Komunikaty PR

Lidl Polska zrezygnował z dostaw warzyw i owoców transportem lotniczym

2023-10-30  |  10:00
Biuro prasowe

Lidl Polska nieustannie rozwija swoje procesy tak, aby działać w sposób jak najbardziej zrównoważony. Sieć inicjuje działania na rzecz ograniczenia CO2 w  swojej działalności operacyjnej i łańcuchach dostaw. Lidl Polska w celu ograniczenia emisji gazów cieplarnianych całkowicie zrezygnował z dostaw transportem lotniczym zagranicznych warzyw i owoców.

W Lidl Polska znajdziemy średnio 175 rodzajów świeżych warzyw i owoców. Zdecydowana większość z nich pochodzi od  polskich dostawców, jednak w ramach „Ryneczku Lidla” klienci mają dostęp również do egzotycznych gatunków. Lidl Polska w  celu ograniczenia emisji gazów cieplarnianych całkowicie zrezygnował z  dostaw realizowanych przez transport lotniczy zagranicznych warzyw i owoców. Zmiana rodzaju transportu nie jest zauważalna dla klienta – w ofercie „Ryneczku Lidla” wciąż obecny jest szeroki wybór świeżych artykułów. Ponadto oferta „Ryneczku” zmienia się wraz z porami roku, więc klienci na co dzień znajdą to, czego potrzebują.

Ekologiczne rozwiązania Lidl Polska

Lidl Polska jest społecznie odpowiedzialną firmą, która na co dzień działa według strategii CSR na lata 2020-2025. Sieć stale sięga po nowoczesne i ekologiczne rozwiązania, aby wpływ firmy na środowisko naturalne był jak najmniejszy. W tym celu sklepy Lidl Polska ogrzewane są dzięki odzyskowi ciepła z lodówek, a w niemalże 1/3 sklepów wykorzystuje się geotermię i pompy ciepła. Co więcej, wszystkie nowo wybudowane sklepy Lidl Polska posiadają instalację fotowoltaiczną. Jest ona instalowana również w  istniejących już placówkach.  Działania z zakresu społecznej odpowiedzialności Lidl Polska podsumowywane są w wydawanym co dwa lata raporcie zrównoważonego rozwoju, przygotowywanym według standardu GRI.

Ostatni raport za lata 2021-2022 dostępny jest na stronie: https://kimjestesmy.lidl.pl/zrownowazony-rozwoj/raport-zrownowazonego-rozwoju

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU Biuro prasowe
2025-03-04 | 08:00

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Wiodący dostawca płatności dla e-commerce - PayU - przygotował dwie oficjalne wtyczki (aplikacje) do platformy Shopify służącej do tworzenia i zarządzania sklepami internetowymi.
Handel Marcowe promocje na smartfony Motorola
2025-03-03 | 10:15

Marcowe promocje na smartfony Motorola

Marcowe promocje na smartfony Motorola wjeżdżają na bogato. Co tydzień, wybrane modele dostępne będą w prawdziwie kocich cenach - tak dobrych, że aż żal ich
Handel Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!
2025-03-03 | 09:40

Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!

Firma Heat Decor, lider w dziedzinie nowoczesnych systemów grzewczych, wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO. To przełomowe rozwiązanie w zakresie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Transport

Transport

Europejska motoryzacja gotowa do pełnej elektryfikacji. Możliwe zmiany w unijnym prawie dotyczące zeroemisyjności

Mimo coraz częściej pojawiających się prognoz dotyczących częściowego odejścia Europy od elektromobilności Bruksela nadal pozostaje przy stanowisku, że po 2035 roku motoryzacyjny rynek pierwotny będą stanowiły wyłącznie samochody zeroemisyjne. – Nie będzie całkowitego odwrotu od elektromobilności w Unii Europejskiej. W grę wchodzi jedynie pewne poluzowanie norm i przepisów – uważa Adam Holewa, członek zarządu oraz dyrektor ds. motoryzacji w spółce Boryszew SA. Jego zdaniem przemysł motoryzacyjny na Starym Kontynencie jest gotowy do pełnej elektryfikacji.

Problemy społeczne

Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.