Komunikaty PR

Lidl Polska rusza z 12. edycją kampanii społecznej „Mały procent, wielka pomoc”

2024-02-01  |  11:30
Biuro prasowe

Sieć Lidl Polska, jako firma społecznie odpowiedzialna, już po raz 12. w ramach kampanii „Mały procent, wielka pomoc” zachęca klientów oraz pracowników do skorzystania z możliwości przekazania 1,5% podatku na rzecz wybranej fundacji lub organizacji pożytku publicznego. W akcji Lidl Polska współpracuje z m.in.: Fundacją WOŚP, Caritas Polska, Bankami Żywności, Fundacją JiM czy Fundacją Mam Marzenie. Kampania potrwa od 1 lutego do 30 kwietnia.

 

Przekazując 1,5% podatku, wspierasz najbardziej potrzebujących

 

Od roku 2023 podatnicy mogą odliczyć i przekazać aż 1,5% swojego podatku dla dowolnie wybranej organizacji pożytku publicznego. Aby wesprzeć wybraną jednostkę pozarządową, wystarczy jedynie wpisać jej nazwę i numer KRS do odpowiedniej rubryki w rocznym zestawieniu podatkowym (PIT). Ten drobny gest, nic nas nie kosztuje, a przyczynia się do kreowania lepszego świata dla osób potrzebujących naszej uwagi i troski. Część swojego podatku w ramach akcji można przekazać do 30 kwietnia br.

 

Lidl Polska partnerem fundacji pozarządowych

 

W ramach przyjętej strategii CSR, Lidl Polska aktywnie angażuje się w liczne inicjatywy organizacji pozarządowych, których celem jest zapewnienie szeroko zakrojonej pomocy najpotrzebniejszym: osobom chorym, z niepełnosprawnościami czy w kryzysie bezdomności. Realizowana od ponad 10 lat kampania „Mały procent, wielka pomoc” z jednej strony jest kolejnym przykładem współpracy sieci z jednostkami pozarządowymi, a z drugiej niesie za sobą walor edukacyjny.

 

Coroczne rozliczenie podatku to doskonała okazja, aby pomagać innym, nie ponosząc przy tym kosztów. Może się wydawać, że 1,5% to niewielka kwota, jednak to nieprawda. Każda uzyskana w ten sposób wpłata jest nieocenioną wartością dla wielu fundacji oraz ich podopiecznych. Realizując kampanię „Mały procent, wielka pomoc” chcemy podkreślić, że każdy z nas może mieć znaczący udział w budowaniu lepszego świata. Przekazując 1,5 % naszego podatku dajemy wielu osobom nadzieję na przyszłość oraz zapewniamy im realną pomocmówi Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communications and CSR Lidl Polska.

 

W tym roku, tak jak w latach ubiegłych kampanią zostało objętych trzynaście organizacji pożytku publicznego. Należą do nich: Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, Federacja Polskich Banków Żywności, Caritas Polska, Fundacja Mam Marzenie, Fundacja Instytutu Matki i Dziecka, Fundacja Anny Wierskiej „Dar Szpiku”, Fundacja Anny Dymnej „Mimo Wszystko”, Fundacja Dzieciom „Zdążyć z pomocą”, Fundacja Rozwoju Kardiochirurgii, Fundacja JiM, Fundacja „Labrador”, Fundacja dla Dzieci z Chorobami Nowotworowymi „Krwinka” oraz Fundacja Siepomaga.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę Biuro prasowe
2025-07-14 | 00:15

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Czy Europa konsekwentnie broni zdrowia swoich obywateli i wspiera zrównoważone rolnictwo? A może stosuje podwójne standardy, dopuszczając import żywności produkowanej przy
Handel Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Handel Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
2025-06-30 | 15:00

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

Polskie nastolatki piją zdecydowanie mniej alkoholu niż w latach ubiegłych. Sprzyja temu zmniejszona dostępność napojów alkoholowych dla osób niepełnoletnich, co

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Firma

Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.

Infrastruktura

Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.