Komunikaty PR

Malaga, Tiki Taki i Kasztanki w nowej kampanii marki Wawel

2024-03-14  |  14:30
Biuro prasowe

„Nowe nuty smakowe” to hasło tegorocznej oferty wiosennej od marki Wawel, która tym razem zaskakuje nietypowymi przyprawami. Znane od pokoleń, kultowe czekoladki nadziewane – Malaga, Tiki Taki i Kasztanki z Wawelu – zyskały pikantne dodatki, które podkręcają ich tradycyjny smak. Po raz pierwszy w ponad 60-letniej historii tych produktów, w tradycyjnych czekoladkach znajdziemy nowe nuty smakowe. Malaga zaskakują nutą pieprzu cytrynowego, Tiki Taki dodatkiem mięty pieprzowej, a Kasztanki wyrazistym smakiem chili. Limitowaną wersję czekoladek można zakupić na wagę w całej Polsce.  

W ofercie marki Wawel na wiosnę znalazły się także tabliczki nadziewane
i czekolady duże, np. Migdał z wiśnią oraz Zabajone, bombonierki z czekoladkami nadziewanymi i kartoniki z czekoladkami o smaku cytrynówki i wiśniówki.

Spot zrealizował dział marketingu Wawel. Za kompozycję i produkcję muzyki odpowiada Filip Kuncewicz, wokalu udzielił Jacek Wójcicki. Zakup mediów digital zrealizowała agencja Promo Traffic, a działania PR realizuje agencja Great Minds. Kampania 360 obejmuje również emisję spotu w radiu i na ekranach bankomatów, materiały POS w punktach sprzedaży, reklamę w prasie handlowej, działania w social mediach i współpracę z influencerami.

Link do spotu: https://www.youtube.com/watch?v=ZYBFJISGJGg

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę Biuro prasowe
2025-07-14 | 00:15

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Czy Europa konsekwentnie broni zdrowia swoich obywateli i wspiera zrównoważone rolnictwo? A może stosuje podwójne standardy, dopuszczając import żywności produkowanej przy
Handel Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Handel Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
2025-06-30 | 15:00

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

Polskie nastolatki piją zdecydowanie mniej alkoholu niż w latach ubiegłych. Sprzyja temu zmniejszona dostępność napojów alkoholowych dla osób niepełnoletnich, co

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Handel

Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.

Prawo

Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.