Komunikaty PR

Kärcher czterokrotnie nagrodzony na targach CLEANING EXPO 2023 w Poznaniu

2023-11-02  |  12:00
Biuro prasowe

 

Firma Kärcher po raz kolejny uczestniczyła w Targach Profesjonalnego Utrzymania Czystości CLEANING EXPO, które odbyły się 24 i 25 października w Poznaniu. Podczas wydarzenia marka zaprezentowała urządzenia KIRA B50 oraz KIRA B50 W Bp – pierwsza z nich to całkowicie autonomiczna szorowarka do czyszczenia posadzek, druga natomiast wyjątkowo innowacyjna szorowarka – nowość w portfolio marki. Oba produkty zostały nagrodzone  Złotymi Medalami targowymi. Ponadto Kärcher otrzymał dwa wyróżnienia niedotyczące produktów, pierwsze za nowoczesną i ciekawą zabudowę targową, wyróżniając ją statuetką Acanthus Aureus oraz drugą z okazji 30-lecia istnienia marki na polskim rynku.

Targi CLEANING EXPO to jedno z najważniejszych wydarzeń branżowych w Polsce. Kärcher, jako lider rynku, zaangażował się nie tylko w udział w imprezie wystawienniczej, lecz także w część merytoryczną towarzyszącą Targom. Przedstawiciel marki brał udział w jednym z paneli dyskusyjnych na temat utrzymania terenów zieleni w czasach zmieniających się wymagań klientów i zmian klimatycznych.

Nagrodzone Złotymi Medalami szorowarki to tegoroczne nowości w portfolio marki, które swoją zaawansowaną technologią wznoszą utrzymania czystości w przemyśle, handlu, magazynowaniu czy logistyce na wyższy poziom.

Pojawienie się w portfolio firmy Kärcher robota czyszczącego do zastosowań profesjonalnych to wyraz kompleksowego i opartego o autonomiczne technologie podejścia. KIRA B50 to autonomiczny robot czyszczący do użytku profesjonalnego, którego zaawansowana technologia sprawdzi się na różnych powierzchniach i w różnych branżach m.in. w supermarketach, galeriach handlowych czy lotniskach. KIRA B50 nie tylko dokładnie odpowiada na potrzeby klientów, lecz także rewolucjonizuje profesjonalne utrzymanie czystości na większych i mniejszych powierzchniach.

Druga z wyróżnionych maszyn, czyli nowa kompaktowa szorowarka B50 W Bp wyróżnia się nie tylko ciekawym designem, lecz także właściwą dla producenta jakością i solidnością wykonania. Głowica szorująca oraz belka ssąca zostały wykonane z wytrzymałego, odlewanego aluminium, co zapewnia doskonałe zasysanie na strukturalnych powierzchniach. Jednodyskowa głowica szorująca D51 zapewnia możliwość szybkiego mycia bez potrzeby dodatkowej pracy osób sprzątających. Prowadzone ręcznie urządzenie jest zasilane 80 Ah litowo-jonowym akumulatorem, który pozwala na użytkowanie szorowarki przez długi czas.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online Biuro prasowe
2024-12-31 | 10:00

E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online

Rok 2025 zapowiada się jako przełomowy w branży e-commerce. Dynamiczny rozwój technologii i rosnące oczekiwania klientów wyznaczają nowe standardy w tym sektorze. Nowoczesne
Handel Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
2024-12-27 | 12:00

Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO

Zakupowy maraton Polaków wchodzi właśnie na ostatnią prostą. Po Black Week i zakupach przedświątecznych teraz przyszły zimowe wyprzedaże, które tradycyjnie rozpoczynają się
Handel Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
2024-12-20 | 14:00

Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!

Warszawska Reduta jest pierwszym i jedynym obiektem w stolicy, w którym klienci znajdą zarówno supermarket Biedronka, jak i hipermarket Carrefour. Dzięki połączeniu dwóch

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.