Manufaktura jako pierwsza w Łodzi: otwarcie sklepu Candy POP
Do grona najemców w Manufakturze dołączył prawdziwy słodki fenomen na światowym rynku. Candy Pop, bo o nim mowa, oferuje gamę słodyczy, napojów, przekąsek i słodkich upominków z całego świata, w tym USA i Azji, czyli najbardziej rozwiniętych rynków. Stosunkowo młoda na polskim rynku handlowym firma szybko zdobyła popularność dzięki różnorodnej ofercie, w tym serii limitowanych produktów znanych marek i właśnie otworzyła swój czwarty w Polsce i pierwszy w łódzkim regionie sklep – w Manufakturze!
Candy POP to marka, która pojawiła się na rynku w 2014 roku. Do tej pory Candy POP był dostępny na polskim rynku wyłącznie w jednym mieście. W jego ofercie znajdują się produkty znane z różnych zakątków świata, w tym kultowe już słodkości, takie jak amerykańskie czekolady Hershey's lub Reese's czy azjatyckie zupy ramen lub paluszki Pocky.
Nowo otwarty salon w Manufakturze ma 65,5 m2 i znajduje się na I piętrze galerii handlowej. Wnętrze lokalu prezentuje się wyjątkowo nowocześnie, zachęcając odwiedzających swoją estetyką i designem. Dominują w nim intensywne kolory czerwieni i błękitu, które doskonale korespondują z asortymentem słodyczy dostępnych w sklepie. Szczególną uwagę przyciąga instalacja - rozświetlona chmura, nawiązująca swoim kształtem i kolorystyką do waty cukrowej.
- Łódź wydawała się oczywistym kolejnym krokiem. Rozpoznawalność Manufaktury wśród łodzian i duża ilość zamówień internetowych właśnie z Łodzi to czynniki, które przemawiały same za siebie. Manufaktura na łódzkim rynku jest obiektem, który zdecydowanie wybija się na tle konkurencji. Jeśli gdzieś zaczynać swoją przygodę w nowym mieście to właśnie w Manufakturze! – mówi Adam Malojec, przedstawiciel marki Candy POP.

DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.