Kupony rabatowe na produkty #PROSTOzPIECA i Żabka Café
Żabka przygotowała nie lada niespodziankę dla klientów korzystających z ofert Żabka Café i #PROSTOzPIECA. Klienci, którzy w wybranym sklepie sieci kupią dowolny produkt z tych ofert, otrzymają ulotkę z aż 12 kuponami rabatowymi „Mniam kupony!”, które będą mogli wykorzystywać przy kolejnych zakupach. Dzięki nim, np. hot dog, będzie dostępny za 4 zł, a drugie stripsy z kurczaka lub churrosy do małej kawy będą kosztowały tylko 1 zł. Prócz kuponów w wersji tradycyjnej dostępne są także kupony w aplikacji Żappka. Oferta obowiązuje w sklepach całej sieci do 26 marca br. lub do wyczerpania zapasów.
- Postanowiliśmy zaoferować naszym klientom coś wyjątkowego, tak aby mogli spróbować produktów dostępnych w ramach oferty #PROSTOzPIECA i Żabka Café w jeszcze korzystniejszych cenach. „Mniam kupony!”, które są dostępne w naszych sklepach oraz w aplikacji Żappka, to idealne rozwiązanie dla fanów ciepłych przekąsek i kawy, których w Żabce nie brakuje. Chcemy, aby Żabka była miejscem, w którym oferujmy łatwy dostęp do wysokiej jakości street foodu, a dzięki takim akcjom promocyjnym wychodzimy jeszcze bardziej naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów – mówi Jarosław Serednicki, Marketing & Digital Director w Żabka Polska.
„Mniam kupony!”
Oferta #PROSTOzPIECA podbiła podniebienia klientów Żabki. Sieć przygotowała specjalne kupony rabatowe na ciepłe przekąski i gorące napoje. Do 26 marca br. otrzymają je klienci, którzy kupią dowolny produkt z oferty Żabka Café lub #PROSTOzPIECA w jednym ze sklepów sieci Żabka lub skorzystają z ofert dostępnych w aplikacji Żappka. W Poznaniu, Warszawie i Krakowie kupony będą także rozdawane przez personel promocyjny – m.in. w okolicach akademików, kin i uczelni wyższych.
Jak można zrealizować kupony?
Wystarczy znaleźć najbliższy sklep z ofertą #PROSTOzPIECA za pośrednictwem strony https://www.zabka.pl/prosto-z-pieca lub aplikacji mobilnej Żappka i dać kasjerowi do zeskanowania wybrany kupon rabatowy lub aktywować kupon dostępny w aplikacji Żappka. Rabat naliczy się automatycznie.
Moc chrupiących przekąsek
Aktualnie w ramach oferty #PROSTOzPIECA dostępne są zapiekanki, burgery, frytki, churrosy, nuggesty, chicken popsy oraz stripsy z kurczaka, a także produkty w zestawach: chrupbox nuggetsy z frytkami, chrupbox chicken popsy z frytkami oraz chrupbox stripsy z frytkami.
W ofercie Żabka Café znaleźć z kolei można hot dogi, panini, pizza wrapy, kanapki śniadaniowe focaccini oraz wiele słodkości – od croissantów przez drożdżówki po donuty i pączki. Nie brakuje także gorącej kawy oraz innych ciepłych napojów.
Klienci mogą spróbować tych produktów nie tylko w sklepach tradycyjnych, ale także podczas wydarzeń, na których pojawiają się mobilne Żabki lub zatrzymując się w sklepach sieci przy Autostradzie Wielkopolskiej, w MOP Gnilec i MOP Sosna, w pobliżu granicy Polski z Niemcami oraz Żabkach zlokalizowanych przy stacjach paliw czy w formacie Drive.
Więcej informacji o ofercie można znaleźć na: https://www.zabka.pl/prosto-z-pieca oraz https://www.zabka.pl/zabka-cafe.

E-commerce w 2025. Jak budować przewagę dzięki elastycznym strategiom cenowym?

Kamil R. Gancarz: Unia została rozegrana – nowa umowa handlowa z USA - „to się nie spina”

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Mercosur to tylko wierzchołek góry lodowej. UE ma ponad 40 umów handlowych, które mogą destabilizować rynek rolny
Umowa handlowa między UE a krajami Mercosur może znacząco zaburzyć konkurencję na rynku rolnym i osłabić pozycję unijnych, w tym polskich, producentów – ostrzegają rolnicy i producenci żywności. Umowie sprzeciwia się część krajów unijnych, które domagają się klauzuli ochronnych oraz limitów importowych. – Problemem jest jednak nie tylko ta konkretna umowa. Chodzi o cały system wolnego handlu, który się kumuluje z dziesiątek innych porozumień – podkreśla Andrzej Gantner, wiceprezes Polskiej Federacji Producentów Żywności.
Firma
Dzięki zdalnej weryfikacji tożsamości z wykorzystaniem AI firmy zminimalizowały liczbę oszustw. Rozwiązania wykorzystuje głównie sektor finansowy

Z najnowszych danych Eurostatu wynika, że w 2024 roku 5,9 proc. polskich firm korzystało z rozwiązań z zakresu sztucznej inteligencji. W 2023 roku był to odsetek na poziomie 3,67 proc. Wciąż jednak jest to wynik poniżej średniej unijnej, która wyniosła 13,48 proc. Jednym z obszarów, który cieszy się coraz większym zainteresowaniem wśród przedsiębiorców, jest weryfikacja tożsamości przez AI, zwłaszcza w takich branżach jak bankowość, ubezpieczenia czy turystyka. Jej zastosowanie ma na celu głównie przeciwdziałać oszustwom i spełniać wymogi regulacyjne.
Prawo
Daniel Obajtek: Własne wydobycie i operacyjne magazyny to filary bezpieczeństwa. Zgoda na magazyny gazu poza krajem to rezygnacja z suwerenności energetycznej

Były prezes Orlenu ostrzega przed zmianami w ustawie o zapasach ropy naftowej, produktów naftowych i gazu ziemnego. Jego zdaniem przygotowana przez rząd nowelizacja tzw. ustawy magazynowej i ujednolicanie unijnej polityki energetycznej to zagrożenie dla bezpieczeństwa energetycznego Polski. W jego opinii tylko silna spółka narodowa, własne wydobycie, krajowe magazyny i zbilansowany miks energetyczny zapewnią Polsce bezpieczeństwo i konkurencyjność.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.