Komunikaty PR

Lagardère Travel Retail prezentuje Costa Coffee w nowym designie

2023-10-10  |  14:00
Biuro prasowe
Kontakt
Magdalena Maksymiuk
PR Hub

Długa 16/205
00-238 Warszawa
magdalena.maksymiuk|prhub.eu| |magdalena.maksymiuk|prhub.eu
609555990
prhub.eu

Costa Coffee zaprezentowała kawiarnie o zupełnie nowych wnętrzach. Na razie sieć otworzyła dwa lokale w odświeżonym designie – oba zlokalizowane w kompleksie handlowym Złote Tarasy w Warszawie. Nowa formuła w centralnej lokalizacji ma lepiej odpowiadać na potrzeby młodych konsumentów. Spółka Lagardère Travel Retail, która od lutego b.r. zarządza siecią Costa Coffee w Polsce, zapowiedziała już renowacje kolejnych sześciu kawiarni.

Remont dwóch kawiarni Costa Coffee wprowadza zupełnie nowy standard wizualny dla tej renomowanej sieci. Zaprezentowany w warszawskich Złotych Tarasach design UPLIFT jest jaśniejszy, nowocześniejszy i bardziej przestronny. Każdy detal kawiarni został zaprojektowany w taki sposób, żeby zapewnić gościom przytulne, ciepłe miejsce zachęcające do pracy, odpoczynku, spotkań biznesowych i towarzyskich.

Nowoczesny design w atrakcyjnej lokalizacji

Przearanżowane zostało całe wnętrze – od wykończenia ścian, przez meble, po dekoracje. Wykorzystano różne materiały, tekstury i formy. Naturalne drewno, beton, ceramika pojawiają się w towarzystwie dużej ilości roślinnych akcentów i światła o ciepłej brawie. Modyfikacjom uległa też kolorystyka kawiarni – do znanej gościom czerwieni charakterystycznej dla Costa Coffee dołączył koralowy róż, a także pastelowe akcenty kolorów liliowego, zieleni i błękitu.

Ważnym elementem wystroju jest znak graficzny Costa Coffee – „3 ziarna”, który może być prezentowany w różnych formach. Design UPLIFT daje możliwość wprowadzania zmian we wnętrzach w zależności od lokalizacji, w której znajduje się kawiarnia, stawiając na lokalne akcenty oraz współprace z lokalnymi artystami. W warszawskich realizacjach dwa neony nowej generacji zaprojektowała firma Ledon. Nowo otwarte kawiarnie pojawiły się na parterze oraz II piętrze centrum handlowego Złote Tarasy – tuż przy warszawskim Dworcu Centralnym. Oferują odpowiednio 83 i 123 miejsc siedzących dla gości. Centralna lokalizacja sprawia, że Costa Coffee w nowej odsłonie staje się łatwo dostępna dla mieszkańców i turystów odwiedzających stolicę.

– Kawiarnie Costa Coffee w nowej odsłonie UPLIFT są bardziej energetyczne, nowoczesne, lepiej wpisują się w najnowsze trendy i oczekiwania klientów, szczególnie tych młodych. Pierwszymi kawiarniami w Polsce, które przeszły remodelling były kawiarnie w Złotych Tarasach, ale już planujemy modernizację sześciu następnych punktów w strategicznych dla nas lokalizacjach: kolejną warszawską kawiarnię, tym razem na Dworcu Centralnym, a także dwa lokale w Katowicach oraz trzy w Łodzi. Postawiliśmy na redesign placówek w lokalizacjach o dużym ruchu, dzięki czemu z nowej przestrzeni Costa Coffee będzie mogło korzystać od razu szerokie grono gości – zapowiada Maciej Gajkowski, dyrektor zarządzający segmentem Foodservice w Lagardère Travel Retail.

Nowy design Costa Coffee po raz pierwszy został przedstawiony w Wielkiej Brytanii pod koniec 2022 r. Wszystkie nowo otwierane lokalne będą projektowane według nowego standardu wizualnego.

Pod parasolem Lagardère Travel Retail

Nowy design lokali Costa Coffee w Złotych Tarasach to kolejny ważny krok w rozwoju sieci, która od lutego b.r. rozwija się pod skrzydłami Lagardère Travel Retail w Polsce. Doświadczony operator punktów na lotniskach, dworcach czy w centrach handlowych w lutym tego roku objął masterfranczyzę marki Costa Coffee w Polsce i na Łotwie, umożliwiając jej dalszą ekspansję. Od rozpoczęcia tej strategicznej współpracy otworzono już pięć kawiarni, w tym trzy w nowych lokalizacjach w Warszawie i Wrocławiu. W perspektywie kolejnych pięciu lat – poza następnymi modernizacjami - spółka planuje otwarcia pięciu nowych kawiarni rocznie. Za cel obiera centra handlowe, centra komunikacyjne, biurowce i high-streetowe lokalizacje w dużych ośrodkach miejskich.

Wieloletnie i wielosegmentowe doświadczenie Lagardère Travel Retail stanowi solidne podstawy dla dalszego rozwoju Costa Coffee w Polsce.

