Komunikaty PR

Manufaktura przyznała tytuł „Salesman of the Year” 2024!

2024-12-19  |  14:52
Biuro prasowe

Konkurs „Salesman of the Year” 2024 rozstrzygnięty! Tegoroczny tytuł w autorskim konkursie Manufaktury zdobył salon iSpot, który według firmy wykonującej badania, otrzymał najlepszy wynik. W rywalizacji oceniano kluczowe aspekty customer service, takie jak wiedza produktowa, profesjonalizm i troska o potrzeby klientów. To już ósma edycja projektu, który od lat motywuje najemców Manufaktury do podnoszenia jakości obsługi i budowania wyjątkowych doświadczeń zakupowych. 

Manufaktura w Łodzi konsekwentnie inwestuje w doskonalenie poziomu jakości obsługi, kładąc nacisk na zadowolenie klientów oraz elastyczne dostosowanie się do ich potrzeb. Jednym z przykładów takich działań jest autorski projekt „Salesman of the Year”, realizowany we współpracy z niezależną firmą badawczą. Projekt ten opiera się na ocenie różnych obszarów obsługi klienta zgodnie z precyzyjnie określonymi standardami. W ramach audytów analizowane są m.in. jakość obsługi klienta, dostosowanie oferty do jego oczekiwań oraz ogólne wrażenia, mierzone wskaźnikiem NPS, czyli wyrażoną w skali od 0 do 10 odpowiedzią na proste pytanie np. „Czy poleciłbyś nasz produkt?”, pozwalającym ocenić lojalność i satysfakcję klientów. 
 
Konkurs „Salesman of the Year” to bez wątpienia innowacyjne rozwiązanie w branży retail. Pozwala nie tylko weryfikować poziom obsługi klienta wśród najemców zgodnie ze standardami Manufaktury, ale także wspierać jego rozwój. – To właśnie wysoka jakość obsługi Klienta jest fundamentem strategii Manufaktury. Przykładamy do tego ogromną wagę, ponieważ satysfakcja naszych Gości ma dla nas priorytetowe znaczenie – mówi Anna Łajszczak-Kucharska, Tenants Relationship Manager Manufaktury. – Konkurs „Salesman of the Year” to jeden z kluczowych elementów działań ukierunkowanych na podnoszenie standardów obsługi. Drugim etapem są warsztaty dla najemców, które koncentrują się na dostarczaniu praktycznych wskazówek możliwych do zastosowania w codziennej pracy, zamiast ograniczać się do teorii – dodaje. 

W tegorocznej edycji konkursu wyróżniono aż dziesięciu najemców. Najlepszy wynik osiągnął salon iSpot.  Wykwalifikowani specjaliści nagrodzonego zespołu sprzedażowego wyróżniają się nie tylko wiedzą techniczną, ale także umiejętnością dopasowania rozwiązań do indywidualnych potrzeb klientów. Tytuł „Salesman of the Year” 2024 stanowi potwierdzenie ich zaangażowania. Zwycięski zespół otrzymał kartę podarunkową Manufaktury o wartości 4000 zł. 

Warto podkreślić, że badaniem zostali objęci wszyscy najemcy Manufaktury – od lokali, sklepów wielkopowierzchniowych po punkty usługowe i gastronomię. Do drugiego etapu przeszło 30 najlepszych lokalizacji, które zostały odwiedzone ponownie w celu weryfikacji wysokiej jakości obsługi klienta. Które elementy customer service zostały ocenione najwyżej? – Audytorzy szczególnie docenili takie aspekty, jak odpowiedni strój służbowy, powitanie klienta, wiedza produktowa czy zadanie pytania o decyzję zakupową. To podstawowe standardy obsługi, które zostały ocenione bardzo wysoko, co świadczy o solidnych fundamentach customer service wśród najemców Manufaktury – wyjaśnia Karolina Czarnecka z agencji badawczej COOACH CX

