Kakadu Zoo pomaga zwierzakom. Podsumowanie Zbiórki Świątecznej dla Schronisk!
Zakończyła się kolejna edycja Zbiórki Świątecznej organizowanej przez Kakadu Zoo, jednego z liderów branży zoologicznej w Polsce. Tegoroczna edycja mająca na celu pomoc samotnym zwierzakom w schroniskach i fundacjach przyniosło znaczące rezultaty. Kakadu Zoo, już po raz kolejny, wykazało się zaangażowaniem społeczności klientów – udało się zebrać imponującą ilość środków, które trafiły do 63 schronisk i fundacji w całym kraju.
W trakcie tegorocznej zbiórki udało się zgromadzić różnorodne produkty, takie jak przekąski, legowiska, zabawki oraz karmy dla psów i kotów. Te niezbędne artykuły przyczynią się do poprawy warunków życia zwierząt i sprawią, że ich pobyt w schroniskach stanie się bardziej komfortowy. Wszystko to jest rezultatem hojności i dobroci serc klientów sklepów Kakadu, którzy zaangażowali się w akcję.
– Jesteśmy poruszeni niezwykłym zaangażowaniem naszych klientów w tegoroczną Zbiórkę Świąteczną dla Schronisk. To nie tylko zwykła akcja charytatywna, ale prawdziwie serdeczna inicjatywa, w której nasi klienci włączają się w niezwykły sposób. To nie tylko zbieranie produktów, to wyraz ich miłości i troski o te zwierzęta, które są często zapomniane. Dziękujemy wszystkim, którzy włączyli się w nasze działania! -mówi Jarosław Szymkiewicz – Dyrektor Zarządzający Kakadu Zoo.
Niewątpliwie warto podkreślić, że akcja Zbiórki Świątecznej dla Schronisk jest już tradycją w Kakadu Zoo. To dowód na stałe zaangażowanie firmy w sprawy dobroczynności i troskę o dobro zwierząt. Klientów sklepów Kakadu Zoo nie tylko łączy pasja do zwierząt, ale również chęć niesienia pomocy tym, które potrzebują wsparcia. Pomaganie jest fajne!
E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online
Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.