Komunikaty PR

Kontigo zwiększa zasięg na mapie Warszawy

2020-06-30  |  10:30
Biuro prasowe
Kontakt

Martyna Dziopak
Good One PR

ul. Edwarda Jelinka 38
01-402 Warszawa
martyna.dziopak|goodonepr.pl| |martyna.dziopak|goodonepr.pl
739060588
www.goodonepr.pl
Do pobrania docx ( 0.03 MB )

W piątek, 3 lipca, w galerii Atrium Targówek zostanie uruchomiony sklep sieci Kontigo, oferującej unikalny wybór kosmetyków dla kobiet. To już 11. punkt sprzedaży marki na mapie stolicy. Z okazji otwarcia na klientki nowego sklepu będą czekać rabaty, upominki oraz karty podarunkowe.

Koncept Kontigo powstał z myślą o współczesnej kobiecie, której zapewnia indywidualną obsługę oraz unikatowy asortyment, by mogła poczuć się zadbana. W ofercie sklepów znajdują się produkty do pielęgnacji ciała, twarzy i włosów, kosmetyki do makijażu oraz zapachy i akcesoria. W asortymencie sieci dostępny jest najszerszy wachlarz kosmetyków naturalnych na polskim rynku, a także liczne kosmetyki azjatyckie.

Atrakcje dla pierwszych klientek

Stolica jest dla Kontigo priorytetowym miejscem do rozwoju i budowania relacji z obecnymi i potencjalnymi klientkami. Debiutujący w Atrium Targówek sklep będzie 11. punktem sprzedaży tej sieci w Warszawie. Mieszkanki Warszawy, które odwiedzą nowy sklep w dniu otwarcia, mogą liczyć na specjalne atrakcje, upominki i zniżki. Tego dnia będzie obowiązywał rabat do 40 proc. na cały asortyment, a na pierwsze klientki czekać będą karty podarunkowe o wartości 25 zł.

Ambitne plany rozwoju

Kontigo jest jedną z najprężniej rozwijających się sieci sklepów kosmetycznych w Polsce, liczącą ponad 30 placówek. Jeszcze w tym roku firma planuje kolejne otwarcia w galeriach w całej Polsce. Jednym z wyróżników Kontigo jest spersonalizowana, profesjonalna obsługa klientek, stąd też sieć koncentruje się na sukcesywnym zwiększaniu zasięgu placówek stacjonarnych. Firma prowadzi również sprzedaż za pośrednictwem sklepu online.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Grupa Wittchen rośnie dzięki e-commerce, w 2023 roku zwiększyła przychody o 15% Biuro prasowe
2024-04-19 | 07:00

Grupa Wittchen rośnie dzięki e-commerce, w 2023 roku zwiększyła przychody o 15%

Grupa Wittchen w 2023 roku zwiększyła przychody o 15% r/r do ponad 467 mln zł, poprawiając jednocześnie marżę brutto na sprzedaży, która sięgnęła 63,5%. Wypracowany w minionym
Handel Manufaktura jako pierwsza w Łodzi: otwarcie sklepu Candy POP
2024-04-18 | 12:00

Manufaktura jako pierwsza w Łodzi: otwarcie sklepu Candy POP

Do grona najemców w Manufakturze dołączył prawdziwy słodki fenomen na światowym rynku. Candy Pop, bo o nim mowa, oferuje gamę słodyczy, napojów, przekąsek i słodkich
Handel Carrefour inwestuje w zaawansowany CRM - innowacja i klient w sercu strategii
2024-04-18 | 11:24

Carrefour inwestuje w zaawansowany CRM - innowacja i klient w sercu strategii

Zgodnie z założeniem globalnej strategii "Carrefour 2026”, firma kontynuuje swoją transformację cyfrową na polskim rynku. Sieć uruchomiła zaawansowany system CRM, pozwalający na

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Padają kolejne rekordy generacji energii z OZE. Przez jakość sieci duży potencjał wciąż jest niezagospodarowany

W Polsce padają w ostatnim czasie kolejne rekordy generacji prądu z OZE. – Potencjał wzrostu wciąż jednak mamy bardzo duży – zauważa Krzysztof Cibor z Greenpeace Polska. W tej chwili ten potencjał pozostaje w dużej mierze niewykorzystany m.in. przez regulacje hamujące rozwój energetyki wiatrowej na lądzie i zły stan sieci elektroenergetycznych, który przekłada się na dużą liczbę odmów przyłączania nowych źródeł odnawialnych albo konieczność ich czasowego wyłączania. Ekspert wskazuje, że to dwa najważniejsze zadania dla nowego rządu, który na czerwiec br. zapowiedział już liberalizację tzw. ustawy wiatrakowej.

Edukacja

Polacy mało wiedzą o instytucji rodzicielstwa zastępczego. Dwie trzecie społeczeństwa nigdy nie spotkało się z tym pojęciem

Aż 64 proc. Polaków nigdy nie spotkało się z pojęciem rodzicielstwa zastępczego zawodowego – wynika z badania przeprowadzonego w marcu br. na zlecenie Fundacji Happy Kids. Najliczniejszą grupą, która nie zna tego pojęcia, stanowią respondenci między 18. a 22. rokiem życia. Co 10. badany nie wie, jaka jest różnica między rodzicem zastępczym a rodzicem adopcyjnym. Zdaniem ekspertów brak świadomości ma konsekwencje dla rozwoju instytucji pieczy zastępczej w Polsce.

IT i technologie

Nowy ośrodek w Krakowie będzie wspierać innowacje dla NATO. Połączy start-upy i naukowców z sektorem obronności

Połączenie najzdolniejszych naukowców oraz technologicznych start-upów z firmami z sektora obronnego i wojskowego – to główny cel akceleratora, który powstaje w Krakowie. Będzie on należał do natowskiej sieci DIANA, która z założenia ma służyć rozwojowi technologii służących zarówno w obronności, jak i na rynku cywilnym w krajach sojuszniczych NATO. Eksperci liczą na rozwiązania wykorzystujące m.in. sztuczną inteligencję, drony czy technologie kwantowe. Dla sektora to szansa na pozyskanie innowacji na skalę światową, a dla start-upów szansa na wyjście na zagraniczne rynki i pozyskanie środków na globalny rozwój.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.