Komunikaty PR

Kontri.pl na podium rankingu Opineo 2023

2023-10-18  |  10:11
Biuro prasowe
Kontakt

Dawid Kuczewski
Kontri Sp. z o.o.

Jacka Kuronia 3
15-569 Białystok
dawid.kuczewski|kontri.pl| |dawid.kuczewski|kontri.pl
690 814 811
kontri.info
Do pobrania Kontri ( 0.11 MB )

W najnowszym, 14 Rankingu Sklepów Internetowych Opineo 2023 sklep Kontri.pl zebrał 10767 opinii potransakcyjnych z ostatniego roku, przy łącznej liczbie 59510 opinii oraz średniej ocen 4,94. Przełożyło się to na drugie miejsce w bardzo konkurencyjnej kategorii jaką jest odzież i obuwie oraz najwyższe miejsce wśród sklepów z bielizną. Sklep otrzymał również srebrną odznakę rankingu.

Kontri.pl od 17 lat oferuje bogaty asortyment bielizny damskiej i męskiej, w tym biustonosze, majtki, kostiumy kąpielowe, bieliznę nocną, rajstopy i wiele innych. Wśród dostępnych produktów znajdują się takie znane i cenione marki jak Alles, Ava, Axami, Cornette, Dkaren, Gaia, Gatta, Gorsenia, Gorteks, Italian Fashion, Obsessive czy Vivisence.

- Drugie miejsce w Rankingu Sklepów Internetowych Opineo 2023 to nie tylko wyróżnienie, ale przede wszystkim dowód na to, że ciężka praca i zaangażowanie przynoszą oczekiwane rezultaty. Daje nam motywację aby w dalszym ciągu dążyć do założonego celu, jakim jest zadowolenie i zaufanie naszych klientów – podkreśla Joanna Suszko, kierownik obsługi sprzedaży internetowej w Kontri Sp. z o.o.

Sklep oferuje konkurencyjne ceny, atrakcyjne promocje i rabaty, szybką dostawę oraz możliwość bezpłatnego zwrotu lub wymiany towaru w ciągu 14 dni. Dba o jakość obsługi i wygodę klientów dlatego udostępnia również odroczoną płatność, darmową dostawę oraz bezpłatny zwrot przesyłki na swój koszt. Profesjonalny zespół Biura Obsługi Klienta jest w stanie trafnie doradzić przy wyborze bielizny oraz spełniać oczekiwania nawet najbardziej wymagających klientów.

- Nasz sklep od wielu lat cieszy dużym zaufaniem i uznaniem klientów. Jesteśmy jednym z najchętniej wybieranych sklepów z bielizną damską w Polsce. Potwierdza to m.in. nasza stała obecność w rankingu Opineo oraz awans o 3 pozycje w porównaniu do ubiegłego roku. Systematycznie rozwijamy swoją działalność, zachowując przy tym wysoką jakość obsługi. Dziękujemy klientom za zaufanie i pozytywne opinie, które sprawiają, że jesteśmy na szczycie – mówi Dawid Kuczewski, kierownik marketingu Kontri Sp. z o.o.

Rankingu Sklepów Internetowych Opineo przygotowywany jest od 2010 roku na podstawie opinii wystawionych przez klientów sklepów internetowych. Metodologia rankingu jest niezmienna, oparta o rzetelne oraz przejrzyste kryteria takie jak szybkość realizacji zamówienia, poziom obsługi klienta czy jakość zapakowania przesyłki. Brana pod uwagę jest również gotowość do wsłuchiwania się w opinie klientów. Dzięki tym czynnikom ranking jest jednym z najbardziej miarodajnych oraz odzwierciedla rzeczywiste nastroje konsumentów i popularność sklepów internetowych.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Kontri Sp. z o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja Biuro prasowe
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
2025-05-29 | 16:25

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Usługi premium w cieniu presji cenowej Choć dostawy tego samego dnia były niegdyś zapowiadane jako jeden z najważniejszych kierunków rozwoju e-commerce i symbol
Handel Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
2025-05-23 | 06:00

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

MediaMarkt, lider rynku elektroniki konsumenckiej w Europie, wkracza w nową fazę rozwoju na polskim rynku. Właśnie uruchomiono nowoczesną platformę marketplace, która po

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.