Kontigo zwiększa zasięg na mapie Warszawy

Martyna Dziopak
Good One PR
ul. Edwarda Jelinka 38
01-402 Warszawa
martyna.dziopak|goodonepr.pl| |martyna.dziopak|goodonepr.pl
739060588
www.goodonepr.pl
W piątek, 3 lipca, w galerii Atrium Targówek zostanie uruchomiony sklep sieci Kontigo, oferującej unikalny wybór kosmetyków dla kobiet. To już 11. punkt sprzedaży marki na mapie stolicy. Z okazji otwarcia na klientki nowego sklepu będą czekać rabaty, upominki oraz karty podarunkowe.
Koncept Kontigo powstał z myślą o współczesnej kobiecie, której zapewnia indywidualną obsługę oraz unikatowy asortyment, by mogła poczuć się zadbana. W ofercie sklepów znajdują się produkty do pielęgnacji ciała, twarzy i włosów, kosmetyki do makijażu oraz zapachy i akcesoria. W asortymencie sieci dostępny jest najszerszy wachlarz kosmetyków naturalnych na polskim rynku, a także liczne kosmetyki azjatyckie.
Atrakcje dla pierwszych klientek
Stolica jest dla Kontigo priorytetowym miejscem do rozwoju i budowania relacji z obecnymi i potencjalnymi klientkami. Debiutujący w Atrium Targówek sklep będzie 11. punktem sprzedaży tej sieci w Warszawie. Mieszkanki Warszawy, które odwiedzą nowy sklep w dniu otwarcia, mogą liczyć na specjalne atrakcje, upominki i zniżki. Tego dnia będzie obowiązywał rabat do 40 proc. na cały asortyment, a na pierwsze klientki czekać będą karty podarunkowe o wartości 25 zł.
Ambitne plany rozwoju
Kontigo jest jedną z najprężniej rozwijających się sieci sklepów kosmetycznych w Polsce, liczącą ponad 30 placówek. Jeszcze w tym roku firma planuje kolejne otwarcia w galeriach w całej Polsce. Jednym z wyróżników Kontigo jest spersonalizowana, profesjonalna obsługa klientek, stąd też sieć koncentruje się na sukcesywnym zwiększaniu zasięgu placówek stacjonarnych. Firma prowadzi również sprzedaż za pośrednictwem sklepu online.

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji
Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.
Bankowość
RPP zgodna co do potrzeby obniżania stóp procentowych. Trwają dyskusje dotyczące tempa tych decyzji

W lipcu Rada Polityki Pieniężnej po raz drugi w tym roku obniżyła stopy procentowe, określając swój ruch mianem dostosowania. W kolejnych miesiącach można oczekiwać kolejnych obniżek, ale ich tempo i termin będą zależeć od efektów dotychczasowych decyzji i wzrostu płac. Docelowo główna stopa procentowa ma wynosić 3,5 proc. Te okoliczności sprzyjają kredytobiorcom.
Handel
Umowa z krajami Mercosur coraz bliżej. W. Buda: Polska nie wykorzystała swojej prezydencji do jej zablokowania

– Polska podczas prezydencji w Radzie UE nie wykorzystała szansy na obronę swoich interesów w sprawie umowy z krajami Mercosur – ocenia europoseł PiS Waldemar Buda. W jego ocenie polski rząd, mimo sprzeciwu wobec zapisów umowy, nie zbudował w UE sojuszy niezbędnych do jej odrzucenia. Porozumienie o wolnym handlu spotyka się przede wszystkim z protestami europejskich rolników, którzy obawiają się zalania wspólnego rynku tańszą żywnością z krajów Ameryki Południowej. Według europosła wszystko może się rozegrać w najbliższych tygodniach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.