Komunikaty PR

Lagardère Travel Retail stawia na sezonowy asortyment. Nie tylko w foodservice

2023-09-26  |  14:00
Biuro prasowe
Kontakt
Magdalena Maksymiuk
PR Hub

Długa 16/205
00-238 Warszawa
magdalena.maksymiuk|prhub.eu| |magdalena.maksymiuk|prhub.eu
609555990
prhub.eu

Lagardère Travel Retail w Polsce stawia na sezonowość. Jesienne produkty zagościły już nie tylko w konceptach foodservice’owych, ale także w innych formatach operatora, który w Polsce zarządza blisko 1000 punktów sprzedaży pod ponad 40 różnymi markami – takimi jak 1Minute Smacznego!, Aelia Duty Free, Inmedio, Relay i So Coffee. To pierwszy rok, w którym kampanie sezonowe w Lagardère Travel Retail wystartowały w wielu brandach w tym samym czasie.

Jesienne smaki w So Coffee i Costa Coffee

Oferta sezonowa w konceptach zarządzanych przez Lagardère Travel Retail w Polsce pojawiła się z początkiem września. Jest to widoczne szczególnie, ale nie tylko w konceptach kawiarnianych. W menu So Coffee w ramach kampanii „Bajeczna jesień” pojawiły się m.in. karmelove dyniolatte, cappuccino o smaku szarlotki z cynamonem oraz dwie herbaty: zielona z rokitnikiem i grapefruitem oraz czarna z pomarańczą, śliwką i cytryną. Wśród sezonowych nowości znalazły się też ciasta, m.in. sernik korzenny z gruszką i tarta śliwkowa.

Jesienna kampania trwa również w polskich kawiarniach Costa Coffee, którymi Lagardère Travel Retail zarządza od lutego tego roku. W menu pojawiła się nowość: Apple Pie Latte o smaku szarlotki, a także sprawdzony jesienny duet Maplenut Latte i Maplenut Frappe. Jesień zaowocowała też rozszerzeniem współpracy z LOTTE Wedel i marką Ptasie Mleczko o nowy napój: Ptasie Mleczko Caramel Macchiato Frappe. Poza tym w sezonowej ofercie Costa Coffee są dostępne nowe kanapki serwowane w wersji z chrupiącym pieczywem na zakwasie.

Jesień w Inmedio, 1Minute Smacznego! i w konceptach lotniskowych

Sezonowe menu w sieciach kawiarni to coś, do czego klienci już zdążyli się przyzwyczaić. Jednak w tym roku spółka Lagardère Travel Retail w Polsce zdecydowała się iść o krok dalej. Pierwszego września ruszyły też jesienne kampanie w sieciach convenience i duty free.

Stawiamy na sezonowość nie tylko w konceptach gastronomicznych. Również w innych naszych punktach pojawiły się jesienne produkty – m.in. w sieciach Inmedio TOP&POP i 1Minute Smacznego!, a także w lotniskowych sklepach Premium Food Gate i Aelia Duty Free. Co ważne, sezonowym modyfikacjom w tych formatach nie podlega wyłącznie oferta foodowa, bo np. w Inmedio TOP&POP promujemy jesienne świece zapachowe, kule i pudry do kąpieli, a w Aelia Duty Free rozszerzamy ofertę perfum. Uzupełniając asortyment o propozycje sezonowe, współpracujemy blisko z producentami i dbamy o lokalny, polski charakter promowanej oferty. Przykładowo, kosmetyki dostępne w jesiennej ofercie Inmedio TOP&POP dostarcza Stara Mydlarnia. To kierunek, który odpowiada wprost na trendy rynkowe i na potrzeby konsumentów we wszystkich segmentach, w których działamy – mówi Dariusz Sinkiewicz, Dyrektor Zarządzający ds. Handlowych i Innowacji w Lagardère Travel Retail w Polsce.

Przykładów lokalnych produktów sezonowych w ofercie konceptów Lagardère Travel Retail w Polsce jest więcej. Na półkach sklepu Premium Food Gate na warszawskim lotnisku Chopina klienci znajdą m.in. unikatowy zestaw miodów z Beskidu Małego (prosto z Pasieki Łysoń), marynowane grzyby z Podlasia w opakowaniu o kształcie borowika (marki Leśne Skarby) oraz aromatyczne, suszone śliwki z polskich sadów, otulone aromatem gorzkiej czekolady (Śliwka Nałęczowska). Z kolei Aelia Duty Free wprowadziła do oferty edycję limitowaną Chopin Potato Vodka ze specjalną, zaprojektowaną specjalnie dla sieci etykietą przedstawiającą polskie symbole i krajobrazy.

Sezonowe promocje z Kameleonem

Na jesienne produkty dostępne w ofercie Lagardère Travel Retail w Polsce obowiązują specjalne promocje. Można z nich skorzystać za pomocą aplikacji Kameleon. Jedyny w Polsce multibrandowy program lojalnościowy działa obecnie w 800 punktach zarządzanych przez Lagardère Travel Retail w różnych lokalizacjach na lotniskach i w przestrzeni miejskiej, w tym na dworcach, stacjach metra i osiedlach, a także w retail parkach i centrach handlowych. Mechanizm programu jest oparty o cashback.

Kameleon buduje świadomość naszych marek i zwiększa powracalność klientów do punktów sprzedaży. Oferuje bony za regularne zakupy i liczne promocje – m.in. zniżkę w wysokości 30 proc. na kolejne zakupy po 5 wykonanych transakcjach. Liczba użytkowników aplikacji stale rośnie. Liczymy na to, że docenią oni także nasze oferty sezonowe – podkreśla Dariusz Sinkiewicz.

 

***

Lagardère Travel Retail to globalny lider branży travel retail, który w ramach linii Travel Essentials, Duty Free & Fashion oraz Foodservice zarządza siecią ponad 5 tys. sklepów działających na lotniskach, dworcach kolejowych i w innych przestrzeniach koncesjonowanych w 42 krajach i regionach. W 2022 r. sprzedaż Grupy (100%) wyniosła 5,2 mld euro. W Polsce Lagardère Travel Retail działa od 1997 r. – do 2015 r. jako HDS Polska – i rozwija się także w lokalizacjach typowo handlowych (centra, ulice, parki handlowe itd.). W sumie Lagardère Travel Retail w Polsce zarządza siecią ok. 1000 różnorodnych punktów sprzedaży pod 40 markami takimi jak Inmedio, So Coffee, Relay, Aelia Duty Free, 1Minute i inne. Szeroka oferta kreatywnych, szytych na miarę konceptów handlowych wynika wprost z misji firmy, która opiera się na elastycznym odpowiadaniu na potrzeby partnerów biznesowych i ich klientów. Lagardère Travel Retail realizuje tę misję w sposób zrównoważony. W 2019 r. spółka przyjęła globalną strategię PEPS (Planet, Ethics, People, Social), w ramach której zobowiązała się m.in. do promowania lokalnych i odpowiedzialnych produktów, redukcji odpadów oraz osiągnięcia zerowej emisji netto gazów cieplarnianych przed 2050 r.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PR Hub
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie Biuro prasowe
2025-06-10 | 06:00

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Jako przedsiębiorca zapewne zauważasz, że cyfrowa transformacja to już nie tylko trend, ale konieczność. W dobie mobilności i dynamicznych zmian rynkowych, obsługa sprzedaży
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
2025-05-29 | 16:25

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Usługi premium w cieniu presji cenowej Choć dostawy tego samego dnia były niegdyś zapowiadane jako jeden z najważniejszych kierunków rozwoju e-commerce i symbol

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.