniem. Co ważne, w rozgrywkach European League of Football bierze udział jedyna polska drużyna Panthers Wrocław, której założycielem i sponsorem głównym jest firma Tarczyński S.A.

Marka SNACK !T jest znana wśród zagranicznych konsumentów z wysokiej jakości różnorodnych kabanosów premium. Dostępne w różnych smakach i wariantach kabanosy Exclusive są idealną przekąską dla kibiców przeżywających sportowe emocje w domu i na stadionie. To właśnie dlatego współpraca z ELF to dla firmy Tarczyński idealny, kolejny krok w budowie unikalności marki i skojarzeń ze sportowymi emocjami i aktywnym trybem życia. W Polsce marka ma już w tym aspekcie silne kompetencje, które teraz przenosi na kluczowy zagraniczny rynek.

Sport odgrywa bardzo ważną rolę w naszej rodzinnej firmie i oprócz sponsorowania Reprezentacji Polski w piłce nożnej, pasjonujemy się futbolem amerykańskim, który jest naszą miłością od ponad dekady. Dlatego mocno integrujemy go z naszą strategią marki. Dzięki swojej międzynarodowości i atrakcyjności, ELF jest doskonałym partnerem i oferuje świetny kontekst do zaprezentowania różnych produktów SNACK !T fanom w całej Europie. Cieszymy się, że po rozpoczęciu naszej przygody z Panthers Wrocław, teraz możemy zostać partnerem najszybciej trendującej ligi na kontynencie" - mówi Dawid Tarczyński, Członek Zarządu, Dyrektor Rozwoju i Finansów.

Logotyp SNACK !T będzie można zobaczyć m.in. na bandach led podczas transmisji telewizyjnych czy ściankach sponsorskich, a oficjalna przekąska będzie obecna w kluczowych kanałach komunikacji European League of Football. Ponadto marka chce zaprosić kibiców do wspólnej zabawy podczas meczów ELF, a także będzie ich zachęcać do aktywnego udziału w konkursach organizowanych za pośrednictwem kanałów w social media.

Budowanie świadomości produktu wśród kibiców sportowych, zwłaszcza w dyscyplinie tak rodzinnej jak futbol amerykański, która przyciąga widzów w każdym wieku, staje się kluczowym elementem naszej strategii marketingowej. Dzięki temu możemy dotrzeć do szerokiego i zróżnicowanego grona odbiorców, od młodych entuzjastów po starszych fanów i prezentować im kabanosy SNACK !T jako świetną, międzynarodową przekąskę,” dodał Dawid Tarczyński.

Liga z dużym potencjałem

European League of Football to najważniejsze rozgrywki futbolu amerykańskiego na Starym Kontynencie. Drużyny rozgrywają swoje mecze w ramach trzech konferencji: wschodniej, zachodniej i centralnej. Transmisje telewizyjne na żywo śledzi nawet kilkaset tysięcy kibiców, a na zaplanowany na wrzesień finał ligi już sprzedano blisko 30 tysięcy biletów. Dzięki grze w European League of Football mecze Panthers Wrocław są transmitowane w wielu krajach na całym świecie, również tam, gdzie produkty firmy Tarczyński są obecne na sklepowych półkach.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Biuro prasowe Tarczyński
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Wygrana czy pułapka? Dane uczestników jako nowa waluta Biuro prasowe
2024-07-02 | 15:05

Wygrana czy pułapka? Dane uczestników jako nowa waluta

W świecie cyfrowym, gdzie granice pomiędzy realnymi a wirtualnymi doświadczeniami zacierają się na naszych oczach, konkursy online jawią się jako złotodajne żyły dla firm poszukujących
Handel Żabka od roku wspólnie z woshwosh przedłuża życie butów klientów
2024-07-02 | 10:15

Żabka od roku wspólnie z woshwosh przedłuża życie butów klientów

Minął już rok od kiedy Żabka, w ramach rozszerzania portfolio swoich usług, nawiązała współpracę z woshwosh - pierwszą w Europie firmą zajmującą się cyrkularnością obuwia.
Handel Produkty od ręki i profesjonalny doradca, czyli sklepy offline nadal na topie
2024-07-01 | 14:30

Produkty od ręki i profesjonalny doradca, czyli sklepy offline nadal na topie

Klienci wskazują m.in. na możliwość zobaczenia i przetestowania produktu na żywo (44,8% respondentów) oraz porównania różnych urządzeń (36,7%), jako

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Gminy obawiają się wysokich kar za nieosiągnięcie poziomów recyklingu odpadów. Apelują o szybkie wprowadzenie zasady „zanieczyszczający płaci”

Polska jest ostatnim krajem Unii Europejskiej, który nie wdrożył jeszcze systemu rozszerzonej odpowiedzialności producenta (ROP). W efekcie koszty zagospodarowania odpadów opakowaniowych obecnie ponoszą głównie mieszkańcy, a odpowiedzialność organizacyjną – gminy. To na nich spoczywa też obowiązek osiągania określonych prawem poziomów odpadów poddanych recyklingowi. W tym roku wiele z gmin może mieć z tym problem, a to oznacza groźbę kar. Wprowadzenie systemu kaucyjnego bez wcześniejszego albo równoległego wprowadzenia ROP może oznaczać dalsze problemy gmin. – Konieczne jest uszczelnienie systemu – podkreśla Olga Goitowska z Urzędu Miejskiego w Gdańsku.

Prawo

Cudzoziemcy odgrywają coraz większą rolę na polskim rynku pracy. Firmy wciąż obawiają się skomplikowanych i długotrwałych procedur

Liczba pracowników z zagranicy zarejestrowanych w ZUS-ie w ciągu ostatniej dekady wzrosła kilkukrotnie. Zdecydowanie szybciej przybywa w tej grupie obywateli spoza Unii Europejskiej, nie tylko z Ukrainy, Białorusi i Kaukazu, ale też z Azji Południowo-Wschodniej, Afryki czy Ameryki Południowej. W przyszłości potrzeba zatrudniania obcokrajowców będzie coraz większa ze względu na kurczącą się liczbę osób w wieku produkcyjnym. Dlatego firmy podkreślają potrzebę uproszczenia procedur dopuszczających pracowników z krajów trzecich i skrócenia czasu ich procedowania.

Transport

Warszawa pracuje nad rewolucją biletową. Nowy system pozwoli płacić tylko za faktyczny czas podróży lub przejechane kilometry

W stolicy trwają prace nad nowym systemem biletowym. Zamiast karty miejskiej, na której kodowane są wszystkie dane, powstanie centralne konto pasażera, dostępne z komputera i aplikacji mobilnej. Zniknie konieczność skanowania kodów QR w pojazdach, a wprowadzony ma zostać nowy system naliczania opłat za przejazd, wzorowany na obowiązującym m.in. w Londynie.  – Zależy nam, żeby pasażer nie zastanawiał się, jaki bilet kupić, a podróż jego była rozliczana optymalnie, bo o to tu głównie chodzi – przekonuje Agnieszka Siekierska-Otłowska, dyrektorka Pionu Handlowego ZTM w Warszawie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.