Kakadu Zoo pomaga zwierzakom. Podsumowanie Zbiórki Świątecznej dla Schronisk!

Zakończyła się kolejna edycja Zbiórki Świątecznej organizowanej przez Kakadu Zoo, jednego z liderów branży zoologicznej w Polsce. Tegoroczna edycja mająca na celu pomoc samotnym zwierzakom w schroniskach i fundacjach przyniosło znaczące rezultaty. Kakadu Zoo, już po raz kolejny, wykazało się zaangażowaniem społeczności klientów – udało się zebrać imponującą ilość środków, które trafiły do 63 schronisk i fundacji w całym kraju.
W trakcie tegorocznej zbiórki udało się zgromadzić różnorodne produkty, takie jak przekąski, legowiska, zabawki oraz karmy dla psów i kotów. Te niezbędne artykuły przyczynią się do poprawy warunków życia zwierząt i sprawią, że ich pobyt w schroniskach stanie się bardziej komfortowy. Wszystko to jest rezultatem hojności i dobroci serc klientów sklepów Kakadu, którzy zaangażowali się w akcję.
– Jesteśmy poruszeni niezwykłym zaangażowaniem naszych klientów w tegoroczną Zbiórkę Świąteczną dla Schronisk. To nie tylko zwykła akcja charytatywna, ale prawdziwie serdeczna inicjatywa, w której nasi klienci włączają się w niezwykły sposób. To nie tylko zbieranie produktów, to wyraz ich miłości i troski o te zwierzęta, które są często zapomniane. Dziękujemy wszystkim, którzy włączyli się w nasze działania! -mówi Jarosław Szymkiewicz – Dyrektor Zarządzający Kakadu Zoo.
Niewątpliwie warto podkreślić, że akcja Zbiórki Świątecznej dla Schronisk jest już tradycją w Kakadu Zoo. To dowód na stałe zaangażowanie firmy w sprawy dobroczynności i troskę o dobro zwierząt. Klientów sklepów Kakadu Zoo nie tylko łączy pasja do zwierząt, ale również chęć niesienia pomocy tym, które potrzebują wsparcia. Pomaganie jest fajne!

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Zagrożenie krztuścem pozostaje najwyższe od ponad trzech dekad. Odporność utrzymuje się do 10 lat po szczepieniu
W ubiegłym roku na krztusiec zachorowało ponad 32 tys. osób. To ok. 35 razy więcej niż rok wcześniej. Ostatnie tygodnie przynoszą wyhamowanie tendencji wzrostowej, ale Główny Inspektor Sanitarny przestrzega przed tą groźną chorobą i wskazuje na konieczność szczepień u dzieci już w okresie niemowlęcym i szczepień przypominających u dorosłych. Dużą rolę w promowaniu tej jedynej formy profilaktyki odgrywają pielęgniarki, które nie tylko informują o korzyściach ze szczepień, ale też mogą do nich kwalifikować.
Bankowość
Zdaniem 80 proc. Polaków ceny nieruchomości są wysokie lub bardzo wysokie. Mimo to i tak wolimy posiadać na własność, niż wynajmować

Tylko 26 proc. Polaków uważa, że mamy obecnie dobry moment na zakup nieruchomości. Dla ośmiu na 10 ankietowanych ceny nieruchomości są obecnie wysokie lub bardzo wysokie. 65 proc. ocenia też, że niewiele osób z ich otoczenia może sobie teraz pozwolić na zakup mieszkania lub domu – wynika z badania „To my. Polacy o nieruchomościach” portalu ogłoszeniowego Nieruchomosci-online.pl.
Transport
Nowe opłaty za emisję CO2 mogą spowodować wzrost kosztów wielu małych i średnich firm. Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia [DEPESZA]

System ETS2, który zacznie obowiązywać od 2027 roku, nałoży podatek na paliwa kopalne wykorzystywane do ogrzewania budynków czy w transporcie. Koszty w dużej mierze poniosą dostawcy, w tym małe i średnie firmy. – Potencjalny wpływ systemu ETS2 na sektor MŚP w Polsce będzie znacznie mniej drastyczny, niż mogłoby się wydawać. Konieczne jest jednak przygotowanie odpowiednich instrumentów, które wesprą przedsiębiorców w przemianie w kierunku niskoemisyjnym, ale jednocześnie będą unikały podwójnej kompensacji – wskazuje raport WiseEuropa pt. „Wędka czy ryba? Wsparcie dla polskich MŚP w związku z wprowadzeniem ETS2”.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.