Komunikaty PR

Kupony rabatowe na produkty #PROSTOzPIECA i Żabka Café

2024-03-14  |  10:05
Biuro prasowe

Żabka przygotowała nie lada niespodziankę dla klientów korzystających z ofert Żabka Café i #PROSTOzPIECA. Klienci, którzy w wybranym sklepie sieci kupią dowolny produkt z tych ofert, otrzymają ulotkę z aż 12 kuponami rabatowymi „Mniam kupony!”, które będą mogli wykorzystywać przy kolejnych zakupach. Dzięki nim, np. hot dog, będzie dostępny za 4 zł, a drugie stripsy z kurczaka lub churrosy do małej kawy będą kosztowały tylko 1 zł. Prócz kuponów w wersji tradycyjnej dostępne są także kupony w aplikacji Żappka. Oferta obowiązuje w sklepach całej sieci do 26 marca br. lub do wyczerpania zapasów.

- Postanowiliśmy zaoferować naszym klientom coś wyjątkowego, tak aby mogli spróbować produktów dostępnych w ramach oferty #PROSTOzPIECA i Żabka Café w jeszcze korzystniejszych cenach. „Mniam kupony!”, które są dostępne w naszych sklepach oraz w aplikacji Żappka, to idealne rozwiązanie dla fanów ciepłych przekąsek i kawy, których w Żabce nie brakuje. Chcemy, aby Żabka była miejscem, w którym oferujmy łatwy dostęp do wysokiej jakości street foodu, a dzięki takim akcjom promocyjnym wychodzimy jeszcze bardziej naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów – mówi Jarosław Serednicki, Marketing & Digital Director w Żabka Polska.

„Mniam kupony!”

Oferta #PROSTOzPIECA podbiła podniebienia klientów Żabki. Sieć przygotowała specjalne kupony rabatowe na ciepłe przekąski i gorące napoje. Do 26 marca br. otrzymają je klienci, którzy kupią dowolny produkt z oferty Żabka Café lub #PROSTOzPIECA w jednym ze sklepów sieci Żabka lub skorzystają z ofert dostępnych w aplikacji Żappka. W Poznaniu, Warszawie i Krakowie kupony będą także rozdawane przez personel promocyjny – m.in. w okolicach akademików, kin i uczelni wyższych.

Jak można zrealizować kupony?

Wystarczy znaleźć najbliższy sklep z ofertą #PROSTOzPIECA za pośrednictwem strony https://www.zabka.pl/prosto-z-pieca lub aplikacji mobilnej Żappka i dać kasjerowi do zeskanowania wybrany kupon rabatowy lub aktywować kupon dostępny w aplikacji Żappka. Rabat naliczy się automatycznie.

Moc chrupiących przekąsek

Aktualnie w ramach oferty #PROSTOzPIECA dostępne są zapiekanki, burgery, frytki, churrosy, nuggesty, chicken popsy oraz stripsy z kurczaka, a także produkty w zestawach: chrupbox nuggetsy z frytkami, chrupbox chicken popsy z frytkami oraz chrupbox stripsy z frytkami.

W ofercie Żabka Café znaleźć z kolei można hot dogi, panini, pizza wrapy, kanapki śniadaniowe focaccini oraz wiele słodkości – od croissantów przez drożdżówki po donuty i pączki. Nie brakuje także gorącej kawy oraz innych ciepłych napojów.

Klienci mogą spróbować tych produktów nie tylko w sklepach tradycyjnych, ale także podczas wydarzeń, na których pojawiają się mobilne Żabki lub zatrzymując się w sklepach sieci przy Autostradzie Wielkopolskiej, w MOP Gnilec i MOP Sosna, w pobliżu granicy Polski z Niemcami oraz Żabkach zlokalizowanych przy stacjach paliw czy w formacie Drive.

Więcej informacji o ofercie można znaleźć na: https://www.zabka.pl/prosto-z-pieca oraz https://www.zabka.pl/zabka-cafe.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią Biuro prasowe
2025-04-14 | 06:00

DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią

Nowa, piąta już w Polsce sortownia DPD Polska to strategiczna inwestycja firmy, której celem jest dalsza optymalizacja procesów logistycznych oraz zwiększenie
Handel Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Handel Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
2025-03-25 | 06:00

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

Wystartowały Dni Wiosennych Okazji w sklepie Amazon.pl, które potrwają do 31 marca 2025 r., oferując siedem dni wyjątkowych promocji na dziesiątki tysięcy produktów we

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

Problemy społeczne

Duża zmiana w organizacji pracy w firmach. Elastyczność wśród najważniejszych oczekiwań pracowników

Dotychczasowe modele organizacji pracy w firmach nie zawsze odpowiadają na wyzwania przyszłości. Ostatnie lata zmieniły zasady gry na rynku pracy i teraz elastyczność liczy się na nim bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Elastyczny model pracy staje się jednym z bardziej oczekiwanych benefitów, a dla firm jest to sposób na przyciągnięcie talentów. Kolejnym jest wykorzystanie innowacyjnych narzędzi technologicznych. To jednak wymaga zarówno od pracowników, jak i od pracodawców zaangażowania w ciągłe podnoszenie kompetencji.

Motoryzacja

Pożary pojazdów elektrycznych są rzadsze niż spalinowych. W powszechnym przekonaniu jest odwrotnie, bo brakuje edukacji

Trzydzieści pożarów aut elektrycznych i niemal 9,5 tys. pożarów aut spalinowych – to statystyki za ubiegły rok. Jak podkreślają eksperci, statystycznie pojazdy elektryczne płoną rzadziej niż spalinowe. W przeliczeniu na tysiąc zarejestrowanych pojazdów wskaźnik pożarów w przypadku elektryków wynosi 0,372, a w przypadku aut spalinowych 0,424. Specjaliści są zgodni co do tego, że w powszechnym obiegu brakuje rzetelnej wiedzy na temat samochodów elektrycznych i ich bezpieczeństwa pożarowego.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.