Lodowe królestwo smaków w Costa Coffee
Za oknami słońce grzeje coraz mocniej, a to może oznaczać tylko jedno – nadchodzi lato. Właśnie dlatego w menu Costa Coffee pojawią się cieszące popularnością, wyśmienite smaki Deserów Lodowych. Wśród czterech dostępnych wariantów znajdziemy zaskakujące nowości – Słony karmel z gruszką czy Mango z czarną porzeczką i kokosem, ale również dobrze znane i sprawdzone smaki – Truskawka z bezą, a także Tiramisu z gorzką czekoladą.
Słodkie chwile lata
W tym roku, aby cieszyć się chwilą relaksu w towarzystwie chłodzących lodów nie potrzeba wiele – wystarczy odwiedzić najbliższą kawiarnię Costa Coffee i wybrać smak najlepiej wpisujący się w nasze gusta.
Zupełną nowością w menu jest Deser Lodowy o smaku słonego karmelu i gruszki – świeża gruszka od lat jest składnikiem używanym w najlepszych kuchniach świata, a połączona z intrygującym sosem o smaku słonego karmelu zaskakuje fuzją smaków. Co więcej, całość została tutaj pokryta bitą śmietaną, płatkami migdałów oraz ciasteczkami amaretti crumb. Subtelna słodycz owoców, kremowe lody oraz lekko słony karmel to połączenie, po które będziemy stale powracać. Kolejną nowością w lodowym królestwie Costa Coffee jest Mango z czarną porzeczką i kokosem – spotkanie egzotyki ze swojską czarną porzeczką zaskakuje mnogością aromatów i symbiozą smaków, przynoszących na myśl drink z parasolką w jednym z nadmorskich kurortów. Całość została udekorowana kwintesencją lata – czyli suszonymi kwiatami jadalnych chabrów. Truskawka z bezą, to z kolei wyśmienite lody śmietankowe skąpane we wszystkim dobrze znanym połączeniu perfekcyjnej, kruchej bezy Pavlova, z orzeźwiającym musem ze świeżych truskawek. Dodatkowo całość została przykryta aksamitną bitą śmietaną oraz płatkami kokosa. Ostatnią dostępną opcją jest Deser Lodowy Tiramisu z czekoladą, który z pewnością zasmakuje każdemu. Ten popularny w Polsce włoski deser to eleganckie, lekko wytrawne połączenie biszkoptów oraz intensywnego espresso, które w Costa Coffee zostało połączone z lodami śmietankowymi. Całość została pokryta bitą śmietaną, gęstym sosem z gorzkiej czekolady oraz zmieloną kawą.
Moc orzeźwienia zawsze w Costa Coffee
Wszystkie wymienione pyszności, a także wiele innych orzeźwiających propozycji z menu Costa Coffee dostępne są na wynos w kawiarniach.

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.