Komunikaty PR

Lagardère Travel Retail stawia na sezonowy asortyment. Nie tylko w foodservice

2023-09-26  |  14:00
Biuro prasowe
Kontakt
Magdalena Maksymiuk
PR Hub

Długa 16/205
00-238 Warszawa
magdalena.maksymiuk|prhub.eu| |magdalena.maksymiuk|prhub.eu
609555990
prhub.eu

Lagardère Travel Retail w Polsce stawia na sezonowość. Jesienne produkty zagościły już nie tylko w konceptach foodservice’owych, ale także w innych formatach operatora, który w Polsce zarządza blisko 1000 punktów sprzedaży pod ponad 40 różnymi markami – takimi jak 1Minute Smacznego!, Aelia Duty Free, Inmedio, Relay i So Coffee. To pierwszy rok, w którym kampanie sezonowe w Lagardère Travel Retail wystartowały w wielu brandach w tym samym czasie.

Jesienne smaki w So Coffee i Costa Coffee

Oferta sezonowa w konceptach zarządzanych przez Lagardère Travel Retail w Polsce pojawiła się z początkiem września. Jest to widoczne szczególnie, ale nie tylko w konceptach kawiarnianych. W menu So Coffee w ramach kampanii „Bajeczna jesień” pojawiły się m.in. karmelove dyniolatte, cappuccino o smaku szarlotki z cynamonem oraz dwie herbaty: zielona z rokitnikiem i grapefruitem oraz czarna z pomarańczą, śliwką i cytryną. Wśród sezonowych nowości znalazły się też ciasta, m.in. sernik korzenny z gruszką i tarta śliwkowa.

Jesienna kampania trwa również w polskich kawiarniach Costa Coffee, którymi Lagardère Travel Retail zarządza od lutego tego roku. W menu pojawiła się nowość: Apple Pie Latte o smaku szarlotki, a także sprawdzony jesienny duet Maplenut Latte i Maplenut Frappe. Jesień zaowocowała też rozszerzeniem współpracy z LOTTE Wedel i marką Ptasie Mleczko o nowy napój: Ptasie Mleczko Caramel Macchiato Frappe. Poza tym w sezonowej ofercie Costa Coffee są dostępne nowe kanapki serwowane w wersji z chrupiącym pieczywem na zakwasie.

Jesień w Inmedio, 1Minute Smacznego! i w konceptach lotniskowych

Sezonowe menu w sieciach kawiarni to coś, do czego klienci już zdążyli się przyzwyczaić. Jednak w tym roku spółka Lagardère Travel Retail w Polsce zdecydowała się iść o krok dalej. Pierwszego września ruszyły też jesienne kampanie w sieciach convenience i duty free.

Stawiamy na sezonowość nie tylko w konceptach gastronomicznych. Również w innych naszych punktach pojawiły się jesienne produkty – m.in. w sieciach Inmedio TOP&POP i 1Minute Smacznego!, a także w lotniskowych sklepach Premium Food Gate i Aelia Duty Free. Co ważne, sezonowym modyfikacjom w tych formatach nie podlega wyłącznie oferta foodowa, bo np. w Inmedio TOP&POP promujemy jesienne świece zapachowe, kule i pudry do kąpieli, a w Aelia Duty Free rozszerzamy ofertę perfum. Uzupełniając asortyment o propozycje sezonowe, współpracujemy blisko z producentami i dbamy o lokalny, polski charakter promowanej oferty. Przykładowo, kosmetyki dostępne w jesiennej ofercie Inmedio TOP&POP dostarcza Stara Mydlarnia. To kierunek, który odpowiada wprost na trendy rynkowe i na potrzeby konsumentów we wszystkich segmentach, w których działamy – mówi Dariusz Sinkiewicz, Dyrektor Zarządzający ds. Handlowych i Innowacji w Lagardère Travel Retail w Polsce.

Przykładów lokalnych produktów sezonowych w ofercie konceptów Lagardère Travel Retail w Polsce jest więcej. Na półkach sklepu Premium Food Gate na warszawskim lotnisku Chopina klienci znajdą m.in. unikatowy zestaw miodów z Beskidu Małego (prosto z Pasieki Łysoń), marynowane grzyby z Podlasia w opakowaniu o kształcie borowika (marki Leśne Skarby) oraz aromatyczne, suszone śliwki z polskich sadów, otulone aromatem gorzkiej czekolady (Śliwka Nałęczowska). Z kolei Aelia Duty Free wprowadziła do oferty edycję limitowaną Chopin Potato Vodka ze specjalną, zaprojektowaną specjalnie dla sieci etykietą przedstawiającą polskie symbole i krajobrazy.

Sezonowe promocje z Kameleonem

Na jesienne produkty dostępne w ofercie Lagardère Travel Retail w Polsce obowiązują specjalne promocje. Można z nich skorzystać za pomocą aplikacji Kameleon. Jedyny w Polsce multibrandowy program lojalnościowy działa obecnie w 800 punktach zarządzanych przez Lagardère Travel Retail w różnych lokalizacjach na lotniskach i w przestrzeni miejskiej, w tym na dworcach, stacjach metra i osiedlach, a także w retail parkach i centrach handlowych. Mechanizm programu jest oparty o cashback.

