Marka Rituals Cosmetics otworzyła swój sklep w Galerii Jurajskiej

Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations
ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl
Rituals Cosmetics debiutuje w Częstochowie. Założona w Amsterdamie w 2000 roku marka kosmetyczna otworzyła właśnie w Galerii Jurajskiej swój pierwszy sklep w północnej części województwa śląskiego. Nowy najemca zajął lokal o powierzchni 154 m kw.
– Debiut Rituals Cosmetics jest jednym z najważniejszych w tym roku w Jurajskiej. Dzięki marce rozwijamy naszą ofertę zdrowia i urody, poszerzając ją o niezwykle popularny i pożądany dziś przez konsumentów brand, a także jeszcze bardziej podkreślamy nowoczesny, podążający za trendami i lifestylowy charakter naszego tenant-mixu – mówi Anna Borecka, dyrektor Galerii Jurajskiej.
– Co więcej, otwarcie to wpisuje się idealnie w naszą strategię rozwoju. Budując zestaw marek, stawiamy na marki unikalne na lokalnym rynku, czyli takie, które klienci mogą znaleźć wyłącznie u nas, oraz na brandy, jakich oczekuje od nas klient. Rituals Cosmetics, obecny w największych i najpopularniejszych galeriach handlowych w Polsce, jest tego najlepszym przykładem – dodaje.
Rituals Cosmetics od kilku lat dynamicznie buduje swoją sieć nad Wisłą. Marka, oprócz szerokiego portfolio produktów do kąpieli, ciała, produktów do domu oraz zestawów podarunkowych, jest oddana idei zrównoważonego rozwoju oraz wellbeingu. Brand obecny jest już w blisko 40 krajach, z ponad 1170 sklepami własnymi i 4200 punktami partnerskimi.
– Naszą misją jest proponowanie klientom nowego stylu życia, polegającego na zmianie codziennej rutyny w chwile, które mają znaczenie. Wellbeing jest zakorzeniony w naszym DNA. Każdy nas sklep zaprojektowano tak, aby dostarczać klientom niezwykłych doświadczeń oraz wprowadzać ich w dobre samopoczucie. Dynamiczny rozwój w Polsce świadczy o dużej potrzebie naszych klientów do poszukiwania balansu w życiu. Ogromnie się cieszymy, że sklep w Galerii Jurajskiej jest już 55. w naszym kraju i od teraz także klienci w północnej części województwa śląskiego mogą doświadczyć magii Rituals – mówi Dorota Prat-Carrabin, Country Director CEE w Rituals.
– Pojawienie się Rituals Cosmetics w ofercie Galerii Jurajskiej oznacza, że dysponujemy nie tylko najszerszą ofertą kosmetyczną w regionie, ale przede wszystkim najbardziej zróżnicowaną i opartą na topowych brandach. Fakt, że można znaleźć u nas najpopularniejsze marki beauty, sprawia, że dla wielu mieszkańców tej części województwa śląskiego jesteśmy destynacją nr 1 na zakupy kosmetyczne – mówi Anna Borecka.
Obecność marki w częstochowskiej galerii podkreśla jeszcze jedno. – Jurajska przyciąga debiuty i brandy, które poszukują lokalnie solidnego partnera biznesowego, mogącego im zapewnić udany start. Rituals Cosmetics to już kolejna marka lifestylowa, która wybrała nas na swój lokalny launch. To pokazuje, jak silną dziś mamy pozycję na rynku, a także jak atrakcyjne warunki do rozwoju jesteśmy w stanie zapewnić największym rynkowym graczom – dodaje.
Za sprawą otwarcia, oferta w segmencie zdrowia i urody Jurajskiej obejmuje już 16 marek. Oprócz Rituals Cosmetics, kupujący znajdują tu ofertę takich brandów jak m.in. Sephora, Douglas, Inglot, Rossmann, Ziaja czy Silcare.
źródło: Biuro Prasowe Galerii Jurajskiej

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł
Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek
Polityka
Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro. Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.
Handel
Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.