Komunikaty PR

Lidl i kampania "Dzieciństwo bez przemocy” – spoty we wszystkich sklepach

2024-10-09  |  09:35
Biuro prasowe

Ruszyła kampania „Dzieciństwo bez przemocy” Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę oraz Krajowej Koalicji na Rzecz Ochrony Dzieci. Jest ona wyrazem sprzeciwu wobec krzywdzenia dzieci i ma na celu promowanie systemowych rozwiązań sprzyjających dobremu dzieciństwu. W akcję włączył się Lidl Polska – w ponad 900 sklepach emitowany będzie spot głosowy kampanii. Ponadto sieć opublikuje treści edukacyjne związane z kampanią w gazetkach promocyjnych.

Lidl Polska aktywnie angażuje się w działania z obszaru społecznej odpowiedzialności biznesu. Firma ma świadomość, że podejmowane przez społeczeństwo decyzje wpływają na to, w jakim świecie będą żyły kolejne pokolenia. Jednymi z filarów strategii CRS Lidl Polska są zaangażowanie w dialog i promocja zdrowia – także psychicznego. „Przemoc odbiera dziecku moc. Wspieraj dzieciństwo mocy bez przemocy” – hasło kampanii będzie można usłyszeć we wszystkich sklepach Lidl Polska od 8 października.

Kampania „Dzieciństwo bez przemocy” w Lidl Polska.

“Z radością wspieramy kampanię na szczeblu ogólnopolskim i promujemy tak ważne komunikaty we wszystkich naszych sklepach. Inicjatywa ta ma na celu przeciwdziałanie przemocy, budowanie bezpieczniejszego środowiska dla dzieci oraz promowanie idei uważnego rodzicielstwa. Cieszymy się, że jako Lidl Polska możemy dołączyć do działań, które przyczyniają się do wychowania zdrowych, pewnych siebie i szczęśliwych młodych ludzi. Nasze zaangażowanie w tę kampanię to dla nas wyraz społecznej odpowiedzialności biznesu i dbałości o dobrostan przyszłych pokoleń. Mamy nadzieję, że dzięki naszemu wkładowi przesłanie kampanii dotrze do jeszcze większej liczby osób” – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, Dyrektorka ds. Corporate Affairs and CSR w Lidl Polska.

Kampania „Dzieciństwo bez przemocy” obejmuje zarówno działania na szczeblu ogólnopolskim, jak i lokalnym, angażując różne instytucje i firmy w Polsce. Akcja potrwa do 19 listopada 2024 roku, na który przypada Międzynarodowy Dzień Przeciwdziałania Przemocy Wobec Dzieci.

„Cieszymy się, że tak duża marka jak Lidl zaangażowała się w naszą kampanię. Wierzymy, że dzięki tej współpracy osoby z całej Polski dowiedzą się, jak tworzyć bezpieczniejszy świat dla dzieci i jak reagować na przemoc. Hasło kampanii Dzieciństwo bez Przemocy – Wspieraj dzieciństwo mocy, bez przemocy – zyska jeszcze większy zasięg, inspirując do działania i zwiększając świadomość w kwestii ochrony najmłodszych” – dodaje Wiktoria Kinik, rzeczniczka prasowa Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę.

Lidl Polska realizuje różnorodne działania skierowane do dzieci i młodzieży, które obejmują m.in. programy edukacyjne promujące zdrowe nawyki żywieniowe wśród najmłodszych. Jednym z przykładów tego typu działań jest program "Szkoły Pełne Talentów", który zachęca dzieci do rozwijania swoich zainteresowań i umiejętności. W ramach społecznej odpowiedzialności biznesu Lidl wspiera lokalne szkoły i przedszkola, przekazując im sprzęt, materiały dydaktyczne lub finansowe wsparcie na realizację projektów edukacyjnych. Firma organizuje również liczne akcje charytatywne, w które mogą się zaangażować rodziny z dziećmi.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Efektywne rozwiązania i implementacja technologii podczas Retail Congress Biuro prasowe
2024-10-31 | 13:00

Efektywne rozwiązania i implementacja technologii podczas Retail Congress

Efektywne rozwiązania i implementacja technologii podczas Retail Congress   Aktualne trendy i praktyczne zastosowania w projektowaniu przestrzeni sklepowych będą wiodącymi tematami
Handel Fundusz z oddziałem w Polsce wchodzi w finansowanie transportu morskiego
2024-10-31 | 13:00

Fundusz z oddziałem w Polsce wchodzi w finansowanie transportu morskiego

Fot. oLIVE media Handel morski odpowiada za 90% światowego obrotu towarami, a jego znaczenie stale rośnie, wspierane przez globalizację, rozwój e-commerce i proekologiczne trendy.
Handel Polskie Marki na Amazon.pl
2024-10-31 | 10:30

Polskie Marki na Amazon.pl

Amazon.pl uruchomił sklep Polskie Marki, aby zwiększyć widoczność produktów od rodzimych przedsiębiorców i pomóc im rozwinąć się w e-commerce. Jak wynika z badania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Ruszyła największa elektrownia gazowa w Polsce. Dostarczy energię dla ok. 3 mln gospodarstw

PGE Polska Grupa Energetyczna oddała właśnie do eksploatacji największą elektrownię gazową w Polsce i jedną z najnowocześniejszych w Europie. Jednostka o mocy 1366 MW brutto jest zlokalizowana w Gryfinie w Zachodniopomorskiem. Dostarczy do sieci 1,4 GW mocy, dzięki czemu pokryje ok. 5 proc. krajowego zapotrzebowania na energię elektryczną, zapewniając dostawy dla ok. 3 mln gospodarstw. – To bardzo ważna inwestycja z punktu widzenia bezpieczeństwa państwa i namacalny przykład tego, że transformacja energetyczna trwa – mówi wiceminister klimatu i środowiska Miłosz Motyka.

Bankowość

Rosnące ceny energii i usług podbijają inflację. W pierwszej połowie przyszłego roku będzie się utrzymywać około 5-proc. wzrost cen

Wzrost cen w ostatnich miesiącach przyspieszył. To efekt wyższych cen energii oraz usług. I choć listopad i grudzień mogą przynieść wyhamowanie wzrostów, to około 5-proc. poziom prawdopodobnie będzie się utrzymywać przez całą pierwszą połowę 2025 roku. Zdaniem dr. Jakuba Rybackiego z PIE dopiero w drugiej połowie inflacja może spaść do ok. 3,5 proc. To może oznaczać, że pierwsza obniżka stóp procentowych nie nastąpi na początku roku.

Transport

Policja zachęca do kontroli świateł w autach przed zimą. Nieprawidłowe ustawienie grozi wypadkiem i mandatem

Niewłaściwe oświetlenie samochodu może prowadzić do tragicznych w skutkach sytuacji na drogach. To o tyle istotne, że 98 proc. kierowców przyznaje, że bywają oślepiani przez reflektory aut jadących z naprzeciwka – przypominają eksperci Instytutu Transportu Samochodowego. I zachęcają, żeby w ramach przygotowania samochodu do zimy sprawdzić ustawienie i moc świateł. W najbliższych tygodniach będzie to możliwe bezpłatnie w wybranych punktach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.