Komunikaty PR

Loteria w obiektach G City Europe

2023-08-28  |  11:00
Biuro prasowe

W obiektach G City Europe ruszyła loteria promocyjna. Do 23 września, co tydzień, szczęśliwy zwycięzca otrzyma 10 tysięcy złotych. W projekcie pod nazwą „Misja: Loteria! Operacja: Wygrana!” wezmą udział: warszawska Promenada, CH Focus w Bydgoszczy oraz wrocławska Galeria Dominikańska. Łączna wartość puli nagród wyniesie blisko 269 tysięcy złotych.

Główne założenie wszystkich wydarzeń, akcji i projektów, które realizujemy w naszych obiektach, samodzielnie lub we współpracy z innymi podmiotami, to z jednej strony wyjście naprzeciw oczekiwaniom konsumentów, a z drugiej działanie na wynik centrum. Przeprowadzone przez nas badania pokazują, że nasi klienci oczekują wydarzeń o charakterze rozrywkowym, aby w ciekawy sposób spędzać czas, ale także liczą na wsparcie zakupów nagrodami i promocjami, szukając oszczędności w okresie wysokich wydatków jakim niezaprzeczalnie jest czas tzw. „powrotu do szkoły”. W naszych  badaniach akcje promocyjne, loterie i pro sprzedaże, są wskazywane przez każdą grupę wiekową jako najbardziej interesujące. Jedną z najsilniejszych motywacji, która przyciąga konsumentów to szansa na zdobycie nagrody, a tych w tegorocznej loterii nie zabraknie – mówi Małgorzata Komarczuk, Group Head of Marketing, G City Europe i dodaje  – Ponadto loteria to przede wszystkim wsparcie dla naszych najemców, poprzez zwiększenie ich obrotów i zachęcenie klientów do zakupów w naszych centrach. Dbamy też o to, aby nagrody pochodziły z naszych sklepów. Dodatkowe wygrane w postaci voucherów i kart prezentowych na produkty i usługi będą do zrealizowania w danym centrum.

Loteria promocyjna „Misja: Loteria! Operacja: Wygrana!” skierowana jest do klientów trzech centrów handlowych należących do G City Europe w Polsce (wcześniej Atrium European Real Estate). Uczestnicy, którzy chcą wziąć w niej udział powinni dokonać zakupu za minimum 50 złotych na maksymalnie 2 dowodach zakupu w jednym z wymienionych wyżej centrów, a następnie dokonać zgłoszenia. Każde zgłoszenie bierze udział w dwóch losowaniach: w jednym losowaniu nagród natychmiastowych i jednym losowaniu nagrody tygodniowej. Dla uczestników programu #maszokazje przewidziano losowanie nagrody dodatkowej. Pula nagród  dla każdego z centrów biorących udział w loterii jest indywidualna, ale przez cały okres promocyjny, co tydzień ze zgłoszeń dokonanych w każdym z centrów zostanie wylosowana nagroda głównakwota 10 000 złotych. Cały koncept, od layoutu poprzez scenografię, spoty reklamowe w radio, a skończywszy na nagrodach i strojach hostess, utrzymany jest w duchu kosmosu i technologii. Ma to zwrócić uwagę klientów i zwiększyć szansę na duże zainteresowanie udziałem w akcji.

Szczegóły, w tym towary i usługi wyłączone z loterii znajdują się w regulaminie na stronach: www.warszawa.promenada.com/loteria, www.focusbydgoszcz.pl/loteria,

www.galeria-dominikanska.pl/loteria.

Loteria od 18 lat. Organizator: Unique One sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę Biuro prasowe
2025-07-14 | 00:15

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Czy Europa konsekwentnie broni zdrowia swoich obywateli i wspiera zrównoważone rolnictwo? A może stosuje podwójne standardy, dopuszczając import żywności produkowanej przy
Handel Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Handel Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
2025-06-30 | 15:00

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

Polskie nastolatki piją zdecydowanie mniej alkoholu niż w latach ubiegłych. Sprzyja temu zmniejszona dostępność napojów alkoholowych dla osób niepełnoletnich, co

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Firma

Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.

Infrastruktura

Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.