Lider Starachowice poszerzył swoją ofertę o produkty kuchenne marki Zwieger

Maciej Gaździcki
2moro
Mazowiecka 125/1
30-023 Kraków
maciej|2moro.pl| |maciej|2moro.pl
+48 694501400
2moro.pl/
Wyposażenie kuchenne jak dla profesjonalistów. Zwieger w Lider Starachowice
Oferta Lider Starachowice - dystrybutora urządzeń elektronicznych, w tym AGD i RTV - poszerzyła się o kolejną markę. Jest to zyskująca popularność w Polsce marka produktów kuchennych Zwieger.
W ofercie marki Zwieger znaleźć można garnki, patelnie, sztućce i noże, zastawę stołową, a także akcesoria kuchenne. Tworzymy dla tych, którzy tak jak my, cenią sobie w kuchni przede wszystkim jakość i funkcjonalność, dlatego w swojej ofercie posiadamy szeroką gamę produktów wykonanych z najlepszych surowców, cechujących się bezpieczeństwem i wygodą użytkowania. (...) Produkty Zwieger to wszystko, czego potrzebujesz by móc czerpać czystą radość z gotowania i spożywania posiłków - czytamy na stronie producenta. Od 2016 roku ambasadorem marki jest jest Michel Moran - restaurator, szef kuchni, gospodarz programów kulinarnych ("MasterChef", "MasterChef Junior", "MasterChef Nastolatki")
W dystrybucji Lider są obecnie różnego rodzaju noże (do warzyw i owoców, plastrowania) wraz z ostrzałkami, patelnie (do naleśników, grillowe, uniwersalne, głębokie, wok), garnki, brytfanny czy czajniki z gwizdkiem.
Lider Starachowice zachęca do sprawdzenia produktów Zwieger w swojej ofercie, a także zaprasza do kontaktu w celu uzyskania szczegółowych informacji dotyczących marki Zwieger - specyfikacji produktów, ich dostępności oraz możliwości współpracy.

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Jednorazowe opakowania z plastiku mają do 2030 roku zniknąć z lokali gastronomicznych. Przekonanie klientów do pojemników wielorazowych może być wyzwaniem
Unijne przepisy zobowiązują firmy z branży HoReCa do ograniczenia w perspektywie 2030 roku jednorazowych opakowań z tworzyw sztucznych i zastąpienia choć części z nich opakowaniami wielorazowymi. Choć wielu Europejczyków pozytywnie odnosi się do oferowania opakowań wielorazowych przez lokale gastronomiczne, zaangażowanie użytkowników w zwrot pojemników może się okazać wyzwaniem.
Handel
Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.
Polityka
Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.