La Mania, iSpot i wiele więcej –zaskakujący koniec lata w Westfield Mokotów
Westfield Mokotów to od dawna jedno z najpopularniejszych centrów handlowych na mapie Warszawy, które niezmiennie lubi zaskakiwać. Z końcem lata centrum poszerzyło swoją ofertę o różnorodne propozycje, które zadowolą nawet najbardziej wymagających klientów. Na Mokotów powróciła m.in. ceniona polska marka La Mania, która zaprasza do swojego flagowego salonu. W jego nietuzinkowej przestrzeni znaleźć można eleganckie, ponadczasowe ubrania i dodatki najwyższe jakości. To jednak nie jedyna nowość, którą w ostatnim czasie zaskakuje Westfield Mokotów.
W Westfield Mokotów na pasjonatów mody czeka butik marki La Mania, który powrócił do tego centrum handlowego w nowej odsłonie. We flagowym salonie marki na klientów czekają ubrania i dodatki stanowiące idealne połączenie ponadczasowej elegancji z najnowszymi, światowymi trendami. La Mania powstała
z myślą o kobietach, które są silne, świadome własnej wartości, a zarazem lubiące manifestować swoją kobiecość. Salon marki w Westfield Mokotów wykracza poza ramy tradycyjnego sklepu - stanie się on również miejscem spotkań kobiet, gdzie moda łączy się z kreatywnością i kobiecą siłą.
Również marka Apple zdecydowała się otworzyć swój salon w nowej odsłonie w Westfield Mokotów. W iSpot Apple Premium Partner klienci mogą skorzystać z profesjonalnego doradztwa i możliwości przetestowania pełnego asortymentu produktów firmy Apple a certyfikowani specjaliści pomogą dopasować produkt do indywidualnych potrzeb. Nowy salon iSpot to nie tylko zakupy, ale również możliwość zdobywania wiedzy podczas bezpłatnych warsztatów tematycznych.
To jednak nie jedyne nowości jakimi z końcem lata Westfield Mokotów zaskakuje swoich klientów. Każdy kto to po letnim szaleństwie chce zadbać o swoje włosy, może udać się po starannie wyselekcjonowane produkty do ich pielęgnacji i stylizacji do sklepu Hair Shop, znajdującego się na poziomie 0.
Aby zatrzymać na dłużej letnie wspomnienia warto odwiedzić salon fotograficzny AB FOTO na poziomie +1 Westfield Mokotów. Odwiedzjący znajdą tam aparaty i akcesoria fotograficzne, skorzystają
z możliwości wydruku zdjęć w różnych formatach. Pracownicy salonu nakleją także folie ochronne na smartfony i aparaty fotograficzne klientów. Można tu również wykonać zdjęcia do dokumentów.
Z kolei Ci, którzy chcą jeszcze poczuć wakacyjny klimat mogą skosztować odrobiny Tajwanu w Crazy Bubble. Spróbować tu można napoju Bubble Tea i setek kombinacji smakowych od orzeźwiającej herbaty oraz aromatycznej kawy, aż po napoje mleczne, zmrożone shake’i i sorbety. Stoisko Crazy Bubble znajduje się na poziomie 0.
W trakcie udanych zakupów warto pomyśleć także o swoim samochodzie. Klienci Westfield Mokotów mogą teraz skorzystać z oferty myjni Prime Shine (znajdującej się na poziomie -1 parkingu), w której wykwalifikowany personel zadba o potrzeby nawet najbardziej wymagających właścicieli samochodów.
– Cieszymy się, że do naszego centrum wciąż dołączają nowi najemcy. Ponowne otwarcie butiku La Mania to dla nas szczególnie ważne wydarzenie, które z pewnością wzmocni modową ofertę Westfield Mokotów
i przyciągnie uwagę wielu wielbicielek dobrego stylu. – mówi Izabela Wójcik, dyrektorka Westfield Mokotów. – Jednak nasi klienci mogą liczyć na dużo więcej niż tylko najlepsze zakupy. Westfield Mokotów to także miejsce, w którym można skorzystać z profesjonalnego doradztwa, personalizacji oferty czy wyjątkowych inspiracji. Klient i jego potrzeby, są zawsze w centrum wszystkiego co robimy.
Westfield Mokotów nie zwalnia tempa i już niedługo poinformuje o kolejnych nowościach, wydarzeniach
i niespodziankach. Jesień i zima zapowiadają się niezwykle ciekawie!

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b

Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!

Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Z UE na pomoc Ukrainie trafiło 148 mld euro. Potrzebne jest dalsze wsparcie, także w kontekście wypracowania sprawiedliwego pokoju
Prezydent Rosji Władimir Putin ogłosił gotowość do podjęcia bezpośrednich rozmów pokojowych z Ukrainą, które mają się rozpocząć 15 maja w Stambule. USA i UE liczą, że Rosja zgodzi się na 30-dniowe zawieszenie broni i wstrzyma ataki na infrastrukturę krytyczną. Unia już zapowiedziała, że w przypadku odmowy zaostrzy sankcje. Europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk apeluje o większą determinację UE w wykorzystaniu zamrożonych rosyjskich aktywów i wsparcie w odbudowie Ukrainy.
Polityka
Prof. L. Balcerowicz: Polska obok Turcji ma największy udział własności państwowej. Potrzebujemy odpolitycznienia gospodarki

Nacjonalizacja i repolonizacja polskiej gospodarki zapowiedziana przez Donalda Tuska wzbudziła mieszane komentarze i reakcje, głównie z powodu niedoprecyzowania, jakie działania miałaby oznaczać. Zdaniem prof. Leszka Balcerowicza to „mętny slogan”, za którym może się kryć wiele znaczeń, takich jak ograniczenie wpływu kapitału zagranicznego albo nacjonalizacja. Tymczasem tym, co naprawdę potrzebne jest gospodarce, jest wycofanie się z niej polityków i prywatyzacja spółek, których wciąż zbyt wiele znajduje się w gestii rządzących – ocenia ekonomista.
Przemysł
Trwa operacja zmiany wyposażenia indywidualnego żołnierzy. Potrzebny modułowy system „od stóp do głów”

Według zapowiedzi MON ten rok ma być przełomowy pod względem zmiany wyposażenia indywidualnego polskich żołnierzy. To efekt trwającej od 1,5 roku operacji Szpej, której celem jest modernizacja umundurowania oraz uzbrojenia i której rząd nadał wysoki priorytet. Podczas ubiegłotygodniowego forum Defence24 Days dwie polskie firmy przedstawiły swoją propozycję systemu wyposażenia „od stóp do głów” dla żołnierzy, którego zaletą ma być nie tylko kompleksowość, ale także modułowość i możliwość dostosowania do konkretnych potrzeb danego operatora.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.