Komunikaty PR

Lidl ponownie wyposaża polskie szkoły w ramach akcji „Szkoły Pełne Talentów”

2023-11-28  |  12:30
Biuro prasowe

19 listopada zakończyła się druga edycja akcji „Szkoły Pełne Talentów”, w którą zaangażowało się ponad 10 300 polskich szkół. Rozdano imponującą liczbę ponad 24 milionów Talenciaków, które placówki wymieniają na wysokiej jakości sprzęt i wyposażenie. Do wyboru jest ponad 120 nagród w 7 kategoriach!

Akcja „Szkoły Pełne Talentów” została przeprowadzona po raz drugi i jej celem jest wspieranie młodych talentów, jak również doposażenie polskich placówek – szkół podstawowych, ogólnokształcących, branżowych oraz technicznych. W ramach pierwszej edycji Lidl Polska przekazał prawie 40 tys. nagród ponad 10 600 szkołom, które zgłosiły się do programu. Druga edycja cieszyła się równie dużym zainteresowaniem – wzięło w niej udział ponad 10 300 placówek.

„Szkoły Pełne Talentów” to ogólnopolski program, dzięki któremu mamy realny wpływ na polepszenie warunków, w których uczą i rozwijają się polskie dzieci. W Lidl Polska chętnie angażujemy się w działania związane z odpowiedzialnością obywatelską. Wspieramy polską młodzież w rozwijaniu swoich pasji i talentów. W końcu to młodzi są naszą przyszłością mówi Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communications and CSR w Lidl Polska.

Od 1 września do 5 listopada br. klienci sieci Lidl Polska w zamian za dokonane zakupy otrzymywali specjalne vouchery – Talenciaki, które mogli przekazać wybranej przez siebie szkole. Do 17 grudnia br. placówki mogą wymieniać je na wybrany spośród 7 kategorii sprzęt. Katalog nagród obejmuje ponad 120 atrakcyjnych pozycji, takich jak stół do tenisa stołowego, laptopy oraz inne pomoce naukowe, sprzęt sportowy lub elektroniczny.

Spotkanie z Robertem Lewandowskim

Zakończył się również dodatkowy konkurs dla szkół organizowany w ramach programu „Szkoły Pełne Talentów”. Aby wziąć udział w konkursie, szkoły miały za zadanie przygotować wideo z udziałem uczniów. Było warto, ponieważ konkursową nagrodą główną było spotkanie uczniów wyróżnionych szkół z Robertem Lewandowskim.

Laureatami konkursu zostały trzy placówki: Publiczna Szkoła Podstawowa im. Przyjaciół Dzieci w Rudziczce, Publiczna Szkoła Podstawowa nr 2 im. Janusza Korczaka w Kluczborku oraz Szkoła Podstawowa nr 35 w Bydgoszczy. Uczniowie nagrodzonych szkół spotkali się z Robertem Lewandowskim w dniu 22 listopada w Warszawie. Podczas wydarzenia dzieci brały udział w quizie o zdrowym odżywianiu, obejrzały razem z Robertem Lewandowskim zwycięskie w konkursie nagrania, znany piłkarz odpowiadał także na pytania dzieci, a spotkanie zostało zwieńczone wspólną sesją zdjęciową.

Jestem dumny, że projekt „Szkoły Pełne Talentów” po raz drugi zakończył się wielkim sukcesem. Dzięki tej akcji razem spełniamy marzenia polskich uczniów oraz pomagamy im rozwinąć ich talenty! Podczas spotkania z uczniami widziałem wiele uśmiechniętych dzieci. Trzymam kciuki za ich przyszłość – wierzę, że zdobędą to, o czym marzą – komentuje Robert Lewandowski.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja Biuro prasowe
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
2025-05-29 | 16:25

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Usługi premium w cieniu presji cenowej Choć dostawy tego samego dnia były niegdyś zapowiadane jako jeden z najważniejszych kierunków rozwoju e-commerce i symbol
Handel Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
2025-05-23 | 06:00

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

MediaMarkt, lider rynku elektroniki konsumenckiej w Europie, wkracza w nową fazę rozwoju na polskim rynku. Właśnie uruchomiono nowoczesną platformę marketplace, która po

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej

Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.

Przemysł spożywczy

Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.

Transport

Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.