Manufaktura jako pierwsza w Łodzi: otwarcie sklepu Candy POP
Do grona najemców w Manufakturze dołączył prawdziwy słodki fenomen na światowym rynku. Candy Pop, bo o nim mowa, oferuje gamę słodyczy, napojów, przekąsek i słodkich upominków z całego świata, w tym USA i Azji, czyli najbardziej rozwiniętych rynków. Stosunkowo młoda na polskim rynku handlowym firma szybko zdobyła popularność dzięki różnorodnej ofercie, w tym serii limitowanych produktów znanych marek i właśnie otworzyła swój czwarty w Polsce i pierwszy w łódzkim regionie sklep – w Manufakturze!
Candy POP to marka, która pojawiła się na rynku w 2014 roku. Do tej pory Candy POP był dostępny na polskim rynku wyłącznie w jednym mieście. W jego ofercie znajdują się produkty znane z różnych zakątków świata, w tym kultowe już słodkości, takie jak amerykańskie czekolady Hershey's lub Reese's czy azjatyckie zupy ramen lub paluszki Pocky.
Nowo otwarty salon w Manufakturze ma 65,5 m2 i znajduje się na I piętrze galerii handlowej. Wnętrze lokalu prezentuje się wyjątkowo nowocześnie, zachęcając odwiedzających swoją estetyką i designem. Dominują w nim intensywne kolory czerwieni i błękitu, które doskonale korespondują z asortymentem słodyczy dostępnych w sklepie. Szczególną uwagę przyciąga instalacja - rozświetlona chmura, nawiązująca swoim kształtem i kolorystyką do waty cukrowej.
- Łódź wydawała się oczywistym kolejnym krokiem. Rozpoznawalność Manufaktury wśród łodzian i duża ilość zamówień internetowych właśnie z Łodzi to czynniki, które przemawiały same za siebie. Manufaktura na łódzkim rynku jest obiektem, który zdecydowanie wybija się na tle konkurencji. Jeśli gdzieś zaczynać swoją przygodę w nowym mieście to właśnie w Manufakturze! – mówi Adam Malojec, przedstawiciel marki Candy POP.
Konsument w świecie nowych cyfrowych możliwości często czuje się bezbronny
Badania IBRIS dotyczące percepcji i spożycia produktów alkoholowych. Piwo z najgorszymi notowaniami i skutkami
Wyniki Black Friday - przeceny kosmetyków do 39%, ale najchętniej kupowaliśmy...
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Prawo
Ulga na badania i rozwój może być lekiem na rosnące koszty zatrudnienia. Korzysta z niej tylko 1/4 uprawnionych firm
Wysokie koszty zatrudnienia to w tej chwili jedno z poważniejszych wyzwań utrudniających działalność i hamujących rozwój polskich przedsiębiorstw. – Skuteczną odpowiedzią może być ulga badawczo-rozwojowa – wskazuje Piotr Frankowski, dyrektor zarządzający Ayming Polska. Ten instrument umożliwia odliczenie nawet 200 proc. kosztów osobowych, czyli m.in. wynagrodzeń, od podstawy opodatkowania. Ulgę B-+R zna 90 proc. rodzimych przedsiębiorstw, ale korzysta z niej mniej niż 1/4 uprawnionych. Firma, wspólnie z Konfederacją Lewiatan, przedstawiła rządowi szereg rekomendacji działań, które mogłyby te statystyki poprawić.
Farmacja
Diagnostyka obrazowa w Polsce nie odbiega jakością od Europy Zachodniej. Rośnie dostępność badań i świadomość pacjentów
Na podstawie wyników diagnostyki obrazowej, czyli m.in. tomografii komputerowej, USG, RTG czy rezonansu magnetycznego, podejmowanych jest nawet 80 proc. decyzji klinicznych. – Diagnostyka obrazowa będzie miała coraz większe znaczenie w medycynie – mówi prof. nadzw. dr hab. n. med. Jakub Swadźba, założyciel i prezes zarządu Diagnostyka SA. Jak ocenia, ten segment w Polsce jest już na światowym poziomie, a ostatnie lata przyniosły znaczący postęp związany z upowszechnieniem nowych technologii i nowoczesnych rozwiązań.
Ochrona środowiska
Europa przegrywa globalny wyścig gospodarczy. Nowa KE będzie musiała podjąć szybkie i zdecydowane działania
Udział Europy w światowej gospodarce się kurczy. Podczas gdy jeszcze w 2010 roku gospodarki UE i USA były mniej więcej tej samej wielkości, tak dekadę później, w 2020 roku Wspólnota znalazła się już znacznie poniżej poziomu amerykańskiego. – Niedługo jedynym, co Europa będzie mogła zaoferować światu, będą konsumenci – mówi europosłanka Ewa Zajączkowska-Hernik. Jak wskazuje, przywrócenie gospodarczej atrakcyjności UE powinno być priorytetem nowej Komisji Europejskiej, ale nie da się tego pogodzić z zaostrzeniem polityki klimatycznej.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.