Lidl Polska gra z WOŚP 15. raz i przekazuje aż ponad 5 mln zł na cel 32. Finału!
Lidl Polska ogłosił wynik zbiórki organizowanej we wszystkich sklepach sieci w ramach 32. Finału WOŚP. Sieć już po raz 15. zagrała z Orkiestrą w słusznej sprawie, tym razem przekazując na cel zbiórki imponującą kwotę ponad 5 mln zł! Od początku współpracy w ramach styczniowych zbiórek sieć wspólnie z klientami zasiliła konto Fundacji łączną kwotą ponad 49 mln zł.
Lidl Polska już od piętnastu lat wspiera Finały Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, pomagając w realizacji szczytnych celów. Tegorocznemu, już 32. Finałowi, przyświecało motto „Tu wszystko gra OK!”, a celem działań było wsparcie leczenia płuc, w odpowiedzi na powikłania wywołane przez pandemię. Lidl ponownie zagrał z Orkiestrą, by wspomóc zbieranie środków na zakup urządzeń dla pacjentów oddziałów pulmonologicznych. Już 14 grudnia sieć rozpoczęła zbiórkę, trwającą do dnia Finału, 28 stycznia. Łączna kwota, jaką Lidl Polska zasilił konto 32. Finału WOŚP, wyniosła w tym roku aż ponad 5 mln zł.
Za nami kolejny Finał WOŚP. Lidl Polska wspiera zbiórki Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy już od 15 lat, aktywnie angażując się w niesienie pomocy potrzebującym. Serdecznie dziękuję naszym klientom, którzy wspierali zbiórkę przy okazji codziennych zakupów, oraz całemu zespołowi Lidl Polska. Po raz kolejny pokazaliśmy wielką siłę serca oraz solidarność. Jestem dumny z wyniku, jednak wyścig jeszcze się nie skończył. Mam nadzieję, że będziemy grali z Fundacją Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy do końca świata i o jeden dzień dłużej – komentuje Włodzimierz Wlaźlak, Prezes Zarządu Lidl Polska.
Gadżety z serduszkiem WOŚP
Lidl Polska wspierał 32. Finał WOŚP od 11 grudnia, kiedy to klienci sieci mogli nabyć gadżety opatrzone charakterystycznymi serduszkami i grafikami WOŚP. W ofercie Lidla pojawiły się między innymi koszulki damskie oraz męskie, skarpetki, materiałowe torby oraz różnego rodzaju akcesoria, takie jak: kubki, długopisy, kalendarze, magnesy na lodówkę czy lunchboxy. Na sklepowych półkach znalazły się także unikatowe butelki, bidony oraz dzbanki marki Dafi z grafikami nawiązującymi do 32. Finału WOŚP, dostępne tylko w sieci Lidl Polska. Cały zysk ze sprzedaży gadżetów trafił na szczytny cel tegorocznego Finału.
Nowy sposób wspierania WOŚP
Nowością we wspieraniu Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy przez Lidl Polska w tym roku były donacje elektroniczne, czyli dobrowolne darowizny bezgotówkowe. W dniach 2-28 stycznia klienci sieci mogli zasilić konto zbiórki za pośrednictwem terminali płatniczych. Całość kwoty donacji również trafiła na konto 32. Finału, wspierając tym samym cel akcji.
Aukcje charytatywne na platformie Allegro
Ci, którzy wciąż nie zdążyli wspomóc Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, mogą nadal wziąć udział w aukcjach charytatywnych, organizowanych na platformie Allegro. Lidl Polska przeznaczył na nie wyjątkowe nagrody – na koncie sieci można wylicytować podwójne zaproszenie na kolację w restauracji Platter by Karol Okrasa w Warszawie, przygotowaną przez znanego kucharza, a także koszulkę z motywem Szkoły Pełnej Talentów i autografem Roberta Lewandowskiego. To świetny pomysł na prezent dla siebie lub kogoś bliskiego, który jednocześnie wspiera szczytny cel.

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Marcowe promocje na smartfony Motorola

Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ryanair w tym roku obsłuży rekordową liczbę pasażerów z polskich lotnisk. Przewoźnik nie planuje otwierać połączeń z Radomia
W 2025 roku Ryanair planuje przewieźć 18,3 mln pasażerów z Polski. Nasz kraj jest w czołówce najszybciej rosnących rynków irlandzkiej linii. Największych przyrostów liczby pasażerów Ryanair spodziewa się w Krakowie czy Katowicach. Jednocześnie linia wyklucza obecnie możliwość uruchomienia połączeń z lotniska w Radomiu. – Jeżeli chodzi o infrastrukturę w centralnej Polsce, to na tę chwilę jesteśmy zaspokojeni – mówi Michał Kaczmarzyk, prezes Buzz, Ryanair Group.
Transport
Europejska motoryzacja gotowa do pełnej elektryfikacji. Możliwe zmiany w unijnym prawie dotyczące zeroemisyjności

Mimo coraz częściej pojawiających się prognoz dotyczących częściowego odejścia Europy od elektromobilności Bruksela nadal pozostaje przy stanowisku, że po 2035 roku motoryzacyjny rynek pierwotny będą stanowiły wyłącznie samochody zeroemisyjne. – Nie będzie całkowitego odwrotu od elektromobilności w Unii Europejskiej. W grę wchodzi jedynie pewne poluzowanie norm i przepisów – uważa Adam Holewa, członek zarządu oraz dyrektor ds. motoryzacji w spółce Boryszew SA. Jego zdaniem przemysł motoryzacyjny na Starym Kontynencie jest gotowy do pełnej elektryfikacji.
Problemy społeczne
Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.