Lidl oficjalnym partnerem rozgrywek Ligi Europy UEFA oraz Ligi Konferencji UEFA
Lidl został Oficjalnym Partnerem rozgrywek Ligi Europy UEFA oraz Ligi Konferencji UEFA na trzy kolejne lata aż do sezonu 2026/27. Udział marki wiąże się z umożliwieniem ponad 12 tys. dzieci wyprowadzenia graczy na murawy europejskich boisk, na których rozgrywane są oba turnieje. Partnerstwo to kontynuacja współpracy po UEFA EURO 2024.
Sport jest istotną częścią długoterminowego zaangażowania firmy w promocję zdrowia. Jako sprzedawca żywności, Lidl jest świadomy, jak ważne jest odżywianie dla prawidłowego funkcjonowania każdego człowieka. Zdrowy styl życia obejmuje również ćwiczenia fizyczne. Rozgrywki piłkarskie UEFA są jednymi z najpopularniejszych wydarzeń sportowych na świecie, dlatego poprzez wspomniane partnerstwo, sieć chce zachęcić jak największą liczbę konsumentów do aktywności.
Jako oficjalny Fresh Food partner podczas Ligi Europy UEFA i Ligi Konferencji UEFA Lidl będzie inspirować kibiców pod hasłem "We’re on your team".
Lidl Kids Team w całej Europie
Dzięki nowemu partnerstwu, Lidl obejmie swoim wyjątkowym programem „Lidl Kids Team” 30 europejskich krajów. Powstał on dzięki współpracy z Ligą Europy UEFA i Ligą Konferencji UEFA, w ramach których dzieci w wieku od sześciu do dziesięciu lat będą miały wyjątkową możliwość wyprowadzenia graczy na murawy europejskich boisk, na których rozgrywane są oba turnieje. Sieć planuje także specjalne konkursy, w których do wygrania będą bilety na mecze.
Lidl Kids Team to także chęć zainspirowania jak największej ilości dzieci w całej Europie do aktywności fizycznej. Zdrowy styl życia i świadome odżywianie przyjęte we wczesnym dzieciństwie zmniejszają ryzyko chorób związanych z dietą w wieku dorosłym. Lidl od wielu lat koncentruje się na promowaniu zdrowia, także wśród najmłodszych. W celu kompleksowego zarządzania tematem świadomego odżywiania w 2017 r. została wydana pierwsza w Polsce polityka zakupowa „Świadome Odżywianie”, a w 2023 r. – jej rozbudowana kontynuacja. Polityka dokładnie opisuje podejście sieci do tego strategicznego tematu, jakim jest zdrowe i zrównoważone odżywianie klientów. W 2019 roku Lidl Polska wydał książkę "Supermocni kontra złodzieje zdrowia". Książka składała się z dwóch części łączących naukę z zabawą.
Lidl najbardziej widoczną marką na UEFA EURO 2024
W trakcie trwania UEFA EURO 2024, sieć za pośrednictwem aplikacji Lidl Plus, zaangażowała ponad 16 milionów użytkowników. Lidl rozdawał także kubki z owocami fanom piłki nożnej na miejscu rozgrywania meczów – w sumie zostało przetworzonych aż 91 ton owoców. Według badań przeprowadzonych przez YouGov, firma była najbardziej widocznym partnerem podczas turnieju, a ponad połowa (58%) widzów UEFA EURO 2024 wskazała Lidla jako partnera rozgrywek najczęściej, co stanowi wzrost o 32% w porównaniu z okresem przed rozpoczęciem UEFA EURO 2024 (największy wzrost spośród wszystkich partnerów).
– Jesteśmy dumni, że możemy dodać Ligę Europy oraz Ligę Konferencji UEFA do naszej szerokiej gamy partnerstw sportowych. Jako firma jesteśmy ściśle związani z Europą: powstały 51 lat temu Lidl jest aktualnie obecny w ponad 30 krajach. W Lidlu nasze podstawowe przekonania są powiązane z międzynarodową strategią CSR, dlatego współpraca międzynarodowa ma fundamentalne znaczenie – mówi dr Jennifer Cords – Senior Vice President w Lidl International.
– Cieszymy się, że mogliśmy rozwijać naszą udaną współpracę z Lidlem podczas UEFA EURO 2024 tego lata. Witamy Lidla także jako oficjalnego globalnego sponsora Ligi Europy oraz Ligi Konferencji UEFA” – mówi Guy-Laurent Epstein, Dyrektor Marketingu UEFA. – Lidl jest jednym z wiodących sprzedawców detalicznych żywności w Europie, o znaczącej obecności międzynarodowej i cieszymy się, że możemy współpracować, aby przybliżyć dynamikę i żywiołowość europejskiej piłki nożnej jeszcze większej liczbie fanów i fanek. Z niecierpliwością czekamy na stworzenie pozytywnego wpływu społecznego poprzez siłę piłki nożnej – dodaje.
Punkty nadania i odbioru przesyłek nadal popularne
Centrum Praskie Koneser podsumowuje Lato Konesera 2024
Automatyzacja TSL. Sposoby na wzrost efektywności sektora logistycznego
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Transport
D. Obajtek: UE nie dorosła technologicznie do rezygnacji z samochodów spalinowych. Europejski rynek motoryzacyjny upada
Zdaniem Daniela Obajtka Unia Europejska nie dorosła technologicznie i gospodarczo do rezygnacji z silników spalinowych. W ocenie posła do Parlamentu Europejskiego obecna polityka Brukseli związana z transformacją energetyczną jest błędna, a najwyższe koszty zapłacą biedniejsze gospodarki wspólnoty, w tym Polska. – Nie grożą nam zamknięcia fabryk, one już są – podkreślił europoseł.
Prawo
Szpitale pracują nad poprawą jakości opieki nad pacjentami. Do wzmocnienia kwestie bezpieczeństwa i redukcja zdarzeń niepożądanych
Jak wynika z badań satysfakcji pacjentów prowadzonych przez Centrum Monitorowania Jakości w Ochronie Zdrowia, niemal 90 proc. pacjentów uznałoby szpital, w którym byli leczeni, jako godny polecenia. Wprowadzone rok temu przepisy kładą szczególny nacisk na jakość w ochronie zdrowia i szpitale zaczynają to u siebie wdrażać. – Poprawa jakości i bezpieczeństwo pacjenta są działami standardów akredytacyjnych, które jeszcze wypadają najgorzej. Problemem jest badanie zdarzeń niepożądanych – ocenia Agnieszka Pietraszewska-Macheta, dyrektorka Centrum Monitorowania Jakości w Ochronie Zdrowia.
Polityka
J. Lewandowski: Węgry zamroziły działania unijnych instytucji. Zmiana oczekiwana jest z nadejściem polskiej prezydencji
– Węgry są w tej chwili kłopotem Unii Europejskiej, nie wnoszą nic konstruktywnego do jej działań. Dlatego węgierska prezydencja to będzie okres zamrażarki, uśpienia instytucji europejskich w nadziei, że coś pozytywnego i konstruktywnego ruszy się wraz z polską prezydencją, czyli w styczniu przyszłego roku – mówi europoseł Janusz Lewandowski. Jak zauważa, środowe wystąpienie premiera Viktora Orbána na forum PE, podczas którego przedstawił priorytety węgierskiej prezydencji w Radzie, wzbudziło burzliwą dyskusję. Europosłowie i szefowa KE Ursula von der Leyen wytknęli węgierskiemu premierowi m.in. hipokryzję i bliskie relacje z reżimem w Moskwie.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.