Komunikaty PR

Koniec rozbudowy jednego z pierwszych centrów handlowych w Łodzi

2024-04-11  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt

Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations

ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl

W Łodzi zakończyła się rozbudowa centrum handlowego Nowa Górna. W efekcie prowadzonych prac, tuż przy istniejącym od lat i zmodernizowanym niedawno obiekcie, powstał nowoczesny park handlowy. Pod jego dachem kupujący mogą znaleźć aż 4 sklepy wielkopowierzchniowe popularnych marek.

Swój lokal, w najnowszym koncepcie handlowym, uruchomiła tu należąca do LPP SA znana sieć Sinsay. Z nowym formatem do łódzkiego parku weszła także sieć sklepów dla zwierząt Maxi Zoo. W obiekcie znalazły się również dwie popularne w Polsce sieci non-food – Action oraz KiK, który debiutuje w Łodzi z pierwszym sklepem w nowym koncepcie.

– Sfinalizowana w zaledwie 9 miesięcy rozbudowa to ważny krok w rozwoju Nowej Górnej. Dzięki niej w bezpośrednim sąsiedztwie obiektu zyskaliśmy nie tylko w pełni skomercjalizowany park handlowy, ale także mieliśmy możliwość stworzenia atrakcyjnego konsumencko kompleksu convenience, na który dziś składają się dwa obiekty handlowe – mówi Karolina Nitowska, Leasing Director w Greenman Poland.

– Tym samym nie tylko umocniliśmy ofertę i pozycję inwestycji na regionalnym rynku, ale także stworzyliśmy mieszkańcom Łodzi i okolic miejsce, które sprzyja szybkim, wygodnym i codziennym zakupom dla całych rodzin – dodaje. Ale nie tylko oferta sprzyja codziennym zakupom przy ul. Kolumny w Łodzi.

Także charakter tej przestrzeni. Do każdego ze sklepów w retail parku można wejść wprost z ulicy. Wokół jednokondygnacyjnego budynku powstała setka nowych miejsc parkingowych. Samo Centrum Nowa Górna położone jest zaledwie kilkanaście metrów od otwartego właśnie obiektu, co ułatwia zakupy w obu miejscach.

– Trend lokalności zakupów nakręca rozwój segmentu convenience. Konsumenci chcą mieć dziś pod ręką, ale też na niewielkiej powierzchni, wszystkie swoje ulubione marki potrzebne do codziennych zakupów. Format parku handlowego i generalnie convenience zapewnia im tę wygodę oraz – co kluczowe - oszczędność czasu. Rozwój Nowej Górnej wpisuje się w to zjawisko – mówi Karolina Nitowska.

Nowa Górna to już drugi obiekt z portfolio Greenman Poland, który w ostatnim czasie przeszedł tak znaczącą dla swojego rozwoju i pozycji rynkowej rozbudowę. W 2022 roku i 2023 roku w podobny sposób przekształcono Centrum Nowe Bielawy w Toruniu. Tam przy istniejącym od lat obiekcie powstały aż 2 parki handlowe, które w sumie pomieściły 6 sklepów wielkopowierzchniowych, m.in. Action, Sinsay, Komfort i Maxi Zoo.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Guarana Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią Biuro prasowe
2025-04-14 | 06:00

DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią

Nowa, piąta już w Polsce sortownia DPD Polska to strategiczna inwestycja firmy, której celem jest dalsza optymalizacja procesów logistycznych oraz zwiększenie
Handel Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Handel Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
2025-03-25 | 06:00

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

Wystartowały Dni Wiosennych Okazji w sklepie Amazon.pl, które potrwają do 31 marca 2025 r., oferując siedem dni wyjątkowych promocji na dziesiątki tysięcy produktów we

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.