Komunikaty PR

Koniec rozbudowy jednego z pierwszych centrów handlowych w Łodzi

2024-04-11  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt

Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations

ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl

W Łodzi zakończyła się rozbudowa centrum handlowego Nowa Górna. W efekcie prowadzonych prac, tuż przy istniejącym od lat i zmodernizowanym niedawno obiekcie, powstał nowoczesny park handlowy. Pod jego dachem kupujący mogą znaleźć aż 4 sklepy wielkopowierzchniowe popularnych marek.

Swój lokal, w najnowszym koncepcie handlowym, uruchomiła tu należąca do LPP SA znana sieć Sinsay. Z nowym formatem do łódzkiego parku weszła także sieć sklepów dla zwierząt Maxi Zoo. W obiekcie znalazły się również dwie popularne w Polsce sieci non-food – Action oraz KiK, który debiutuje w Łodzi z pierwszym sklepem w nowym koncepcie.

– Sfinalizowana w zaledwie 9 miesięcy rozbudowa to ważny krok w rozwoju Nowej Górnej. Dzięki niej w bezpośrednim sąsiedztwie obiektu zyskaliśmy nie tylko w pełni skomercjalizowany park handlowy, ale także mieliśmy możliwość stworzenia atrakcyjnego konsumencko kompleksu convenience, na który dziś składają się dwa obiekty handlowe – mówi Karolina Nitowska, Leasing Director w Greenman Poland.

– Tym samym nie tylko umocniliśmy ofertę i pozycję inwestycji na regionalnym rynku, ale także stworzyliśmy mieszkańcom Łodzi i okolic miejsce, które sprzyja szybkim, wygodnym i codziennym zakupom dla całych rodzin – dodaje. Ale nie tylko oferta sprzyja codziennym zakupom przy ul. Kolumny w Łodzi.

Także charakter tej przestrzeni. Do każdego ze sklepów w retail parku można wejść wprost z ulicy. Wokół jednokondygnacyjnego budynku powstała setka nowych miejsc parkingowych. Samo Centrum Nowa Górna położone jest zaledwie kilkanaście metrów od otwartego właśnie obiektu, co ułatwia zakupy w obu miejscach.

– Trend lokalności zakupów nakręca rozwój segmentu convenience. Konsumenci chcą mieć dziś pod ręką, ale też na niewielkiej powierzchni, wszystkie swoje ulubione marki potrzebne do codziennych zakupów. Format parku handlowego i generalnie convenience zapewnia im tę wygodę oraz – co kluczowe - oszczędność czasu. Rozwój Nowej Górnej wpisuje się w to zjawisko – mówi Karolina Nitowska.

Nowa Górna to już drugi obiekt z portfolio Greenman Poland, który w ostatnim czasie przeszedł tak znaczącą dla swojego rozwoju i pozycji rynkowej rozbudowę. W 2022 roku i 2023 roku w podobny sposób przekształcono Centrum Nowe Bielawy w Toruniu. Tam przy istniejącym od lat obiekcie powstały aż 2 parki handlowe, które w sumie pomieściły 6 sklepów wielkopowierzchniowych, m.in. Action, Sinsay, Komfort i Maxi Zoo.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Guarana Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie Biuro prasowe
2025-06-10 | 06:00

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Jako przedsiębiorca zapewne zauważasz, że cyfrowa transformacja to już nie tylko trend, ale konieczność. W dobie mobilności i dynamicznych zmian rynkowych, obsługa sprzedaży
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
2025-05-29 | 16:25

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Usługi premium w cieniu presji cenowej Choć dostawy tego samego dnia były niegdyś zapowiadane jako jeden z najważniejszych kierunków rozwoju e-commerce i symbol

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł

Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek

Polityka

Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– ​Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro.  Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.

Handel

Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.