La Mania, iSpot i wiele więcej –zaskakujący koniec lata w Westfield Mokotów
Westfield Mokotów to od dawna jedno z najpopularniejszych centrów handlowych na mapie Warszawy, które niezmiennie lubi zaskakiwać. Z końcem lata centrum poszerzyło swoją ofertę o różnorodne propozycje, które zadowolą nawet najbardziej wymagających klientów. Na Mokotów powróciła m.in. ceniona polska marka La Mania, która zaprasza do swojego flagowego salonu. W jego nietuzinkowej przestrzeni znaleźć można eleganckie, ponadczasowe ubrania i dodatki najwyższe jakości. To jednak nie jedyna nowość, którą w ostatnim czasie zaskakuje Westfield Mokotów.
W Westfield Mokotów na pasjonatów mody czeka butik marki La Mania, który powrócił do tego centrum handlowego w nowej odsłonie. We flagowym salonie marki na klientów czekają ubrania i dodatki stanowiące idealne połączenie ponadczasowej elegancji z najnowszymi, światowymi trendami. La Mania powstała
z myślą o kobietach, które są silne, świadome własnej wartości, a zarazem lubiące manifestować swoją kobiecość. Salon marki w Westfield Mokotów wykracza poza ramy tradycyjnego sklepu - stanie się on również miejscem spotkań kobiet, gdzie moda łączy się z kreatywnością i kobiecą siłą.
Również marka Apple zdecydowała się otworzyć swój salon w nowej odsłonie w Westfield Mokotów. W iSpot Apple Premium Partner klienci mogą skorzystać z profesjonalnego doradztwa i możliwości przetestowania pełnego asortymentu produktów firmy Apple a certyfikowani specjaliści pomogą dopasować produkt do indywidualnych potrzeb. Nowy salon iSpot to nie tylko zakupy, ale również możliwość zdobywania wiedzy podczas bezpłatnych warsztatów tematycznych.
To jednak nie jedyne nowości jakimi z końcem lata Westfield Mokotów zaskakuje swoich klientów. Każdy kto to po letnim szaleństwie chce zadbać o swoje włosy, może udać się po starannie wyselekcjonowane produkty do ich pielęgnacji i stylizacji do sklepu Hair Shop, znajdującego się na poziomie 0.
Aby zatrzymać na dłużej letnie wspomnienia warto odwiedzić salon fotograficzny AB FOTO na poziomie +1 Westfield Mokotów. Odwiedzjący znajdą tam aparaty i akcesoria fotograficzne, skorzystają
z możliwości wydruku zdjęć w różnych formatach. Pracownicy salonu nakleją także folie ochronne na smartfony i aparaty fotograficzne klientów. Można tu również wykonać zdjęcia do dokumentów.
Z kolei Ci, którzy chcą jeszcze poczuć wakacyjny klimat mogą skosztować odrobiny Tajwanu w Crazy Bubble. Spróbować tu można napoju Bubble Tea i setek kombinacji smakowych od orzeźwiającej herbaty oraz aromatycznej kawy, aż po napoje mleczne, zmrożone shake’i i sorbety. Stoisko Crazy Bubble znajduje się na poziomie 0.
W trakcie udanych zakupów warto pomyśleć także o swoim samochodzie. Klienci Westfield Mokotów mogą teraz skorzystać z oferty myjni Prime Shine (znajdującej się na poziomie -1 parkingu), w której wykwalifikowany personel zadba o potrzeby nawet najbardziej wymagających właścicieli samochodów.
– Cieszymy się, że do naszego centrum wciąż dołączają nowi najemcy. Ponowne otwarcie butiku La Mania to dla nas szczególnie ważne wydarzenie, które z pewnością wzmocni modową ofertę Westfield Mokotów
i przyciągnie uwagę wielu wielbicielek dobrego stylu. – mówi Izabela Wójcik, dyrektorka Westfield Mokotów. – Jednak nasi klienci mogą liczyć na dużo więcej niż tylko najlepsze zakupy. Westfield Mokotów to także miejsce, w którym można skorzystać z profesjonalnego doradztwa, personalizacji oferty czy wyjątkowych inspiracji. Klient i jego potrzeby, są zawsze w centrum wszystkiego co robimy.
Westfield Mokotów nie zwalnia tempa i już niedługo poinformuje o kolejnych nowościach, wydarzeniach
i niespodziankach. Jesień i zima zapowiadają się niezwykle ciekawie!

11 tysięcy automatów paczkowych w sieci DPD Pickup

E-commerce w 2025. Jak budować przewagę dzięki elastycznym strategiom cenowym?

Kamil R. Gancarz: Unia została rozegrana – nowa umowa handlowa z USA - „to się nie spina”
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy nie korzystają z hossy trwającej na warszawskiej giełdzie. Na wzrostach zarabiają głównie inwestorzy zagraniczni
Od października 2022 roku na rynkach akcji trwa hossa, nie omija ona także warszawskiej giełdy. Mimo to inwestorzy indywidualni odpowiadają zaledwie za kilkanaście procent inwestycji, a o wzrostach decyduje i na nich zarabia głównie kapitał z zagranicy. Widać to również po napływach i odpływach do i z funduszy inwestycyjnych. Zdaniem Tomasza Koraba, prezesa EQUES Investment TFI, do przekonania Polaków do inwestowania na rodzimej giełdzie potrzeba zysków z akcji, informacji o tych zyskach docierającej do konsumentów oraz czasu.
Polityka
Obowiązek zapełniania magazynów gazu w UE przed sezonem zimowym ma zapewnić bezpieczeństwo dostaw. Wpłynie też na stabilizację cen

Unia Europejska przedłuży przepisy z 2022 roku dotyczące magazynowania gazu. Będą one obowiązywać do końca 2027 roku. Zobowiązują one państwa członkowskie do osiągnięcia określonego poziomu zapełnienia magazynów gazu przed sezonem zimowym. Magazyny gazu pokrywają 30 proc. zapotrzebowania Unii Europejskiej na niego w miesiącach zimowych. Nowe unijne przepisy mają zapewnić stabilne i przystępne cenowo dostawy.
Infrastruktura
Gminy zwlekają z uchwaleniem planów ogólnych zagospodarowania przestrzennego. Może to spowodować przesunięcie terminu ich wejścia w życie

Reforma systemu planowania i zagospodarowania przestrzennego rozpoczęła się we wrześniu 2023 roku wraz z wejściem w życie większości przepisów nowelizacji ustawy z 27 marca 2003 roku. Uwzględniono w niej plany ogólne gminy (POG) – nowe dokumenty planistyczne, za których przygotowanie mają odpowiadać samorządy. Rada Ministrów w kwietniu br. uchwaliła jednak ustawę o zmianie ustawy z 7 lipca 2023 roku, a jej celem jest zmiana terminu obowiązywania studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gmin na 30 czerwca 2026 roku. Wskazana data może nie być ostateczna z uwagi na to, że żadna z gmin nie uchwaliła jeszcze POG.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.