Kameleon buduje świadomość naszych marek i zwiększa powracalność klientów do punktów sprzedaży. Oferuje bony za regularne zakupy i liczne promocje – m.in. zniżkę w wysokości 30 proc. na kolejne zakupy po 5 wykonanych transakcjach. Liczba użytkowników aplikacji stale rośnie. Liczymy na to, że docenią oni także nasze oferty sezonowe – podkreśla Dariusz Sinkiewicz.

 

***

Lagardère Travel Retail to globalny lider branży travel retail, który w ramach linii Travel Essentials, Duty Free & Fashion oraz Foodservice zarządza siecią ponad 5 tys. sklepów działających na lotniskach, dworcach kolejowych i w innych przestrzeniach koncesjonowanych w 42 krajach i regionach. W 2022 r. sprzedaż Grupy (100%) wyniosła 5,2 mld euro. W Polsce Lagardère Travel Retail działa od 1997 r. – do 2015 r. jako HDS Polska – i rozwija się także w lokalizacjach typowo handlowych (centra, ulice, parki handlowe itd.). W sumie Lagardère Travel Retail w Polsce zarządza siecią ok. 1000 różnorodnych punktów sprzedaży pod 40 markami takimi jak Inmedio, So Coffee, Relay, Aelia Duty Free, 1Minute i inne. Szeroka oferta kreatywnych, szytych na miarę konceptów handlowych wynika wprost z misji firmy, która opiera się na elastycznym odpowiadaniu na potrzeby partnerów biznesowych i ich klientów. Lagardère Travel Retail realizuje tę misję w sposób zrównoważony. W 2019 r. spółka przyjęła globalną strategię PEPS (Planet, Ethics, People, Social), w ramach której zobowiązała się m.in. do promowania lokalnych i odpowiedzialnych produktów, redukcji odpadów oraz osiągnięcia zerowej emisji netto gazów cieplarnianych przed 2050 r.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PR Hub
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU Biuro prasowe
2025-03-04 | 08:00

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Wiodący dostawca płatności dla e-commerce - PayU - przygotował dwie oficjalne wtyczki (aplikacje) do platformy Shopify służącej do tworzenia i zarządzania sklepami internetowymi.
Handel Marcowe promocje na smartfony Motorola
2025-03-03 | 10:15

Marcowe promocje na smartfony Motorola

Marcowe promocje na smartfony Motorola wjeżdżają na bogato. Co tydzień, wybrane modele dostępne będą w prawdziwie kocich cenach - tak dobrych, że aż żal ich
Handel Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!
2025-03-03 | 09:40

Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!

Firma Heat Decor, lider w dziedzinie nowoczesnych systemów grzewczych, wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO. To przełomowe rozwiązanie w zakresie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Przemysł

Konkurencyjność przemysłu priorytetem dla Europy. Konieczne jest zwiększenie poziomu inwestycji firm w innowacje

Dobrze prosperująca i konkurencyjna Europa – to jedno z haseł przewodnich obecnego tzw. tria prezydencji w Radzie UE, czyli Polski, Danii i Cypru. To oznacza, że przez kolejne 1,5 roku wysiłki państw członkowskich i instytucji unijnych będą się koncentrować oprócz szeroko rozumianego bezpieczeństwa m.in. na wzmacnianiu konkurencyjności europejskiego przemysłu. W tym kontekście na znaczeniu zyskują inwestycje firm w cyfryzację i automatyzację.

Bankowość

Ponad 1,2 tys. projektów związanych z zieloną transformacją miast. BGK podpisał już umowy na 6,4 mld zł

Już ponad 1,2 tys. wniosków wpłynęło do BGK na pożyczkę wspierającą zieloną transformację miast. Ich łączna wartość przekracza 6,4 mld zł. W ramach całego programu polskie samorządy i spółki komunalne mogą zyskać 40 mld zł w ramach preferencyjnych pożyczek. W marcu BGK podpisało osiem umów na zielone transformacje z czterema samorządami. W Szczytnie środki umożliwią rekultywację ścisłego centrum miasta z uwzględnieniem zabytkowej wieży ciśnień.

Edukacja

Jerzy Owsiak: Polskie firmy potrzebują, aby państwo im nie przeszkadzało w prowadzeniu biznesu. Ważne jest też zaufanie i ograniczenie biurokracji

– To jest najbardziej dzielny kraj na świecie – mówi o polskim podejściu do przedsiębiorczości Jerzy Owsiak, założyciel i prezes Fundacji Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Przy okazji gali wręczenia statuetek Lidera Polskiego Biznesu nawiązał do lat 90., które pokazały siłę pomysłowości i kreatywności polskich przedsiębiorców. Jerzy Owsiak został jednym z tegorocznych laureatów Nagrody Specjalnej Business Centre Club.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.