Lidl ponownie wyposaża polskie szkoły w ramach akcji „Szkoły Pełne Talentów”
19 listopada zakończyła się druga edycja akcji „Szkoły Pełne Talentów”, w którą zaangażowało się ponad 10 300 polskich szkół. Rozdano imponującą liczbę ponad 24 milionów Talenciaków, które placówki wymieniają na wysokiej jakości sprzęt i wyposażenie. Do wyboru jest ponad 120 nagród w 7 kategoriach!
Akcja „Szkoły Pełne Talentów” została przeprowadzona po raz drugi i jej celem jest wspieranie młodych talentów, jak również doposażenie polskich placówek – szkół podstawowych, ogólnokształcących, branżowych oraz technicznych. W ramach pierwszej edycji Lidl Polska przekazał prawie 40 tys. nagród ponad 10 600 szkołom, które zgłosiły się do programu. Druga edycja cieszyła się równie dużym zainteresowaniem – wzięło w niej udział ponad 10 300 placówek.
„Szkoły Pełne Talentów” to ogólnopolski program, dzięki któremu mamy realny wpływ na polepszenie warunków, w których uczą i rozwijają się polskie dzieci. W Lidl Polska chętnie angażujemy się w działania związane z odpowiedzialnością obywatelską. Wspieramy polską młodzież w rozwijaniu swoich pasji i talentów. W końcu to młodzi są naszą przyszłością – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communications and CSR w Lidl Polska.
Od 1 września do 5 listopada br. klienci sieci Lidl Polska w zamian za dokonane zakupy otrzymywali specjalne vouchery – Talenciaki, które mogli przekazać wybranej przez siebie szkole. Do 17 grudnia br. placówki mogą wymieniać je na wybrany spośród 7 kategorii sprzęt. Katalog nagród obejmuje ponad 120 atrakcyjnych pozycji, takich jak stół do tenisa stołowego, laptopy oraz inne pomoce naukowe, sprzęt sportowy lub elektroniczny.
Spotkanie z Robertem Lewandowskim
Zakończył się również dodatkowy konkurs dla szkół organizowany w ramach programu „Szkoły Pełne Talentów”. Aby wziąć udział w konkursie, szkoły miały za zadanie przygotować wideo z udziałem uczniów. Było warto, ponieważ konkursową nagrodą główną było spotkanie uczniów wyróżnionych szkół z Robertem Lewandowskim.
Laureatami konkursu zostały trzy placówki: Publiczna Szkoła Podstawowa im. Przyjaciół Dzieci w Rudziczce, Publiczna Szkoła Podstawowa nr 2 im. Janusza Korczaka w Kluczborku oraz Szkoła Podstawowa nr 35 w Bydgoszczy. Uczniowie nagrodzonych szkół spotkali się z Robertem Lewandowskim w dniu 22 listopada w Warszawie. Podczas wydarzenia dzieci brały udział w quizie o zdrowym odżywianiu, obejrzały razem z Robertem Lewandowskim zwycięskie w konkursie nagrania, znany piłkarz odpowiadał także na pytania dzieci, a spotkanie zostało zwieńczone wspólną sesją zdjęciową.
Jestem dumny, że projekt „Szkoły Pełne Talentów” po raz drugi zakończył się wielkim sukcesem. Dzięki tej akcji razem spełniamy marzenia polskich uczniów oraz pomagamy im rozwinąć ich talenty! Podczas spotkania z uczniami widziałem wiele uśmiechniętych dzieci. Trzymam kciuki za ich przyszłość – wierzę, że zdobędą to, o czym marzą – komentuje Robert Lewandowski.
E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online
Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.