Manufaktura wita salon jubilerski SAVICKI
Do grona sklepów jubilerskich w Manufakturze dołączył prawdziwy ekspert w dziedzinie diamentów w biżuterii ślubnej i luksusowej. Salon SAVICKI, bo o nim mowa, działa w Polsce od 1976 roku, a od marca ma swoją pierwszą placówkę w Łodzi, właśnie w Manufakturze. Co oferuje nowy salon SAVICKI?
Jubiler SAVICKI to prawdziwy ekspert w dziedzinie ekskluzywnej biżuterii. Zgodnie z ideą marki, towarzyszy ona swoim klientom w najważniejszych momentach ich życia, zapewniając biżuterię na zaręczyny, śluby i wiele innych wyjątkowych okazji. Klienci Manufaktury z pewnością docenią kunszt wykonywanej tam biżuterii.
Nowo otwarty salon w Manufakturze ma 61 m2 i znajduje się na I piętrze galerii handlowej. Sercem SAVICKIEGO jest innowacyjny stół TryOn, na którym mieści się ponad 300 wzorników biżuterii do swobodnego przymierzania. Tym, co przyciąga uwagę, jest również monumentalny pierścionek zaręczynowy zamontowany na ścianie, składający się z dziesiątek tafli szkła. Lokal w Manufakturze jest zrealizowany według konceptu SAVICKI - uwzględnia VIP Room, umożliwiający klientom oglądanie diamentów pod lupą oraz tworzenie indywidualnych projektów własnej biżuterii.
- Gdy rozważaliśmy nowe lokalizacje dla naszych salonów jubilerskich i wybór padł na Łódź, to nie szukaliśmy nawet innej lokalizacji niż Manufaktura. Klimat tego miejsca, jego wyjątkowa architektura, szeroka oferta kulturalna i handlowa, stanowią doskonałe tło dla ekskluzywnych produktów, takich jak biżuteria SAVICKI, podkreślając ich wyjątkowość i luksusowy charakter – mówi Tomasz Osman, prezes marki SAVICKI.
E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online
Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.