Marka Wawel z nową platformą komunikacyjną Level Wawel
„Level Wawel” - to hasło kampanii i zarazem nowa platforma komunikacji krakowskiego producenta słodyczy Wawel SA.
Nowy koncept komunikacyjny skupia się wokół prostej idei: marka Wawel wyznacza bezkonkurencyjną jakość, a wyjątkowy smak słodyczy sprawia, że każda czynność, której towarzyszą wynosi ją na wyższy poziom.
Nowy spot telewizyjny wspiera flagową kategorię producenta, tj. czekolady, podkreślając ich krótki skład, jakość surowców i doznania smakowe na królewskim poziomie. Produkcja łączy w sobie świat rzeczywisty z animowanym, do którego odbiorca przenosi się wraz z główną bohaterką za sprawą zjedzenia kostki czekolady.
Ideą kampanii jest pokazanie najwyższej jakości słodyczy Wawel - to poziom LEVEL WAWEL, wyższy poziom czekoladowego doznania, gdzie za pysznym smakiem idzie również krótki i dobry skład.
“W nowej komunikacji koncentrujemy się na podkreśleniu najwyższej jakości i dobrego składu słodyczy Wawel, dlatego hasłem przewodnim kampanii jest krótki chwytliwy claim: Level Wawel. Nowa platforma komunikacji obejmuje całe portfolio produktów” - mówi Dariusz Chwierut, dyrektor marketingu Wawel SA. “Jednak Level Wawel to nie tylko kampania reklamowa. Idea Level Wawel zobowiązuje nas do tego, aby każdego dnia lepiej realizować nasze zadania i tworzyć coraz lepsze produkty, które mają lepiej służyć naszym konsumentom, dając im jeszcze więcej radości, a nam satysfakcję. Bo Wawel to nie tylko królewski smak produktów, ale też to, jak się dzięki nim czujemy. Nasza nowa kampania to istotny krok w kierunku jednolitej komunikacji, obejmującej szerokie i różnorodne portfolio oraz zmiany wizerunku marki, która ma trafiać także do młodszej grupy konsumentów” - dodaje.
Level Wawel to nie tylko spot, a parasolowa platforma komunikacji dla całej marki Wawel. Producent zapowiada konsekwentną realizację swoich strategicznych filarów działalności: najwyższą jakość oraz krótki i dobry skład tworzonych słodyczy (bez sztucznych dodatków czy konserwantów), a także troskę o środowisko i odpowiedzialność społeczną.
Link do spotu: https://www.youtube.com/watch?v=87UfbVzWP_Q
Link do strony kampanii: https://levelwawel.pl/

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Marcowe promocje na smartfony Motorola

Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ryanair w tym roku obsłuży rekordową liczbę pasażerów z polskich lotnisk. Przewoźnik nie planuje otwierać połączeń z Radomia
W 2025 roku Ryanair planuje przewieźć 18,3 mln pasażerów z Polski. Nasz kraj jest w czołówce najszybciej rosnących rynków irlandzkiej linii. Największych przyrostów liczby pasażerów Ryanair spodziewa się w Krakowie czy Katowicach. Jednocześnie linia wyklucza obecnie możliwość uruchomienia połączeń z lotniska w Radomiu. – Jeżeli chodzi o infrastrukturę w centralnej Polsce, to na tę chwilę jesteśmy zaspokojeni – mówi Michał Kaczmarzyk, prezes Buzz, Ryanair Group.
Transport
Europejska motoryzacja gotowa do pełnej elektryfikacji. Możliwe zmiany w unijnym prawie dotyczące zeroemisyjności

Mimo coraz częściej pojawiających się prognoz dotyczących częściowego odejścia Europy od elektromobilności Bruksela nadal pozostaje przy stanowisku, że po 2035 roku motoryzacyjny rynek pierwotny będą stanowiły wyłącznie samochody zeroemisyjne. – Nie będzie całkowitego odwrotu od elektromobilności w Unii Europejskiej. W grę wchodzi jedynie pewne poluzowanie norm i przepisów – uważa Adam Holewa, członek zarządu oraz dyrektor ds. motoryzacji w spółce Boryszew SA. Jego zdaniem przemysł motoryzacyjny na Starym Kontynencie jest gotowy do pełnej elektryfikacji.
Problemy społeczne
Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.