Komunikaty PR

Koniec rozbudowy jednego z pierwszych centrów handlowych w Łodzi

2024-04-11  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt

Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations

ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl

W Łodzi zakończyła się rozbudowa centrum handlowego Nowa Górna. W efekcie prowadzonych prac, tuż przy istniejącym od lat i zmodernizowanym niedawno obiekcie, powstał nowoczesny park handlowy. Pod jego dachem kupujący mogą znaleźć aż 4 sklepy wielkopowierzchniowe popularnych marek.

Swój lokal, w najnowszym koncepcie handlowym, uruchomiła tu należąca do LPP SA znana sieć Sinsay. Z nowym formatem do łódzkiego parku weszła także sieć sklepów dla zwierząt Maxi Zoo. W obiekcie znalazły się również dwie popularne w Polsce sieci non-food – Action oraz KiK, który debiutuje w Łodzi z pierwszym sklepem w nowym koncepcie.

– Sfinalizowana w zaledwie 9 miesięcy rozbudowa to ważny krok w rozwoju Nowej Górnej. Dzięki niej w bezpośrednim sąsiedztwie obiektu zyskaliśmy nie tylko w pełni skomercjalizowany park handlowy, ale także mieliśmy możliwość stworzenia atrakcyjnego konsumencko kompleksu convenience, na który dziś składają się dwa obiekty handlowe – mówi Karolina Nitowska, Leasing Director w Greenman Poland.

– Tym samym nie tylko umocniliśmy ofertę i pozycję inwestycji na regionalnym rynku, ale także stworzyliśmy mieszkańcom Łodzi i okolic miejsce, które sprzyja szybkim, wygodnym i codziennym zakupom dla całych rodzin – dodaje. Ale nie tylko oferta sprzyja codziennym zakupom przy ul. Kolumny w Łodzi.

Także charakter tej przestrzeni. Do każdego ze sklepów w retail parku można wejść wprost z ulicy. Wokół jednokondygnacyjnego budynku powstała setka nowych miejsc parkingowych. Samo Centrum Nowa Górna położone jest zaledwie kilkanaście metrów od otwartego właśnie obiektu, co ułatwia zakupy w obu miejscach.

– Trend lokalności zakupów nakręca rozwój segmentu convenience. Konsumenci chcą mieć dziś pod ręką, ale też na niewielkiej powierzchni, wszystkie swoje ulubione marki potrzebne do codziennych zakupów. Format parku handlowego i generalnie convenience zapewnia im tę wygodę oraz – co kluczowe - oszczędność czasu. Rozwój Nowej Górnej wpisuje się w to zjawisko – mówi Karolina Nitowska.

Nowa Górna to już drugi obiekt z portfolio Greenman Poland, który w ostatnim czasie przeszedł tak znaczącą dla swojego rozwoju i pozycji rynkowej rozbudowę. W 2022 roku i 2023 roku w podobny sposób przekształcono Centrum Nowe Bielawy w Toruniu. Tam przy istniejącym od lat obiekcie powstały aż 2 parki handlowe, które w sumie pomieściły 6 sklepów wielkopowierzchniowych, m.in. Action, Sinsay, Komfort i Maxi Zoo.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Guarana Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Konsument w świecie nowych cyfrowych możliwości często czuje się bezbronny Biuro prasowe
2024-12-03 | 15:30

Konsument w świecie nowych cyfrowych możliwości często czuje się bezbronny

Klient dokonując zakupów w internecie, często pozostaje bezbronny. Z badań wynika, że tylko 22% Polaków zna swoje prawa konsumenckie, a 65% nie jest w stanie
Handel Badania IBRIS dotyczące percepcji i spożycia produktów alkoholowych. Piwo z najgorszymi notowaniami i skutkami
2024-12-03 | 06:00

Badania IBRIS dotyczące percepcji i spożycia produktów alkoholowych. Piwo z najgorszymi notowaniami i skutkami

Właśnie ukazały się badania IBRIS dotyczące konsumpcji alkoholu i percepcji Polaków na temat produktów alkoholowych. Okazuje się, że „Piwo jest najczęściej
Handel Wyniki Black Friday - przeceny kosmetyków do 39%, ale najchętniej kupowaliśmy...
2024-12-02 | 13:38

Wyniki Black Friday - przeceny kosmetyków do 39%, ale najchętniej kupowaliśmy...

Salesforce podał najnowsze dane dotyczące zakupów podczas Black Friday, na podstawie analizy koszyków zakupowych ponad 1,5 miliarda konsumentów. Sprzedaż online wzrosła o

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Ulga na badania i rozwój może być lekiem na rosnące koszty zatrudnienia. Korzysta z niej tylko 1/4 uprawnionych firm

Wysokie koszty zatrudnienia to w tej chwili jedno z poważniejszych wyzwań utrudniających działalność i hamujących rozwój polskich przedsiębiorstw. – Skuteczną odpowiedzią może być ulga badawczo-rozwojowa – wskazuje Piotr Frankowski, dyrektor zarządzający Ayming Polska. Ten instrument umożliwia odliczenie nawet 200 proc. kosztów osobowych, czyli m.in. wynagrodzeń, od podstawy opodatkowania. Ulgę B-+R zna 90 proc. rodzimych przedsiębiorstw, ale korzysta z niej mniej niż 1/4 uprawnionych. Firma, wspólnie z Konfederacją Lewiatan, przedstawiła rządowi szereg rekomendacji działań, które mogłyby te statystyki poprawić.

Farmacja

Diagnostyka obrazowa w Polsce nie odbiega jakością od Europy Zachodniej. Rośnie dostępność badań i świadomość pacjentów

Na podstawie wyników diagnostyki obrazowej, czyli m.in. tomografii komputerowej, USG, RTG czy rezonansu magnetycznego, podejmowanych jest nawet 80 proc. decyzji klinicznych. – Diagnostyka obrazowa będzie miała coraz większe znaczenie w medycynie – mówi prof. nadzw. dr hab. n. med. Jakub Swadźba, założyciel i prezes zarządu Diagnostyka SA. Jak ocenia, ten segment w Polsce jest już na światowym poziomie, a ostatnie lata przyniosły znaczący postęp związany z upowszechnieniem nowych technologii i nowoczesnych rozwiązań.

Ochrona środowiska

Europa przegrywa globalny wyścig gospodarczy. Nowa KE będzie musiała podjąć szybkie i zdecydowane działania

Udział Europy w światowej gospodarce się kurczy. Podczas gdy jeszcze w 2010 roku gospodarki UE i USA były mniej więcej tej samej wielkości, tak dekadę później, w 2020 roku Wspólnota znalazła się już znacznie poniżej poziomu amerykańskiego. – Niedługo jedynym, co Europa będzie mogła zaoferować światu, będą konsumenci – mówi europosłanka Ewa Zajączkowska-Hernik. Jak wskazuje, przywrócenie gospodarczej atrakcyjności UE powinno być priorytetem nowej Komisji Europejskiej, ale nie da się tego pogodzić z zaostrzeniem polityki klimatycznej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.