KiK: okrągły milion uczestników programu lojalnościowego myKiK
Sieć sklepów KiK, po czterech miesiącach od uruchomienia programu lojalnościowego myKiK, odnotowuje okrągły milion jego uczestników. Osiągnięcie tak wysokiej liczby rejestracji w tak krótkim czasie stanowi potwierdzenie, że wzmacnianie doświadczeń klientów oraz szybkie odpowiadanie na ich potrzeby, to klucz do sukcesu na konkurencyjnym rynku.
KiK działa w kilkunastu krajach Europy i posiada ponad 4000 punktów handlowych. Program lojalnościowy myKiK dotychczas zdobył popularność w takich krajach jak Niemcy, Austria czy Holandia. Polscy klienci mogą korzystać z niego i związanych z nim korzyści od końca czerwca tego roku.
– Program lojalnościowy myKiK z wszystkimi jego benefitami wprowadziliśmy tuż przed okresem wakacji, który potrafi mocno nadwerężyć rodzinne budżety. Znając dane z innych krajów, gdzie już funkcjonował wcześniej, zakładaliśmy, że zyska on uznanie naszych klientów i będzie się cieszył dużym zainteresowaniem. Jednak tempo, w jakim osiągnęliśmy milion użytkowników, zdecydowanie przekroczyło nasze oczekiwania. Oczywiście niezmiernie nas to cieszy
i motywuje do dalszego wzmacniania customer experience, ponieważ satysfakcja kupujących to dla nas podstawowa wartość. – mówi Jan Skowron, dyrektor zarządzający sieci sklepów KiK i dodaje: robimy zresztą bardzo wiele, by być w czołówce, jeśli chodzi o sektor value retailers i prokonsumenckie działania. Przypomnę tylko, że w tym roku równolegle z otwieraniem kolejnych sklepów stacjonarnych, uruchomiliśmy sklep internetowy KiK, rozpoczynając tym samym rozdział e-commerce w Polsce. Obserwujemy coraz większą popularność tego formatu zakupu wśród naszych klientów, poszukujących jak najlepszej relacji jakości do ceny oraz szybkich i wygodnych rozwiązań zakupowych.
myKiK, czyli korzyści dla każdego
Uczestnictwo w programie lojalnościowym myKiK wiąże się z dostępem do szeregu wymiernych korzyści dla tych, którzy zdecydują się ściągnąć aplikację na smartfona czy wyrobić tradycyjną plastikową kartę. Kupon ze zniżką 20% na jeden produkt po każdorazowym dokonaniu pięciu zakupów. Oferty miesiąca z rabatem 15% czy 20% zniżki na koszty wysyłki
w sklepie internetowym to te kluczowe.
Klienci sieci, którzy decydują się dołączyć do myKik, mogą ponadto rezerwować w sklepach produkty, które wpadły im w oko, a także zapomnieć o konieczności okazania papierowego paragonu w przypadku chęci wymiany towaru. Do tego dochodzą konkursy czy specjalne urodzinowe niespodzianki po podaniu daty urodzenia.
Oprócz nagradzania konsumentów za lojalność i wzmacniania ich doświadczeń KiK nadal konsekwentnie i dynamicznie poszerza sieć swoich sklepów stacjonarnych, lokowanych w retail parkach i galeriach handlowych. Perspektywa otwarcia 500. punktu z logo marki to już tylko kwestia czasu, a dokładnie kilku miesięcy. Jeśli chodzi o średnio-terminowe plany ekspansji, apetyt brandu jest jednak znacznie większy. W ciągu najbliższych lat na mapie Polski może bowiem funkcjonować łącznie nawet 650 sklepów KiK. Również sama oferta sieci, obejmująca tekstylia dla całej rodziny, artykuły do wystroju wnętrz czy małe AGD, cały czas jest rozwijana.

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Marcowe promocje na smartfony Motorola

Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ryanair w tym roku obsłuży rekordową liczbę pasażerów z polskich lotnisk. Przewoźnik nie planuje otwierać połączeń z Radomia
W 2025 roku Ryanair planuje przewieźć 18,3 mln pasażerów z Polski. Nasz kraj jest w czołówce najszybciej rosnących rynków irlandzkiej linii. Największych przyrostów liczby pasażerów Ryanair spodziewa się w Krakowie czy Katowicach. Jednocześnie linia wyklucza obecnie możliwość uruchomienia połączeń z lotniska w Radomiu. – Jeżeli chodzi o infrastrukturę w centralnej Polsce, to na tę chwilę jesteśmy zaspokojeni – mówi Michał Kaczmarzyk, prezes Buzz, Ryanair Group.
Transport
Europejska motoryzacja gotowa do pełnej elektryfikacji. Możliwe zmiany w unijnym prawie dotyczące zeroemisyjności

Mimo coraz częściej pojawiających się prognoz dotyczących częściowego odejścia Europy od elektromobilności Bruksela nadal pozostaje przy stanowisku, że po 2035 roku motoryzacyjny rynek pierwotny będą stanowiły wyłącznie samochody zeroemisyjne. – Nie będzie całkowitego odwrotu od elektromobilności w Unii Europejskiej. W grę wchodzi jedynie pewne poluzowanie norm i przepisów – uważa Adam Holewa, członek zarządu oraz dyrektor ds. motoryzacji w spółce Boryszew SA. Jego zdaniem przemysł motoryzacyjny na Starym Kontynencie jest gotowy do pełnej elektryfikacji.
Problemy społeczne
Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.