Komunikaty PR

KOMFORT otwiera nowe salony w Ostródzie i Ciechanowie

2024-09-11  |  11:00
Biuro prasowe

Już w piątek, 13 września, mieszkańcy Ostródy i Ciechanowa będą mogli odwiedzić nowe salony KOMFORT. Uroczyste otwarcie potrwa do wtorku, 17 września, a na klientów czekają wyjątkowe okazje.

KOMFORT to marka, której zaufały tysiące klientów w całej Polsce. Salony, rozsiane po całym kraju, oferują wszystko, co potrzebne do kompleksowego wykończenia i urządzenia każdego mieszkania. W sklepach klienci znajdą szeroki wybór produktów do łazienki, kuchni, salonu, a także na taras. Komfort specjalizuje się również w dywanach, panelach i wykładzinach podłogowych – z najlepszą ofertą na rynku oraz oferuje usługi pomiaru, projektowania, montażu czy możliwość zakupów ratalnych.

Już od piątku, 13 września, do wtorku, 17 września, trwać będzie wielkie otwarcie dwóch nowych sklepów KOMFORT. Nowe lokalizacje na mapie salonów to Centrum Handlowe BIG Ostróda oraz Ciechanów przy ul. Pułtuskiej 110. Z tej okazji przygotowano specjalne promocje – zarówno w Ciechanowie, jak i w Ostródzie klienci mogą skorzystać z ponadstandardowych rabatów na wszystkie nieprzecenione produkty z kategorii łazienki, płytki, podłogi, drzwi, kuchnie i meble.

Dodatkowo na klientów salonu w CH BIG Ostróda, przy ul. Górka 16, czekają wyjątkowe okazje, konkursy, losowania nagród oraz atrakcji dla dzieci. Każdego dnia otwarcia, dla pierwszych 50 klientów przygotowano niespodzianki – koc lub poduszkę w cenie 1 zł.  Natomiast sobota 14 września w Ostródzie to dzień pełen atrakcji dla całej rodziny. Do wygrania – 1000 zł na zakupy w salonie. Dodatkowo, każda osoba, która zrobi zakupy za minimum 149 zł i zapisze się do Klubu Komfort, otrzyma voucher na projekt kuchni lub łazienki o wartości 150 zł za symboliczną kwotę 1 zł. Z kolei dla najmłodszych przygotowano strefę zabaw z grami, konkursami oraz malowaniem twarzy.

 

***

Sklepy Komfort S.A.

Sklepy Komfort S.A. to wiodąca marka w branży wyposażenia wnętrz, która od ponad 30 lat jest obecna w Polsce. W swojej ofercie posiada wszystko, co potrzebne do kompleksowego urządzenia łazienki, wykończenia podłóg, wyboru drzwi oraz zaprojektowania kuchni i innych domowych wnętrz. To profesjonalne usługi i produkty od renomowanych producentów. Firma stawia na innowacyjność i nowoczesność, dbając na każdym kroku o satysfakcję swoich klientów w każdym z ponad 160 salonów stacjonarnych i w sklepie internetowym komfort.pl.  

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Badania IBRIS dotyczące percepcji i spożycia produktów alkoholowych. Piwo z najgorszymi notowaniami i skutkami Biuro prasowe
2024-12-03 | 06:00

Badania IBRIS dotyczące percepcji i spożycia produktów alkoholowych. Piwo z najgorszymi notowaniami i skutkami

Właśnie ukazały się badania IBRIS dotyczące konsumpcji alkoholu i percepcji Polaków na temat produktów alkoholowych. Okazuje się, że „Piwo jest najczęściej
Handel Wyniki Black Friday - przeceny kosmetyków do 39%, ale najchętniej kupowaliśmy...
2024-12-02 | 13:38

Wyniki Black Friday - przeceny kosmetyków do 39%, ale najchętniej kupowaliśmy...

Salesforce podał najnowsze dane dotyczące zakupów podczas Black Friday, na podstawie analizy koszyków zakupowych ponad 1,5 miliarda konsumentów. Sprzedaż online wzrosła o
Handel Dr Oetker, DOZ i Befaszczot wdrożą kody 2D na polskim rynku
2024-11-29 | 13:40

Dr Oetker, DOZ i Befaszczot wdrożą kody 2D na polskim rynku

Trzy znaczące firmy – Dr Oetker, DOZ oraz Befaszczot – podpisały listy intencyjne, zobowiązując się do wdrożenia kodów 2D od GS1 na produktach ze swojej oferty. Ten krok

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Konkurencyjność UE priorytetem nowej Komisji Europejskiej. Wśród barier do eliminacji nadmierna biurokracja

Komisja Europejska w nowym składzie, pod wodzą Ursuli von der Leyen, właśnie rozpoczyna swoją kadencję. Zgodnie z zapowiedziami ma się skupić na ożywieniu stojącej w miejscu gospodarki UE, zwiększeniu konkurencyjności, odblokowaniu inwestycji i zniwelowaniu luki innowacyjnej dzielącej ją od Stanów Zjednoczonych i Chin. Dużym wyzwaniem będzie także zmniejszenie uciążliwej biurokracji, również w dostępie do europejskich funduszy.

Infrastruktura

Stan budynków w Polsce poprawia się zbyt wolno. Ma to negatywny wpływ na klimat i zdrowie mieszkańców

W ciągu ostatnich ośmiu lat kluczowe statystyki dotyczące stanu budownictwa i zdrowia publicznego na poziomie UE się nie poprawiły. Budynki nadal zużywają zbyt dużo energii, emitują coraz więcej gazów cieplarnianych, a liczba inwestycji w poprawę efektywności energetycznej wręcz maleje, co skutkuje coraz niższym rocznym wskaźnikiem renowacji. Tym samym budynki w Europie nadal nie zapewniają ich użytkownikom zdrowych i komfortowych warunków, co przekłada się na gorsze samopoczucie i problemy zdrowotne – pokazuje najnowsza, ósma edycja raportu „Barometr zdrowych budynków”.

Problemy społeczne

40 proc. Polaków nie czuje się zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby. Obawiają się problemów z dostępem do leczenia i jego finansowaniem

Większość Polaków obawia się chorób cywilizacyjnych, takich jak nowotwory i choroby sercowo-naczyniowe. Niemal 40 proc. nie czuje się w pełni zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby – wynika z badania zleconego przez Nationale-Nederlanden. Badani obawiają się nie tylko braku zabezpieczenia finansowego, lecz także problemów z uzyskaniem pomocy lekarskiej i dostępem do badań. W odpowiedzi na te potrzeby Nationale-Nederlanden i Grupa LUX MED stworzyły we współpracy ofertę ubezpieczeniową łączącą pomoc finansową i usługi medyczne.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.