Lidl Polska po raz 15. wspiera Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy!
To już 15. raz, gdy Lidl Polska wspiera Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Celem 32. Finału WOŚP jest zbiórka funduszy na zakup sprzętu umożliwiającego diagnozowanie, monitorowanie i rehabilitację chorób płuc u dzieci i dorosłych. Na Allegro ruszyły aukcje charytatywne, z których pełen zysk wesprze oddziały pulmonologiczne. W tym roku Lidl Polska przekazał na nie koszulkę z autografem Roberta Lewandowskiego oraz kolację przygotowaną przez Karola Okrasę w restauracji Platter by Karol Okrasa.
Lidl Polska wspiera Finały Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy już od 15 lat. Do tej pory sieć wraz z klientami i pracownikami przekazała na rzecz realizacji celów Fundacji WOŚP aż 44 miliony złotych. Lidl, jako firma z misją, chętnie angażuje się w prospołeczne inicjatywy, dlatego i tym razem nie mogło być inaczej. Obecnie sieć bierze udział w internetowych aukcjach charytatywnych, z których zysk zostanie przeznaczony na realizację celu 32. Finału WOŚP, czyli leczenie płuc po pandemii.
„To zaszczyt, że możemy brać udział w tak wspaniałym przedsięwzięciu i przyczynić się do zbierania funduszy na szczytny cel. Wspieramy Finał WOŚP już 15. raz i za każdym razem czujemy ogromną satysfakcję. Dziękuję wszystkim naszym koleżankom i kolegom z zespołu Lidl Polska za wspólne zaangażowanie w akcję. Wierzę, że będziemy grali z Fundacją do końca świata i o jeden dzień dłużej. Chcemy dawać przykład innym firmom, że warto pomagać” – komentuje Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communications and CSR w Lidl Polska.
Aukcje charytatywne na platformie Allegro
W ramach Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, Allegro udostępnia swoją platformę tym, którzy chcą wspomóc cele Fundacji przez wzięcie udziału w aukcjach. Dochód z nich uzyskany zostanie w całości przeznaczony na cele tegorocznego Finału. Na koncie Lidl Polska można wylicytować:
- Koszulkę z motywem Szkoły Pełnej Talentów i autografem Roberta Lewandowskiego. T-shirt został podpisany przez najbardziej znanego polskiego piłkarza, który po raz kolejny był ambasadorem tegorocznej akcji Lidla „Szkoły Pełne Talentów”. To nie lada gratka dla fanów piłki nożnej!
- Podwójne zaproszenie na wyjątkową kolację w restauracji Platter by Karol Okrasa w Warszawie. Zwycięzca będzie miał okazję skosztować potraw przygotowanych przez ambasadora Lidl Polska, jednego z najbardziej cenionych kucharzy w Polsce!
To nie jedyny sposób, w jaki Lidl Polska wspiera 32. Finał WOŚP – od 14 grudnia sieć organizuje zbiórkę, która potrwa do dnia Finału, 28 stycznia. Klienci Lidla będą mogli również nabyć gadżety opatrzone charakterystycznymi serduszkami i grafikami WOŚP. Akcja zaczęła się 11 grudnia, a cały zysk ze sprzedaży zasili finałowe konto Orkiestry.
Nowością we wspieraniu Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy przez Lidl Polska są donacje elektroniczne, czyli dobrowolne darowizny bezgotówkowe. W dniach 2-28 stycznia klienci sieci, przy zakupach za min. 50 złotych, będą mogli zasilić konto 32. Finału WOŚP za pośrednictwem terminali płatniczych. Po zatwierdzeniu chęci przekazania datku, do wyboru będą cztery kwoty donacji: 5, 10, 20 oraz 32 zł. Informacja o przekazaniu darowizny oraz jej wysokości zostanie wydrukowana na oddzielnym wydruku, wydanym klientowi wraz z paragonem. Całość kwoty donacji trafi na konto WOŚP, wspierając cel 32. Finału.
E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online
Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.