– Costa Coffee to już druga, obok So Coffee, ogólnopolska kawiarniana sieć, którą zarządzamy. Obie chcemy intensywnie rozwijać. Stale szukamy też nowych formatów i rozwiązań w obszarze foodservice. Ostatnio otworzyliśmy np. Salad Story ze specjalną ofertą śniadaniową dla podróżujących przez lotnisko w Gdańsku czy nowy koncept barowy w duchu sens-of-place na Lotnisku Chopina w Warszawie - Lokal +48. Mamy na koncie także pierwszy foodvenience w Polsce – 1Minute Smacznego! Synergia działań pozwala nam na szybką ekspansję, a także kreowanie nowych, innowacyjnych konceptów dostosowanych do różnych lokalizacji i potrzeb klientów - dodaje Maciej Gajkowski.

***

Lagardère Travel Retail to globalny lider branży travel retail, który w ramach linii Travel Essentials, Duty Free & Fashion oraz Foodservice zarządza siecią ponad 5 tys. sklepów działających na lotniskach, dworcach kolejowych i w innych przestrzeniach koncesjonowanych w 42 krajach i regionach. W 2022 r. sprzedaż Grupy (100%) wyniosła 5,2 mld euro. W Polsce Lagardère Travel Retail działa od 1997 r. – do 2015 r. jako HDS Polska – i rozwija się także w lokalizacjach typowo handlowych (centra, ulice, parki handlowe itd.). W sumie Lagardère Travel Retail w Polsce zarządza siecią ok. 1000 różnorodnych punktów sprzedaży pod 40 markami takimi jak Inmedio, So Coffee, Relay, Aelia Duty Free, 1Minute i inne. Szeroka oferta kreatywnych, szytych na miarę konceptów handlowych wynika wprost z misji firmy, która opiera się na elastycznym odpowiadaniu na potrzeby partnerów biznesowych i ich klientów. Lagardère Travel Retail realizuje tę misję w sposób zrównoważony. W 2019 r. spółka przyjęła globalną strategię PEPS (Planet, Ethics, People, Social), w ramach której zobowiązała się m.in. do promowania lokalnych i odpowiedzialnych produktów, redukcji odpadów oraz osiągnięcia zerowej emisji netto gazów cieplarnianych przed 2050 r.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PR Hub
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel 11 tysięcy automatów paczkowych w sieci DPD Pickup Biuro prasowe
2025-08-13 | 11:50

11 tysięcy automatów paczkowych w sieci DPD Pickup

DPD Polska utrzymuje dynamikę rozbudowy infrastruktury logistycznej OOH – sieć DPD Pickup liczy 33 tys. automatów i punktów, z czego już 11 tys. stanowią
Handel E-commerce w 2025. Jak budować przewagę dzięki elastycznym strategiom cenowym?
2025-08-08 | 10:50

E-commerce w 2025. Jak budować przewagę dzięki elastycznym strategiom cenowym?

Rok 2025 niesie za sobą dynamiczne zmiany w świecie e-commerce. Znaczącą rolę odgrywają technologie predykcyjne, automatyzacja pricingu oraz coraz większe znaczenie danych
Handel Kamil R. Gancarz: Unia została rozegrana – nowa umowa handlowa z USA - „to się nie spina”
2025-08-05 | 06:00

Kamil R. Gancarz: Unia została rozegrana – nowa umowa handlowa z USA - „to się nie spina”

W niedzielę na szkockim polu golfowym Donalda Trumpa podpisano nową umowę handlową między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi. Porozumienie, które miało złagodzić groźbę

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Polacy nie korzystają z hossy trwającej na warszawskiej giełdzie. Na wzrostach zarabiają głównie inwestorzy zagraniczni

Od października 2022 roku na rynkach akcji trwa hossa, nie omija ona także warszawskiej giełdy. Mimo to inwestorzy indywidualni odpowiadają zaledwie za kilkanaście procent inwestycji, a o wzrostach decyduje i na nich zarabia głównie kapitał z zagranicy. Widać to również po napływach i odpływach do i z funduszy inwestycyjnych. Zdaniem Tomasza Koraba, prezesa EQUES Investment TFI, do przekonania Polaków do inwestowania na rodzimej giełdzie potrzeba zysków z akcji, informacji o tych zyskach docierającej do konsumentów oraz czasu.

Polityka

Obowiązek zapełniania magazynów gazu w UE przed sezonem zimowym ma zapewnić bezpieczeństwo dostaw. Wpłynie też na stabilizację cen

Unia Europejska przedłuży przepisy z 2022 roku dotyczące magazynowania gazu. Będą one obowiązywać do końca 2027 roku. Zobowiązują one państwa członkowskie do osiągnięcia określonego poziomu zapełnienia magazynów gazu przed sezonem zimowym. Magazyny gazu pokrywają 30 proc. zapotrzebowania Unii Europejskiej na niego w miesiącach zimowych. Nowe unijne przepisy mają zapewnić stabilne i przystępne cenowo dostawy.

Infrastruktura

Gminy zwlekają z uchwaleniem planów ogólnych zagospodarowania przestrzennego. Może to spowodować przesunięcie terminu ich wejścia w życie

Reforma systemu planowania i zagospodarowania przestrzennego rozpoczęła się we wrześniu 2023 roku wraz z wejściem w życie większości przepisów nowelizacji ustawy z 27 marca 2003 roku. Uwzględniono w niej plany ogólne gminy (POG) – nowe dokumenty planistyczne, za których przygotowanie mają odpowiadać samorządy. Rada Ministrów w kwietniu br. uchwaliła jednak ustawę o zmianie ustawy z 7 lipca 2023 roku, a jej celem jest zmiana terminu obowiązywania studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gmin na 30 czerwca 2026 roku. Wskazana data może nie być ostateczna z uwagi na to, że żadna z gmin nie uchwaliła jeszcze POG.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.