Lidl i kampania "Dzieciństwo bez przemocy” – spoty we wszystkich sklepach
Ruszyła kampania „Dzieciństwo bez przemocy” Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę oraz Krajowej Koalicji na Rzecz Ochrony Dzieci. Jest ona wyrazem sprzeciwu wobec krzywdzenia dzieci i ma na celu promowanie systemowych rozwiązań sprzyjających dobremu dzieciństwu. W akcję włączył się Lidl Polska – w ponad 900 sklepach emitowany będzie spot głosowy kampanii. Ponadto sieć opublikuje treści edukacyjne związane z kampanią w gazetkach promocyjnych.
Lidl Polska aktywnie angażuje się w działania z obszaru społecznej odpowiedzialności biznesu. Firma ma świadomość, że podejmowane przez społeczeństwo decyzje wpływają na to, w jakim świecie będą żyły kolejne pokolenia. Jednymi z filarów strategii CRS Lidl Polska są zaangażowanie w dialog i promocja zdrowia – także psychicznego. „Przemoc odbiera dziecku moc. Wspieraj dzieciństwo mocy bez przemocy” – hasło kampanii będzie można usłyszeć we wszystkich sklepach Lidl Polska od 8 października.
Kampania „Dzieciństwo bez przemocy” w Lidl Polska.
– “Z radością wspieramy kampanię na szczeblu ogólnopolskim i promujemy tak ważne komunikaty we wszystkich naszych sklepach. Inicjatywa ta ma na celu przeciwdziałanie przemocy, budowanie bezpieczniejszego środowiska dla dzieci oraz promowanie idei uważnego rodzicielstwa. Cieszymy się, że jako Lidl Polska możemy dołączyć do działań, które przyczyniają się do wychowania zdrowych, pewnych siebie i szczęśliwych młodych ludzi. Nasze zaangażowanie w tę kampanię to dla nas wyraz społecznej odpowiedzialności biznesu i dbałości o dobrostan przyszłych pokoleń. Mamy nadzieję, że dzięki naszemu wkładowi przesłanie kampanii dotrze do jeszcze większej liczby osób” – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, Dyrektorka ds. Corporate Affairs and CSR w Lidl Polska.
Kampania „Dzieciństwo bez przemocy” obejmuje zarówno działania na szczeblu ogólnopolskim, jak i lokalnym, angażując różne instytucje i firmy w Polsce. Akcja potrwa do 19 listopada 2024 roku, na który przypada Międzynarodowy Dzień Przeciwdziałania Przemocy Wobec Dzieci.
– „Cieszymy się, że tak duża marka jak Lidl zaangażowała się w naszą kampanię. Wierzymy, że dzięki tej współpracy osoby z całej Polski dowiedzą się, jak tworzyć bezpieczniejszy świat dla dzieci i jak reagować na przemoc. Hasło kampanii Dzieciństwo bez Przemocy – Wspieraj dzieciństwo mocy, bez przemocy – zyska jeszcze większy zasięg, inspirując do działania i zwiększając świadomość w kwestii ochrony najmłodszych” – dodaje Wiktoria Kinik, rzeczniczka prasowa Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę.
Lidl Polska realizuje różnorodne działania skierowane do dzieci i młodzieży, które obejmują m.in. programy edukacyjne promujące zdrowe nawyki żywieniowe wśród najmłodszych. Jednym z przykładów tego typu działań jest program "Szkoły Pełne Talentów", który zachęca dzieci do rozwijania swoich zainteresowań i umiejętności. W ramach społecznej odpowiedzialności biznesu Lidl wspiera lokalne szkoły i przedszkola, przekazując im sprzęt, materiały dydaktyczne lub finansowe wsparcie na realizację projektów edukacyjnych. Firma organizuje również liczne akcje charytatywne, w które mogą się zaangażować rodziny z dziećmi.

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.