Komunikaty PR

Lagardère Travel Retail prezentuje Costa Coffee w nowym designie

2023-10-10  |  14:00
Biuro prasowe
Kontakt
Magdalena Maksymiuk
PR Hub

Długa 16/205
00-238 Warszawa
magdalena.maksymiuk|prhub.eu| |magdalena.maksymiuk|prhub.eu
609555990
prhub.eu

Costa Coffee zaprezentowała kawiarnie o zupełnie nowych wnętrzach. Na razie sieć otworzyła dwa lokale w odświeżonym designie – oba zlokalizowane w kompleksie handlowym Złote Tarasy w Warszawie. Nowa formuła w centralnej lokalizacji ma lepiej odpowiadać na potrzeby młodych konsumentów. Spółka Lagardère Travel Retail, która od lutego b.r. zarządza siecią Costa Coffee w Polsce, zapowiedziała już renowacje kolejnych sześciu kawiarni.

Remont dwóch kawiarni Costa Coffee wprowadza zupełnie nowy standard wizualny dla tej renomowanej sieci. Zaprezentowany w warszawskich Złotych Tarasach design UPLIFT jest jaśniejszy, nowocześniejszy i bardziej przestronny. Każdy detal kawiarni został zaprojektowany w taki sposób, żeby zapewnić gościom przytulne, ciepłe miejsce zachęcające do pracy, odpoczynku, spotkań biznesowych i towarzyskich.

Nowoczesny design w atrakcyjnej lokalizacji

Przearanżowane zostało całe wnętrze – od wykończenia ścian, przez meble, po dekoracje. Wykorzystano różne materiały, tekstury i formy. Naturalne drewno, beton, ceramika pojawiają się w towarzystwie dużej ilości roślinnych akcentów i światła o ciepłej brawie. Modyfikacjom uległa też kolorystyka kawiarni – do znanej gościom czerwieni charakterystycznej dla Costa Coffee dołączył koralowy róż, a także pastelowe akcenty kolorów liliowego, zieleni i błękitu.

Ważnym elementem wystroju jest znak graficzny Costa Coffee – „3 ziarna”, który może być prezentowany w różnych formach. Design UPLIFT daje możliwość wprowadzania zmian we wnętrzach w zależności od lokalizacji, w której znajduje się kawiarnia, stawiając na lokalne akcenty oraz współprace z lokalnymi artystami. W warszawskich realizacjach dwa neony nowej generacji zaprojektowała firma Ledon. Nowo otwarte kawiarnie pojawiły się na parterze oraz II piętrze centrum handlowego Złote Tarasy – tuż przy warszawskim Dworcu Centralnym. Oferują odpowiednio 83 i 123 miejsc siedzących dla gości. Centralna lokalizacja sprawia, że Costa Coffee w nowej odsłonie staje się łatwo dostępna dla mieszkańców i turystów odwiedzających stolicę.

– Kawiarnie Costa Coffee w nowej odsłonie UPLIFT są bardziej energetyczne, nowoczesne, lepiej wpisują się w najnowsze trendy i oczekiwania klientów, szczególnie tych młodych. Pierwszymi kawiarniami w Polsce, które przeszły remodelling były kawiarnie w Złotych Tarasach, ale już planujemy modernizację sześciu następnych punktów w strategicznych dla nas lokalizacjach: kolejną warszawską kawiarnię, tym razem na Dworcu Centralnym, a także dwa lokale w Katowicach oraz trzy w Łodzi. Postawiliśmy na redesign placówek w lokalizacjach o dużym ruchu, dzięki czemu z nowej przestrzeni Costa Coffee będzie mogło korzystać od razu szerokie grono gości – zapowiada Maciej Gajkowski, dyrektor zarządzający segmentem Foodservice w Lagardère Travel Retail.

Nowy design Costa Coffee po raz pierwszy został przedstawiony w Wielkiej Brytanii pod koniec 2022 r. Wszystkie nowo otwierane lokalne będą projektowane według nowego standardu wizualnego.

Pod parasolem Lagardère Travel Retail

Nowy design lokali Costa Coffee w Złotych Tarasach to kolejny ważny krok w rozwoju sieci, która od lutego b.r. rozwija się pod skrzydłami Lagardère Travel Retail w Polsce. Doświadczony operator punktów na lotniskach, dworcach czy w centrach handlowych w lutym tego roku objął masterfranczyzę marki Costa Coffee w Polsce i na Łotwie, umożliwiając jej dalszą ekspansję. Od rozpoczęcia tej strategicznej współpracy otworzono już pięć kawiarni, w tym trzy w nowych lokalizacjach w Warszawie i Wrocławiu. W perspektywie kolejnych pięciu lat – poza następnymi modernizacjami - spółka planuje otwarcia pięciu nowych kawiarni rocznie. Za cel obiera centra handlowe, centra komunikacyjne, biurowce i high-streetowe lokalizacje w dużych ośrodkach miejskich.

Wieloletnie i wielosegmentowe doświadczenie Lagardère Travel Retail stanowi solidne podstawy dla dalszego rozwoju Costa Coffee w Polsce.

– Costa Coffee to już druga, obok So Coffee, ogólnopolska kawiarniana sieć, którą zarządzamy. Obie chcemy intensywnie rozwijać. Stale szukamy też nowych formatów i rozwiązań w obszarze foodservice. Ostatnio otworzyliśmy np. Salad Story ze specjalną ofertą śniadaniową dla podróżujących przez lotnisko w Gdańsku czy nowy koncept barowy w duchu sens-of-place na Lotnisku Chopina w Warszawie - Lokal +48. Mamy na koncie także pierwszy foodvenience w Polsce – 1Minute Smacznego! Synergia działań pozwala nam na szybką ekspansję, a także kreowanie nowych, innowacyjnych konceptów dostosowanych do różnych lokalizacji i potrzeb klientów - dodaje Maciej Gajkowski.

