Komunikaty PR

Marka Rituals Cosmetics otworzyła swój sklep w Galerii Jurajskiej

2024-09-17  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt

Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations

ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl

Rituals Cosmetics debiutuje w Częstochowie. Założona w Amsterdamie w 2000 roku marka kosmetyczna otworzyła właśnie w Galerii Jurajskiej swój pierwszy sklep w północnej części województwa śląskiego. Nowy najemca zajął lokal o powierzchni 154 m kw.

– Debiut Rituals Cosmetics jest jednym z najważniejszych w tym roku w Jurajskiej. Dzięki marce rozwijamy naszą ofertę zdrowia i urody, poszerzając ją o niezwykle popularny i pożądany dziś przez konsumentów brand, a także jeszcze bardziej podkreślamy nowoczesny, podążający za trendami i lifestylowy charakter naszego tenant-mixu – mówi Anna Borecka, dyrektor Galerii Jurajskiej.

– Co więcej, otwarcie to wpisuje się idealnie w naszą strategię rozwoju. Budując zestaw marek, stawiamy na marki unikalne na lokalnym rynku, czyli takie, które klienci mogą znaleźć wyłącznie u nas, oraz na brandy, jakich oczekuje od nas klient. Rituals Cosmetics, obecny w największych i najpopularniejszych galeriach handlowych w Polsce, jest tego najlepszym przykładem – dodaje.

Rituals Cosmetics od kilku lat dynamicznie buduje swoją sieć nad Wisłą. Marka, oprócz szerokiego portfolio produktów do kąpieli, ciała, produktów do domu oraz zestawów podarunkowych, jest oddana idei zrównoważonego rozwoju oraz wellbeingu. Brand obecny jest już w blisko 40 krajach, z ponad 1170 sklepami własnymi i 4200 punktami partnerskimi.

– Naszą misją jest proponowanie klientom nowego stylu życia, polegającego na zmianie codziennej rutyny w chwile, które mają znaczenie. Wellbeing jest zakorzeniony w naszym DNA. Każdy nas sklep zaprojektowano tak, aby dostarczać klientom niezwykłych doświadczeń oraz wprowadzać ich w dobre samopoczucie. Dynamiczny rozwój w Polsce świadczy o dużej potrzebie naszych klientów do poszukiwania balansu w życiu. Ogromnie się cieszymy, że sklep w Galerii Jurajskiej jest już 55. w naszym kraju i od teraz także klienci w północnej części województwa śląskiego mogą doświadczyć magii Rituals – mówi Dorota Prat-Carrabin, Country Director CEE w Rituals.

– Pojawienie się Rituals Cosmetics w ofercie Galerii Jurajskiej oznacza, że dysponujemy nie tylko najszerszą ofertą kosmetyczną w regionie, ale przede wszystkim najbardziej zróżnicowaną i opartą na topowych brandach. Fakt, że można znaleźć u nas najpopularniejsze marki beauty, sprawia, że dla wielu mieszkańców tej części województwa śląskiego jesteśmy destynacją nr 1 na zakupy kosmetyczne – mówi Anna Borecka.

Obecność marki w częstochowskiej galerii podkreśla jeszcze jedno. – Jurajska przyciąga debiuty i brandy, które poszukują lokalnie solidnego partnera biznesowego, mogącego im zapewnić udany start. Rituals Cosmetics to już kolejna marka lifestylowa, która wybrała nas na swój lokalny launch. To pokazuje, jak silną dziś mamy pozycję na rynku, a także jak atrakcyjne warunki do rozwoju jesteśmy w stanie zapewnić największym rynkowym graczom – dodaje.

Za sprawą otwarcia, oferta w segmencie zdrowia i urody Jurajskiej obejmuje już 16 marek. Oprócz Rituals Cosmetics, kupujący znajdują tu ofertę takich brandów jak m.in. Sephora, Douglas, Inglot, Rossmann, Ziaja czy Silcare.


źródło: Biuro Prasowe Galerii Jurajskiej

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Guarana Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę Biuro prasowe
2025-07-14 | 00:15

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Czy Europa konsekwentnie broni zdrowia swoich obywateli i wspiera zrównoważone rolnictwo? A może stosuje podwójne standardy, dopuszczając import żywności produkowanej przy
Handel Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Handel Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
2025-06-30 | 15:00

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

Polskie nastolatki piją zdecydowanie mniej alkoholu niż w latach ubiegłych. Sprzyja temu zmniejszona dostępność napojów alkoholowych dla osób niepełnoletnich, co

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Handel

Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.

Polityka

Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.