Kupony rabatowe na produkty #PROSTOzPIECA i Żabka Café
Żabka przygotowała nie lada niespodziankę dla klientów korzystających z ofert Żabka Café i #PROSTOzPIECA. Klienci, którzy w wybranym sklepie sieci kupią dowolny produkt z tych ofert, otrzymają ulotkę z aż 12 kuponami rabatowymi „Mniam kupony!”, które będą mogli wykorzystywać przy kolejnych zakupach. Dzięki nim, np. hot dog, będzie dostępny za 4 zł, a drugie stripsy z kurczaka lub churrosy do małej kawy będą kosztowały tylko 1 zł. Prócz kuponów w wersji tradycyjnej dostępne są także kupony w aplikacji Żappka. Oferta obowiązuje w sklepach całej sieci do 26 marca br. lub do wyczerpania zapasów.
- Postanowiliśmy zaoferować naszym klientom coś wyjątkowego, tak aby mogli spróbować produktów dostępnych w ramach oferty #PROSTOzPIECA i Żabka Café w jeszcze korzystniejszych cenach. „Mniam kupony!”, które są dostępne w naszych sklepach oraz w aplikacji Żappka, to idealne rozwiązanie dla fanów ciepłych przekąsek i kawy, których w Żabce nie brakuje. Chcemy, aby Żabka była miejscem, w którym oferujmy łatwy dostęp do wysokiej jakości street foodu, a dzięki takim akcjom promocyjnym wychodzimy jeszcze bardziej naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów – mówi Jarosław Serednicki, Marketing & Digital Director w Żabka Polska.
„Mniam kupony!”
Oferta #PROSTOzPIECA podbiła podniebienia klientów Żabki. Sieć przygotowała specjalne kupony rabatowe na ciepłe przekąski i gorące napoje. Do 26 marca br. otrzymają je klienci, którzy kupią dowolny produkt z oferty Żabka Café lub #PROSTOzPIECA w jednym ze sklepów sieci Żabka lub skorzystają z ofert dostępnych w aplikacji Żappka. W Poznaniu, Warszawie i Krakowie kupony będą także rozdawane przez personel promocyjny – m.in. w okolicach akademików, kin i uczelni wyższych.
Jak można zrealizować kupony?
Wystarczy znaleźć najbliższy sklep z ofertą #PROSTOzPIECA za pośrednictwem strony https://www.zabka.pl/prosto-z-pieca lub aplikacji mobilnej Żappka i dać kasjerowi do zeskanowania wybrany kupon rabatowy lub aktywować kupon dostępny w aplikacji Żappka. Rabat naliczy się automatycznie.
Moc chrupiących przekąsek
Aktualnie w ramach oferty #PROSTOzPIECA dostępne są zapiekanki, burgery, frytki, churrosy, nuggesty, chicken popsy oraz stripsy z kurczaka, a także produkty w zestawach: chrupbox nuggetsy z frytkami, chrupbox chicken popsy z frytkami oraz chrupbox stripsy z frytkami.
W ofercie Żabka Café znaleźć z kolei można hot dogi, panini, pizza wrapy, kanapki śniadaniowe focaccini oraz wiele słodkości – od croissantów przez drożdżówki po donuty i pączki. Nie brakuje także gorącej kawy oraz innych ciepłych napojów.
Klienci mogą spróbować tych produktów nie tylko w sklepach tradycyjnych, ale także podczas wydarzeń, na których pojawiają się mobilne Żabki lub zatrzymując się w sklepach sieci przy Autostradzie Wielkopolskiej, w MOP Gnilec i MOP Sosna, w pobliżu granicy Polski z Niemcami oraz Żabkach zlokalizowanych przy stacjach paliw czy w formacie Drive.
Więcej informacji o ofercie można znaleźć na: https://www.zabka.pl/prosto-z-pieca oraz https://www.zabka.pl/zabka-cafe.
E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online
Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.