Komunikaty PR

KappAhl kolejnym najemcą odzieżowym Atrium Molo

2021-05-04  |  12:30
Biuro prasowe

Atrium Molo wprowadziło do portfolio kolejną markę odzieżową. Ofertę centrum wzmocnił szwedzki KappAhl. Otwarty w marcu salon zajmuje powierzchnię 665 m kw. i znajduje się na poziomie 0 w pobliżu sklepów Deichmann i 4F.

 

W nowo otwartym salonie KappAhl, klienci znajdą kolekcje skierowane do szerokiej grupy odbiorców – kobiet, mężczyzn, a także przyszłych mam i dzieci. Oprócz odzieży, marka oferuje także szeroki wybór dodatków takich jak torby, paski czy biżuteria, a także kosmetyki oraz bieliznę.

 

Kompleksowa oferta marki KappAhl

Jedną z najbardziej popularnych kolekcji jest linia ubranek niemowlęcych i dziecięcych Newbie, która powstaje z najwyższej jakości ekologicznych i przyjaznych środowisku tkanin. Dzięki temu od kilku lat cieszy się ogromną popularnością wśród rodziców.

 

Tym, co wyróżnia ofertę modową KappAhl od konkurencji, jest wspieranie ruchu „body positive”. Zgodnie z propagowaną ideą, marka oferuje kolekcję odzieży plus size. Kolekcja XLNT jest tworzona z uwzględnieniem najnowszych trendów, tak, aby każda kobieta mogła czuć się wyjątkowo.

 

Do mężczyzn skierowana jest linia odzieży Hampton Republic 27. Kolekcja jest połączeniem stylu casual z preppy, który kojarzony jest z modą obowiązującą na kampusach amerykańskich college'ów.

 

KappAhl to marka odzieżowa dla całej rodziny, dlatego cieszy nas fakt, że dołączyła do naszego portfolio, znacząco poszerzając ofertę Atrium Molo w tym segmencie. Co więcej, marka prowadzi szereg działań na rzecz zrównoważonego rozwoju - zaczynając od ekologicznego procesu produkcji, poprzez promocję idei zero waste wśród klientów. Wierzę, że ten czynnik zachęci naszych klientów nie tylko do zakupów, ale również aktywnego udziału w prowadzonych przez nią inicjatywach – mówi Agnieszka Wasyłenko, dyrektor Atrium Molo.

 

Odpowiedzialna moda

W sklepach marki organizowana jest zbiórka tekstyliów (chwilowo wstrzymana ze względu na epidemię), które następnie przekazywane są firmie zajmującej się recyklingiem. Szwedzki producent oferuje także akcesoria takie jak różne wzory łat oraz uchwyty na urwany suwak, dzięki którym można samodzielnie naprawić lekko uszkodzone ubrania.

 

Otwarcie salonu w Atrium Molo jest dla nas bardzo ważnym wydarzeniem. Pracujemy nad odbudowaniem naszej pozycji w handlu tradycyjnym, która została zaburzona przez pandemię. Atrium Molo cieszy się ugruntowaną i dobrą pozycją w Szczecinie, co czyni go dla nas idealnym partnerem biznesowymmówi Agnieszka Skrybant, Country Manager, KappAhl.

 

Salony marki znajdują się także w Atrium Promenada, Atrium Reduta oraz Atrium Copernicus.

 

Więcej informacji na temat aktualności oraz oferty centrum handlowego można znaleźć na stronie: https://atrium-molo.pl/ oraz na profilu facebook Atrium Molo.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Wszystkie zakupy robi się na Żabka Jush! Biuro prasowe
2024-04-26 | 16:30

Wszystkie zakupy robi się na Żabka Jush!

Na teraz czy na tydzień? Tylko dla siebie, a może dla całej rodziny? Niezależnie od tego, jakich zakupów potrzebujesz, zrobisz je w jednym miejscu. Wystarczy Ci do tego aplikacja Żabka
Handel Tarczyński Protein: kabanosy naturalnie bogate w białko. Nowość w przekąskach
2024-04-26 | 11:50

Tarczyński Protein: kabanosy naturalnie bogate w białko. Nowość w przekąskach

W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie konsumentów na produkty bogate w białko, marka Tarczyński wprowadza na rynek nowy produkt – Kabanosy Tarczyński Protein. To propozycja dla
Handel COMP ułatwia wprowadzenie systemu kaucyjnego
2024-04-26 | 11:00

COMP ułatwia wprowadzenie systemu kaucyjnego

W Polsce systematycznie przybywa odpadów opakowaniowych. Aby ograniczyć ich ilość i pobudzić gospodarkę o obiegu zamkniętym, konieczne jest wprowadzenie systemu kaucyjnego. Z

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.