Komunikaty PR

Loteria w obiektach G City Europe

2023-08-28  |  11:00
Biuro prasowe

W obiektach G City Europe ruszyła loteria promocyjna. Do 23 września, co tydzień, szczęśliwy zwycięzca otrzyma 10 tysięcy złotych. W projekcie pod nazwą „Misja: Loteria! Operacja: Wygrana!” wezmą udział: warszawska Promenada, CH Focus w Bydgoszczy oraz wrocławska Galeria Dominikańska. Łączna wartość puli nagród wyniesie blisko 269 tysięcy złotych.

Główne założenie wszystkich wydarzeń, akcji i projektów, które realizujemy w naszych obiektach, samodzielnie lub we współpracy z innymi podmiotami, to z jednej strony wyjście naprzeciw oczekiwaniom konsumentów, a z drugiej działanie na wynik centrum. Przeprowadzone przez nas badania pokazują, że nasi klienci oczekują wydarzeń o charakterze rozrywkowym, aby w ciekawy sposób spędzać czas, ale także liczą na wsparcie zakupów nagrodami i promocjami, szukając oszczędności w okresie wysokich wydatków jakim niezaprzeczalnie jest czas tzw. „powrotu do szkoły”. W naszych  badaniach akcje promocyjne, loterie i pro sprzedaże, są wskazywane przez każdą grupę wiekową jako najbardziej interesujące. Jedną z najsilniejszych motywacji, która przyciąga konsumentów to szansa na zdobycie nagrody, a tych w tegorocznej loterii nie zabraknie – mówi Małgorzata Komarczuk, Group Head of Marketing, G City Europe i dodaje  – Ponadto loteria to przede wszystkim wsparcie dla naszych najemców, poprzez zwiększenie ich obrotów i zachęcenie klientów do zakupów w naszych centrach. Dbamy też o to, aby nagrody pochodziły z naszych sklepów. Dodatkowe wygrane w postaci voucherów i kart prezentowych na produkty i usługi będą do zrealizowania w danym centrum.

Loteria promocyjna „Misja: Loteria! Operacja: Wygrana!” skierowana jest do klientów trzech centrów handlowych należących do G City Europe w Polsce (wcześniej Atrium European Real Estate). Uczestnicy, którzy chcą wziąć w niej udział powinni dokonać zakupu za minimum 50 złotych na maksymalnie 2 dowodach zakupu w jednym z wymienionych wyżej centrów, a następnie dokonać zgłoszenia. Każde zgłoszenie bierze udział w dwóch losowaniach: w jednym losowaniu nagród natychmiastowych i jednym losowaniu nagrody tygodniowej. Dla uczestników programu #maszokazje przewidziano losowanie nagrody dodatkowej. Pula nagród  dla każdego z centrów biorących udział w loterii jest indywidualna, ale przez cały okres promocyjny, co tydzień ze zgłoszeń dokonanych w każdym z centrów zostanie wylosowana nagroda głównakwota 10 000 złotych. Cały koncept, od layoutu poprzez scenografię, spoty reklamowe w radio, a skończywszy na nagrodach i strojach hostess, utrzymany jest w duchu kosmosu i technologii. Ma to zwrócić uwagę klientów i zwiększyć szansę na duże zainteresowanie udziałem w akcji.

Szczegóły, w tym towary i usługi wyłączone z loterii znajdują się w regulaminie na stronach: www.warszawa.promenada.com/loteria, www.focusbydgoszcz.pl/loteria,

www.galeria-dominikanska.pl/loteria.

Loteria od 18 lat. Organizator: Unique One sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b Biuro prasowe
2025-05-14 | 08:30

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b

W 2025 roku skuteczność tradycyjnych technik sprzedaży, takich jak cold calling, spadła nawet poniżej 5%. Tymczasem większość polskich firm B2B nadal nie wdraża automatyzacji,
Handel Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!
2025-05-12 | 08:00

Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!

Zakupy online to nie tylko wygoda, ale też najlepszy sposób na szukanie oszczędności – szczególnie na ERLI. Polska platforma oferuje szereg przystępnych metod
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry
2025-04-28 | 10:30

Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry

Fulfillment, czyli kompleksowa usługa magazynowa, to jeden z filarów rozwoju nowoczesnego e-commerce. W dobie rosnących oczekiwań konsumentów, konieczności szybkiej dostawy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Targi Bezpieczeństwa

Handel

Ważą się losy nowej umowy między Unią Europejską a Ukrainą na temat zasad handlu. Obecne przepisy wygasają 5 czerwca

5 czerwca wygasa ATM, czyli wprowadzona przed trzema laty i potem z modyfikacjami przedłużana umowa między UE a Ukrainą, liberalizująca zasady wwozu ukraińskich towarów na teren Wspólnoty. Strona ukraińska chciałaby jej przedłużenia, na razie jednak Unia zgodziła się jedynie na przedłużenie bezcłowego przywozu żelaza i stali. Największe obawy, zwłaszcza w Polsce, budzi kwestia produktów rolnych. Zdaniem europosłanki Konfederacji Anny Bryłki należałoby wrócić do obowiązującej przed 2022 rokiem umowy stowarzyszeniowej DCFTA, ponieważ Ukraina może dziś eksportować swoje towary drogą morską poprzez porty na Morzu Czarnym, a dzięki darmowemu dostępowi do unijnego rynku bogacą się jedynie potentaci rolni.

Ochrona środowiska

Nowe technologie pomagają szybciej i dokładniej sortować odpady. Wciąż nie wszystkie da się jednak przetworzyć

Do 2030 roku 55 proc. odpadów opakowaniowych z tworzyw sztucznych powinno trafiać do przetworzenia. W ubiegłym roku było to ok. 27 proc. Nowe technologie w coraz większym stopniu ułatwiają sortowanie odpadów, ale nie pozwalają jeszcze na przetworzenie wszystkich ich rodzajów. To pierwsze wyzwanie związane z zamykaniem obiegu. Kolejnym jest zwiększanie zawartości materiałów pochodzących z recyklingu w produkowanych opakowaniach, czego wymagają unijne przepisy. Choć w tym obszarze widać w ostatnich latach znaczące postępy, nie brakuje wyzwań.

Handel

Rosyjskie surowce przestaną płynąć do UE. Spóźniony, ale ambitny i istotny plan ma być wdrożony do 2027 roku

– Kupowanie surowców energetycznych z Rosji jest jak kupowanie broni przeciwko Ukrainie – uważa europosłanka PO Mirosława Nykiel. Dlatego KE planuje do 2027 roku ograniczyć do zera import rosyjskich paliw. Joanna Scheuring-Wielgus ocenia, że taka decyzja powinna zapaść już dawno, ale lepiej późno niż wcale. Co więcej, państwa członkowskie powinny być w tych deklaracjach zjednoczone najbardziej, jak się da.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.