KappAhl kolejnym najemcą odzieżowym Atrium Molo
Atrium Molo wprowadziło do portfolio kolejną markę odzieżową. Ofertę centrum wzmocnił szwedzki KappAhl. Otwarty w marcu salon zajmuje powierzchnię 665 m kw. i znajduje się na poziomie 0 w pobliżu sklepów Deichmann i 4F.
W nowo otwartym salonie KappAhl, klienci znajdą kolekcje skierowane do szerokiej grupy odbiorców – kobiet, mężczyzn, a także przyszłych mam i dzieci. Oprócz odzieży, marka oferuje także szeroki wybór dodatków takich jak torby, paski czy biżuteria, a także kosmetyki oraz bieliznę.
Kompleksowa oferta marki KappAhl
Jedną z najbardziej popularnych kolekcji jest linia ubranek niemowlęcych i dziecięcych Newbie, która powstaje z najwyższej jakości ekologicznych i przyjaznych środowisku tkanin. Dzięki temu od kilku lat cieszy się ogromną popularnością wśród rodziców.
Tym, co wyróżnia ofertę modową KappAhl od konkurencji, jest wspieranie ruchu „body positive”. Zgodnie z propagowaną ideą, marka oferuje kolekcję odzieży plus size. Kolekcja XLNT jest tworzona z uwzględnieniem najnowszych trendów, tak, aby każda kobieta mogła czuć się wyjątkowo.
Do mężczyzn skierowana jest linia odzieży Hampton Republic 27. Kolekcja jest połączeniem stylu casual z preppy, który kojarzony jest z modą obowiązującą na kampusach amerykańskich college'ów.
– KappAhl to marka odzieżowa dla całej rodziny, dlatego cieszy nas fakt, że dołączyła do naszego portfolio, znacząco poszerzając ofertę Atrium Molo w tym segmencie. Co więcej, marka prowadzi szereg działań na rzecz zrównoważonego rozwoju - zaczynając od ekologicznego procesu produkcji, poprzez promocję idei zero waste wśród klientów. Wierzę, że ten czynnik zachęci naszych klientów nie tylko do zakupów, ale również aktywnego udziału w prowadzonych przez nią inicjatywach – mówi Agnieszka Wasyłenko, dyrektor Atrium Molo.
Odpowiedzialna moda
W sklepach marki organizowana jest zbiórka tekstyliów (chwilowo wstrzymana ze względu na epidemię), które następnie przekazywane są firmie zajmującej się recyklingiem. Szwedzki producent oferuje także akcesoria takie jak różne wzory łat oraz uchwyty na urwany suwak, dzięki którym można samodzielnie naprawić lekko uszkodzone ubrania.
– Otwarcie salonu w Atrium Molo jest dla nas bardzo ważnym wydarzeniem. Pracujemy nad odbudowaniem naszej pozycji w handlu tradycyjnym, która została zaburzona przez pandemię. Atrium Molo cieszy się ugruntowaną i dobrą pozycją w Szczecinie, co czyni go dla nas idealnym partnerem biznesowym – mówi Agnieszka Skrybant, Country Manager, KappAhl.
Salony marki znajdują się także w Atrium Promenada, Atrium Reduta oraz Atrium Copernicus.
Więcej informacji na temat aktualności oraz oferty centrum handlowego można znaleźć na stronie: https://atrium-molo.pl/ oraz na profilu facebook Atrium Molo.

Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry

DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Przed Europą wiele lat zwiększonych wydatków na zbrojenia. To obciąży krajowe budżety
– Bezpieczeństwo militarne trzeba finansować bezpiecznie, uwzględniając bezpieczeństwo finansów publicznych, bezpieczeństwo ekonomiczne – mówi dr Sławomir Dudek, prezes Instytutu Finansów Publicznych. Proponowane przez KE poluzowanie reguły fiskalnej pozwalającej na mocniejsze zadłużanie się rządów to zdaniem ekonomistów krok we właściwym kierunku, ale skuteczny na krótką metę. W dłuższej perspektywie konieczne jest wspólne unijne finansowanie, np. w ramach nowego budżetu UE, i wspólne programy zbrojeniowe, a także szukanie kapitału na rynkach finansowych.
Prawo
Duże projekty fotowoltaiczne w Polsce mocno spowolnione. Największymi problemami nadmierna biurokracja i chaos interpretacyjny

Długotrwałe procedury, nadmierna biurokracja i często niejednoznaczne interpretacje przepisów hamują rozwój fotowoltaiki w Polsce – wynika z raportu Polskiego Stowarzyszenia Fotowoltaiki. Inwestorzy wskazują uzyskanie warunków przyłączenia jako najbardziej problematyczny etap procesu inwestycyjnego. Barierą jest też skala wydanych odmów przyłączenia do sieci, co odstrasza inwestorów. Zmiany są konieczne, zwłaszcza w kontekście dyrektywy RED III, która wskazuje na konieczność przyspieszenia, uproszczenia i ujednolicenia procedur administracyjnych dla inwestycji w OZE.
Konsument
Czterech na 10 Polaków miało do czynienia z deepfake’ami. Cyberprzęstępcy coraz skuteczniej wykorzystują manipulowane treści

Deepfaki, czyli wygenerowane bądź też zmanipulowane przez sztuczną inteligencję zdjęcia, dźwięki lub treści wideo, to jedna z najbardziej kontrowersyjnych technologii naszych czasów. Do jej tworzenia wykorzystywane są zaawansowane algorytmy AI, dlatego użytkownikom coraz trudniej jest odróżnić treści rzeczywiste od fałszywych. Z raportu „Dezinformacja oczami Polaków 2024” wynika, że cztery na 10 badanych osób miało do czynienia z takimi treściami. To o tyle istotne, że deepfaki bywają wykorzystywane do manipulacji, szantażu, niszczenia reputacji, oszustw i wyłudzeń finansowych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.