***

Lagardère Travel Retail to globalny lider branży travel retail, który w ramach linii Travel Essentials, Duty Free & Fashion oraz Foodservice zarządza siecią ponad 5 tys. sklepów działających na lotniskach, dworcach kolejowych i w innych przestrzeniach koncesjonowanych w 42 krajach i regionach. W 2022 r. sprzedaż Grupy (100%) wyniosła 5,2 mld euro. W Polsce Lagardère Travel Retail działa od 1997 r. – do 2015 r. jako HDS Polska – i rozwija się także w lokalizacjach typowo handlowych (centra, ulice, parki handlowe itd.). W sumie Lagardère Travel Retail w Polsce zarządza siecią ok. 1000 różnorodnych punktów sprzedaży pod 40 markami takimi jak Inmedio, So Coffee, Relay, Aelia Duty Free, 1Minute i inne. Szeroka oferta kreatywnych, szytych na miarę konceptów handlowych wynika wprost z misji firmy, która opiera się na elastycznym odpowiadaniu na potrzeby partnerów biznesowych i ich klientów. Lagardère Travel Retail realizuje tę misję w sposób zrównoważony. W 2019 r. spółka przyjęła globalną strategię PEPS (Planet, Ethics, People, Social), w ramach której zobowiązała się m.in. do promowania lokalnych i odpowiedzialnych produktów, redukcji odpadów oraz osiągnięcia zerowej emisji netto gazów cieplarnianych przed 2050 r.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PR Hub
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Przedsiębiorcy z sektora MŚP wybierają franczyzę Biuro prasowe
2024-06-27 | 15:10

Przedsiębiorcy z sektora MŚP wybierają franczyzę

W 2017 roku Organizacja Narodów Zjednoczonych ustanowiła 27 czerwca Międzynarodowym Dniem Mikro, Małych i Średnich Przedsiębiorstw (MŚP). Warto przy tym wspomnieć, że
Handel Lidl i WWF łączą siły w ramach międzynarodowego partnerstwa
2024-06-27 | 11:40

Lidl i WWF łączą siły w ramach międzynarodowego partnerstwa

Lidl, jeden z największych detalistów na świecie, oraz WWF, jedna z najbardziej znanych i niezależnych organizacji zajmujących się ochroną środowiska, ogłaszają nawiązanie nowego
Handel Ryzyka w handlu detalicznym – jak nimi zarządzać, aby uodpornić biznes
2024-06-27 | 09:45

Ryzyka w handlu detalicznym – jak nimi zarządzać, aby uodpornić biznes

Handel detaliczny należy do jednej z branż, którą bardzo szybko dotykają wszelkie perturbacje rynkowe – od ograniczeń w handlu, poprzez restrykcje znane z pandemii, aż po

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Samorządy mogą liczyć na rekordowe finansowanie w tej perspektywie finansowej UE. Pierwsze środki już do nich trafiają

– Poza środkami własnymi samorządy mają dostęp do środków unijnych i do kredytów. To są trzy nogi, na których stoi finansowanie jednostek samorządu terytorialnego – podkreśla Mateusz Walewski, główny ekonomista Banku Gospodarstwa Krajowego. Bank w kwietniu br. uruchomił pierwszy instrument finansowany z KPO, czyli pożyczki wspierające zieloną transformację miast, z budżetem wynoszącym prawie 9 mld euro. Samorządy będą mogły sfinansować z tych środków inwestycje, które powodują, że miasto jest bardziej zielone, nowoczesne i przyjazne dla mieszkańców. Samorządy z niecierpliwością wyczekują również reformy finansowania jednostek samorządu terytorialnego, która ma ustabilizować ich sytuację po zmianach wprowadzonych w tzw. Polskim Ładzie.

Regionalne –

Przyspiesza dekarbonizacja ciepłownictwa. Elektrociepłownia w Bydgoszczy od przyszłego roku zrezygnuje z kolejnych kotłów węglowych

Elektrociepłownia Bydgoszcz II, należąca do PGE Energia Ciepła, wchodzi w kluczowy etap inwestycji, która ma doprowadzić do wyłączenia dwóch z czterech kotłów węglowych i ograniczenia emisji dwutlenku węgla o 17 proc. To oznacza, że od II kwartału 2025 roku mieszkańcy Bydgoszczy będą korzystać z ciepła wytworzonego w nowych niskoemisyjnych źródłach. To jeden z kilku realizowanych projektów PGE Energia Ciepła, które zmierzają do dekarbonizacji w ciepłownictwie.

Nauka

Polski przemysł kosmiczny jest gotowy na zwiększanie udziału w programach Europejskiej Agencji Kosmicznej. Do tego będzie potrzebować coraz więcej wykwalifikowanych kadr

Pierwsza grupa młodych inżynierów z Polski rozpoczęła dwuletni staż w ośrodkach Europejskiej Agencji Kosmicznej w Niderlandach, Hiszpanii, Francji i Niemczech. W sumie do 2025 roku na staże do ESA zostanie skierowanych 30 kandydatów z Polski, którzy wezmą udział w kluczowych przedsięwzięciach naukowych i technologicznych agencji. To tylko jedna z inicjatyw nakierowanych na kształcenie kadr do pracy w sektorze kosmicznym. Sytuacja w tym zakresie poprawiła się na przestrzeni ostatnich lat, jednak w związku z szybkim rozwojem branży w nadchodzących latach zapotrzebowanie na wykwalifikowanych ekspertów będzie rosło.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.