Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Biuro prasowe Tarczyński
Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
tarczynski|alertmedia.pl| |tarczynski|alertmedia.pl
506051987
https://tarczynski.pl/
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji strategii rozwoju marki na rynku niemieckim.
Współpraca z European League of Football jest bardzo ważnym krokiem w umocnieniu pozycji marki SNACK !T na arenie międzynarodowej, a szczególnie na rynku niemieckim, który dla firmy Tarczyński S.A. jest rynkiem eksportowym numer 1. To co wyróżnia ten rynek to również stale rosnące zainteresowanie futbolem amerykańskim – dyscyplina ta znajduje się w czołówce najchętniej oglądanych rozgrywek sportowych w tym kraju.
Decyzja o partnerstwie z ELF to także istotny element realizacji ambitnej strategii sponsoringowej przedsiębiorstwa, które od lat jest zaangażowane w promowanie sportu i aktywności fizycznej w połączeniu ze zdrowym odżywaniem. Co ważne, w rozgrywkach European League of Football bierze udział jedyna polska drużyna Panthers Wrocław, której założycielem i sponsorem głównym jest firma Tarczyński S.A.
Marka SNACK !T jest znana wśród zagranicznych konsumentów z wysokiej jakości różnorodnych kabanosów premium. Dostępne w różnych smakach i wariantach kabanosy Exclusive są idealną przekąską dla kibiców przeżywających sportowe emocje w domu i na stadionie. To właśnie dlatego współpraca z ELF to dla firmy Tarczyński idealny, kolejny krok w budowie unikalności marki i skojarzeń ze sportowymi emocjami i aktywnym trybem życia. W Polsce marka ma już w tym aspekcie silne kompetencje, które teraz przenosi na kluczowy zagraniczny rynek.
„Sport odgrywa bardzo ważną rolę w naszej rodzinnej firmie i oprócz sponsorowania Reprezentacji Polski w piłce nożnej, pasjonujemy się futbolem amerykańskim, który jest naszą miłością od ponad dekady. Dlatego mocno integrujemy go z naszą strategią marki. Dzięki swojej międzynarodowości i atrakcyjności, ELF jest doskonałym partnerem i oferuje świetny kontekst do zaprezentowania różnych produktów SNACK !T fanom w całej Europie. Cieszymy się, że po rozpoczęciu naszej przygody z Panthers Wrocław, teraz możemy zostać partnerem najszybciej trendującej ligi na kontynencie" - mówi Dawid Tarczyński, Członek Zarządu, Dyrektor Rozwoju i Finansów.
Logotyp SNACK !T będzie można zobaczyć m.in. na bandach led podczas transmisji telewizyjnych czy ściankach sponsorskich, a oficjalna przekąska będzie obecna w kluczowych kanałach komunikacji European League of Football. Ponadto marka chce zaprosić kibiców do wspólnej zabawy podczas meczów ELF, a także będzie ich zachęcać do aktywnego udziału w konkursach organizowanych za pośrednictwem kanałów w social media.
„Budowanie świadomości produktu wśród kibiców sportowych, zwłaszcza w dyscyplinie tak rodzinnej jak futbol amerykański, która przyciąga widzów w każdym wieku, staje się kluczowym elementem naszej strategii marketingowej. Dzięki temu możemy dotrzeć do szerokiego i zróżnicowanego grona odbiorców, od młodych entuzjastów po starszych fanów i prezentować im kabanosy SNACK !T jako świetną, międzynarodową przekąskę,” dodał Dawid Tarczyński.
Liga z dużym potencjałem
European League of Football to najważniejsze rozgrywki futbolu amerykańskiego na Starym Kontynencie. Drużyny rozgrywają swoje mecze w ramach trzech konferencji: wschodniej, zachodniej i centralnej. Transmisje telewizyjne na żywo śledzi nawet kilkaset tysięcy kibiców, a na zaplanowany na wrzesień finał ligi już sprzedano blisko 30 tysięcy biletów. Dzięki grze w European League of Football mecze Panthers Wrocław są transmitowane w wielu krajach na całym świecie, również tam, gdzie produkty firmy Tarczyński są obecne na sklepowych półkach.

DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.