Komunikaty PR

Manufaktura wita salon jubilerski SAVICKI

2024-03-06  |  12:00
Biuro prasowe

Do grona sklepów jubilerskich w Manufakturze dołączył prawdziwy ekspert w dziedzinie diamentów w biżuterii ślubnej i luksusowej. Salon SAVICKI, bo o nim mowa, działa w Polsce od 1976 roku, a od marca ma swoją pierwszą placówkę w Łodzi, właśnie w Manufakturze. Co oferuje nowy salon SAVICKI?

Jubiler SAVICKI to prawdziwy ekspert w dziedzinie ekskluzywnej biżuterii. Zgodnie z ideą marki, towarzyszy ona swoim klientom w najważniejszych momentach ich życia, zapewniając biżuterię na zaręczyny, śluby i wiele innych wyjątkowych okazji. Klienci Manufaktury z pewnością docenią kunszt wykonywanej tam biżuterii.

Nowo otwarty salon w Manufakturze ma 61 m2 i znajduje się na I piętrze galerii handlowej. Sercem SAVICKIEGO jest innowacyjny stół TryOn, na którym mieści się ponad 300 wzorników biżuterii do swobodnego przymierzania. Tym, co przyciąga uwagę, jest również monumentalny pierścionek zaręczynowy zamontowany na ścianie, składający się z dziesiątek tafli szkła. Lokal w Manufakturze jest zrealizowany według konceptu SAVICKI - uwzględnia VIP Room, umożliwiający klientom oglądanie diamentów pod lupą oraz tworzenie indywidualnych projektów własnej biżuterii.

- Gdy rozważaliśmy nowe lokalizacje dla naszych salonów jubilerskich i wybór padł na Łódź, to nie szukaliśmy nawet innej lokalizacji niż Manufaktura. Klimat tego miejsca, jego wyjątkowa architektura, szeroka oferta kulturalna i handlowa, stanowią doskonałe tło dla ekskluzywnych produktów, takich jak biżuteria SAVICKI, podkreślając ich wyjątkowość i luksusowy charakter – mówi Tomasz Osman, prezes marki SAVICKI.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel W sieci to Niemiec, Hiszpan i Francuz najwięcej wydają u Polaka Biuro prasowe
2024-08-23 | 09:30

W sieci to Niemiec, Hiszpan i Francuz najwięcej wydają u Polaka

Rosnąca globalizacja zmniejsza znaczenie barier geograficznych, co odczuwają również sprzedający w Internecie. Trend handlu transgranicznego zyskuje na popularności wśród
Handel Nie tylko niskie ceny – Lidl Polska to także komfortowe warunki pracy
2024-08-22 | 15:10

Nie tylko niskie ceny – Lidl Polska to także komfortowe warunki pracy

Lidl Polska to jedna z wiodących sieci handlowych na polskim rynku, która kojarzy się z jakościowymi produktami w atrakcyjnych cenach. Sieć jest także miejscem pracy dla blisko 27 tys.
Handel Packeta intensyfikuje rozwój na rynkach Europy
2024-08-22 | 14:00

Packeta intensyfikuje rozwój na rynkach Europy

    Packeta, wiodąca globalna platforma logistyczna dla e-commerce, kontynuuje dynamiczny rozwój sieci punktów odbioru i automatów paczkowych Z-BOX w Europie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

ePłatności z wykorzystaniem portfeli cyfrowych będą już wkrótce dostępne w mObywatelu. Do pilotażu usługi dołączy więcej urzędów

Ponad 50 gmin korzystających z ePłatności w mObywatelu i 82 tys. zrealizowanych transakcji – to dotychczasowy efekt pilotażu tej usługi prowadzonego od ubiegłego roku. Mieszkańcy uczestniczących w nim gmin mogą przez aplikację i portal płacić m.in. podatek od nieruchomości czy podatek rolny albo uiszczać opłaty za śmieci. Do opcji opłacania zobowiązań administracyjnych wkrótce dojdą także płatności z inicjatywy użytkownika, czyli np. opłaty skarbowe ponoszone przy okazji załatwiania różnych spraw urzędowych. Trwają także prace nad wdrożeniem kolejnych metod płatności – do BLIK-a właśnie dołączyły karty płatnicze, a następne będą cyfrowe portfele, czyli Google Pay i Apple Pay.

Ochrona środowiska

Beton z alg czy szkło fotowoltaiczne. Ekologiczne innowacje zmieniają sektor budowlany

Sektor budynków i budownictwa jest największym emitentem gazów cieplarnianych, odpowiadając za 37 proc. globalnych emisji – wynika z danych ONZ. Tradycyjne materiały budowlane, takie jak beton czy cegły, są stopniowo udoskonalane, aby jak najlepiej odpowiadać na wyzwania środowiskowe. – Większość producentów, szczególnie tych dużych, skupia się na tym, aby obniżać koszty ekologiczne produkcji materiałów, tak żeby konsumenci otrzymywali produkt bardziej zrównoważony – ocenia Tomasz Bojęć, partner zarządzający w ThinkCo. Z drugiej strony na rynek wchodzą innowacje, które stosowane w większej skali będą stopniowo zazieleniać budownictwo.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.