Komunikaty PR

Lidl oficjalnym partnerem rozgrywek Ligi Europy UEFA oraz Ligi Konferencji UEFA

2024-09-03  |  10:30
Biuro prasowe

Lidl został Oficjalnym Partnerem rozgrywek Ligi Europy UEFA oraz Ligi Konferencji UEFA na trzy kolejne lata aż do sezonu 2026/27. Udział marki wiąże się z umożliwieniem ponad 12 tys. dzieci wyprowadzenia graczy na murawy europejskich boisk, na których rozgrywane są oba turnieje. Partnerstwo to kontynuacja współpracy po UEFA EURO 2024.

Sport jest istotną częścią długoterminowego zaangażowania firmy w promocję zdrowia. Jako sprzedawca żywności, Lidl jest świadomy, jak ważne jest odżywianie dla prawidłowego funkcjonowania każdego człowieka. Zdrowy styl życia obejmuje również ćwiczenia fizyczne. Rozgrywki piłkarskie UEFA są jednymi z najpopularniejszych wydarzeń sportowych na świecie, dlatego poprzez wspomniane partnerstwo, sieć chce zachęcić jak największą liczbę konsumentów do aktywności.

Jako oficjalny Fresh Food partner podczas Ligi Europy UEFA i Ligi Konferencji UEFA Lidl będzie inspirować kibiców pod hasłem "We’re on your team".

Lidl Kids Team w całej Europie

Dzięki nowemu partnerstwu, Lidl obejmie swoim wyjątkowym programem „Lidl Kids Team” 30 europejskich krajów. Powstał on dzięki współpracy z Ligą Europy UEFA i Ligą Konferencji UEFA, w ramach których dzieci w wieku od sześciu do dziesięciu lat będą miały wyjątkową możliwość wyprowadzenia graczy na murawy europejskich boisk, na których rozgrywane są oba turnieje. Sieć planuje także specjalne konkursy, w których do wygrania będą bilety na mecze.

Lidl Kids Team to także chęć zainspirowania jak największej ilości dzieci w całej Europie do aktywności fizycznej. Zdrowy styl życia i świadome odżywianie przyjęte we wczesnym dzieciństwie zmniejszają ryzyko chorób związanych z dietą w wieku dorosłym. Lidl od wielu lat koncentruje się na promowaniu zdrowia, także wśród najmłodszych. W celu kompleksowego zarządzania tematem świadomego odżywiania w 2017 r. została wydana pierwsza w Polsce polityka zakupowa „Świadome Odżywianie”, a w 2023 r. – jej rozbudowana kontynuacja. Polityka dokładnie opisuje podejście sieci do tego strategicznego tematu, jakim jest zdrowe i zrównoważone odżywianie klientów. W 2019 roku Lidl Polska wydał książkę "Supermocni kontra złodzieje zdrowia". Książka składała się z dwóch części łączących naukę z zabawą.

Lidl najbardziej widoczną marką na UEFA EURO 2024

W trakcie trwania UEFA EURO 2024, sieć za pośrednictwem aplikacji Lidl Plus, zaangażowała ponad 16 milionów użytkowników. Lidl rozdawał także kubki z owocami fanom piłki nożnej na miejscu rozgrywania meczów – w sumie zostało przetworzonych aż 91 ton owoców. Według badań przeprowadzonych przez YouGov, firma była najbardziej widocznym partnerem podczas turnieju, a ponad połowa (58%) widzów UEFA EURO 2024 wskazała Lidla jako partnera rozgrywek najczęściej, co stanowi wzrost o 32% w porównaniu z okresem przed rozpoczęciem UEFA EURO 2024 (największy wzrost spośród wszystkich partnerów).

– Jesteśmy dumni, że możemy dodać Ligę Europy oraz Ligę Konferencji UEFA do naszej szerokiej gamy partnerstw sportowych. Jako firma jesteśmy ściśle związani z Europą: powstały 51 lat temu Lidl jest aktualnie obecny w ponad 30 krajach. W Lidlu nasze podstawowe przekonania są powiązane z międzynarodową strategią CSR, dlatego współpraca międzynarodowa ma fundamentalne znaczenie – mówi dr Jennifer Cords – Senior Vice President w Lidl International.

