Majonez Kielecki już niebawem w Osace – sponsoruje karate
Soul&Mind
ul. Grudzieniec 102b
60-621 POZNAŃ
ewa.kawiecka|soulandmind.pl| |ewa.kawiecka|soulandmind.pl
+ 48 664979170
https://www.soulandmind.pl/
10 grudnia br. zawodnik, a zarazem trener kieleckiego Klubu Karate Kyokushin „Chikara” weźmie udział w turnieju International Friendship Karate Championships w Osace. Majonez Kielecki wspiera Ernesta Miszczyka podczas wspomnianych zawodów, powszechnie uznawanych za jedną najbardziej prestiżowych tego typu imprez na świecie.
Kielecki sportowiec trenuje karate kyokushin od 36 lat i ma na swoim koncie wiele sukcesów odniesionych zarówno na polskich, jak i zagranicznych matach. W tym kontekście wymienić można m.in. ubiegłoroczną galę w Atlantic City w USA. Przed nim kolejny start, który tym razem odbędzie się w odległej Japonii. Udział w mistrzostwach umożliwi Ernestowi Miszczykowi m.in. producent Majonezu Kieleckiego.
– Turniej w karate kyokushin odbywający się w Osace ma status jednej z najważniejszych imprez w roku. Moim celem jest nie tylko zmierzenie się z innymi mistrzami ale wygrana. Pragnę podziękować WSP SPOŁEM i innym sponsorom za wsparcie, dzięki któremu wspomniany wyjazd doszedł do skutku. Majonez Kielecki to wizytówka naszego regionu, więc jestem dumny z bliskiego mi sercu sponsora, który „pojedzie ze mną” do Japonii. Cieszę się, że będę mógł w pełni realizować plany sportowe, a zarazem promować zarówno ziemię świętokrzyską, jak i jeden z jej najlepszych – a na pewno najsmaczniejszych symboli na arenie międzynarodowej – mówi Ernest Miszczyk.
Turniej potrwa jeden dzień i zmierzą się w nim najlepsi reprezentanci karate kyokushin na świecie. Kolejnego dnia zaplanowano seminarium dla uczestników. Więcej o imprezie można przeczytać tutaj: https://www.ikonakamura.org/2023ifkc
Więcej o klubie: http://karate-kielce.pl/ oraz na profilu FB: https://www.facebook.com/karatekielcechikara/

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Marcowe promocje na smartfony Motorola

Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ryanair w tym roku obsłuży rekordową liczbę pasażerów z polskich lotnisk. Przewoźnik nie planuje otwierać połączeń z Radomia
W 2025 roku Ryanair planuje przewieźć 18,3 mln pasażerów z Polski. Nasz kraj jest w czołówce najszybciej rosnących rynków irlandzkiej linii. Największych przyrostów liczby pasażerów Ryanair spodziewa się w Krakowie czy Katowicach. Jednocześnie linia wyklucza obecnie możliwość uruchomienia połączeń z lotniska w Radomiu. – Jeżeli chodzi o infrastrukturę w centralnej Polsce, to na tę chwilę jesteśmy zaspokojeni – mówi Michał Kaczmarzyk, prezes Buzz, Ryanair Group.
Transport
Europejska motoryzacja gotowa do pełnej elektryfikacji. Możliwe zmiany w unijnym prawie dotyczące zeroemisyjności

Mimo coraz częściej pojawiających się prognoz dotyczących częściowego odejścia Europy od elektromobilności Bruksela nadal pozostaje przy stanowisku, że po 2035 roku motoryzacyjny rynek pierwotny będą stanowiły wyłącznie samochody zeroemisyjne. – Nie będzie całkowitego odwrotu od elektromobilności w Unii Europejskiej. W grę wchodzi jedynie pewne poluzowanie norm i przepisów – uważa Adam Holewa, członek zarządu oraz dyrektor ds. motoryzacji w spółce Boryszew SA. Jego zdaniem przemysł motoryzacyjny na Starym Kontynencie jest gotowy do pełnej elektryfikacji.
Problemy społeczne
Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.