Komunikaty PR

Lidl ponownie wyposaża polskie szkoły w ramach akcji „Szkoły Pełne Talentów”

2023-11-28  |  12:30
Biuro prasowe

19 listopada zakończyła się druga edycja akcji „Szkoły Pełne Talentów”, w którą zaangażowało się ponad 10 300 polskich szkół. Rozdano imponującą liczbę ponad 24 milionów Talenciaków, które placówki wymieniają na wysokiej jakości sprzęt i wyposażenie. Do wyboru jest ponad 120 nagród w 7 kategoriach!

Akcja „Szkoły Pełne Talentów” została przeprowadzona po raz drugi i jej celem jest wspieranie młodych talentów, jak również doposażenie polskich placówek – szkół podstawowych, ogólnokształcących, branżowych oraz technicznych. W ramach pierwszej edycji Lidl Polska przekazał prawie 40 tys. nagród ponad 10 600 szkołom, które zgłosiły się do programu. Druga edycja cieszyła się równie dużym zainteresowaniem – wzięło w niej udział ponad 10 300 placówek.

„Szkoły Pełne Talentów” to ogólnopolski program, dzięki któremu mamy realny wpływ na polepszenie warunków, w których uczą i rozwijają się polskie dzieci. W Lidl Polska chętnie angażujemy się w działania związane z odpowiedzialnością obywatelską. Wspieramy polską młodzież w rozwijaniu swoich pasji i talentów. W końcu to młodzi są naszą przyszłością mówi Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communications and CSR w Lidl Polska.

Od 1 września do 5 listopada br. klienci sieci Lidl Polska w zamian za dokonane zakupy otrzymywali specjalne vouchery – Talenciaki, które mogli przekazać wybranej przez siebie szkole. Do 17 grudnia br. placówki mogą wymieniać je na wybrany spośród 7 kategorii sprzęt. Katalog nagród obejmuje ponad 120 atrakcyjnych pozycji, takich jak stół do tenisa stołowego, laptopy oraz inne pomoce naukowe, sprzęt sportowy lub elektroniczny.

Spotkanie z Robertem Lewandowskim

Zakończył się również dodatkowy konkurs dla szkół organizowany w ramach programu „Szkoły Pełne Talentów”. Aby wziąć udział w konkursie, szkoły miały za zadanie przygotować wideo z udziałem uczniów. Było warto, ponieważ konkursową nagrodą główną było spotkanie uczniów wyróżnionych szkół z Robertem Lewandowskim.

Laureatami konkursu zostały trzy placówki: Publiczna Szkoła Podstawowa im. Przyjaciół Dzieci w Rudziczce, Publiczna Szkoła Podstawowa nr 2 im. Janusza Korczaka w Kluczborku oraz Szkoła Podstawowa nr 35 w Bydgoszczy. Uczniowie nagrodzonych szkół spotkali się z Robertem Lewandowskim w dniu 22 listopada w Warszawie. Podczas wydarzenia dzieci brały udział w quizie o zdrowym odżywianiu, obejrzały razem z Robertem Lewandowskim zwycięskie w konkursie nagrania, znany piłkarz odpowiadał także na pytania dzieci, a spotkanie zostało zwieńczone wspólną sesją zdjęciową.

Jestem dumny, że projekt „Szkoły Pełne Talentów” po raz drugi zakończył się wielkim sukcesem. Dzięki tej akcji razem spełniamy marzenia polskich uczniów oraz pomagamy im rozwinąć ich talenty! Podczas spotkania z uczniami widziałem wiele uśmiechniętych dzieci. Trzymam kciuki za ich przyszłość – wierzę, że zdobędą to, o czym marzą – komentuje Robert Lewandowski.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU Biuro prasowe
2025-03-04 | 08:00

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Wiodący dostawca płatności dla e-commerce - PayU - przygotował dwie oficjalne wtyczki (aplikacje) do platformy Shopify służącej do tworzenia i zarządzania sklepami internetowymi.
Handel Marcowe promocje na smartfony Motorola
2025-03-03 | 10:15

Marcowe promocje na smartfony Motorola

Marcowe promocje na smartfony Motorola wjeżdżają na bogato. Co tydzień, wybrane modele dostępne będą w prawdziwie kocich cenach - tak dobrych, że aż żal ich
Handel Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!
2025-03-03 | 09:40

Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!

Firma Heat Decor, lider w dziedzinie nowoczesnych systemów grzewczych, wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO. To przełomowe rozwiązanie w zakresie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Transport

Transport

Europejska motoryzacja gotowa do pełnej elektryfikacji. Możliwe zmiany w unijnym prawie dotyczące zeroemisyjności

Mimo coraz częściej pojawiających się prognoz dotyczących częściowego odejścia Europy od elektromobilności Bruksela nadal pozostaje przy stanowisku, że po 2035 roku motoryzacyjny rynek pierwotny będą stanowiły wyłącznie samochody zeroemisyjne. – Nie będzie całkowitego odwrotu od elektromobilności w Unii Europejskiej. W grę wchodzi jedynie pewne poluzowanie norm i przepisów – uważa Adam Holewa, członek zarządu oraz dyrektor ds. motoryzacji w spółce Boryszew SA. Jego zdaniem przemysł motoryzacyjny na Starym Kontynencie jest gotowy do pełnej elektryfikacji.

Problemy społeczne

Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.