W czasach, gdy zakupy online oferują łatwy dostęp do produktów i atrakcyjne ceny, doświadczenie zakupowe staje się wyróżnikiem sklepów stacjonarnych. Co sprawia, że klienci wracają do wybranych sklepów? – Klienci odwiedzają galerie handlowe, aby poczuć się zauważeni, zaopiekowani i zainspirowani. Dlatego tak ważne jest, aby doradcy, jak i ich menedżerowie, mieli świadomość, że ich rola wykracza daleko poza prezentację oferty – to oni tworzą atmosferę, budują relacje i sprawiają, że Klient wychodzi nie tylko z zakupem, ale też z pozytywnym wspomnieniem, które zachęca do powrotu – podsumowuje Karolina Czarnecka

Finał ósmej edycji konkursu „Salesman of the Year” odbył się tradycyjnie w rotundzie galerii handlowej Manufaktury. W piątkowy wieczór 29 listopada, przypadający w Black Friday, wręczono nagrody wyróżnionym najemcom. Podczas tego wydarzenia wyłoniono również zwycięzcę Loterii Black Friday, w której główną nagrodą był nowy SEAT Arona o wartości 88 tysięcy złotych. 

  

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów Biuro prasowe
2025-05-29 | 16:25

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Usługi premium w cieniu presji cenowej Choć dostawy tego samego dnia były niegdyś zapowiadane jako jeden z najważniejszych kierunków rozwoju e-commerce i symbol
Handel Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
2025-05-23 | 06:00

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

MediaMarkt, lider rynku elektroniki konsumenckiej w Europie, wkracza w nową fazę rozwoju na polskim rynku. Właśnie uruchomiono nowoczesną platformę marketplace, która po
Handel AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b
2025-05-14 | 08:30

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b

W 2025 roku skuteczność tradycyjnych technik sprzedaży, takich jak cold calling, spadła nawet poniżej 5%. Tymczasem większość polskich firm B2B nadal nie wdraża automatyzacji,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Handel

Branża materiałów budowlanych ostrzega przed rosnącym importem ze Wschodu. Rząd zapowiada działania w tym kierunku

Polscy przedstawiciele branży materiałów budowlanych są zaniepokojeni skalą importu wyrobów spoza Unii Europejskiej. Postępujące uzależnienie europejskiego rynku od dostaw z krajów o niższych standardach środowiskowych, pracowniczych i jakościowych skutkuje nie tylko osłabieniem jego konkurencyjności, spadkiem krajowej produkcji i redukcją miejsc pracy, ale również ucieczką emisji CO2. Branża apeluje więc o wprowadzenie zmian w zakresie handlu, w tym o wyrównanie stawek celnych na materiały budowlane. Rząd zapowiada podjęcie działań, które będą wspierać krajową branżę.

Ochrona środowiska

Rusza ważna inwestycja w Ustce. Nowa baza będzie zapleczem serwisowym dla morskich farm wiatrowych [AUDIO]

Wystartowały prace przy budowie bazy operacyjno-serwisowej w Ustce. Inwestycja będzie zapleczem dla obsługi morskiej farmy wiatrowej, którą PGE buduje na Bałtyku wraz z duńską firmą Ørsted. Uruchomienie Baltica 2 zaplanowane jest na 2027 rok. Baza ma także potencjał, by obsługiwać kolejne projekty morskie PGE. Będzie mieć znaczenie nie tylko dla rozwoju offshore w Polsce, lecz także dla samego regionu.

Handel

Rynek nieprzygotowany do wdrożenia systemu kaucyjnego. Może się opóźnić nawet o kilka miesięcy

Zdaniem przedstawicieli Polskiej Federacji Producentów Żywności Polska nie jest jeszcze przygotowana na wprowadzenie systemu kaucyjnego 1 października br. Za główny powód opóźnień podają brak licencji, które mogą powodować potężne straty finansowe. Eksperci wskazują, że system może ruszyć z kilkumiesięcznym opóźnieniem, co spowoduje chaos zarówno wśród konsumentów, jak i w handlu.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.