– Cieszymy się, że mogliśmy rozwijać naszą udaną współpracę z Lidlem podczas UEFA EURO 2024 tego lata. Witamy Lidla także jako oficjalnego globalnego sponsora Ligi Europy oraz Ligi Konferencji UEFA” – mówi Guy-Laurent Epstein, Dyrektor Marketingu UEFA. – Lidl jest jednym z wiodących sprzedawców detalicznych żywności w Europie, o znaczącej obecności międzynarodowej i cieszymy się, że możemy współpracować, aby przybliżyć dynamikę i żywiołowość europejskiej piłki nożnej jeszcze większej liczbie fanów i fanek. Z niecierpliwością czekamy na stworzenie pozytywnego wpływu społecznego poprzez siłę piłki nożnej – dodaje.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online Biuro prasowe
2024-12-31 | 10:00

E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online

Rok 2025 zapowiada się jako przełomowy w branży e-commerce. Dynamiczny rozwój technologii i rosnące oczekiwania klientów wyznaczają nowe standardy w tym sektorze. Nowoczesne
Handel Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
2024-12-27 | 12:00

Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO

Zakupowy maraton Polaków wchodzi właśnie na ostatnią prostą. Po Black Week i zakupach przedświątecznych teraz przyszły zimowe wyprzedaże, które tradycyjnie rozpoczynają się
Handel Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
2024-12-20 | 14:00

Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!

Warszawska Reduta jest pierwszym i jedynym obiektem w stolicy, w którym klienci znajdą zarówno supermarket Biedronka, jak i hipermarket Carrefour. Dzięki połączeniu dwóch

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Przemysł spożywczy

Rośnie konkurencja ze strony ukraińskich producentów żywności na unijnym rynku. To wyzwanie dla polskiego rolnictwa

Zawieszenie ceł przez UE na towary z Ukrainy od czerwca 2022 roku oznacza de facto proces integracji tego kraju z jednolitym rynkiem europejskim, z wyjątkami dotyczącymi kilku produktów rolnych. Oznacza to poważne wyzwania dla polskiego rolnictwa, zwłaszcza że 73 proc. eksportu naszej żywności trafia na rynek unijny. Zdaniem ekspertów w odpowiedzi na tę konkurencję polskie rolnictwo musi postawić bardziej na jakość i innowacje, a nie na niską cenę produktów.

Ochrona środowiska

Zdjęcia satelitarne dobrym źródłem wiedzy o zmianach klimatycznych. Ich zaletami są ujęcie dużego obszaru i regularność dokumentowania

Szczegółowe raportowanie zachodzących przez ostatnie pół wieku zmian klimatycznych i przewidywanie tego, jak warunki życia na Ziemi będą się zmieniały w najbliższych dekadach, stało się możliwe dzięki zdjęciom dostarczanym przez satelity. Z punktu obserwacyjnego, jakim jest orbita okołoziemska, od 1972 roku uzyskuje się dane dotyczące dużych powierzchni. Dzięki nim naukowcy wiedzą m.in. to, że za około pięć lat średnia temperatura regularnie zacznie przekraczać punkt ocieplenia 1,5 stopnia i potrafią wywnioskować, jak wpłynie to na poziom wód w morzach.

Regionalne – Mazowieckie

Większe bezpieczeństwo przechowywanych w magazynach dzieł sztuki. Muzeum Narodowe w Warszawie przeniesie je do nowego budynku

Kupiony ze wsparciem Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego budynek przy ulicy Puławskiej będzie służył Muzeum Narodowemu w Warszawie jako magazyn wielkogabarytowych dzieł sztuki. To tu jeszcze w tym roku mają trafić zbiory z magazynu w Tarczynie, który według opinii NIK nie spełnia niezbędnych norm technicznych. W ciągu dwóch–trzech lat w nowym budynku powstanie także przestrzeń wystawiennicza dla kolekcji mebli i wzornictwa należących do MNW.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.