Lidl Polska gra z WOŚP 15. raz i przekazuje aż ponad 5 mln zł na cel 32. Finału!
Lidl Polska ogłosił wynik zbiórki organizowanej we wszystkich sklepach sieci w ramach 32. Finału WOŚP. Sieć już po raz 15. zagrała z Orkiestrą w słusznej sprawie, tym razem przekazując na cel zbiórki imponującą kwotę ponad 5 mln zł! Od początku współpracy w ramach styczniowych zbiórek sieć wspólnie z klientami zasiliła konto Fundacji łączną kwotą ponad 49 mln zł.
Lidl Polska już od piętnastu lat wspiera Finały Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, pomagając w realizacji szczytnych celów. Tegorocznemu, już 32. Finałowi, przyświecało motto „Tu wszystko gra OK!”, a celem działań było wsparcie leczenia płuc, w odpowiedzi na powikłania wywołane przez pandemię. Lidl ponownie zagrał z Orkiestrą, by wspomóc zbieranie środków na zakup urządzeń dla pacjentów oddziałów pulmonologicznych. Już 14 grudnia sieć rozpoczęła zbiórkę, trwającą do dnia Finału, 28 stycznia. Łączna kwota, jaką Lidl Polska zasilił konto 32. Finału WOŚP, wyniosła w tym roku aż ponad 5 mln zł.
Za nami kolejny Finał WOŚP. Lidl Polska wspiera zbiórki Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy już od 15 lat, aktywnie angażując się w niesienie pomocy potrzebującym. Serdecznie dziękuję naszym klientom, którzy wspierali zbiórkę przy okazji codziennych zakupów, oraz całemu zespołowi Lidl Polska. Po raz kolejny pokazaliśmy wielką siłę serca oraz solidarność. Jestem dumny z wyniku, jednak wyścig jeszcze się nie skończył. Mam nadzieję, że będziemy grali z Fundacją Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy do końca świata i o jeden dzień dłużej – komentuje Włodzimierz Wlaźlak, Prezes Zarządu Lidl Polska.
Gadżety z serduszkiem WOŚP
Lidl Polska wspierał 32. Finał WOŚP od 11 grudnia, kiedy to klienci sieci mogli nabyć gadżety opatrzone charakterystycznymi serduszkami i grafikami WOŚP. W ofercie Lidla pojawiły się między innymi koszulki damskie oraz męskie, skarpetki, materiałowe torby oraz różnego rodzaju akcesoria, takie jak: kubki, długopisy, kalendarze, magnesy na lodówkę czy lunchboxy. Na sklepowych półkach znalazły się także unikatowe butelki, bidony oraz dzbanki marki Dafi z grafikami nawiązującymi do 32. Finału WOŚP, dostępne tylko w sieci Lidl Polska. Cały zysk ze sprzedaży gadżetów trafił na szczytny cel tegorocznego Finału.
Nowy sposób wspierania WOŚP
Nowością we wspieraniu Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy przez Lidl Polska w tym roku były donacje elektroniczne, czyli dobrowolne darowizny bezgotówkowe. W dniach 2-28 stycznia klienci sieci mogli zasilić konto zbiórki za pośrednictwem terminali płatniczych. Całość kwoty donacji również trafiła na konto 32. Finału, wspierając tym samym cel akcji.
Aukcje charytatywne na platformie Allegro
Ci, którzy wciąż nie zdążyli wspomóc Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, mogą nadal wziąć udział w aukcjach charytatywnych, organizowanych na platformie Allegro. Lidl Polska przeznaczył na nie wyjątkowe nagrody – na koncie sieci można wylicytować podwójne zaproszenie na kolację w restauracji Platter by Karol Okrasa w Warszawie, przygotowaną przez znanego kucharza, a także koszulkę z motywem Szkoły Pełnej Talentów i autografem Roberta Lewandowskiego. To świetny pomysł na prezent dla siebie lub kogoś bliskiego, który jednocześnie wspiera szczytny cel.

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b

Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!

Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Negocjacje między UE i USA w sprawie ceł trwają. Przełom możliwy podczas czerwcowej wizyty Trumpa w Europie
Czas, jaki Donald Trump zostawił krajom obłożonym cłami na negocjacje, zbliża się do półmetka. Umowę podpisała Wielka Brytania, ogłoszono również porozumienie z Chinami. Unia Europejska, która jest czwartym partnerem handlowym USA, do niedawna zdawała się nie czynić żadnych postępów w rozmowach. Jednak negocjacje trwają. Zdaniem europosła Michała Szczerby z PO stanowisko Unii powinno być twarde, a przede wszystkim jednomyślne. Okazją do rozmów może być wizyta Trumpa na czerwcowym szczycie NATO w Hadze.
Przemysł
Unijne programy szansą dla polskiego przemysłu zbrojeniowego. Wkrótce uruchomione będzie 150 mld euro na niskooprocentowane pożyczki

Prace nad uruchomieniem instrumentu pożyczkowego SAFE są na ostatniej prostej. Jak poinformował MON, po wielu tygodniach negocjacji został on przyjęty przez stałych przedstawicieli państw członkowskich przy UE. Wdrożenie SAFE oznacza uruchomienie 150 mld euro niskooprocentowanych pożyczek na finansowanie inwestycji państw członkowskich w obronność. Wysiłki krajowe i unijne koncentrują się teraz na zwiększaniu potencjału europejskiego przemysłu obronnego i budowaniu zdolności obrony i odstraszania.
Konsument
Roboty w służbie środowisku. Ograniczanie ilości odpadów możliwe dzięki automatyzacji

Sztuczna inteligencja i robotyka już dziś pomagają firmom ograniczać swój wpływ na środowisko. Korzyści z inwestycji w zaawansowaną automatyzację odczuwają także konsumenci. Przykładem może być automatyczny system pakowania wdrażany przez Amazon. Robot dostosowujący każdorazowo rozmiar papierowego opakowania do danego produktu pozwolił już zaoszczędzić 3 mln t materiału opakowaniowego, co oznacza dla kupujących mniej materiałów do utylizacji i prostszy recykling.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.