Komunikaty PR

Kontigo zwiększa zasięg na mapie Warszawy

2020-06-30  |  10:30
Biuro prasowe
Kontakt

Martyna Dziopak
Good One PR

ul. Edwarda Jelinka 38
01-402 Warszawa
martyna.dziopak|goodonepr.pl| |martyna.dziopak|goodonepr.pl
739060588
www.goodonepr.pl
Do pobrania docx ( 0.03 MB )

W piątek, 3 lipca, w galerii Atrium Targówek zostanie uruchomiony sklep sieci Kontigo, oferującej unikalny wybór kosmetyków dla kobiet. To już 11. punkt sprzedaży marki na mapie stolicy. Z okazji otwarcia na klientki nowego sklepu będą czekać rabaty, upominki oraz karty podarunkowe.

Koncept Kontigo powstał z myślą o współczesnej kobiecie, której zapewnia indywidualną obsługę oraz unikatowy asortyment, by mogła poczuć się zadbana. W ofercie sklepów znajdują się produkty do pielęgnacji ciała, twarzy i włosów, kosmetyki do makijażu oraz zapachy i akcesoria. W asortymencie sieci dostępny jest najszerszy wachlarz kosmetyków naturalnych na polskim rynku, a także liczne kosmetyki azjatyckie.

Atrakcje dla pierwszych klientek

Stolica jest dla Kontigo priorytetowym miejscem do rozwoju i budowania relacji z obecnymi i potencjalnymi klientkami. Debiutujący w Atrium Targówek sklep będzie 11. punktem sprzedaży tej sieci w Warszawie. Mieszkanki Warszawy, które odwiedzą nowy sklep w dniu otwarcia, mogą liczyć na specjalne atrakcje, upominki i zniżki. Tego dnia będzie obowiązywał rabat do 40 proc. na cały asortyment, a na pierwsze klientki czekać będą karty podarunkowe o wartości 25 zł.

Ambitne plany rozwoju

Kontigo jest jedną z najprężniej rozwijających się sieci sklepów kosmetycznych w Polsce, liczącą ponad 30 placówek. Jeszcze w tym roku firma planuje kolejne otwarcia w galeriach w całej Polsce. Jednym z wyróżników Kontigo jest spersonalizowana, profesjonalna obsługa klientek, stąd też sieć koncentruje się na sukcesywnym zwiększaniu zasięgu placówek stacjonarnych. Firma prowadzi również sprzedaż za pośrednictwem sklepu online.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Galeria Krakowska z jedynym w Polsce sklepem Courir Biuro prasowe
2020-08-07 | 11:28

Galeria Krakowska z jedynym w Polsce sklepem Courir

W Galerii Krakowskiej został otwarty jedyny w Polsce salon Courir. Wywodząca się z Francji sieć sklepów ze sneakersami oferuje klientom obuwie marek znanych na całym świecie. Sklep w
Handel Nowy Prezes Dyrekcji Handlowej Intermarché w Polsce
2020-08-06 | 15:20

Nowy Prezes Dyrekcji Handlowej Intermarché w Polsce

Z początkiem lipca Thierry Klupczynski objął oficjalnie stanowisko Prezesa Dyrekcji Handlowej Intermarché w Polsce. Nowy Prezes związany jest z siecią i Grupą Muszkieterów od
Handel Lewiatan promuje lokalność i polskie produkty
2020-08-06 | 15:00

Lewiatan promuje lokalność i polskie produkty

Lewiatan rusza z kampanią „Wybieram lokalne”. Największa w Polsce sieć franczyzowa chce podkreślić, że lokalność to sposób działania Lewiatana od ponad 25 lat,

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Złote Spinacze 2020 - zgłoszenie

Infrastruktura

Branża morskiej energetyki wiatrowej czeka na nowe przepisy. Mogą one doprowadzić do stworzenia 34 tys. etatów przy budowie farm na Bałtyku

W nadchodzących latach na Bałtyku ma nastąpić boom inwestycyjny, a prąd z pierwszych farm wiatrowych ma popłynąć ok. 2025 roku. Rozwój morskiej energetyki wiatrowej ma pobudzić gospodarkę i zapewnić ponad 30 tys. nowych miejsc pracy, ale inwestorzy do tej pory wyczekiwali stabilnych regulacji, które ma im zapewnić tzw. ustawa offshorowa. Resort klimatu przekazał ją już do ponownych, krótkich uzgodnień, a wejście w życie nowych regulacji jest spodziewane jeszcze w tym roku. Obok systemu wsparcia dla inwestorów i przyspieszenia jego wejścia w życie ustawa zagwarantuje też, że w budowie farm na Bałtyku mają w dużej części partycypować krajowe przedsiębiorstwa.

Problemy społeczne

Pandemia nasiliła już wcześniej istniejące kryzysy humanitarne. Do końca roku z głodu umrze więcej osób niż z powodu koronawirusa

Koronawirus i związane z nim ograniczenia i skutki przyczyniają się do nasilenia takich kryzysów humanitarnych. WHO wskazuje, że problem głodu może dotknąć dodatkowe 130 mln ludzi. Według raportu Oxfam do końca roku średnio 12 tys. osób dziennie umrze z powodu głodu, podczas gdy w szczytowym momencie pandemii w kwietniu br. każdego dnia umierało z tego powodu 10 tys. osób. Skutki kryzysu najmocniej odczują najsłabsze społeczności, np. w krajach ogarniętych wojną, które nie radzą sobie bez pomocy z zewnątrz. – Na szczęście koronawirus przyczynił się do wzmocnienia solidarności międzynarodowej – mówią przedstawiciele Fundacji Polskie Centrum Pomocy Międzynarodowej.

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Prawo

Przedsiębiorcom nad Wisłą wciąż nie jest łatwo. Polska na 14. miejscu wśród europejskich państw z najbardziej skomplikowanymi przepisami dla biznesu

Polska znalazła się na 34. miejscu na świecie i 14. w Europie wśród państw posiadających najbardziej złożone przepisy regulujące prowadzenie biznesu – wynika z najnowszej edycji rankingu „Global Business Complexity Index 2020”. Względem ubiegłego roku oznacza to awans odpowiednio o 13 i 4 pozycje, ale eksperci TMF Group podkreślają, że wynika to tylko ze zmian w innych krajach i metodologii badania. W Polsce nie zaszły w tym czasie istotne zmiany, które poprawiłyby warunki dla biznesu. Przedsiębiorcy wciąż skarżą się na te same bolączki, jak niestabilność systemu prawnego, przewlekłość postępowań sądowych i administracyjnych czy niespójne przepisy.

Finanse

Koronawirus może zwiększyć świadomość finansową Polaków. Większość nie jest przygotowana na kolejny kryzys

Z powodu pandemii koronawirusa prawie co 10. Polak stracił pracę, a blisko połowa wciąż obawia się jej utraty. Co istotne, ponad połowa nie ma planu awaryjnego na taką okoliczność – wynika z badania InterviewMe.pl „Życie bez pensji”. Kryzys związany z COVID-19 może jednak zmienić sposób zarządzania finansami. – To może być pewnego rodzaju otrzeźwienie. Ludzie będą bardziej przyszłościowo planować, co może się stać, jeżeli stracą pracę – ocenia Piotr Sosnowski, współzałożyciel InterviewMe.pl.