Komunikaty PR

KiK: okrągły milion uczestników programu lojalnościowego myKiK

2023-11-10  |  11:20
Biuro prasowe

Sieć sklepów KiK, po czterech miesiącach od uruchomienia programu lojalnościowego myKiK, odnotowuje okrągły milion jego uczestników. Osiągnięcie tak wysokiej liczby rejestracji w tak krótkim czasie stanowi potwierdzenie, że wzmacnianie doświadczeń klientów oraz szybkie odpowiadanie na ich potrzeby, to klucz do sukcesu na konkurencyjnym rynku.

 

KiK działa w kilkunastu krajach Europy i posiada ponad 4000 punktów handlowych. Program lojalnościowy myKiK dotychczas zdobył popularność w takich krajach jak Niemcy, Austria czy Holandia. Polscy klienci mogą korzystać z niego i związanych z nim korzyści od końca czerwca tego roku.                                

– Program lojalnościowy myKiK z wszystkimi jego benefitami wprowadziliśmy tuż przed okresem wakacji, który potrafi mocno nadwerężyć rodzinne budżety. Znając dane z innych krajów, gdzie już funkcjonował wcześniej, zakładaliśmy, że zyska on uznanie naszych klientów i będzie się cieszył dużym zainteresowaniem. Jednak tempo, w jakim osiągnęliśmy milion użytkowników, zdecydowanie przekroczyło nasze oczekiwania. Oczywiście niezmiernie nas to cieszy
i motywuje do dalszego wzmacniania customer experience, ponieważ satysfakcja kupujących to dla nas podstawowa wartość. –
mówi Jan Skowron, dyrektor zarządzający sieci sklepów KiK i dodaje: robimy zresztą bardzo wiele, by być w czołówce, jeśli chodzi o sektor value retailers i prokonsumenckie działania. Przypomnę tylko, że w tym roku równolegle z otwieraniem kolejnych sklepów stacjonarnych, uruchomiliśmy sklep internetowy KiK, rozpoczynając tym samym rozdział e-commerce w Polsce. Obserwujemy coraz większą popularność tego formatu zakupu wśród naszych klientów, poszukujących jak najlepszej relacji jakości do ceny oraz szybkich i wygodnych rozwiązań zakupowych.

 

myKiK, czyli korzyści dla każdego

Uczestnictwo w programie lojalnościowym myKiK wiąże się z dostępem do szeregu wymiernych korzyści dla tych, którzy zdecydują się ściągnąć aplikację na smartfona czy wyrobić tradycyjną plastikową kartę. Kupon ze zniżką 20% na jeden produkt po każdorazowym dokonaniu pięciu zakupów. Oferty miesiąca z rabatem 15% czy 20% zniżki na koszty wysyłki
w sklepie internetowym to te kluczowe.

Klienci sieci, którzy decydują się dołączyć do myKik, mogą ponadto rezerwować w sklepach produkty, które wpadły im w oko, a także zapomnieć o konieczności okazania papierowego paragonu w przypadku chęci wymiany towaru. Do tego dochodzą konkursy czy specjalne urodzinowe niespodzianki po podaniu daty urodzenia.

Oprócz nagradzania konsumentów za lojalność i wzmacniania ich doświadczeń KiK nadal konsekwentnie i dynamicznie poszerza sieć swoich sklepów stacjonarnych, lokowanych w retail parkach i galeriach handlowych. Perspektywa otwarcia 500. punktu z logo marki to już tylko kwestia czasu, a dokładnie kilku miesięcy. Jeśli chodzi o średnio-terminowe plany ekspansji, apetyt brandu jest jednak znacznie większy. W ciągu najbliższych lat na mapie Polski może bowiem funkcjonować łącznie nawet 650 sklepów KiK. Również sama oferta sieci, obejmująca tekstylia dla całej rodziny, artykuły do wystroju wnętrz czy małe AGD, cały czas jest rozwijana.

 

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę Biuro prasowe
2025-07-14 | 00:15

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Czy Europa konsekwentnie broni zdrowia swoich obywateli i wspiera zrównoważone rolnictwo? A może stosuje podwójne standardy, dopuszczając import żywności produkowanej przy
Handel Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Handel Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
2025-06-30 | 15:00

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

Polskie nastolatki piją zdecydowanie mniej alkoholu niż w latach ubiegłych. Sprzyja temu zmniejszona dostępność napojów alkoholowych dla osób niepełnoletnich, co

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Firma

Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.

Infrastruktura

Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.